Jump to content

Vw Amarok - Mendoza brown


Davidutz

Postare recomandată

Salutare din nou!

 

Ramanand in aceeasi sfera, cea a vw 4motion, dupa golf 5 ( http://vwforum.ro/topic/77783-golf-v/#entry1543480 ), prezint aici amarokul.

Masina este fabricatie 2012 ( prima inamtriculare 10.2011)  , motor 2.0 Bi-TDI - 163 CP, echipare highline, iar ca dotari principale 

 

- Jante aliaj 17

- Kit inaltare 20 mm

- diferential blocabil fata spate + sistem off road

- Climatronic bi-zonal

- Cruise control

- Incalzire scaune 2 trepte 

 

Planuri de viitor : Capac bena + rollbar (care se gaseste destul de greu)

 

Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie :)

Atasez si cateva poze, facute in graba

 

http://img16.imageshack.us/img16/1860/byr4.jpg

http://img6.imageshack.us/img6/4922/ktpq.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/13/jm1g.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/163/v1vn.jpg/

Modificat de Davidutz
Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Un monstru. Imi place tare, pacat ca nu a bagat VW xenon pe ea, schimbat botul complet

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

Foarte frumos! Sa fie intr-un ceas bun. Ceva Km si pret? Macar orientativ.

Link către comentariu

Masina are acum ~50000 km si a fost ~32.800 (luata de noua)

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie!  :icon_thumleft:  Cred ca e prima de pe forum.

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

da-ne poze :)) sa mai faci, si cu interiorul!

P.S - ce cauciucuri ai pe ea? AT/AS/Vara? si ce dim.

Link către comentariu

acum sunt 245 65 17 AS, dar ma gandesc tot mai serios la unele AT ( Nu stiu cum se comporta pe asfalt )

O sa mai fac poze, poate chiar astazi :)

Link către comentariu

foarte frumos, felicitari !

Sunt fan Amarok, mai ales in versiunea Highline, iar culoarea este preferata mea, desi e un dezavantaj daca vrei sa iesi de pe sosea cu masina.

Difurile blocabile sunt sigur fata spate? Stiam ca sunt spate si central, dar poate gresesc...

Kitul de inaltare de 20mm e OEM optiune VW ?

Ref la anvelope, mai ales ca ai difuri blocabile, sunt un must, asta daca vrei sa te poti bucura de masina. Nu uita, oricat de performant e sist 4x4 si indiferent cate difuri ai, cauciucurile cu care vine masina o fac sa fie zero in offroad, incepand chiar de la o pasune uda. De noroaie sau padure sau bolovani nici nu e cazul.

Gumele de 4x4 sunt de 3categorii

strada sau stock: exceptand asfaltul le poti arunca, sunt inutile

AT-urile, adica All Terrain. Sunt compromisul ideal pe toate tipurile de teren, inclusiv asfalt. Atat timp cat nu vrei off road extrem, poti face si noroaie si zapada si pietris si padure cu ele. Ca si marci itirecomand 2: General Grabber AT2 si BF Goodrich AT.

Profilurile sunt asemanatoare, ambele sunt facute in state. Eu am testat Generalurile Grabber pe un Nissan si am fost foarte multumit. Durata mare de viata, aprox 65000 km te tin, am facut zapezi serioase -sunt M&S certificate si noaroaie, iar pe asfalt nu vajaie, pana in 120km/h.

BF Goodrich sunt in teste tot cam pe acolo, dar sunt 25% mai scumpe. Cica ar tine cam 80000 km rulaj conform review-urilor din state

MT-urile. Anvelope Mud Terrain dedicate, pe sosea fac zgomot mare de la 60km/h, vajaie, pe ploaie sunt foarte instabile, poti avea surprize la franare de urgenta pe ud. Sunt solutia ideala doar daca mergi 80% noroi/off road si 20% asfalt. Altfel, te vei chinui cu ele.

Sfatul meu e sa megi pe un set de AT-uri ca sa te bucuri de tot ce stie Amarokul !

Poti pune mai multe poze cu interiorul ?

Solutii de bena vezi Carry Boy, dar sunt aprox 1500 eur. E o firma din MS care importa, impreuna cu bare proiectoare, bare bena, etc

Link către comentariu

Eu nu mai am fisa, dar este mijloc nu fata, si stiu de kitul de intaltare din discutia cu cel de la vw, intrase intr-un pachet off road, alaturi de sistemul care tine masina infranata ( un fell de hill holder +  schimbare la sistemele de abs si esp ) + kit inaltare 20 mm _ diferential..

 

O sa ma uit de anvelope, la cele pe care mi le-ai spus.

Mersi

Link către comentariu

Ar trebui sa ai niste butoane pe bord pentru diferentialele blocabile cu pictograme pe ele.

 

kitul de inaltare il vezi simplu daca te bagi sub masina, mai ales in spate: niste bucse poliuretanice - de obicei galbene.

 

Uite gumele si un review sa te documentezi:

http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/General-Grabber-AT-2.htm

post-9928-0-27389600-1374576447_thumb.jp

post-9928-0-43112100-1374576461_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Un dealer de anvelope stii ? Am cautat ceva pe net dar nu rpea am gasit. Un magazin online sa imi fac o idee de pret

Link către comentariu

Superba masina, sa o stapanesti sanatos. :icon_thumleft:

Totusi, am o nedumerire: ce s-a intamplat de ai stergatoarele diferite (poza 2) :icon_confused: ?

Link către comentariu

Nu la asta m-am referit. Vad ca unul e "aero" si altul e "normal". :sly:

Modificat de Deadly
Link către comentariu

Asta am remarcat si eu ....stergatoarele 1buc AERO, 1buc normal cu parghii. Oare au ajuns la solutia asta din X motiv ??!??!?!?!??!

Si manetutele de semnalizare/stergatoare .....transplantate de pe POLO.

 

In rest: MONSTER TRUCK !!! Love it !!!

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu

Sunt cu prindere pe carlig. Probabil a avut doar un aero la indemana

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Te pot ruga sa pui niste poze, mai ales cu interiorul ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

"dura" masina dar dupa mine este in categoria masinilor "de munca", sa aiba o trusa de scule in bena si o casca de protectie pe bancheta :)

 tu cum o folosesti?

Link către comentariu

Mai mult pentru plimbari, merg cu ea zi de zi, sau mai bine zis, o zi din doua.. mai merg fie cu golful fie cu honda.. si plecari prin sate de munte sau chestii de genul, dar nu neaparat off-road, ci drumuri prafuite pe care sa nu am emotii ca dau cu bara de drum..

Urmeaza sa pun A/T-uri, m-am gandit la Cooper Discoverer A/T 3 si sa acopar bena..

Link către comentariu

Frumos interiorul, butoanele dedicate 4x4 si reductor sunt o delicatesa :D

 

Cum functioneaza butonul din stanga schimbatorului, cel cu diferentialele ?

 

Poti schimba RCD 310 cu un RCD 510 touch screen cu SD card reader si CD changer inclus, ii vei schimba aspectul si functionalitatea. Gasesti pe forum de vanzare, sunt plug and play

Link către comentariu

pai primul este tract spate, 

a doua este 50% - 50% , schimbatul se face bagand in treapta de viteza, intra auto hold pana se cupleaza dif mijlociu si dupa se defraneaza, iar pe 4x4 low, cat m-am jucat eu cu el, nu prea mult, e o chestie foarte interesanta, un cumplu imens in trepte mari de viteza, de ex, in a 4-a urci pante, cu 20-25 km/h. In a 6-a prinde putin peste 50 km/h. Activandu-l, abs intra mai greu, esp doar peste 50 km/h, auto hill hold. Si in plus se poate activa dif spate...

 

Legat de suspensie, m-am uitat pe fisa, este suspensia heavy duty cu 4 lamele de arc, de aia este mai ridicata putin de spate decat una normala.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!