Jump to content

Probleme la ambreiaj Vento


MaxX_82
 Share

Postare recomandată

Salut. Sunt nou pe acest forum si spre surprinderea mea am gasit rezolvari directe la cateva dintre problemele pe care le am cu masina mea. A mai ramas una singura :( . Am o problema la ambreiaj. Incepe sa prinda numai in a doua jumatate a cursei , in prima jumatate parca nici nu asi apasa si uneori intra destul de greu in treapta 1. Unde ar putea fi defectul si ce s-ar putea face. Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur dar cred ca e hidraulic (cand pornesc motorul se ~inmoaie~ pedalele)Nu ma prea pricep la mecanica. Imi spunea cineva ca ar putea fii ceva cremaliera. Sper sa nu fi zis o tampenie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e hidraulic trebuie sa-l aerisesti,s-ar putea sa ai aer pe circuit.

Se aeriseste la fel ca si instalatia pentru frina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin a doua jumatate a cursei? Adica nu poti scoate/baga in viteze decat daca e apasat dupa a doua jumatate a cursei pedalei? In general ambreajul decupleaza spre sfarsitul cursei.

Daca e hidraulic, vezi sa nu fie de la cilindrul de vacum sau ceva de genul asta.. parca asa se numeste, daca pierzi presiune pe la el cupleaza prost.

Cu intratul in viteza poate fi si de la sincron. De asemenea si de la discul de ambreiaj, daca e uzat foarte rau. Am avut un prieten care avea discul varza.. ii intra bine in viteze dar daca depasea 3000rpm nu mai putea schimba vitezele cu ambreajul calcat la podea. In general la ale noastre, simptom de disc uzat ar fi intratul greu in I-a si marsarier (sau: intra dar iti merge in fata masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu prima viteza apare dupa ce dau prima cheie in ziua respectiva (s-a intamplat insa sa faca aceasi figura si dupa mai multi km parcursi) , trebuie sa fortez sau sa duc levierul in punctul mort si apoi daca mai incerc odata merge. e ciudat fiindca celelalte viteze merg perfect. scosul si bagatul in viteze e ok

cat despre ambreiaj daca apas pedala cam pana la jumatate din cursa totala nu se intampla nimic ca si cum nici nu asi apasa. pornirile de la semafor sunt destul de violente, debraiaza brusc. imi cer scuze daca nu dau cele mai bune explicatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti se intampla acum de cand e frig, se poate sa fie de la uleiul din cutia de viteze caruia ii trebuie un anumit timp sa se incalzeasca si sa ajunga la proprietatile normale de ungere. Se poate intampla in cazul in care nu a devenit destul de vascos sa nu-ti intre cum trebuie in viteze pana ajunge la o temperatura optima, sa intre fortat.

Vezi sa nu fie si de la arcul de la pedala, care aduce pedala la normal de iti debraiaza brusc (banuiesc ca iti sare pedala foarte repede cand incerci sa ridici piciorul pt a pleca de pe loc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimpotriva pedala revine destul de greu si se intampla la fel si cand era cald . Am fost cu masina la un mecanic (nu stiu cat e de priceput) mi-a zis ca ambreiajul e cu cablu si se regleaza singur. mai zicea ca nu are ce sa-i faca pana in momentul in ca re se duce discul de ambreiaj. legat de treapta 1 nu a stiut ce sa-mi zica. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant :) Nu stiu ce sa-ti mai zic.. mai intreaba si la alti mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin probabil sa fie hidraulic. Mai degraba din timonerie faza cu intratul greu in a 1 a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Ca sa nu deschid alt topic, sa ma injure lumea, continui aici :P

Am un Passat 2000 TDI si am ambreiajul super tare, si tine foarte sus, ultimii 2 cm. Cam ce trebuie sa fac ca sa il fac sa fie ca un fulg? PLs Help ca ma dor picoarele, adica stangu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce trebuie sa fac ca sa il fac sa fie ca un fulg?

Sa schimbi kitul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ MaxX_82

Verifica timoneria. Si eu am avut probleme de genul asta.

Dupa ce am reglat parghiile de actionare pe cutie a fost ok.Mie nu imi intra a V-a.

Si oricum a I-a intra mai greu daca esti in mers. Cel putin asa e la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...intra mai greu daca ai viteza ceva mai mare (peste 30-40 km/h) la mine. am sa incerc.merci de sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!