Jump to content

MK4 TDI


IonutNFS

Postare recomandată

cred ca ai vrut sa scrii al 4 lea dar erai prea entuziasmat de modificare : :))

 

e mai ok acuma si nu mai trepideaza numarul de la ta-t :)))

Modificat de pit90
Link către comentariu

cred ca ai vrut sa scrii al 4 lea dar erai prea entuziasmat de modificare : :))

 

e mai ok acuma si nu mai trepideaza numarul de la ta-t :)))

Al 4-lea am vrut sa scriu. Multumesc pentru observatie ( prietenii la nevoie se cunosc )

Nu mai da din casa cu ta-t :)))

Link către comentariu

Am rezolvat cu pompa de vacum, asta multumita colegului adrian2010 ce mi-a vandut una la un pret imbatabil, si cu aceasta ocazie tin sa ii multumesc si sa il recomand tuturor. Masina merge foarte bine.

Link către comentariu

Astazi am gasit un site interesant, pe care se face decodarea la codurile sticker-ului din portbagaj ce arata dotarile masinii. Poate majoritatea il stiati dar eu am ramas placut impresionat de el.

Cam astea ar fi la mine:

3A0 = Without swiveling front seats
B0K = Component parts set, complying with vehicle type for France, various parts
C6E = Steel wheels 6J x 15 Offset 38
G0K = 6-speed manual transmission
H6S = Tires 195/65 R15 V
J0L = Battery 340 A (70 Ah)
D3E = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/96 kW TDI with pump-jet injection system Base engine is T9J
Q4P = Sports front seats
V0A = Tires w/o specification of tire brand
1AT = Electronic stabilization program (ESP)
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
1MP = Steering wheel for air bag system
1ND = Full wheel covers
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
T9J = 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.K
0BB = Rear stabilizer
3S0 = Without roof rails/roof load rack
3U1 = Foldable trunk cover
QG1 = Service interval prolongation
0G4 = Cable gearshift
8AQ = Radio "beta" with removable operating panel
8GD = Alternator 90A
8L3 = Roof antenna
1H0 = Without proportioning valve
1KS = Disc brakes, rear (Geomet D)
1ZE = Disc brakes, front (Geomet D)
3FA = Without roof insert (standard roof)
3YR = Door pockets with insert mats
G38 = Front shock absorption
0GE = Emission standard EU3
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
4X1 = Side air bag front
4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker
4K3 = Radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing
N2N = Woven fabric seat covering
5MA = Decorative inserts
UB8 = Rear shock absorption
L06 = Suspension range 06 installation control only, no requirement forecast
0YZ = Without determination of weight categoryfor rear axle
 

Link către comentariu

M-am lovit de o problema, nu stiu ce suspensie reglabila de la Ta-Technix si FK. Am vazut pe site-ul lor ca Ta coboara maxim 80mm si FK maxim 55mm, nu stiu ce sa cred. Eu as vrea sa o cobor 50 mm pe fata si 70 mm pe spate. Ceva sfaturi si pareri?

Link către comentariu

Masina asta e pe FK-uri...

 

slammed_Gti_static_2.jpg

 

Ambele pot cobori mai mult decat vrei tu, mai ales daca scoti arcurile ajutatoare. Si sunt cam la fel amandoua, poti sa alegi orice dintre ele

Link către comentariu

Arata foarte bine, ideea ar fi ca eu nu vreau sa ma lovesc de o problema si anume sa am reglabila si sa nu o pot lasa mai jos, cum e in poza mai sus deja e foarte mult pentru mine eu vreau sa fie o distante intre aripa si cauciuc de 1 deget.

Link către comentariu

Pai tocmai asta ziceam, daca asta de sus e atat de coborata pe FK-uri, inseamna ca la un drop "normal" ar trebui sa faca fata cu brio, nu?

Link către comentariu

Are un prieten Fk si asta vara o coborase asa mult ca la unele denivelari atingea cu scutu de facea scantei. Faza e ca o poti cobora f mult fata/spate dar de ridicat doar pe fata merge mai mult, pe spate ridicata aproape la maxim ( 3 filete ramase ) bagi 1 deget intre roata si aripa.

Ca duritate este mai moale FK fata de Ta.

Link către comentariu

Are un prieten Fk si asta vara o coborase asa mult ca la unele denivelari atingea cu scutu de facea scantei. Faza e ca o poti cobora f mult fata/spate dar de ridicat doar pe fata merge mai mult, pe spate ridicata aproape la maxim ( 3 filete ramase ) bagi 1 deget intre roata si aripa.

Ca duritate este mai moale FK fata de Ta.

Fix raspunsul de care aveam nevoie. Pe ce masina are el suspensia?

Link către comentariu

Golf 4 hatchback 1.8 T

Pit DA la alea ma refer, Fk street line.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Golf 4 hatchback 1.8 T

Pit DA la alea ma refer, Fk street line.

 

 

Pai din ce scrie aici sunt FK Streetline, care la noi, in Europa, banuiesc ca se traduce ca AK Street...

Multumesc mult, ma-ti ajutat foarte tare, mai mult ca sigur o sa cumpar FK.

Link către comentariu

Maine cand ajung acasa iti pot da poze cu masina respectiva.

Ok, multumesc mult, le astept.

Link către comentariu

Fk Streetline coboara foarte mult daca asta urmaresti. Stiu pe cineva care si-a luat!

Nu neaparat sa coboare foarte mult, dar nu vreau sa imi cumpar reglabila si sa ma lovesc de problema ca nu o pot lasa cat trebuie jos.

Modificat de IonutNFS
Link către comentariu

O sa se lase mai mult decat ai nevoie si e si oferta la fk-tuning.ro.!

Inca o bila alba pentru FK.

Link către comentariu

Multumesc de poze, totusi cateva intrebari, jantele sunt pe 17? si cate spire mai poate da in jos?

Link către comentariu

Jantele sunt pe 17.

 

Nu mai stiu exact cam cate filete mai erau ca am uitat...cu toate ca am fost langa el cand a reglato...ce iti pot spune este ca pe spate mai erau f multe iar pe fata in jur de 5-10 filete. Dar nu cred ca vrei sa o lasi mai mult de atat pe fata, daca totusi mai vrei sa mergi pe soselele patriei :)) el abea merge, noroc ca are scut de fier...

 

Inca ceva, tu daca vrei sa o lasi asa de mult iti trebuie bielete reglabile pt ca iti atinge bara de torsiune in planetara fiind mai groasa la diesel.

 

Te astept in BR daca vrei sa o testezi.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Jantele sunt pe 17.

 

Nu mai stiu exact cam cate filete mai erau ca am uitat...cu toate ca am fost langa el cand a reglato...ce iti pot spune este ca pe spate mai erau f multe iar pe fata in jur de 5-10 filete. Dar nu cred ca vrei sa o lasi mai mult de atat pe fata, daca totusi mai vrei sa mergi pe soselele patriei :)) el abea merge, noroc ca are scut de fier...

 

Inca ceva, tu daca vrei sa o lasi asa de mult iti trebuie bielete reglabile pt ca iti atinge bara de torsiune in planetara fiind mai groasa la diesel.

 

Te astept in BR daca vrei sa o testezi.

Si ce pret au aceste bielete reglabile?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!