Jump to content

MK4 TDI


IonutNFS

Postare recomandată

Pai de ce nu e ok asa? Arata foarte bine dupa mine!

E o mica diferenta de 1 cm intre fata si spate. Arata bine si asa nu zic, dar parca as vreao putin mai jos :))

Link către comentariu

Astazi a sosit si cel de al patrulea capac pentru jante, urmeaza sa le duc si pe restul la polisat.

post-117849-0-50820500-1402998073_thumb.

Modificat de IonutNFS
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Si o poza de la EuroCar Meeting.post-117849-0-56118000-1405876301_thumb.

Modificat de IonutNFS
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

sa-nteleg ca ai reconditionat caseta acum 1 an si a picat iar ?

 

asa am patit si eu acum 3 ani, 1 an si 2 luni m-a tinut, exact cat sa iasa din "garantie" ..... traiasca cele originale din dezmembrari

Link către comentariu

sa-nteleg ca ai reconditionat caseta acum 1 an si a picat iar ?

 

asa am patit si eu acum 3 ani, 1 an si 2 luni m-a tinut, exact cat sa iasa din "garantie" ..... traiasca cele originale din dezmembrari

Exact, acum mi-am comandat una din dezmembrari, astept luni sa ajunga.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ma gandeam sa o fac, EGR OFF, a mai facut cineva la motorul asta, imi poate spune daca trebuie facut si din soft? Sau doar mecanic?

Link către comentariu

Si eu vreau s-o fac. Din cate stiu eu, nu e mare inginerie. Iei un surub si astupi furtunul subtire care intra in EGR.

Link către comentariu

Mecanic si din soft trebuie facut, se mai poate si partial cu o flansa care se gaseste la reprezentanta ( nu ii mai stiu codu )

Link către comentariu

Eu am asa ceva facut la motorul meu care este tot de 131 de cai , ceva ce trebuie sa stii inainte de a te apuca sa o faci este ca dupa ce ai vei face EGR OFF si fizic si din soft ca motorul va avea niste vibrati cand il vei opri ! La mine sa facut o flansa care a luat locul EGR-ului ! Intrebare dc vrei sa faci asta?

Link către comentariu

Eu am asa ceva facut la motorul meu care este tot de 131 de cai , ceva ce trebuie sa stii inainte de a te apuca sa o faci este ca dupa ce ai vei face EGR OFF si fizic si din soft ca motorul va avea niste vibrati cand il vei opri ! La mine sa facut o flansa care a luat locul EGR-ului ! Intrebare dc vrei sa faci asta?

Ar cam trebuii schimbat EGR-ul si toata lumea imi spune ca ar fi mai OK sa il fac EGR OFF decat sa imi pun alt EGR.

Link către comentariu

Ok atunci , dar eu ti-am spus si ce implica asta , vibratiile majore le vei avea iarna , daca poti trece peste asta este ok , si mai este ceva ,degeaba ai dai OFF din soft daca nu il scoti si fizic , eliminandul fizic castigi un Flow neocturat de aer care intra in admisie

Link către comentariu

Stati oleaca - voi aici vorbiti de scos complet corpul cu clapeta de shutoff si EGR. Clapeta de shutoff NU trebuie anulata, sau cel putin este prea riscant de anulat (si nu din cauza vibratiilor la oprire motor)

Ma gandesc ca se poate anula DOAR egr-ul, lasand corpul clapeta pe pozitie...

Link către comentariu

mad_kat daca esti amabil , imi explici si mie de ce ar fi prea riscant de anulat ? Ma gandesc ca ai facut treaba asta si ai patit ceva la motor ?

Link către comentariu

@mad_kat, probabil te gandesti la riscul de a nu putea opri motorul cand face autoaprindere, dar daca se ajunge la situatia asta, de cele mai multe ori masina nu se opreste daca ii tai aerul.

Link către comentariu

Bun haideti sa vorbim doar din propiile experiente , eu am EGR OFF si fizic si din soft de 300.000 km si nu am patit nimic la masina in afara vibratiei descrise mai sus !

Link către comentariu

Bun haideti sa vorbim doar din propiile experiente , eu am EGR OFF si fizic si din soft de 300.000 km si nu am patit nimic la masina in afara vibratiei descrise mai sus !

Asta vroiam sa aud, unde ai facut toata treaba asta si cat te-a ajuns?

Link către comentariu

Ionut , nu stiu sa iti mai spun dar nu mult iti voi atasa o poza cu actuala mea galerie de admisie care nu este gata sa iti faci o idee, teroretic la mine a reconstruito si a pastrat doar flansa si pe fiecare gura de admisie sa construit cate o palnie , nu se vad sunt in interior!

post-66184-0-62482200-1410423173_thumb.j

post-66184-0-20139600-1410423184_thumb.j

post-66184-0-60795100-1410423191_thumb.j

Link către comentariu

Îmi cer scuze că mă bag 'ca musca-n lapte', personal am anulat fizic furtunul dintre evacuare şi EGR, anulat EGR din soft, am rămas cu shut off.

Ca beneficii, motorul se încalzeşte mai repede dar consumă puţin mai mult la turaţii mici/relanti, nu mai trebuie să-mi fac griji pentru depunerile de pe admisie/egr/turbină.

Cu shut off valve sunt păţit, la golful fostei, era spartă capsula de la shut off, nu ne priceam deloc şi după jumătate de oră, multe telefoane şi nervi am reuşit să opresc maşina...

Air flow... merge la ţară, când voi avea nevoie de mai mult (like never - din alh-ul meu scot 150hp şi cu obstrucţia asta) o să pun o ţeavă goală.

Link către comentariu

@quattro - da, si la riscul asta ma refer, plus ce spune @gruppster.

Si da, stiu ca sunt destui cu clapeta anulata, eu insa nu as face asta niciodata. Este insa doar parerea mea, fiecare face ce vrea cu motorul lui :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!