Jump to content

Probleme Climatronic


zozopzrk
 Share

Postare recomandată

Salutare

 

    Ibiza 1.9 tdi, 2002.

Problema e ca nu imi cupleaza ventilatorul mic adica cel de clima. In mod normal cand porneste compresorul de clima ar trebui sa cupleze si ventilatorul mic ca sa raceasca freonul...ceea ce la mine nu se intampla. Ventilatorul in sine este bun insa nu primeste comanda de pornire. Am facut un test cu vag si ventilatorul porneste in felul asta. Am o eroare care tot reapare

 

  1 Fault Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
            000 -  -
 

 

Ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mic e legat in paralel cu cel mare. Deci, daca cel mare merge, trebuie sa mearga si cel mic. Nu exista ventilator separat de clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am 2 ventilatoare....cand porneste compresorul de clima trebuie sa porneasca cel putin 1 ventilator, ceea ce la mine nu porneste.....de unde sa fie problema, ce sa fac? daca dau comanda din vag, pe test, porneste ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa porneasca ambele ventilatoare cand pornesti AC.

 

Daca nu merge, e posibil sa fie problema la releul ventilatoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut toate verificarile descrise in DIY dedicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DIY dedicat?

 

 Am aceeasi problema......nu porneste ventilatorul decat pe loc si imi da 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap.

  Am tot facut teste si pornesc ventilatoarele si de aici concluzia ca releul o fi bun numai ca nu primeste comanda. Ce legatura sa aiba clapeta aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta aia dirijeaza aerul din interior. Deocamdata, rezolva problema cu ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as stii cum...ar fi bine.......Ma gandesc sa desfac motorasul de comanda a clapetei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu intelegi ca nu are nicio legatura clapeta din interior cu ventilatoarele de la motor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura eroare e la clapete (V68 si V70)...atunci dupa gandirea ta dece nu porneste ventilatorul cand porneste compresorul de clima??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi defect. L-ai verificat pe direct pe ambele trepte ?

Nu primeste alimentare. Ai verificat cu un bec daca primeste ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca are 2 trepte?! daca e asa am sa verific aspectul semnalat. Merci de sfat. Revin cu rasp.

 

  O seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amb ele ventilatoare au 2 trepte. Nu au 3 fire in mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Verificat:

 

   - vine curent la ventilatoare

   - din Vag pornesc ventilatoarele deci releul functioneaza

 

   Problema persista si detaliez: stand pe loc climatronicul functioneaza perfect, adica da comanda de pornire la ventilatoare cand e cazul insa nu si in mers.

 

  Control Module Part Number: 6L0 820 043 A

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)  si din cand in cand 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)

 

   Ce sa fac?

 

   Multumesc anticipat.

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vant puternic, problema persista :))

 

   Nu imi dau seama daca vreun potentiometru de la una din clapete imi baga sistemul in avarie sau e din alta parte problema.

 

  De ce doar in timpul mersului se manifesta defectul?

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu Ibiza care are probleme cu clapetele de la climatronic si NU decupleza clima.....asadar cred ca la mine problema e alta decat clapetele.
   Poate fi cumva filtrul uscator care nu lasa sa treaca freonul si astfel sa se creeze o supra presiune in instalatie si de aceea sa decupleze compresorul? Ar avea sens intrucat la mine decupleaza doar in timpul mersului adica dupa accelerare.
  Opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Am un seat cordoba 2007 tdi. dintr-o data m-am pomenit cu climatronicul defect. de dimineata functiona. peste zi am schimbat un bec la farul drept. cand am pus contactul, climatronicul clipea cu tot ce poate afisa el dintr-o data ca un pom de craciun. si-a revenit foarte repede, insa nu mai merge ventilatorul. Afisajul arata corect actiunile mele, insa ventilatorul e mort. Ce s-o fi intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ventilatorul,....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N U mai are ce verifica, se schimba direct, nu are rost sa dea bordul jos si sa \-l repare sau sa-l inlocuiasca cu o facatura de ventilator, ca peste 2-3 luni sa repete operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca postez bine sau nu, scuzati de off-topic, daca este cazul, dar am si eu o problema la Seat-ul meu. Model Cordoba 1,9 SDI 2002 (99-02).

 

din senin, imi baga direct aer rece daca la clima reglez sub HI (28,27 etc) si aer f cald daca las pe HI. Ati mai intampinat astfel de probleme? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai un servomecanism de reglaj temperatura cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca si-a revenit, fara sa ii fac nimic. si inca functioneaza corect. :-?? merci de info!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema care o am eu la climatronic este ca deseori se intampla ca pe partea soferului sa imi sufle aer cald, indifferent de temperatura care o reglez pe zona respectiva, in timp ce pe partea dreapta merge totul ok, adica daca dau pe temperaturi scazute sulfa rece iar cand dau pe temperaturi ridicate sulfa cald.

Poate cineva sa imi spuna care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la servomotorul de pe partea respectiva.

 

fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am identificat problema ventilatorului. Motorasul ars si rezistorul. Categoric bordul jos! Chiar si cei de la reprezentanta au spus ca e destul de complicat la bordul asta. asa ca... cu piese originale, reparatia duce spre 2000 lei. cu Piese after-market se opreste la 1000.

Oare ce o fi dus la supraincarcarea pieselor de s-au ars? ca sa stiu pe viitor daca pot face ceva pentru protejarea lor.

Modificat de Ruag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!