Jump to content

Frane A3 8p


Johnny Bravo
 Share

Postare recomandată

dupa cum am mentionat... "strungarul" este loterie.  Nu strungul.  

 

Si stii bine ca nu poti compara clasicul strung( oricat de performant ar fi ),  cu strungurile automatizate si care fac verificari dimensionale cu laser de 3 ori pe secunda, se autocentreaza,  etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny Bravo

    16

  • robi_zet

    13

  • c6t9

    12

  • EEXCALADE

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva de ce daca am viteza peste 100 de Km/h si franez simt o vibratie in volan?

Mentionez ca daca am sub 100 de km/h si pun frana nu se intampla nimic si totul e normal. Numai daca franez sa zicem de la 160-140 pana in 100 de km/h simt vibratia in volan.

Masina are 6 ani si 100.000 de km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe strada virgiliu la baietii de acolo sa iti refaca discurile.

Sunt profi. Imediat pe stanga cum intri dinspre plevnei. E undeva pe la 120 lei costul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare este cu discurile de fabrica sau au fost inlocuite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa le rectifici, ori sunt duse discurile (numai au mult material) ori sunt de proasta calitate si dupa 3000-4000 km vor face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile sunt originale si chiar nu prea sunt tocite, buza de sus ce se formeaza este foarte mica.

 

Probabil le voi masura la ei cu ceasul comparator si daca trebuie le voi face si pe fata si pe spate, pe fata sigur trebuie facute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Originale sunt si ele destul de prosta calitate! Decat sa dai 120 de lei pe rectificare, mai pune ceva si pune noi.Chiar gasesti la preturi acceptabile un ferodo ceva si sunt noi.

Dar, si aici e un mare dar, trebuie sa fii sigur ca sunt discurile, sa nu ai surprize de la vreun cauciuc ovalizat, o janta stramba,, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a vazut numai mers pe autostrazi de au asa mica uzura?

 

Nu de alta, dar la 100.000km se cam uzeaza ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de mirare, altii schimba placutele la 100.000 km, deci cata uzura sa faca un set de placute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

O noua teorie. Ascultati cu atentie de la 0 : 50 !!!

Modificat de robi_zet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il contrazic pe nenea..dar sa fim seriosi...la orice vulcanizare iti sunt stranse rotile cu pistolul..de foarte multi ani..iar " incidentele " mici corelate cu numarul foarte mare de automobile din tara noastra ma face sa fiu sceptic si sa para ca ne gandim prea mult..dar deh..e si o parte buna :))))

IMG_36060241904219.jpg

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El spune cand se face un service la frane.... Atunci cand tu pui un disc nou roata (janta) il v-a strange pana la urma pe butuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frecvent 2 vulcanizari, ambele folosesc chei dinamometrice, nici una nu e autosoft sau vreo vulcanizare "de top". Si nu e nevoie sa le cer eu acest lucru, ei o fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile ovalizate nu merita rectificate! Discurile odata ovalizeaza ele se decalsesc! adica cand se incalzesc isi schimba forma. Rectificarea se face la rece unde discul are alta forma.

Eu mi-am rectificat discurile intr-un service profi, mi le-au rectifcat direct pe masina, nu le-au dat jos. Dupa 1000km (am mers exemplar, am evitat balti, si toate povestile despre cum se ovalizeaza discurile) problema a reaparut. Ce am constatat e ca dupa vreo 20.000km parcursi asa cu ele, parca si-au revenit de la sine, nu mai fac asa rau, decat ff putin....nu stiu daca la treaba asta au legatura placutele de frana.

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am gasit cauza,cel putin la mine : De ce se ovalizau discurile ? am fost astazi la  vw brasov(tess) si au gasit problema.Nu am inteles exact ce mi-a explicat dar ideea este ca una din culise era ruginita si nu se mai misca sau era blocata. A fost unsa si pusa la loc,mentionez ca franele tineau ok inainte acum franeaza mult mai usor.Ramane sa schimb discurile ovalizate deja si sper sa nu se mai strice :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Ca sa nu deschid topic nou: ce parere aveti de rectificarea discurilor de frana ?

Exista service-uri cu masini dedicate, nu se da jos discul de pe masina. Exclus la Gigel-strungarul.

Cred ca e obligatorie montarea de placute noi dupa rectificare, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce consta rectificarea pe care vrei sa o faci ?

Sunt ovalizate sau vrei sa elimini acea ata care apare in timo in zona exterioara a discului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da rectificale daca au carne suficienta .

Doar ca sa stii si tu ca acele santuri / riduri au aparut datorita faptului ca folosesti placute cu o compozitie dura .

Ai schimbat cumva discurile si placutele recent sau sunt cele OEM cu care a venit masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ATE schimbate odata discuri + placute. Pe spate a facut asa de la inceput chiar cu originalele.

Inteleg ca cei din Virgiliu sunt ok.

Multumesc mod-ului pentru mutarea postului, ieri nu mergea Search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut am si eu o problema cu franele, adica vibreaza pe la 80-100 cand franez mai tare,le-am schimbat anul trecut TRW si placutele, dar am si alta neclaritate adica acu cateva zile am schimbat cauciucurile si mi-au pus pe cel putin una din rotile fata 150 g plumb ca cica asa cerea la echilibrat, chiar asa se strica rotile de aluminiu in 1 an si l-am vazut cand a masurat cu compasul ala care nu stiu cum ii zice J la roata si a bagat 7.5 pe aparat, cum aflu J meu la roata ca nu sunt sigur de treaba astora la echilibrat? ca daca nu au bagat bineatunci nici roata nu e k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cauciucurile ca poate sunt proaste din fabrica, schimba-le cu cu alea de pe fata si vezi daca iti mai vibreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi cautand am gasit altceva, parca vazusem la service cand am schimbat cauciucurile

adica pe roata a bagat sigur 7.5 j si ea este 7j am vazut pe ea azi si in plus pe una din fata nu mi-a pus nici un plumb, ma duc luni la reechilibrat si vede apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prea mica diferenta de la 7 la 7.5J ca sa influenteze in asa fel. 150 grame este exclus de mult, nici nu stiu cum a pus atata plumb. Pe o janta nu se pune mai mult de 60g plumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot bate de numa, acum am iesit de prin oras la 120 vibreaza de numa, am schimbat acum o roata cu rezerva si sa merga inapoi acasa sa vedem e din cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia ai verificat-o? Poate ai vreo articulatie care joaca de regula o bucsa dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Frane A3 8p

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!