Jump to content

2012 Golf GTI - Red Tornado


mik15

Postare recomandată

Intr-adevar, este foarte frumos circuitul asta Yas Marina(e si nou). Cum e asfaltul....?! :))) Vezi ca pe 3 noiembrie o sa fie cursa de F1. E departe de casa circuitul? Daca as fi in locul tau m-as duce...anul asta n-am ajuns la Hungaroring :(.

 

Referitor la padele, in curbe cand vroiai sa schimbi viteza n-ai avut senzatia ca sunt prea scurte,ascunse/discrete ? pe serpentine am sesizat si eu aspectul asta...

 

Sa te dai inca o tura si pentru noi! :) Batfa!

Link către comentariu
  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    58

  • TudorM

    19

  • JUG

    9

  • c6t9

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce parere aveti de padele AM mai mari/lungi?

 

Yas Marina e frumos, dar nu sunt probleme cu nisipul acolo? Parca se plangeau si cei din F1 ca atunci cand bate vantul e cam dezastru pe circuit.

Link către comentariu

@ TudorM

 

Sunt mai utile cele lungi, clar, dar nu prea se incadreaza cu interiorul. Stiu ca si-a pus colegul JUG pe R si cand le-am vazut prima data i-am si zis ca dau cam aiurea, dar l-am inteles din moment ce se mai da si pe circuit.

 

Cred ca au fost cel putin 2 curse F1 pe circuit si din cate imi aduc aminte nu au fost probleme cu nisipul, poate in calificari, dar in cursa nu. Acum daca e sa fie o furtuna de nisip...asta e !

Modificat de Gyfonu
Link către comentariu

Ce frumos e să stai în civilizație cât de cât, nu cu indienii aici. Îmi place!

 

Dacă te dai tare și vrei să mergi din padele, clar trebuie altele. Eu cel puțin nu mă împac cu alea mici prea bine.

Link către comentariu

Ah ce as alerga si eu putin pe acolo :icon_bounce:  pacat ca in romania nu o sa avem parte de asa ceva cel putin in urmatorii 30 de ani :dry:

Link către comentariu

Intr-adevar, este foarte frumos circuitul asta Yas Marina(e si nou). Cum e asfaltul....?! :))) Vezi ca pe 3 noiembrie o sa fie cursa de F1. E departe de casa circuitul? Daca as fi in locul tau m-as duce...anul asta n-am ajuns la Hungaroring :(.

 

Referitor la padele, in curbe cand vroiai sa schimbi viteza n-ai avut senzatia ca sunt prea scurte,ascunse/discrete ? pe serpentine am sesizat si eu aspectul asta...

 

Sa te dai inca o tura si pentru noi! :) Batfa!

la F1 am fost acum 2 ani, ca si spectator eu nu am fost foarte impresionat, m-am dus sa incerc si experienta asta, dar nu cred ca mai merg, eventual mi-ar placea niste bilete VIP cu acces la paddock si chestii din astea. Cand am fost am uitat sa imi iau si dopuri de urechi, vreo 3 zile dupa nu am mai auzit prea bine :) . Clar e o experienta inedita, iti dai seama cu adevarat cat de rapide sunt masinile iar ceea ce m-a impresionat a fost rapiditatea cu care retrogradeaza inainte de-a negocia virajul si ce distanta scurta le trebuie pentru franare. Tot aici m-am dat si cu un SST, iarasi e o experienta de neuitat si iti dai seama cam ce traiesc pilotii de F1 daca inmultesti cu 2 :)

 

In curba aceea la aproape 180 de grade chiar nu mai gaseam clapeta sa retrogradez avand volanul virat aproape maxim, deci unele mai lungi ar fi mai indicate pe circuit.

 

Ce parere aveti de padele AM mai mari/lungi?

 

Yas Marina e frumos, dar nu sunt probleme cu nisipul acolo? Parca se plangeau si cei din F1 ca atunci cand bate vantul e cam dezastru pe circuit.

 

e destul de bine aparat de vant circuitul si implicit de nisip, dar esti pana la urma inconjurat de nisip, e greu sa nu fie, si acum nemaifiind folosit de ceva vreme prima sesiune a fost plina de nisip pe circuit, e un nisip foarte fin, ca praful, dar asezat pe pista duce la pierderea aderentei.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Vezi ca nu e "tocmai" indicat sa schimbi vitezele in viraj, mai ales cand vorbim de retrogradari.

In viraj trebuie intotdeauna sa fii intr-o treapta de viteza, astfel incat, la nevoie, sa poti accelera. :)

In rest, ce pot sa zic, tari cu apa calda. :D

Link către comentariu

da stiu, insa eram deja la iesire din viraj, in curba aceea de 180 se si aude cum vorbeam de dulce ca nu o gasisem in momentul optim, o lasasem in treapta a 3a si aveam nevoie de a 2a intrucat venea o linie dreapta si pierdeam timpul pana tragea ea cu a 3a :)

 

BTW - ca mi-am adus aminte, la ce temperatura va ajunge uleiul cand o alergati bine? mie mi-a ajuns pe la 132C, ceea ce mi se pare cam mult, la RS pe acelasi circuit nu am vazut sa treaca de 120, maxim 125C. La cutie cand ajungeam la boxe era in jur de 100C, probabil ca pe traseu se apropia si acolo de 110-115C, din cate stiu la 120C intra in limp mode...

Link către comentariu

Grija mare cu uleiul. O astfel de "incingere" a unui ulei mediu calitativ ii scade durata de eficienta cu vreo 3000km, asadar eu unul as face un schimb la 7-8000 maxim daca as merge o data pe circuit.

Iti recomand sa pui 300V Racing sau Redline pentru temperaturile colosale de acolo, cat si pentru astfel de distractii. De pe la 120grd uleiul tau e aproape degeaba in motor.

La mine, pe Hungaroring, 25 de grade C, ajungea la 116-118 dupa 5-6 ture.

P.S.: sper ca e macar xW40...

Modificat de JUG
Link către comentariu

am 5w40 cu VW 502.00 norm, l-am schimbat in urma cu cca 1k km, si impart intervalul oficial de service de 15k km in 2, un schimb eu, un schimb ei, la ei e gratis pana la 45k km :). Aici erau cam 36-37C, deci la 130C e totusi in limite, spre cea superioara ce-i drept, dar totusi ok comparand cu 118 la 25C, mai ales ca fiind un ulei sintetic ar trebui din cate stiu sa aiba un punct de fierbere mai ridicat decat celelalte, dar oricum nu am cum sa-l tin sub 125-130C pe circuit, am incercat dar e imposibil, dupa 2-3 ture deja trebuie sa bag 2 de racire sa revina uleiul pe la 112-113.

 

la 120C imi ajunge si pe autostrada daca o alerg mai tare....

 

Daca as gasi aici Motul crede-ma ca as lua, stiu ca e un ulei bun dar nu se gaseste in zona asta din pacate.

Modificat de mik15
Link către comentariu

am comandat bluefin de la superchips, review-urile despre produsul asta par pozitive, sunt curios sa vad cum se va comporta masina dupa. Ei sustin o crestere de 44cp si 73nm, si tot ei sustin ca de fapt GTi-urile testate pe care le-au pus pe dyno dezvolta in varianta stock in jur de 307NM si 249cp, cel putin asa a reiesit dupa mai multe testari dyno facute pe diferite MKVI GTi stock, iar dupa instalarea bluefin-ului puterea a crescut la 274cp si 372NM. Curioasa chestie, dat fiind ca sunt totusi un tuner renumit nu cred ca ar emite asemenea informatii eronate.

 

Eu ma multumesc si cu cei 254cp si 350NM care ar trebui sa se obtina, teoretic cel putin :).

 

Am dat cred si de un distribuitor Motul, ramane de vazut acum si daca are ceea ce caut eu.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Este un lucru cunoscut (cu multe pareri pro/contra) ca 2.0 TSI-urile au stock 200+ WHP. Daca se adauga si pierderile din transmisie ... se ajunge cam la cifrele oferite de majoritatea tunerilor pentru puterea dezvoltata de un motor stock. De exemplu, si REVO declara 230+ HP si 300+ Nm pentru un Golf 6 GTI stock. In SUA am vazut ca au mai fost cateva exemple care sa iasa la masuratoare cu +-10 WHP sub pragul mentionat, probabil din cauza combustibilului sau a setarilor diferite din fabrica.

 

Fostul Leon (cu motorul de Golf 6 GTI) a aratat pe dyno 211 WHP in varianta stock, adica exact cat declara VAG la volant. Cu Scirocco nu am ajuns inca pe dyno, dar voi face asta in curand si fiind acelasi motor voi vedea daca se confirma teoria.

 

Urmaream la un moment dat informatii putin mai concrete (filmulete, discutii, reviste etc) si observasem ca pe linie dreapta un 2.0 TSI era mai mereu la fel de rapid (sau chiar mai rapid) decat alte hot hatck-uri cu 30-40-50 CP in plus (grosso modo, fara sa discutam despre cutie, greutate etc).

Modificat de volvol
Link către comentariu

mi s-a parut interesanta concluiza la care au ajuns cei de la superchips, nu cunosteam aspectul asta despre motoarele astea 2.0. Referitor la puterea declarata si cea care a reiesit pe dyno, a fost de curand cazul din Car and Driver magazine unde au comparat noul S8 cu seria 7 Alpina, a reiesit pe dyno ca de fapt S8-ul dezvolta mai mult decat ceea ce declara Audi, iar seria 7 Alpina mai putin decat datele oficiale :), deci pare sa sustina intr-o oarecare masura trendul VAG. Eu aici benzina mai buna de 98 nu am, in UK au sortimente si mai bune, de unde poate si puterea extra reiesita la cele stock, apoi aici vara e foarte cald, dar pe de alta parte masina e Euro 2, deci un catalizator in minus, desi codul motor e CCZ, care e si in Europa unde este E5.

Link către comentariu

asa mi-au zis cei de la VW de aici, ca masina este E2. Multe masini care in EU sunt E4 sau E5 aici au venit cu E2, aici nu le pasa de normele astea, verifica si ei intr-adevar la inspectia anuala emisiile de CO2 si te respinge daca nu te incadrezi, insa nu ai nicio treaba cu normele de poluare din EU, probabil din cauza asta si producatorii le trimit aici cu E2 facand poate astfel o economie...banuiesc ca diferenta o face un catalizator si un soft....

Link către comentariu

azi iau bluefin-ul, l-au trimis cu DHL express cei de la superchips, in 3 zile a ajuns aici, sper sa am timp sa il instalez, oricum revin cu impresii... :icon_thumleft:

Link către comentariu

ieri l-am instalat, a fost putin cu emotii intrucat dispozitivul trimis de superchips nu a reusit sa copieze harta originala decat la a 5a incercare cand deja imi cam pierdusem speranta ca se mai poate face ceva si incepusem sa ma resemnez cu ideea ca este unul din ECU-urile care nu pot fi accesate prin obd si mai ramanea varianta clasica care insa nu ma incanta prea tare pentru ca ar fi insemnat ca in caz de probleme garantia sa nu acopere, descoperindu-se ca ECU-ul a fost desfacut. Dupa ce am copiat soft-ul original al masinii am instalat in PC un soft trimis tot de ei care imi permite sa ma conectez la server-ul lor, am conecat apoi bluefin-ul la laptop, am facut upload la harta pe server-ul lor dupa care ei mi-au trimis noua harta pe care am downloadat-o pe bluefin si apoi direct la masina sa o uploadez in ECU.

 

Dupa ce am pornit masina, totul in regula cu exceptia check engine aprins, nu m-am agitat prea tare intrucat masina mergea ok iar ei au zis ca va disparea la urmatoare repornire, nici nu am incercat intrucat eram curios sa ies mai repede cu ea sa vad schimbarea. Dupa prima tura deja mi se parea o cu totul alta masina, mult mai vioaie si mai sprintena, trage foarte bine in toate treptele iar in a 2a si a 3a e cel mai fun de jucat cu ea, se simte din plin cresterea de cuplu, la apasarea pedalei pana la fund are momente cand rupe aderenta, ceea ce nu se prea intampla inainte, categoric se simte mult mai rapida si a meritata din plin investitia, e ceea ce ii lipsea masinii asteia, e mult mai fun acum si mai placuta la condus. Recomand bluefin-ul, pentru un stage 1 cred ca e suficient. 

 

Check engine error a disparut la urmatoare repornire iar astazi am tras de masina vreo 1h foarte tare si totul functioneza ok, sunt super multumit de rezultat. Acum am abele harti pe bluefin si imi ia cam 10min sa pun harta originala la loc inainte sa o duc la service, deci e si foarte la indemana fata de clasica remapare, asta in cazul garantiei, altfel evident ca nu conteaza.

Modificat de mik15
Link către comentariu

ce mi se pare mie incet e reactia la plecarea de pe loc, dar care tine de turbo-lag din ceea ce am inteles si se poate rezolva si asta cu un soft, spera sa rezolve blefin-ul dar nu s-a intamplat. Da, mai e si faza cu 2-3, de fapt 3-2, insa aia nu-i enervanta si nu ma deranjeaza in daily driving, doar pe circuit e mai agasanta.

Modificat de mik15
Link către comentariu

Vad ca ti-a inchis topicul cu Cayenne-ul,asa ca iti scriu aici : Sunt primul bucuros ca l-ai dat ! GTI este super,am mers si eu cu un amic si chiar se misca foarte bine,insa eu urmaresc cu interes evolutia altei masini,stii tu .....

Link către comentariu

stai sa-l vezi dupa ce i-am pus bluefin-ul :) . Cu cealalta nu am planuri mari, vreau sa o tin cat mai OEM fara modificari majore, doar cateva chestii minore care sa o aduca dpdv al ICE in era noastra.

Link către comentariu

am pus astazi cap la cap GTi-ul(remapat cu bluefin) cu R-ul(stoc), am facut si cu start de pe loc, fara Launch, si din mers si GTi-ul trage mai bine, ia un avans pe care il pastreaza tot timpul, la plecarea de pe loc cel putin mi s-a parut ca se distanteaza mai bine. Clar, un R cu bluefin ar fi probabil peste Gti, insa in comparatia asta GTi castiga. R-ul in schimba castiga cand amandoi aflandu-ne in tr. a 4a, manual, undeva la sub 2k RPM, le calcam blana fara insa a atinge kick-down si aici R-ul o lua in fata, posibil ca etajarea cutiei de la 4 in sus sa fie diferita sau doar tr. a 4a, a 5a si a 6a oricum nu am avut unde sa le incercam :) . Inca o data, daca mai era nevoie, bluefin-ul isi dovedeste eficienta si cresterea semnificativa de putere si cuplu.

 

Probabil ca la R, pe langa kg in plus, un cuvant mai are de spus si intarzierea cu care haldex-ul face repartitia cuplului ?!

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!