Jump to content

Problema 1.6 FSI


iepurasu
 Share

Postare recomandată

Salutare.

 

Din pacate ieri in timp ce mergeam cu Golful meu (1.6FSI motor BAD), a intrat in limp mode si becul "Check" a inceput sa palpaie. Bun. Scanez si ies urmatoarele rezultate:

 

P1020 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded

P1025 - Fuel Pressure Regulation Valve (N276): Mechanical Failure

+ multiple missfire pe cilindri

 

Citind pe forum am dat de aceste probleme, insa amestecate cu alte erori, cu senzori MAP, MAF, etc... Insa nu am reusit sa gasesc o rezolvare doar pt problema asta.

Ma poate ajuta cineva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că valva aia N276 este înseriată cu o siguranţă de 10 A pe care nu am reuşit să o identific pe un plan de siguranţe, dar care în Elsa zice că este "in protective housing on left in engine compartment". Dacă nu dai de ea este bine de ştiut că această valvă ajunge la pinii 5 şi 113 din ECU, se poate verifica cu instrumentul de măsură. Asta de verificat înainte să schimbi valva. În ataşament ai poziţionarea ei şi a senzorului G247 (aici zice că şi ăla poate fi vinovat)

 

Aici este ceva asemănător numai că nu are şi eroarea de valvă defectă.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna. Cum ai reusit sa rezolvi?

Apare si la mine, Golf 1,6 fsi. Problema este ca porneste masina dar merge urat, iar martorul de "check engine" sta aprins dupa care un timp incepe si sa palpaie. Dupa ce sterg erorile cu testerul, porneste motorul iar dupa 30 sec se aprinde din nou, si incepe sa palpaie.

Aveti vreo idee, cineva poate sa ma ajute?

Erorile citite:

 

Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 013 D
  Component and/or Version: MED7.5.11           5129
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 65285  
           Additional Info: WVWZZZ1JZ3W198125     VWZ7Z0B5879223
                      VCID: 1028286F5070D4A1FFB-5072
5 Faults Found:

17432 - Fuel Pressure Regulation Valve (N276)
            P1024 - 35-00 - Open Circuit
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
            P0300 - 35-00 -
16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected
16688 - Cylinder 4
            P0304 - 35-00 - Misfire Detected
16686 - Cylinder 2
            P0302 - 35-00 - Misfire Detected

ce mai este ciudat, cand scot busonul de ulei motorul merge si mai naspa si chiar si se opreste complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ai pompa de inalta presiune benzina dusa probabil. De verificat si regulator benzina 3bar si oringuri de la regulatorul de inalta pres. benzina. Nu mai scoate busonul in mers ca trage aer fals si moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Zici ca pompa ar putea fi de vina? Parca testerul zice de regulator....

Ai cumva vreo poza, descriere cum se verifica, curata oringurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

fuel.pressure regulation

p1020 control.range exceeded!!! 

De unde sa incep!? Sa fie pompa de inslta!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!