Jump to content

oprire in mers


iulian_nic
 Share

Postare recomandată

stim :). as putea sa ma jur ca e AJM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin- la ce mufa te referi?


Al Bundy-multumesc,era o necunoscuta a mea.banuiam ca nu are pompa de motorina in rezervor.am desfacut si acolo sa verific sorbul si eventual sa-l curat.dar nu a fost cazul,era foarte curat.sa inteleg ca nu are deloc?doar injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iris a spus clar, am motor ALH, de unde scoateti ca e AJM sau altceva. ALH nu are pompa in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt doua discutii diferite.... iris are problema cu opritul.... pirvules povesteste ce a patit el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, se opreste motorul cand o las la relanti pana intr-un semafor sau o intersectie, cineva imi spunea sa umblu cu rezervorul cat mai plin in sezonul rece ca e posibil sa fie de la condens, oare asta sa fie problema? Specific ca nu mi s-a intamplat des dar mi s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie o problema de alimentare - pompa din rezervor, la motoarele care au asa ceva, oringuri injectoare... sau pompa tandem - la motoarele PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alabalaportocala

Salut.Am o problema cu un 1.6 AZD.Mi s-a oprit de 2 ori motorul in oras in decurs de cateva sute de metri, apoi pornind ca si cum nimic nu s-a intamplat.Dupa aceea cand luam piciorul de pe acceleratie sau cand incepeam sa accelerez smucea putin. Preciz am eroare stocata "P0402 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive detected" de mai mult timp. O fi din cauza EGR-ului?

Modificat de alabalaportocala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa pare. Scoate mufa de la EGR si vezi daca merge mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare ! am si eu o problema la un golf 4 1.6 16v , cand sunt in mers la drum lung, cate o data , nu mereu, bordul masini , adica mai bine spus ceasurile cad toate, se opresc , motorul se opreste si porneste singur peste 1-4 secunde , ca si cum s-ar fi luat lumina pentru 5 secunde si a revenit la loc, porneste singur, am verificat contacte, tot, am dus-o la tester bun cu experienta, nu a avut nici o eroare, imi este frica sa nu ma lase intr-o zi cu ochi in soare . Va multumesc sper ca am fost destul de explicit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablurile de la baterie, firul de masa de sub aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin, totul a fost verificat contacte refacute sterse etc, faza este ca, casetofonul merge , daca se intrerupea si el gaseam buba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 17.07.2013 at 19:19, andrei_221 a scris:

da, si eu am intalnit problema asta. (doar cand se incalzea motorul si implicit senzorul )

Si care a fost problema???Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
corneliubiobora

Bună seara!

Bora 1.6 16 V AZD 2002. Astăzi am pățit și eu. S-a oprit in mers. Am pornit-o la cheie dar se oprea imediat. De vreo trei ori, tot așa. Am reușit totuși să plec cu ea supraaccelerată ca să nu se oprească motorul! 

Nu știu ce a fost dar ajungând acasă (10 min), și-a revenit! Păreri. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara, de curand sunt posesorul unei Skoda Octavia 1 1.9 ALH 2002

masina are o problema daca este motorul rece si o accelerezi peste 3500 se opreste motorul si ca sa o pornesti trebuie sa astepti 5-10min pentru ca ea invarte dar nu face compresie daca motorul este cald si o accelerezi peste 3500 masina se plafoneaza si tremura motorul ca si cum ar merge in 3 in amandoua situatile da fum alb, daca mergi cu masina calm si nu depasesti 3000 se comporta ok pana la 100-110km/h cand brusc iar se plafoneaza si abea se mai tureaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După ce se opreşte toarnă apă peste pompa de injecţii să o răceşti. Dacă după asta porneşte ok, ai răspunsul: capul hidraulic a pompei uzat.

Ar fi util să ai un vcds la îndemână să verifici codurile de eroare şi ceva parametri.

LE

Dacă motorul este cald se mai opreşte în mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca motorul este cald si o accelerez in mers peste 3500 decat se plafoneaza si tremura motorul dar nu se opreste, decat cand este rece se opreste si pe urma porneste f greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta poate fi şi un senzor de temperatură de vină, greu de spus fără o diagnoză.

Plafonarea poate fi un limp mode, dar tot aşa fără diagnoză este greu de spus

Dacă nu ai posibilitatea să faci rost de un vcds ar trebui să mergi la un service. Vezi că avem şi colegi de forum care se ocupă cu diagnoză şi/sau reparaţii

https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

https://vwforum.ro/forum/86-feedback/

Sau dacă vrei să ceri o un sfat pentru service ai la dispoziţie această arie

https://vwforum.ro/forum/83-service-uri/

Oricum nu te apuca să le iei prin încercări

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am pus un tester de la un prieten azi si astea sunt erorile care le da , ce este in poza 2 a ramas si nu se sterge

29B48386-F9CA-4EA7-A0A8-73BF13DB37FA.jpeg

FB074EB9-A477-4CFE-A2B1-8E165EF6AE15.jpeg

Modificat de ady220
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai asa:

 

18062 P1654 DTC Memory of Instrument Cluster - ai vre-un martor aprind in bord? Parca mai vazusem eroarea asta legata de un senzor temperatura.

"Instruments are telling you theres a coolant temp sensor fault, which affects both the instruments and the engine"

-----------------------------------------------------

17965/P1557/35-10 - Charge Pressure Control: Positive Deviation - Intermitent

Simptome posibile: Putere de ieșire redusă, Modul Limp

 

Cauze posibile:

-Presiune de supraalimentare prea mare

-Furtunuri/conducte incorect conectate, deconectate, blocate sau cu scurgeri

-Controlul presiunii încărcătorului defect

-VNT (variable nozzle turbo): duze blocate

-Supapa electromagnetică pentru controlul presiunii de supraalimentare (N75) defectă

 

Solutii posibile:

-Verificați furtunurile/țevile către/între componente

-Verificați supapa electromagnetică pentru controlul presiunii de supraalimentare (N75)

-Verificați / Curățați / Înlocuiți controlul presiunii de încărcare

-Verificați / Curățați mecanismul pentru duze variabile

---------------------------------------------------------

17552 - Mass Air Flow Sensor G70 - Open or Short to Ground

Senzorul MAF G70 trebuie inlocuit.

 

Codurile de se pot verifica aici

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!