Jump to content

oprire in mers


iulian_nic
 Share

Postare recomandată

Motorul se opreste in mers pt scurt timp. Trebuie sa pornesc din nou cu cheia. Numai pe exterior si numai dupa aprox. 90- 100 KM.La Serpico mi-au schimbat releu alimentare degeaba. Va rog frumos cei care au avut probleme asem. dati-mi o sugestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare apare la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru intentie. Problema este ca nu da nici o eroare pe calculator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce conditii se opreste? la relanti/cind pleci de pe loc? descrie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil senzor turatie motor de pe volant, asta facea la mine figuri si pe tester parca nu apare.....

Modificat de djdolphins07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu am intalnit problema asta. (doar cand se incalzea motorul si implicit senzorul )

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor!Am dus-o din nou la reprezentanta dar parca mi-am pierdut increderea. Masina se opreste pt. secunda numai in afara orasului si numai intr-un anumit regim e viteza. M-am dus la Bucuresti 200 km, m-am intors, si pe la 360 km parcursi dus intors, s-a oprit cu aproximatie de 5km, in  acelasi loc de 2 ori in doua saptamani. Daca merg la tara, 90 km dus intors, de fiecare data la intoarcere se opreste de vreo doua trei ori cam in aceleasi locuri (+/- cativa km). La inceput pare ca se infraneaza cand calc acceleratia, apoi imi apare martorul de la baterie semn ca s-a oprit motorul si porneste la prima cheie direct intr-a 4-a. Daca n-ar fi periculos in anumite situatii gen depasiri sau noaptea as lasa-o naibii asa pana ar crapa ceva sa se vada clar. Astept in continuare sugestii. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian_nic vad ca esti din localtate,  am si eu aceeasi problema cu oprirea in mers, la mine se opreste in general dupa 7-8 minute de mers efectiv indiferent ca este la relanti sau in viteza a IV-a de exemplu. Daca motorul este la relanti se opreste pur si simplu, il pornesc rapid la sfert de cheie, dupa cateva secunde se opreste din nou, cam de 2 - 3 ori dupa care nu mai am probleme toata ziua. Daca masina e in viteza masina nu se opreste dar se simte puternic (frana de motor) tot asa de 2-3 ori dupa care nu se mai opreste pana  a doua zi. Chestia naspa e ca daca esti in intr-o depasire totul devine foarte periculosm eu am patit-o, am avut noroc. Am fost la vreo doua service-uri bune in oras dar din pacate nu am nici o eroare, au curatat preventiv clapeta, egr dar nimic, au spus ca posibil sa fie ceva electric gen releu  sau senzor de turatie parca dar nu se baga sa-l schimbe ca nu stiu sigur ce este si e posibil sa dau bani degeaba, sa merg asa cu ea pana crapa piesa in cauza. Acum o saptamana am schimbat bateria care era ff veche si surpriza masina nu s-a mai oprit doua zile, dupa care a inceput din nou sa faca la fel, doar ca opririle nu mai au acelasi tipar, sunt aleatorii, poate sa se opreasca la un minut de la pornire sau la 15 minute etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As verifica releu motor sau senzor turatie sau cablu de la ecu ciupit pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema o am si eu uneori, dar doar atunci can depasesc viteza de 130-140 km/h timp de cateva minute, in rest nu sunt pb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se oprea in mers motorul si am descoperit ca prindea aer pe la filtrul de motorina. Are 2 garnituri de cauciuc pe conducta de motorina care intra in filtru(returul cred ca este) si trebuie inlocuite. Nu stiu ce sa zic despre benzinare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

                 Salut  si rugamintea este daca ne poate ajuta cineva concret in aceasta problema pe care o intalnim cam toti posesorii de vw.Si mie in mers si mai ales in viteza 4 se opreste motorul ,trebuie sa franez ca daca nu ma duc in decor ca se plocheaza si volanul,...,oriunde m-as afla trebuie sa pun pe avarii si sa dau la cheie dupa cateva secunde bune de asteptare. Problema este ca trebuie sa fac un drum de Germania si sincer nu as dori sa raman impotmolit pe cine stie ce autostrada fara ajutor.Asa ca apelez si eu la cineva care cunoaste sindromul sa-si ajute fratii de sange vw:))multumesc prieteni posesori de vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceiasi problema la 1.9 tdi alh,sa oprit motorul si gata 

 am adus un prieten cu tester care ma scos din necaz  aparea eroare de comunicare intre calc motor si calc  mare eram desperados bineinteles am demufat calc am dat cu alcool tehnic in mufe am suflat cu aer si a pornit la sfert de cheie

am asteptat un an ca sa se mai intample din nou noroc ca acum repede stergatoarele jos curat si plec mai departe dar pana cand oare

 caci  daca mai bate si viscolul am puso oare rebuie sa-i fac o resoftare  am nevoie de ajutor de specialitate bineinteles cu berea de rigoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutam,

 

Mi se opreste motorul in mers,dupa care la a 3-a cheie porneste dintr-o data(pana atunci tremura ca dracu ).pe tester nu apare nimic..din ce am citit ,pe tester nu ar da senzorul de turatie?posibil sa fie si EGR-UL murdar?aseara am mers cam 30 min in 3000 de ture si nu s-a mai oprit,...coincidenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

senzorii - de cele mai multe ori, ii da la diagnoza.

 

problema poate sa fie in alta parte - verifica partea de alimentare cu carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Și eu am pățit-o... În 02 01 2016 la 4:45 la - 15 grade... Am dat la automat de 3 ori.. Nu a pornit... Și acum e în strada unde sa oprit.... Ce sai fac??? Păreri??? 1.9 85kw aym motor 2000 variant. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut domnilor,

postez in speranta ca cineva care a patit acest lucru sau cineva care are experienta acestor anomali ma poate ajuta cu o solutie sau un sfat,privind rezolvarea acestei probleme.motorul este un ALH care are prostul obicei sa intrerupa in timpul mersului,de obicei dupa ce parcurg cativa km,exact in momentul in care accelerez.intreruperea o simt ca si o smucitura puternica dupa care,datorita inertiei,porneste instantaneu.urmarile acestor intreruperi sunt aprinderea a doi martori pe bord,motor si rezistenta si avertizare sonora cu mesajul"emissions workshop”. Dupa cateva porniri si opriri de motor,martorii se sting si mesajul dispare pana la o noua intrerupere a motorului.mentionez ca am curatat EGR-ul si am schimbat senzorul de turatie cu unul luat de la dezmembrari. senzorul l-am schimbat si datorita faptului ca au fost situatii cand se oprea motorul total fara sa mai porneasca.dadeam la automat cateva minute bune si pana nu scoteam mufa de la senzor si o bagam la loc nu pornea sub nicio forma. nu stiu ce fenomen se intampla dar cred ca prin deconectarea si reconectarea senzorului ceva se intampla in circuitul electric al calculatorului. dupa schimbarea senzorului  totul a functionat normal(fara intreruperi) vreo 2 luni,dupa care povestea se repeta cu exceptia faptului ca intreruperile acum sunt doar de foarte scurta durata in timpul mersului.am fost la skoda la sevice pentru o diagnoza,dar dezamagirea a fost mare.nu a iesit nimic pe test iar mecanicii de acolo isi dadeau cu presupusul pana au inceput sa se contrazica .a fost penibil.mi-am luat masina si am fugit. Apelez la sfaturile voastre pentru ca am mai facut-o si altadata iar rezultatul  a fost unul pozitiv. Apreciez contributia voastra la rezolvarea multor probleme dezbatute pe forum si v-as fi recunoscator daca ati binevoi sa ma ajutati. Va multumesc.

Modificat de iris69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul,auzi pompa din rezervor?lucreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iris - dar diagnoza ai facut pana acum ? ce erori ai gasit stocate pe Engine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin- diagnoza am facut la service skoda.am considerat ca soft-ul cu care ei lucreaza este profesional si updatat.am fost de fata cand electricianul respectiv mi-a aratat pe display-ul aparatului ca nu sunt inregistrate fault-uri.acum nu stiu daca procedura pe care el mi-a facut-o este completa si relevanta.am cerut si un desfasurator dar mi s-a motivat ca nu au hartie la imprimanta.sunt penibili si daca ii cataloghez ca si mediocrii in ale meseriei,deja ii flatez.

trebuia sa cer un test anume?? multumesc


iulian- ma confrunt cu aceasta problema de ceva luni,de aceea nu cred ca pompa ar putea fi defecta si cu atat mai mult,aceste simptome nu cred ca pot fi cauza intreruperii motorului in mers.daca poti sa-mi explici logica relatiei dintre pompa de alimentare si intreruperea motorului pe timpul deplasarii,ti-as fii recunoscator. sau te referi la pompa de injectie??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai fara carburant...se opreste motorul.

Mergi cu mufa scoasa. Daca nu se mai opreste, este un pas in identificarea problemei

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o BORA din 2000, 1.9 TDI 116 CP. Am cumparat-o acum 4 ani.

Aceeasi problema am avut-o de cand am cumparat-o. Toti isi dadeau cu parerea dar, nic-unul sa o poata rezolva.

Pe tester nu aparea nimic. Intr-o zi cam dupa 3 luni de chin, am intrebat un electrician auto de ocazie, ce ar putea sa aibe.

Mi-a zis sa ma duc la el ca ma rezolva imediat. A scos de sub bord un releu micut, l-a desfacut, cu pistolul de lipit a refacut o lipitura, ca era rece, l-a pus la loc si nici pana astazi motorul nu s-a mai oprit. Nu a durat 15 min. Mi-a zis ca este releul de pornire. Eu nu prea ma pricep.

Va dau nr. de telefon pentru cine vrea sa-l sune 0743973420 Marin din Pitesti. Eu sunt foarte multumit ca am scapat de problema.

Bafta colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, este releul 109.... de alimentare ECU...s.a.m.d.

 

problema si rezolvarea este de mult timp, postata de noi - dar multumim ca ai postat.

 

wknd placut !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contactul,auzi pompa din rezervor?lucreaza?

Nu o adude, deoarece ...... nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!