Jump to content

Audi TT-TOY CAR


hangyouridols

Postare recomandată

hangyouridols

Aveam nevoie de o a 2-a masina in familie,pt sotie,asa ca am zis sa-mi satisfac un moft care mi-l doream de ceva timp si anume achizitionarea unui TT;dupa mai multe cautari si vizualizari a unor masinute in diferite stadii,pana la urma am ales una cu km putini(115k km),toate servisarile facute la audi(implicit distributia) si o turbina noua de abia schimbata,225bhp Quattro cod motor BAM,dar cu o culoare mai putin placuta :icon_bounce:

 

Pe cat de placut sunt de cum trage motorul(e stock,nu a fost modificat),pe atat de nemultumit sunt de dinamica masinii per ansamblu,asa ca pe langa ulei motor(am ales Motul 8100 x-cess 5w 40,sper sa fie o alegere buna),filtre,ulei si filtru Haldex(fac o servisare full sa fiu eu cu inima impacata :lol:  ),placute si discuri fata-spate Pagid(astea vechi inca au "carne" pe ele,dar discurile sunt ruginite rau si au fisuri mici),lichid frana Motul RBF 600,termostat,senzor temp antigel si antigel(boala comuna la motoarele VAG) si arcuri H&R -25mm si bara spate antiruliu R32,distantiere fata de 15mm si spate 20mm, cu care sper sa rezolv cat de cat in bine dinamica masinii.

 

Dupa ce am sa ma obisnuiesc cu puterea motorului,bineinteles ca vor urma ceva modificari si aici :lol: ,orice sfaturi sunt binevenite :icon_thumleft:

 

Ca dotari,cred ca sunt cam de baza la TT,adica scaune sport si volan in piele,incalzire scaune,xenon,bose cu magazie cd-uri total inutila in zilele noastre,xenon,BC si...cam atat :zzzzz:

 

Primele modificari si cel mai usor de facut,au fost leduri interior-exterior si lamele stergator parbriz aero twin,cu restul inca mai astept o parte din piesele comandate sa-mi vina si pe urma sa-i dau mecanicului de munca :lol:

 

Cateva poze,iar in spate se observa dieselul de serviciu,un A4 si asta modificat,unii dintre voi poate a-ti urmarit celalat topic de prezentare :icon_thumleft:

 

IMAG0544.jpg
 

IMAG0559.jpg
 

IMAG0547_1.jpg
 

IMAG0560.jpg
 

IMAG0567.jpg
 

IMAG0570.jpg
 

Nu va speriati de consum,a fost facut in oras,trafic destul de aglomerat si oricum masina nu a fost achizitionata pt asta :D

 

IMAG0574.jpg

 

IMAG0578.jpg

 

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Frumoasa mașina, sa o stapanesti sănătos!

La minusuri as trece volanul pe dreapta si observatia ca cei 115000 sunt in mile, nu km.

La plusuri, motorul si faptul ca ai început cu dreptul in ceea ce privește siguranță, investițiile sunt foarte bune.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
hangyouridols

Volanul e pe dreapta pt ca locuiesc in UK,iar ce vezi in bord sunt km(i-am schimbat eu din mile in km,da zoom pe poza,ca tot nu m-am obisnuit cu mpg-ul lor));in rest,multumesc :icon_thumleft:

Modificat de mcornel
Link către comentariu

E ok atunci!

Dacă tot ești in UK poate schimbi si evacuarea, dacă tot umbli la motor. Un turboback fără catalizator, CAI si soft ar fi cel mai potrivit pentru început, zic eu.

Milltek fac treaba buna la capitolul evacuari.

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Pai din ce am citit e masina sotiei...nu cred ca va avea nevoie de un soft :dry:

 

Felicitari pentru achizitie, masina arata super bine si sa va poarte multi km :icon_thumleft:

Link către comentariu
hangyouridols

Va veni si timpul evacuarii,dar numai cat back,catalizatorul ramane;nu e numai miltek,ci si scorpion,jetex si inca vreo 2,vad ca toti sunt apreciati aici.In ceea ce priveste CAI,sunt f sceptic,desi e la moda :lol: si da,va veni si un soft,sper un 270cp Stage 2.

 

Masina o va conduce predominant sotia prin oras(nu are voie sa urce mai mult de 3000rpm :lol: ),dar o voi folosi si eu,mai ales cand am chef de adrenalina;in general masina va fi folosita putin,pana in 10k km pe an,de accea o voi personaliza putin pe gustul meu,dar nu vreau sa cheltui sume imense pe modificari,ci sume modice pe imbunatatiri.

 

Multumesc de urari,masina chiar arata bine,cel putin vopseaua e aproape impecabila!;pielea pe scaune e putin zgaraiata pe ici,pe colo,de la blugi,capse,etc,dar se rezolva si asta.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si culoarea mi se pare deosebita.

Link către comentariu
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Poze noi,intre timp s-a lucrat putin la masina,revin cu mofificarile :D

 

DSC_0004.jpg
 

DSC_0002.jpg
 

DSC_0006.jpg
 

DSC_0007_2.jpg
 

DSC_0007.jpg
 

Link către comentariu

Frumoasa masina si pare in stare foarte buna...Am si eu o curiozitate: pe unde se pune lichid de parbriz? 

Link către comentariu

Cum deschid capota,pe aripa stanga in partea superioara are busonul la vasul lichid de parbriz.

Modificat de hangyouridols
Link către comentariu

M-am lovit intr-o noapte la cineva la un TT Mk1 si nu am gasit...nu ca as fi prea lamurit acum..am cautat poze pe net dar nici acum nu am gasit concret dar te cred pe cuvant...si poza cu capota deschisa din primul post nu mi se deschide

Link către comentariu

Frumoasa masina si puternica.

Intotdeauna ma gandesc cum au scos cei de la Audi din 1.8T 225 hp, cand eu cu v6 2.8i am sub capota 204hp

In fine, o tehnologie pretata la modificari aparte fata de alte motoare. Cu un buget  minim la motorul tau, poti ajunge la 265 hp din cate stiu eu, nu 270

Imi place foarte mult, si eu sunt curios de ce te-a intrebat Aimar

 

Cum faci tu stage 2 fara CAI, ca sunt curios? 

 
Modificat de C.T.C.
Link către comentariu

Are si CAI acum :icon_thumleft: printre altele;deocamdata pe partea de tuning motor are urmatoarele:80mm SFS TIP cu filtru conic de honda S2000,4bar FPR,in line fuel pump,catalizatoare sport 200cel,evacuare custom powerflow de 65mm,n249 anulat,pvc anulat cu catch tank,momentan 270cp si 402nm cuplu,soft facut de Ginel aka Powertech Buzau

Pe partea de directie,suspensie am schimbat absolut tot fata-spate,bare antiruliu H&R 22mm fata si 19mm spate cu bucse poli,arcuri H&R -25mm cu telescoape noi OEM,distantiere fata de 15mm si spate 20mm.

Ca frane am pus etrieri brembo gt junior cu 4 pistonase(se gasesc si pe cupra r) cu discuri mtec black edition dimpled and grooved 323x28mm,placute brembo si lichid frana motul rbf 600.

Interior, doar o navigatie pioneer avic f940bt cu bluetooth si camera reverse.

Dupa sarbatori urmeaza sa ma bag putin in motor pt niste biele IE,un fmic,DP,poate o turbina hybrid... :tuktuk:

 

10395186_957415427616621_753480513731269
 

Modificat de hangyouridols
Link către comentariu

Bravo, felicitari pentru masina si investitie.

Nu vreau sa stiu cat te-au dus modificarile, insa banuiesc ca merita, mai putin volanul ala pe dreapta :P

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Motorul e in reconstructie si modificari:biele IE rifle drilled,cuzineti calico,injectoare bosch 550,turbina de la volvo 2,3 t5 16t,galerie evacuare custom cu serpisori,custom DP,etc.

Link către comentariu
  • 6 months later...

S-a asezat praful pe topicul asta :)

 

Intre timp s-au pus biele IE rifle drilled,pistoane JE 82,5mm CR 9,25,cuzineti Calico ACL Race,bolturi APR;deocamdata m-am oprit din alte modificari datorita timpului limitat,dar planurile s-au schimbat inlocuind turbina de mitsubishi  cu un GTX2867R si noul target de putere fiind la 400cp si 500nm,suficienti pt o masina de strada.

 

Bineinteles ca va trebui o alta evacuare de 78mm,cea actuala fiind de 65mm,DP custom,galerie evacuare custom si FMIC;injectoarele raman cele Bosch 55cc care cu 4FPR si pompa de benzina aditionala Walbro 255 sunt suficiente.

Am achizitionat si chiulasa cu admisie big port AGU si va mai trebui sa comand arcuri supape si supape pe partea de evacuare Supertech.

 

Momentan circul tot cu 270cp,dar pana in primavara sper ca va fi alta putere :D

Link către comentariu
  • 1 year later...

Nu am mai postat de mult,masina a primit urmatoarele:

-turbo GTX2867R

-injectoare Bosch 550c

-4bar FPR

-pompa benzina suplimentara walbro 225lph

-FMIC cu kit admisie de 63mm

-galerie evacuare XPOWER ,dp si evacuare 76mm

-biele IE rifle drilled

-pistoane JE 82.5 mm 9.25 CR(small stroker 1.9)

-cuzineti Calico ACL coated

-bolturi ARP

-chiulasa big port AGU

-supape evacuare si arcuri supape(evacuare si admisie) Supertech

-etrieri frana Brembo 17z 6 pistonase cu discuri 334x32,placute yellowstuff si lichid frana motul rbf 660

-jante pe 18 RS cu cauciucuri Dunlop sport maxx rt 235/40/18

 

Targetul de putere este 400cp si 500nm,dar cum planetele nu se alineaza de cele mai multe ori in favoarea noastra,pt moment circul cu 360cp si 470nm(rev limiter 8000rpm),motivul fiind galeria de evacuare restrictiva(o sa o inlocuiesc cu alta custom in primavara) si avansul f retardat la -8 grade(suspectez cureaua de distributie decalata cu 1 dinte sau VVT-ul),zilele astea voi avea raspunsul mecanicului cu vinovatul.

Saptamana care vine va fi vopsita partea frontala si restul polishata,urmand ca in primavara sa revopsesc scaunele,volanul si curatat carpeta,ar trebui sa fie suficient ca masina sa arate si sa mearga ca una noua :)

 

14184469_1052044154872744_18264133983446upload pics

14274287_1051497384927421_1991843683_o.jimage upload no compression

14285518_1053049144772245_589011624_o.jpupload a gif

14124043_1040336856043474_573679364_o.jpimage post

14360253_1057561317654361_931820082_o.jphow to screenshot on windows

14360259_1057561324321027_1391262385_o.jimage upload

IMAG3910.jpgforum image hosting

IMAG3914.jpgphoto sharing websites

IMAG3909.jpgprint screen windows 7

 

Link către comentariu

Super masinuta! 

Ti-am scris un PM legat de franele vechi, as fi interesat de ele. Succes in continuare la modificari si... Drive safe. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!