Jump to content

2012 Golf GTI - Red Tornado


mik15

Postare recomandată

OT: Sunt multi producatori de cutii dublu ambreiaj, Borg Warner, ZF, Getrag etc.

 

La mine cel putin nu se simte niciun delay la plecarea de pe loc, nici in D nici in S sau manual. Pe retrogradare nu se trece prin toate treptele, mecatronicul decupleaza si cupleaza direct treapta calculata in functie de pozitia pedalei, viteza, turatii, pozitia volanului etc.

Link către comentariu
  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    58

  • TudorM

    19

  • JUG

    9

  • c6t9

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce parere aveti despre astea: http://www.ebay.com/itm/Door-sill-scuff-plate-Guards-Sills-FOR-VW-GOLF-6-MK6-GTI-5door-09-2010-2011-2012-/321169247000?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ac72dcb18

 

sau astea poate? http://www.ebay.com/itm/Door-sill-scuff-plate-For-VW-GOLF-4-MK4-GTI-1999-2005-/321150078510?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ac6094e2e

 

eu inclin catre primul set...

 

ma bate gandul sa iau unul din cele doua, arata prea goale pragurile cand deschid usa...

Modificat de mik15
Link către comentariu

Arata bine ambele, insa ia in considerare faptul ca nu sunt accesorii originale. Sunt sanse sa nu fie exact la dimensiunile necesare pt. masina ta sau sa fie de o calitate slaba.

Eu am mai comandat de pe ebay niste ornamente pt. praguri pt. o Jetta si dupa 3 saptamani au inceput sa rugineasca..

Link către comentariu

stiu, m-am gandit si la aspectul asta, nu sunt fan chinezarii mai ales cand e vorba de lucruri importante, dar nu stiu daca OEM exista asa ceva...intre timp am luat o emblema cu VW pentru fata, negru cu rosu(item# 130660252747), si o plasa pentru portbagaj(item# 300898937840), astea nu ma deranjeaza ca-s chinezarii pentru ca nu pot afecta nicicum alte elemente ale masinii, la praguri e mai complicat pentru ca se lipesc si poate raman urme dupa daca trebuie date jos, desi le-as lua pentru ca par sa arate bine :)

Modificat de mik15
Link către comentariu

fa un track day cu DSG pe manual, sau in S, si even better fa-i un soft bun (sa-i grabeasca schimbarile, sa-i limiteze schimbul automat in sus si jos cand e pe modul manual..etc) si da-te pe circuit cu ea. nu vei mai vrea manuala ever!

atat ca FUN cat si ca performanta...

F1 e feelingul. 

 

sa inteleg ca ai dat Rsul ?:(

vezi ca nici urmatorul RS6 nu are DSG, ci doar cel nou. 

multi zic ca dupa B5, best RS e RS4 B7. mai bun ca RS6.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Eu stiam (din review-uri si asa zice si Wiki) ca RS6 C7 are tot tiptronic (convertizor): "The RS6 Avant will use a 8-speed tiptronic gearbox."

 

Apropo de soft de DSG, cum se pot micsora timpii de schimbare a vitezelor doar din soft? Asta nu e o limitare mecanica? Schimbatul punctelor de schimbare sau cum raspunde la comenzile soferului, da, de acord.

Link către comentariu

fa un track day cu DSG pe manual, sau in S, si even better fa-i un soft bun (sa-i grabeasca schimbarile, sa-i limiteze schimbul automat in sus si jos cand e pe modul manual..etc) si da-te pe circuit cu ea. nu vei mai vrea manuala ever!

atat ca FUN cat si ca performanta...

F1 e feelingul. 

 

sa inteleg ca ai dat Rsul ? :(

vezi ca nici urmatorul RS6 nu are DSG, ci doar cel nou. 

multi zic ca dupa B5, best RS e RS4 B7. mai bun ca RS6.

de abia in iarna pot face track day, pana atunci e oricum foarte cald si dupa F1 se redeschide circuitul pentru public, dar de abia astept sa vad cum se comporta masinuta pe circuit, cu siguranta cred ca va fi mai fun in comparatie cu RS-ul in viraje.

 

RS-ul l-am dat, desi nu eram hotarat insa la nici 2 zile dupa ce l-am postat am primit un singur telefon si acela a fost sa fie Cumparatorul, mi-a si oferit aproape cat am cerut pe el aspect care m-a cam determinat sa il dau, nici nu ma asteptam, asa ca am zis ca poate e un semn ca trebuie sa merg mai departe, aici se vand greu astfel de masini la pretul corect, sunt putini cei ce le apreciaza la adevarata valoare, mai ales ca am bagat o gramada de bani in ea.

 

Oricum simteam ca era cam terminat ca si proiect pentru mine si deja incepusem sa ma cam plictisesc, nici nu prea mai mergeam cu ea in afara de weekend si mai mult statea ori asta nu-i face prea bine unei masini.

 

RS4 B7 e intr-adevar foarte reusit, dar dupa parerea mea e mai mult orientata catre performanta decat spre un daily drive confortabil, V8/V10-ul biturbo e ceva cu adevarat special, cu mult peste un V8/V10 aspirat, dupa ce mergi cu astea resimti lipsa de cuplu si lejeritatea cu care "decoleaza", V8-ul aspirat de pe RS4 trebuie dus in ture ca sa te bucuri de puterea si cuplul lui. Am mers cu un S4 din 2004, aceeasi chestie, daca vrei putere trebuie sa il duci in turatie, e placut dar nu zi de zi, le lipseste torque-ul la turatie joasa. La GTI parca, poate si pentru care are masa mai mica si doar FWD, nu se resimte lipsa torque-ului ala monstru de pe RS, chiar si pana in 3k RPM trage binisor, imi da senzatia de masina cu mai multi cp decat are...

Eu stiam (din review-uri si asa zice si Wiki) ca RS6 C7 are tot tiptronic (convertizor): "The RS6 Avant will use a 8-speed tiptronic gearbox."

 

Apropo de soft de DSG, cum se pot micsora timpii de schimbare a vitezelor doar din soft? Asta nu e o limitare mecanica? Schimbatul punctelor de schimbare sau cum raspunde la comenzile soferului, da, de acord.

si eu stiu tot doar de soft, oricum experienta mea cu DSG e de abia la inceput, asa ca inca citesc si ma documentez in faza asta :)

 

Modifica din soft presiunea facuta in uleiul din cutie.. 

am gasit un soft de la APR pentru DSG, au si cei de la Revo? am aici un Revo dealer si ar fi mai lejer...

 

 

BTW - azi ma uitam prin cartea service si mi se par exagerate intervalele de schimb ale filtrelor de aer si polen, 30k km, in Ro este la fel? uleiul folosit aici este un 5w40 cu 502.00 VW norm cu interval de 15k km sau 1 an, cred ca intre cele oficiale o sa ii mai fac unul intermediar, intre 7k- 10k km am facut la orice masina am avut, mi se pare mai sigur asa....

Modificat de mik15
Link către comentariu

Nici APR, nici Revo nu fac soft pentru DSG 2012 sau 2013. Singurii care fac asta sunt Unitronic si GIAC.

Cat despre ulei si filtre, eu recomand sa schimbi uleiul la maxim 10000km, iar filtrele de polen si aer la maxim un an sau 15000km.

Modificat de JUG
Link către comentariu

23194km - i-am facut un service intermediar intre cel de 15k si de 30k, conform reprezentantei. Pana acum ei au schimbat uleiul si filtrul de ulei, azi le-am schimbat din nou plus filtrul de aer si de polen. Costul celor 3 filtre a fost de 207Ron plus 5L de ulei Adnoc Voyager Gold 5w40(VW norm 502.00/505.00), acelasi cu ceea ce foloseste reprezentanta, care a costat 130Ron, rezulta un total de 337Ron :), aproape gratis comparativ cu ceea plateam inainte la RS, si chiar si in afara comparatiei e super ieftin pentru o masina cum este GTI-ul tinand cont de ceea ce ofera, hai ca incepe sa imi placa si mai mult jucaria :) .

 

Manopera a fost gratis pentru schimbul de ulei pentru ca l-am luat de la ei, iar la filtrele de aer/polen placerea a fost de partea mea, o sa imi dau o bere pe seara :) .

 

O sa mentin acest regim de schimb al uleiului, intre service-urile oficiale de 15k voi mai face unul intermediar, in felul asta imi mentin si garantia si linistea, chiar daca planul este sa nu o tin peste 45k km, dar nu se stie niciodata...

post-39984-0-58056800-1374922964_thumb.j

post-39984-0-87432300-1374922970_thumb.j

post-39984-0-24067600-1374922983_thumb.j

post-39984-0-55203700-1374922993_thumb.j

Modificat de mik15
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

nimic nou sub soarele arzator de aici, masina tocmai a implinit 24k km, am facut deci vreo 2300km de cand am luat-o eu, consumul mediu s-a stabilizat se pare undeva in jurul a 12,7% pe ultimii 2k km. Altfel, felul in care merge ma unge pe suflet, foarte rar ies cu cealalta, doar cand iesim cu prichindelul, altfel Golf-ul e perfect pentru zi de zi si super fun de condus, singurul lui incovenient e spatiul. Chiar ma gandeam, ce-ar fi daca astia dela VW ar face ceva gen Jetta GTI :icon_confused: , cred ca ar avea super vanzari, desi poate atunci ar intra in conflict cu Octavia VRS, oricum, ar fi o idee...

Modificat de mik15
Link către comentariu

Dap, exista Jetta GLI, insa modelul este destinat americanilor cred...nu stiu exact, dar am vazut prezentarea ei pe youtube doar pe acolo...

Link către comentariu

acum m-am uitat si eu pe youtube si am vazut-o, nu stiam ca exista asa ceva, nu arata rau deloc masina dar parca totusi nu are farmecul unui GTI, dar cred ca e un compromis bun chiar daca ii lipseste pedigree-ul, pacat insa ca nu o ofera si in EU...

Link către comentariu

Pai tu cred ca o poti comanda din state,dar cred ca vine cu butoane de aragaz la aer conditionat.la usa,mai rar climatronic!

Brgds

Link către comentariu

o mica modificare adusa masinii, cred ca arata mai bine asa, un pic mai sportiva :), pe cea de pe portbagaj o voi face cu plastidip, e mai simplu, desi si nici la asta nu a fost usor, putin cam complicat pana am reusit sa o scot...


Pai tu cred ca o poti comanda din state,dar cred ca vine cu butoane de aragaz la aer conditionat.la usa,mai rar climatronic!
Brgds

din ceea ce am vazut pe youtube vine cu climatronic.

post-39984-0-00266700-1376757893_thumb.j

post-39984-0-03207700-1376757902_thumb.j

Link către comentariu

Frumos GTI-ul...de cand n-am mai dat pe forum ti-ai dat si RS-ul si ai mai avut si un Phaeton... :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am ajuns si cu GTi-ul la un track day, era un must have pentru mine sa vad cum se comporta masina pe un circuit. Primele impresii au fost putin cam dezamagitoare, cred ca din cauza faptului ca asteptam prea mult de la masina si apoi cred ca din cauza FWD, nu sunt prea invatat cu genul asta de tractiune, e prima data cand o incerc pe un circuit si a 3a masina de felul asta, dar singura pe care o testez in modul acesta.

 

Ca urmare, in prima sesiune, avand asteptari cam mari, abordam curbele cu instinctul pe care il aveam de la tractiunea integrala, total gresit, masina subvira destul de tare, cauciucurile scartaiu tare si ca atare nu mi s-a parut deloc fun. Spre sfarsitul primei sesiunii, am schimbat tactica si au inceput sa apara si rezultatele reusind sa negociez curbele mai rapid, reducand stresul asupa cauciucurilor si devenind mai fun toata experienta. Urmatoarele 2 sesiuni au fost chiar foarte placute si masina a inceput sa ma multumeasca.

 

Lucruri care m-au surprins in mod placut:

 

- suspensia stock e foarte buna, extrem de putin ruliu in curbe;

- franele stock, rezista la solicitari destul de mari, puteam face 3 tururi pline inainte sa incep tururile de racire;

- directia foarte precisa, puteam trece foarte  aproape de punctele de referinta in curba(apex-ul fiind marcat) oferind un control foarte bun care imi dadea un sentiment de siguranta;

 - scaunele ofera un suport lateral foarte bun.

 - acceleratia masinii e foarte buna, atingand viteze de pana la 160-170kmh pe linia dreapta, foarte bine pentru un 2.0T;

 

Lucruri care nu mi-au placut:

 

- subvirarea la abordarea curbelor cu viteaza prea mare, stiu ca este ceva normal, insa fiind FWD puntea fata se incarca prea tare si efectiv mi s-a parut coplesita in cateva situatii, dar cum am spus FWD e ceva mai nou pentru mine pe circuit asa ca inca invat, am mai abuzat-o si in alte situatii dar nu am simtit efectul dar in conditii de circuit e cu totul altceva;

- Bridgestone Potenza, grip-ul mi se pare ca lasa de dorit la cauciucurile astea;

- cutia in modul Sport nu prea mi-a placut, ma trezeam ca schimba in treapta superioara cand eu inca aveam nevoie de acea treapta, iar asta e super enervant in viraje intrucat masina se "descarca", ca atare am mers doar pe manual insa frana de motor in modul acesta e cam pauza;

 - la iesirea din curbele foarte stranse cu tr. a 2a, rotile virate cam 1/4 din cursa, patinau rotile fata daca aplicam prea multa acceleratie;

 

 

Overall, masina asa cum vine din fabrica e un pachet foarte bun, iar defectele astea se resimt doar in regim de circuit, altfel in conditii de condus mai sportiv pe sosele nu am resimtit aspectele astea negative. Evident ca astea pot fi corectate, insa scopul masinii nu-i circuitul, dar facand-o din cand in cand masina e foarte fun pentru asemenea distractie. Mai tot timpul aveam in spate o Honda S2000 cu un tip la volan mai experimentat ca mine si care isi cunostea masina mai bine, cu toate astea insa nu a reusit sa depaseasca GTi-ul :) .

 

O sa incerc sa postez si ceva filmulete insa momentan youtube are ceva probleme se pare...

 

http://youtu.be/XaJjC33VDbg

Modificat de mik15
Link către comentariu

E foarte tare la nocturna! :D

 

Legat de observatiile tale cu DSG-ul, ma uitam zilele trecute la cateva curse din Scirocco R Cup si am observat ca toate masinile aveau DSG si mai mult erau cu ele in modul automat. Nu folosea niciun pilot modul manual. Fiind modificate pt curse (banuiesc!) ma gandesc ca poate nici nu mai aveau modul manual? Cand era filmarea din masina aveau si afisare grafica cu turometrul si viteza si se vedea ca tine f bine cutia motorul in ture (si pe franari si curbe).

 

PS: Eu tot zic ca lor le trebuie Golf Variant GTI, dar sa vezi atunci concurenta cu Octavia RS.

Link către comentariu

Ai folosit padelele pentru schimbarea vitezelor?

 

da, in 95% din timp padelele. BTW, mie mi se pare ca la retrogradarea din 3 in 2 delay-ul e mai mare fata de celelalte trepte, parca are uneori un timp de reactie sesizabil mai mare, i s-a mai parut cuiva?

Ce tare e circuitul...luminat...super! 

doar e circuitul de F1 :), astia oricum organizeaza cursele astea pentru noi in pierdere, acum am fost nici 10 masini, ei au incasat de la noi cam 7000Ron, nici nu ma vreau sa ma gandesc cat costa doar iluminatul pentru cele 5 ore, oamenii care lucreaza in timpul ala, serviciile de prima jutor, etc...chiar am discutat cu un oficial de acolo si ei ies in pierdere, dar atata timp cat Guvernul de aici acopera gaurile, ca doar are de unde, nu intereseaza pe nimeni aspectul asta :)

E foarte tare la nocturna! :D

 

Legat de observatiile tale cu DSG-ul, ma uitam zilele trecute la cateva curse din Scirocco R Cup si am observat ca toate masinile aveau DSG si mai mult erau cu ele in modul automat. Nu folosea niciun pilot modul manual. Fiind modificate pt curse (banuiesc!) ma gandesc ca poate nici nu mai aveau modul manual? Cand era filmarea din masina aveau si afisare grafica cu turometrul si viteza si se vedea ca tine f bine cutia motorul in ture (si pe franari si curbe).

 

PS: Eu tot zic ca lor le trebuie Golf Variant GTI, dar sa vezi atunci concurenta cu Octavia RS.

 

probabil sunt cu totul ale cutii, cel putin dpdv al softului, dar cu siguranata si mecanic au destule modificari, dar e totusi mai antrenant pe modul manual...

Link către comentariu

2 tururi din sesiunea finala, aici deja incepuse sa imi placa tare si sa cunosc masina mult mai bine :), filmuletele sunt de cate 1 min fiecare insa le-am postat succesiv, asa inregistreaza camera, in frame-uri de cate 1 min.

 

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!