Jump to content

2012 Golf GTI - Red Tornado


mik15

Postare recomandată

@corad0 - si eu cred ca bate spre un 250kmh, dar ii cam trebuie ceva tarla pana acolo, o temperatura exterioara mai coborata si poate un Shell V Power, dar ultimele doua ingrediente sunt imposibil de gasit aici :) . Eu tot ca pe o jucarie o vad, mi-e greu s-o vad ca pe o masina serioasa :), desi e foarte versatila si buna de daily drive sotiei nu-i prea place considerand-o cam mica pentru noi trei, deci tot pe RS cade greul, dar deocamdata o tin cel putin pana in toamna cand se deschide dupa F1 sezonul de track days sa ma joc acolo cu ea cum trebuie. Aici din pacate nu au venit cu DCC, mi-ar fi placut, o sa intreb daca G7 vine cu Performance Package, m-ar tenta.

@sebip - era bine, azi am vazut vreo 48C parca in jurul pranzului, are viata grea sistemul de racire aici ca sa nu mai zic de glandele sudoripare :)

Modificat de mik15
Link către comentariu
  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mik15

    58

  • TudorM

    19

  • JUG

    9

  • c6t9

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci asa consumuri vad eu pe motorul meu amarat (stiu ca am mai tot zis :) ). Am ajuns si la consum stupid de 28% pe 4km facuti in 2,5 ore (da, la 6 luni de la cumpararea masinii). Iar consumuri 12-13 pana la 17-18 vad in mod regulat pe trasee scurte in mult iubitul nostru Bucuresti.

 

Mereu cand vad cate un GTI 6 imi pare ca arata sensibil mai bine decat GTI 7 ca design (mai ales din spate).

Link către comentariu

consumul pe distante scurte nu e relevant, astept sa fac 1000km, mai am putin, si atunci pot raporta un consum mediu adecvat, desi la cum arata acum(13,8%) nu prea cred ca o sa fie sub 12%, asta de dragul statisticii. Un prieten are Ocatvia vRS si el are media in jur 9,xx%, dar o menajeaza prea mult, vede destul de rar un pic de alergatura.

Link către comentariu

Oricum acolo benzina este "un pic" mai ieftina deci toate masinile au consumuri bune ..

Ai facut o alegere buna cu 6 , 7-le mi se pare batranicios ca design.

Modificat de TDR
Link către comentariu

Un pic este deja f.putin spus acolo este 1.60ron,  chiar este pacat sa nu te plimbi sau sa umbli peste tot!

Link către comentariu

am atins si numarul magic, e drept ca a fost nevoie de ceva munca si o bucata lunga de autostrada dar am reusit :), conform turometrului ar mai fi loc de ceva in plus....

post-39984-0-88765400-1374333772_thumb.j

Link către comentariu

Oau, sa atingi acea viteza la 40c este foarte bine!

Link către comentariu

Corect, ma indoiesc ca mai producea 210cp motorul la temperatura aia. Si nu uita de eroarea de kilometraj (sorry to burst your bubble!). :D

Link către comentariu

Told u! :D

 

trebuia sa verific :)

Oau, sa atingi acea viteza la 40c este foarte bine!

 

in regimul asta de autostrada am vazut ca nu sunt atat de afectate de caldura motoarele turbo, se face racirea ok a aerului din admisie, se resimte insa destul de tare daca mergi in oras si vrei sa o tot fugaresti de la un semafor la altul, atunci se simte fenomenul de heatsoak, se simtea si la RS dar acolo aveau de unde sa mai lesine caii si nu prea iti dadeai seama, la motorasul asta e mai evidenta scaderea de putere.

Corect, ma indoiesc ca mai producea 210cp motorul la temperatura aia. Si nu uita de eroarea de kilometraj (sorry to burst your bubble!). :D

 

probabil ca nu, eroarea exista dar nu cred ca e mai mare de 10kmh, data viitoarea o sa pun camera cu GPS si retestam :)

Link către comentariu

ai 5-7 km/h (hai 10 sa rotunjim) in plus pe bord fata de realitate.

8 km/h nu conteaza, oricum masina este o mica racheta. te-ai obisnuit cu ea, dupa audi? motorul la jumate , dar puterea, stabilitatea, confortul? avand in vedere ca este mai noua

Modificat de Muale
Link către comentariu

Se voia sa fie o necajire glumeata, iar cine trebuia sa se prinda (adica el) s-a prins! :)

 

In mod clar masina este super, am facut si eu test-drive cu una identica si m-a uns pe suflet. E o masina excelenta pentru cine nu are nevoie de spatiu f mult sau ca o a doua masina.

 

Eu ii spuneam in gluma sotiei (cand ma gandeam sa dau comanda) ca daca un GTI e destul bun pt regele Mihai (are un GTI 6 gri), atunci e destul de bun si pentru noi.  :lol:

Link către comentariu

acum ca am dat Audi-ul am avut ceva mai mult timp sa ma obisnuiesc cu ea, de la inceput mi-a placut agilitatea masinii si faptul ca se simte foarte rigida caroseria, e foarte responsive la comenzi. Ceea ce imi lipseste este torque-ul ala monstru care iti da senzatia ca decolezi si cuplat cu AWD ai impresia ca te impinge si senzatia mai mare de siguranta si stabilitate la viteze mari care in GTI sunt mai diminuate plus ca este si zgomotul generat de frecarea cu aerul care se aude mai tare in Golf.

 

Dar cel mai mult ma enerveaza lag-ul la plecarea de pe loc, o calc si nu se intampla nimic, apoi dintr-o data te loveste si mai scartaie si rotile pana intra ESP-ul care taie din elan, si se mai uita cei din jur la tine crezand ca ai chef de prosteala cand de fapt tu ai vrut sa pleci ceva mai tare, asta mi se pare cel mai enervant la masina asta. Chestia am observat-o la absolut tot ce inseaman 2.0 in grupul VAG, indiferent ca este cu DSG/S-tronic sau Multitronic, la cea din urma e si mai grava situatia, timpul mort e si mai mare. Am mers cu A4 2013 1.8T si A6 2013 2.0, ambele cu multitronic si plecarea de pe loc e super naspa si fiind FWD se simte cam aiurea. Ideea e daca vrei sa iesi mai tare intr-o intersectie trebuie sa iei in calcul timpul asta mort altfel poti risca sa te pocneasca vreunul. Nu pea inteleg de unde lag-ul asta, la multitronic e de inteles din cauza principiului de functionare, dar la DSG nu ar trebui sa fie. M-am mai acomodat si cu chestia asta si ma feresc sa plec tare de pe loc, mi se pare usor penibil sa imi scartaie rotile, ca si cum as vrea sa dovedesc ceva la semafor, ca si cateii de talie mica care latra dar nu musca :) .

Modificat de mik15
Link către comentariu

Ce va urma dupa rs6?   :RO flag:

 

Ramai tot in grupul vag sau???

Link către comentariu

sincer nu cred ca va urma ceva in perioada urmatoare, as incerca poate un RS4 B7 sau un S4 B6, vad saptamana asta un S4 din 2004, rimeaza :), sunt curios de cum mi se va parea masina. RS4 iarasi e masina de avut, dar nu stiu cum m-as impaca cu manuala, m-am dezobsinuit de ea, imi place pentru o perioada scurta de timp, dar cred ca pe termen lung ca si daily drive m-as cam satura de ea...

 

Ideea este ca am prins gustul motoarelor turbo si a cuplului de jos, am avut ocazia sa conduc noul RS4 si TTRS, ambele masini de demo aici la Audi deci le-am coxat cat m-a tinut tupeul :), si desi RS4 are mai multi cai, mie mi-a placut mai mult TTRS-ul, 2.5-ul ala turbo e extraordinar iar masina iti da senzatia ca are mai mult de 350cp, in timp ce RS4-ul nu m-a impresionat asa tare, e genul de motor pe care trebuie sa il duci in 8000rpm ca sa simti ca trage bine, ori asta nu poti s-o faci zilnic, iar plecarea de pe loc la TTRS mi s-a parut mult mai vioaie fata de RS4....din cauza asta nu prea inclin catre RS4 B7 si nici catre M-uri la care oricum nu imi place SMG-ul care in modul automat e jerky rau si enervant, la modele gen E60 sai E46, deja la E92 sau F10 e cu totul altceva, dar in zona aia strugurii sunt cam acrisori :)

Link către comentariu

Tu cand spui de acele plecari de pe loc de care esti dezamagit de referi la cele facute cu sau fara launch control?

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu

La cele fara, e un lucru de care se plang destul de multi la DSG ca are o ezitare la plecarea normala de pe loc.

Link către comentariu

exact Tudor, la cele fara launch, oricum alea cu launch sunt fun dar fiind FWD nu-s eficiente, pierzi timp pana se termina cu rotatiile in gol :), dar asa cum am zis, mai grav e la Multitronic unde delay-ul e de cel putin 2-3 secunde dupa cum mi s-a parut...la cutia automata clasica cu convertizor de cuplu pleci instant de pe loc, convertizorul amplificand cuplul de pana la 2 ori la plecarea de pe loc, probabil si motorul mic are un cuvant de spus, la TTRS sau RS4 B8 nu am simtit acest lag....

Modificat de mik15
Link către comentariu

Mik, acel lag apare in modul Drive; mai ales cand cutia trebuie sa retrogradeze din viteza a 6-a sa zicem la o viteza de 70 km/h si ii dai kick down si tre sa "sara" 4 viteze. In Sport...timpul mort e cam inexistent, iar din mers..nu se simte deloc, treapta inferioara este selectata automat de DSG, tine motorul in cuplu mereu, stie ca vrei sa "te dai la ea"....la plecarile cu Launch Control, cand lasi frana exista un delay, ce-i drept, dar te obisnuiesti cu el, si stii ca tre' sa ridici piciorul de pe  frana cu "juma" de secunda mai repede, acea plecare instanta care face ca rotile sa se invarta in gol o poti controla din acceleratie...

 

vezi minutul 1:57 

 

Drive safe! :)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Daca Drift King e incantat de DSG, cred ca putem sa fim si noi. In manual scrie ca atunci cand masina e oprita, cutia nu "stie" totusi daca vrei sa mergi inainte sau inapoi si de aici ar aparea ezitarea. Eu asta n-am inteles-o, avand in vedere ca esti in D si nu in R, e clar ca vrei sa mergi inainte. Dar asa scrie, am citit de cateva ori sa fiu sigur ca nu am inteles eu gresit.

Link către comentariu

eu am simtit lag-ul doar la plecarea de loc, in mers nicicum, nu pana acum cel putin, doar la acel lag ma refeream. La exemplul dat de corado e de asteptat sa existe o mica intarziere cand sare 4 trepte, asta nu ma deranjeaza, chiar si atunci e rapida schimbarea. Overall cutia e foarte buna, e de fapt cea mai buna de pe piata, alaturi de S-tronic care e de fapt tot un DSG cu alta palarie, asa ca nu ma plang, ma adaptez lag-ului :)

Link către comentariu

Pana sa conduc PDK de la Porsche :(... mi s-au ruinat visele despre cutii de viteze...nu iti mai doresti altceva! :D Bine, avand in vedere ca vorbim de masini "normale"  si DSGul este disponibil si pe Polo 1.2...este justificat, cutia chiar este incredibila, schimba instant vitezele iar in oras nu stiu ce altceva ai putea sa iti doresti, este foarte misto :)

 

Btw, cum ti se pare DSGul comparativ cu transmisia de pe RS6?

Modificat de corad0
Link către comentariu

Comportamentul diferă și în funcție de situație. Da, când pleci prima dată are o scurtă ezitare. Apoi dacă vrei să pleci mai tare iar așteaptă puțin, probabil ceva cifre să ajungă unde trebuie, apoi decolează.

 

Retrogradările în modul manual sunt mai bune decât override din D sau S. Retrogradările pe kickdown sunt și ele condiționate de cât de mult și de repede apeși pedala (de exemplu dacă ajungi să activezi și acel click de sub pedală sau nu).

 

Sare mai greu multe trepte pentru că sistemul obligă cutia să treacă prin toate. Nu poate din 6 direct 4, e musai să fie și 5 pe drum. Dacă vrei deja din 6 treapta 3, îți dai seama că schimbă totuși destul de repede în condițiile alea. Evident că nu e ca la manuală să o bagi unde vrei tu din prima, dar te adaptezi.

 

Cu cât ai mai multe pretenții de la ea, cu atât trebuie să te implici mai mult.

Link către comentariu

Pana sa conduc PDK de la Porsche :(... mi s-au ruinat visele despre cutii de viteze...nu iti mai doresti altceva! :D Bine, avand in vedere ca vorbim de masini "normale"  si DSGul este disponibil si pe Polo 1.2...este justificat, cutia chiar este incredibila, schimba instant vitezele iar in oras nu stiu ce altceva ai putea sa iti doresti, este foarte misto :)

 

Btw, cum ti se pare DSGul comparativ cu transmisia de pe RS6?

 

si PDK-ul e tot un DSG, doar DSG-ul e parintele tuturor cutiilor moderne cu dublu ambreiaj, si una si alta tot de ZF sunt facute daca nu ma insel, la fel ca si DKG, diferenta cred ca o face doar felul in care si le-au branduit, si timpii de reactie care cred ca pot fi modificati din soft si evident rezistenta internelor.

 

Cutia de pe RS6 era una clasica cu convertizor, deci la plecarea de pe loc era mai rapida, desi era cuplul limitat pe prima treapta si pleca lin fara sa smuceasca. Ca si rapiditate era ceva ma inceata, insa frana de motor se simtea mult mai puternic in S ceea ce imi placea, simteai cum te impingea in fata cand retrogradai, la DSG parca trece prin ele fara sa simti ca intr-adevar incetineste. Daca RS6-le la vremea aia ar fi iesit cu DGS ar fi fost ideal. Schimbul de viteze se facea la fel de lin si la RS doar ca, asa cum am zis, era o ideea mai incet nu la fel de rapid si chirurgical ca la DSG. Apoi in D punctele de schimbare a treptelor erau mai ridicate, la DSG sunt foarte jos in D, ceea ce necesita dese retrogradari daca vrei sa accelerezi mai tare, dar asta din nou e si din cauza motorului poate pentru ca nu are atata torque si bineintele pentru a scoate un consum mai redus, Clar DSG-ul este mai bun si nu as lua manuala pentru daily drive in defavoarea acestei automate, manuala doar pentru weekend sau track, altfel nu, multumesc :)

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!