Jump to content

Probleme Climatronic


zozopzrk
 Share

Postare recomandată

Buna dimineata ! Am fost ieri sa verific freonul , ma gandeam ca poate nu are suficient ... si mi s-a spus ca poate fii radiatorul (condensatorul) infundat , sau filtru uscator , dar ce nu inteleg de ce daca este mai racoare (20-25 grd) baga si pe urma nu ...

Radiatorul visual arata bine , nu are celule lipsa ... 

Ati mai intalnit asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am aceeasi situatie la o corolla mai veche. Nu i da nimeni de cap, nici reprezentanta

Mi au aruncat fele de fel de idei, costisitoare. Masina e pe firma, nu pot sa merg din aproape in aproape pana la final, trebuia sa spun clar ce am de reparat

Ultima varianta ar fi ca  aceal condensator e infundat de praf, mizerie , insecte si ca atunci cand are nevoie sa lucreze in plin nu face fata instalatia si opreste compresorul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos ! Il voi inlocuii si sper sa scap de acest disconfort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, nu mi au garantat si reusita

Modificat de skodamen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc macar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update :

Inlocuit radiator clima , curatat instalatie cat s-a putut , oringuri conducte noi , valva incarcare conducta joasa presiune (pierdea un pic cand am extras freonul ) senzor presiune , incarcat din nou instalatia cu freon , dar problema tot persista , nu s-a inbunatatit deloc !

Aseara dupa incarcare a functionat bine , azi dimineata inghetai in ea , acum cand am plecat de servici NIMIC !

 

Mai aveti vreo sugestie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are nimeni nici o idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea citita pe alte forumuri ale altor masini  cu simptome identice (si eu am si un Peugeot 307 cu aceleasi simptome) este una descurajanta. E vorba de un defect hard al electronicii tabloului de climatizare. Unii au rezolvat schimband tabloul sau identificand placa defecta dupa ce au incercat ca si tine toate optiunile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos , masina are AC , nu climatronic , deci sistem un pic mai rudimentar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cineva cu expertiza pe partea de climatizare ai fost ? In principal diagnoza are ca element central urmarirea presiunilor de lucru ale sistemului, ceea ce nu poti face tu fara un set de manometre pentru AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , din pacate am fost , dar se pare ca nu cu suficienta experienta , am luat-o prin eliminare ...

Supapa presiune

Radiator + supapa umplere 

....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a clar daca masina ta are compresor cu volum fix sau variabil. Cele fixe sunt cele cu ambreiaj pe fulie iar celelalte sunt cu o valva de control aflata in partea din spate a compresorului. Din ce ai postat, atunci cand nu iti baga rece, compresorul nu face presiune.  Daca ai compresor de tip variabil, electrovalva aia de pe compresor este o defectiune foarte comuna si se manifesta similiar cu ce povestesti tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este compresor cu volum variabil , are supapa in partea din spate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, alex_87 said:

Multumesc frumos , masina are AC , nu climatronic , deci sistem un pic mai rudimentar .

masina are climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cam acelasi gen de problema dar nu atat de avansata. Ieri am fost la un service specializat pe asta. Din simpla descriere a comportamentului si masurarea presiunilor in functionare au stabilit ca o componenta a compresorului impreuna cu mizeria depusa intre radiatoare genereaza simptomele respective. Au gasit presiune mare (3,5bar) pe aspiratia compresorului. Masina are Climatronic si nu a vazut nici o operatiune de intretinere pe partea de racire. Acum aflu ca la fiecare 2-3 ani se impun niste treburi. Saptamana viitoare sunt programat la reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 12 ore, Al Bundy a spus:

masina sunt climatice.

Nu e decat AC simplu!

20240627_201751.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet : mașina are climatic. Care poate fi diagnosticat. Dacă avea ac simplu, ca la g4 nu putea fi accesat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
1 hour ago, alex_87 said:

Nu e decat AC simplu!

20240627_201751.jpg

Este cum v-a explicat și bundy.  Accesezi cu Vcds ul sau Odis, modul 08 AutoHvac....și verfici ce parametrii ai, în blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!