Jump to content
Sign in to follow this  
Johnny Bravo

Discuri ovalizate?

Recommended Posts

Johnny Bravo

Sigur s-a fiert si lichidul insa s-a dus sanie pentru ca s-au strans gaze intre placuta si disc. Oricum, au cedat repede. Aderenta am avut (PS2), am franat tare in ultima clipa. Nici nu a vrut sa ma depaseasca ala cand am facut loc...

Cu astea noi nu am mai patit sa cedeze. Am placute bunicele, discuri bune, lichid de frana Castrol SRF, furtulele hell fata-spate... zic io ca pentru strada sunt super acoperit. Am mai mers pe serpentine si am trasde ele mai tare decat atunci si a fost ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

Cam pericol să nu se aprindă becul când încă mai ai ceva frână. Eu la BMW așa am, fiind imposibil să ajungi chiar în situația ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Care bec?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JUG

Pedala moale = lichid de frana fiert

Pedala tare = oboseala in discuri, placute sau ambele

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

Care bec?

 

Eu am la BMW bec în bord care se aprinde și în anumite condiții premergătoare cedării frânelor, cum ar fi lichidul la temperaturi foarte mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

In cazul meu nu cred ca avea ce sa semnalizeze. Nu masoara temperatura in placute.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

Sistemul e gândit pentru OEM. NU e lichidul mai șmecher ca plăcuțele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei_221

eu ma cam indoiesc de sistwmul ala la BMW..... ar trebui sa masoare temperatura la etrieri si nu am vazut pana acum la nicun BMW, nici chiar M

Share this post


Link to post
Share on other sites
marius1982.11

Acum nu ca ar fi masina mea nush ce, eu am fost cu ea pe circuit la euroring in hu, insa nu am simtit in nici un moment sa raman fara frane si crede-ma le-am dat cat a fost nevoie, nu le-am menajat. Dupa 30 de minute era janta fierbinte, d-apoi discurile.

Erau discurile OEM, din fabrica, uzate bine si placute ATE care aveau carne destul.

E adevarat ca nu am calcat-o non-stop, o tura mergeam la relaxare si o tura blana, ca totusi nu am masina de curse, dar ce s-a intamplat la tine nu e normal, parerea mea.poate ai ramas fara vacuum la pompa de servo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

La mine au fost 5-6 frane in maxim 3 minute. Cand am ajuns la drum drept, am mai mers 2-300 de metri si am incercat iar franele si au tinut. A fost o chestie de moment insa suficient cat sa ma sperie bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

eu ma cam indoiesc de sistwmul ala la BMW..... ar trebui sa masoare temperatura la etrieri si nu am vazut pana acum la nicun BMW, nici chiar M

E testat de mine, s-a aprins becul fix când trebuia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robi_zet

Si la Mercedes am vazut un astfel de sistem. Iti dadea in bord ca s-au incis franele prea mult.

 

Acum nu stiu le ce se referea daca era vb de lichid sau discuri&placute.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ratonul

eu le-am rectificat aici 

 

costa 50 lei discul, iar vibratiile au disparut complet. se ia foarte putin din disc, iar avantajul e ca le face fara demontare.

Edited by Ratonul

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Discure se pot rectifica si pe strung,precizia fiind mult mai mare.(daca strungarul e calificat)

Edited by EEXCALADE

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebip

Nu stiu daca pe strung iti poate garanta paralelismul celor doua fete ale discului.

Sent from my GT-I9100

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Garantat 100% .Precizia pe strung e de ordinul sutimilor. Important e calitatea strungului si calificarea strungarului.


Cu utilajul din clipul de mai sus cum rectifici discurile pe spate daca tractiunea e doar pe fata?Si cum rectifici discurile pe fata daca tractiunea e doar pe spate? Cine invarte discul?

Edited by forceturbo
Eliminat reclama

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ratonul

are un motor care invarte roata... masina e pe liber cu motorul oprit.

 

 

si ei rectifica, dar mai scump. http://www.4turbo.ro/rectificare-discuri-i-4.html

Edited by Ratonul

Share this post


Link to post
Share on other sites
EEXCALADE

Ala care invarte roata e mai eficient ,doar ca pretul e aprox 24000 ron. Nu stiu daca te tine utilajul atatea rectificari cat sa amortizezi investitia.Nu poti lua mai scump de 50 ron pe disc deoarece,pentru unele masini, sunt seturi de discuri la 200 ron noi cu garantie.

http://www.scangrip.ro/rectificare-discuri-frana/sistem-rectificare-disc-frana-canvik-m5-268

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

In mod cert va trebui sa fac si eu asta. Sunt sigur acum ca sunt ovalizate. Nu este de la depuneri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Deci, unde sa rectific si eu discurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cameleonul

Am rectificat eu joi discurile pe fata.Pret 100 lei toata afacerea.Timp de lucru aprox 1h.Cel care se ocupa cu operatiunea lucreaza doar cu progamare.Daca vrei un nr de telefon,pot sa-ti trimit pe PM.Zona de lucru,undeva pe Calea Plevnei

Share this post


Link to post
Share on other sites
JUG

I s-a mai intamplat cuiva ca discul sa se ovalizeze radial, nu lateral?

Se pare ca discul de pe stanga fata are o abatere de circa 3mm si atinge in etrier. Auzeam eu un harjait usor atunci cand mergeam cu geamul deschis, dar n-as fi spus ca asta este.

Se pare ca discurile pot fi rectificate si radial, dar a facut-o cineva pana acum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nervoss

Teoretic se rectifica mai usor...dar wtf...cum s-a alungit intr-o parte? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
JUG

Asta ma intreb si eu, cum naiba?! Cert e ca s-a intamplat.

O sa desfac etrierul sa vad exact unde anume atinge si, cu ocazia asta, o sa si curat bine butucul. Poate s-a adunat pe acolo rugina sau mizerie si asta conduce la abatere.

Stiti pe cineva care face astfel de rectificari? Ma gandesc ca e nevoie de un strungar si de niste aparate de masura pentru a observa unde si cum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nervoss

Cand il roteste pe strung se vede la cutit unde e deformat...si se rascheteaza doar zona aia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri