Jump to content

Zgomot ambreiaj


Salieri99
 Share

Postare recomandată

In ultimii 2/3000 km mi sa intamplat de 2 ori ca ambreiajul sa faca un fel de zgomot (carait) cu masina oprita, pe liber (cu motorul pornit bineintales). Se simte pedala cum vibreaza un pic si caraie cand apas sau o las, pe la jumate.

In ultimele zile zgomotul se aude mai des, vibratia la pedala nu prea se simte.

 

Am auzit ca s-ar putea sa fie rulmentul sau volant.

 

Ati avut experiente de acest gen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvare = kitt ambreiaj + volant, aprox. 2200 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz Salieri99 ca postez pe topicul tau dar nu are rost sa mai deschid un topic ptr o intrebare asemanatoare cu a ta. Rog, o parere : de ce fluiera ambreiajul cand scot din viteza, numai in mers se aude acel fluierat si numai cand este motorul rece ??? Multumesc anticipat Saliari99 ptr intelegere. 

 

 

PS: uite Saliari un pret mai acceptabil aici ptr kit (sper sa nu ai nevoie dar din descrierea ta, cred si eu , ca te va lasa kit-ul)  http://www.kitambreiaj.ro/249-kit-ambreiaj-si-volant-luk-19-tdi-2004-.html   Bft 

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri, am intrebat si la un mecanic si a dat acelasi verdict...

A zis sa o mai las pana face zgomot mai tare, e posibil sa mai dureze, dar nu stie cat.

 

 

rata esti sigur ca fluiera ambreiajul si nu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca motorul face zgomot putin mai tare iar cand calc ambreiajul face putin mai incet tot de la volant este problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Salieri99, ai dreptate, e turbina cea care fluiera la schimbarea vitezelor in mers + ca am luat cateva limp-uri, am facut log si ...... e varza  :(  Trebuie sa iau legatura cu Cipos sa ma rezolve. Fiare..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

imi recomandati si mie un kit de ambreiaj bun pentru un motor 2.0 cri 110 cai CBD blue motion euro 5? multumesc. se pare ca si eu ma incadrez in tiparul de mai sus si e posibil sa cedeze volant. 

Modificat de Stefan_Viu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Eu am un zgomot puternic si neregulat la relati; daca apas ambreiajul nu se mai aude nimic; de asemenea in turatie pare sa nu se mai auda. 

Eu cred ca este volant.

Am vazut kituri ambreiaj + volant dubla la 14 mil (LUK) si 16 mil (Sachs). Pe de alta parte am vazut si cu volant simpla pentru acelasi motor si acelasi model de masina. Oare e posibil sa-mi pun volant simpla?

 

 

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua

Am si eu o problema cu ambreiajul la masina din semnatura ,in urma cu ceva timp la relanti se auzea un zgomot neregulat(ca o bataie) iar cand calcam  ambreiajul zgomotul disparea,acum in schimb  am observat ca in momentul in care accelerez mai tare patineaza abreiajul.Intrebarea mea este trebuie sa schimb ce: volant dublu masa,sau tot(volant ,rulment,disc).

 Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Va salut! Am si eu bataie la ambreiaj si evident... cei care mi-au oferit garantie pe masina nu vor sa il schimbe doar pentru ca se aude ceva.... Aici am doua intrebari:

1- Cat de tare trebuie sa bata sau ce trebuie sa se observe ca sa se decida schimbarea lui in service? Ma gandesc ca exista un standard, nu trebuie sa astept sa crape componentele, nu?

2- Pot vedea cu vcds ceva anomalii sau parametri de la ambreiaj?

 Cu respect!

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Am si eu o problema cu ambreiajul la masina din semnatura ,in urma cu ceva timp la relanti se auzea un zgomot neregulat(ca o bataie) iar cand calcam ambreiajul zgomotul disparea,acum in schimb am observat ca in momentul in care accelerez mai tare patineaza abreiajul.Intrebarea mea este trebuie sa schimb ce: volant dublu masa,sau tot(volant ,rulment,disc).

Multumesc anticipat

Discul trebuie schimbat sigur. După ce se demonteaza cutia se poate vedea in ce stare se afla și celelalte componente. Eu am cerut la service sa-mi comande un disc și un kit complet, constatarea a fost ca trebuia schimbat cu totul, deoarece, exista si joc mare în volant, nu doar problema discului care patina. Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apoi nu e scump Kit-ul de Ambreiaj daca e si cu masa Dubla...LUK este de provenienta Germana original ?


 


 


  BR


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un kit de ambreiaj cu tot cu volant,pe original din germania costa 40 de milioane...astea la 18.19 milioane la noi sunt after market..dar merg totusi

Modificat de DENISS25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu bataie la ambreiaj si evident... cei care mi-au oferit garantie pe masina nu vor sa il schimbe doar pentru ca se aude ceva.... Aici am doua intrebari:

1- Cat de tare trebuie sa bata sau ce trebuie sa se observe ca sa se decida schimbarea lui in service? Ma gandesc ca exista un standard, nu trebuie sa astept sa crape componentele, nu?

2- Pot vedea cu vcds ceva anomalii sau parametri de la ambreiaj?

 Cu respect!

 

Am observat ieri ca daca stand pe loc cu zgomotul prezent trag de volan stanga dreapta, zgomotul se accentueaza in timpul miscarii volanului.  :dry:

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un filmulet si baga-l pe youtube sa ne lamurim.Cind ti-a schimbat kit-ul au verificat si cilindrul receptor sau ai rulment hidraulic?! Jocul la volant max acceptat la Sachs este de 3 dinti iar la Luk este de 7 dinti.Ce marca de kit ti-au montat?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rayn, e primul ambreiaj si prima volant pe masina, sunt originale. Problema e ca masina a fost in service pentru altceva si a iesit cu zgomotul mentionat de mine. Reclamand acest zgomot la vanzator....  si la service... ambii se spala pe maini. Unul zice ca nu se aude nimic, altul ca nu e treaba lui. 

Nu stiu daca are rulment hidraulic sau cum as putea afla. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare mai prosteasca

este posibil ca dupa doar 20.000 km sa pice rulmentul de presiune?? zic asta pentru ca incepe sa faca iar zgomutul ce la facut inainte sa schimb volant cu tot kit ms anticipat de raspunsuri


am uitat sa mentionez ca tremura la relantiu ... si cu ambreiaj apasat si fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit-o ca tine cu rulmentul si am mers inca 30000 km apoi am vandut-o dar nu am avut niciun tremurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va cer si eu parerea intr-o problema care a devenit frustranta. Am probleme cu ambreiajul si nu-i mai dau de cap. Am cumparat ambreiaj nou sachs kit+ volant+ rulment( cilindru).

 

De cand l-am montat de la prima pedala am simtit ca ceva nu este in regula. In timp la relanti am inceput sa am vibratii care se propagau in caroserie care dispareau daca incercam sa debraiez in treapat 1 sau marsaliere si parca in mers de multe ori parca scapa si venea masina din spate gen scapa in gol pt o fractiune de secunda.

 

Dupa o perioada nu mai scapam de vibratii decat daca incercam sa debraiez cu piciorul apasat pe frana. Vibratiile se simt la relanti si nu tot timpul ci doar daca opresc usor. Daca franez brusc sau brutal nu am vibratii.

Cu acest ambreiaj am facut max 3000 km. L-am trimis la garantie. Il astept....

 

Ca sa nu raman cu masina pe bara mi-am pus un ambreiaj sh tot sachs din dezmembrari. Inainte sa-l montez pe masina mecanicul mi-a recomandat sa pun kevlar pe disc ( avea ferodoul cam tocit). Am facut asta. S-a montat pe masina. Acum cu asta am alte probleme.La rece intra in viteza ( cam greu si agatat). Pe masura ce masina se incalzeste incepe sa intre din ce in ce mai greu spre deloc, mai ales marsaliere. Am avut de facut o parcare cu spatele si nu am putut baga in marsaliere orice as fi incercat. Pana la urma am oprit motorul, am bagat in marsaliere si am parcat ( m-am cam chinuit sa o scot din marsaliere cu motorul pornit).

 

Nu pot merge cu masina asa...risc sa stric cutia sa rup schimbatorul... De cand e in starea asta am facut doar 3 drumuri in 3 sapt ( max 20-30km). Ieri am scos-o putin si am impresia ca partea cu vibratiile la relanti au aparut iar... Deja nu mai am idei... Masina este un passat b6, 2008, bkp, cutie in 6 trepte,  4x4 si 78000 km reali.

 

Mai am un zgomot când apas pedala de ambreiaj la jumatate, un fel de harjait cu o bataie mica care dispare când sunt cu pedala la fund sau neapasata.

 

Ce mai poate fii? Ce am omis? Simptomele astea pot fi din cilindrul de ambreiaj? Este singurul care s-a pastrat pe masina din kitul nou când am montat ambreiajul sh.

 

Orice sfat este bine venit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
M Is FOr MiChAeL

Salutare, continui acest topic mai vechi cu o intrebare la care nu i-am gasit inca raspunsul in 3 service-uri pana in momentul de fata.

 

Am un passat b6 2009 2.0 140 cai cr, iar de curand mi-a aparut un zgomot in momentul cand eliberez ambreiajul si accelerez concomitent. Acest zgomot l-am auzit doar cand schimb treapta 2 si treapta 3 (daca schimbarea treptelor se face intr-o maniera lina, zgomotul nu apare).

 

Raspunsurile pe care le-am primit pana in prezent viariaza, de la cureaua de distributie (aluneca), la nu stim ce are pana nu dam cutia jos sa desfacem ambreiajul.

Am dat o tura si cu un mecanic in masina, fara ca el sa isi dea seama de problema.

 

 

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema? Repet ca zgomotul se aude doar daca nu eliberez complet ambreiajul si accelerez concomitent, zgomotul fiind un harait continuu timp de 0.5-1 sec

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M Is FOr MiChAeL

Chiar nu s-a mai intalnit nimeni cu o astfel de problema?

 

Update: zgomotul se aude undeva din spatele volanului, ceea ce ma face sa cred ca vine de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am constat-o astazi.Am pornit motorul si am auzit un zgomot in partea stanga a motorului,un harait usor,nu f accentuat. Pedala de ambreiaj vibreaza cand o apas putin dar la capatul cursei nu mai vibreaza si nici zgomotul la motor nu se mai aude.Ambreiajul? volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M Is FOr MiChAeL

Din ce relatezi tu, cred ca avem probleme diferite. La mine zgomotul se aude doar cand eliberez ambreiajul accelerand concomitent, pe cand la tine (nu sunt 100% convins) pare a fi de la volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

B6 cayc cu start stop. Indiferent dacă e motorul cald sau rece, la ralanti, dacă o joc din accelerație pana la 1100rpm, se aude un zgomot ca și cum aș învârti niște pietricele într-un ceaun, și la accelerare și la decelerare. Cu ambreiajul călcat nu se mai aude nimic. Nu simt bătaie în pedală, nu trepideaza la plecarea de pe loc indiferent cu ce viteză plec, nu are alte simptome. Oare ar trebui sa pun bani deoparte de-un kit ambreiaj? Sa fie doar una din componente ambreiaj uzate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!