Jump to content

Aveti probleme cu pornirea pe timp de ger?


Mariuz__
 Share

Postare recomandată

Mai este un topic cu probleme la pornire.

Este un coleg care a schimbat clapeta (noua) dar fara efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu s-a facut adaptarea corect, stiu ca dupa o vreme ( dupa ce se curata evacuarea sau ceva de genul ) revine la normal. Se poate vedea foarte usor daca lucreaza clapeta ridicand filtrul de aer si la pornire si cand tureaza careva motorul din interior. Mai era un senzor de temperatura al motorului, insa ala creea probleme cu pornirea la cald...poate face si invers. E ciudat, mai ales ca nici in reprezentanta n-au reusit nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oprirea motorului in mers se datoreaza senzorului de impulsuri de pe volant, costa cam 200 de ron sau se poate curata de pilitura in prima faza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi si mie, va rog, referitor la pornirea greoaie din cauza shocului electronic poate fi si din cauza unui releu? ce ar mai putea fi ,,responsabil,, cu shocul in afara de ECU? cred din ce in ce mai mult ca este vb despre calculatorul masinii.cum asi putea sa-mi dau seama daca problema vine de la ECU? multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai simpla solutie si cred ca si singura e sa pui ECU tau pe o masina care merge bine...

Variantele celelalte sint mult mai costisitoare, schimbare: fise, bujii, bobina/e, traseu benzina si cu jucarelele aferente, si lista continua, clapeta acceleratie, MAF/debitmetru, senzor temp, furtune si multe altele

Pai releu de la ce? Ce sa comande releul ? Cel putin la motorul meu socul e tinut de clapeta..si unii au schimbat-o...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam ca poate fi un releu care da comanda pompei de benzina sa debiteze mai mult atunci cand este motorul rece! Am incercat sa gasesc o alta masina cu aceeasi motorizare dar in zadar. eu am umblat o data la panoul de relee care este sub bord, le-am desfacut pe fiecare in perte si le-am curatat cu un smirghel fin si de atunci am vazut o inreutatire a situatiei.pornea mai greu si cand era cald afara.poate fi coincidenta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placebo, coincidenta etc...

Pompa nu are mai multe trepte si nici debit/presiune variabil(a) deci pica faza cu releul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tocmai am schimbat filtrul de benzina. Merge altfel motorul parca raspunde mai bine la pedala. Sa vad dimineata daca o ia din prima sau din a 2-a :). Mecanicul a spus ca filtrul avea mazga in el. Vedem dimineata si va anunt. M-am mai gandit la o chestie. Poate din cauza ca benzina avea ceva apa in ea si cum temperatura era sub minus 2 grade sa nu fi facut floricele in filtru si din cauza aia sa nu porneasca din prima ca nu trecea benzina prin el. Ma lamuresc eu dimineata. Va tin la 220 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mea nu porneste din prima cand e sub -5. Bateria e noua sonda lambda la fel. Pun contactu se aude pompa de benzina. Dau cheie se urca in 1600-1700 de ture si apoi moare. Cand dau cheie din nou porneste perfect. Azi ca au fost -4 nu a facut asa si a pornit din prima, dar zilele trecute cum a fost tot sub -5 tot timpu a pornit din a doua. Ca sa o fac sa porneasca din prima trebuie sa fiu pe faza ianite sa moara si sa o ajut cu un spritz din pedala. Intr-o seara pe la ora 11 au fost si -17 si a pornit fara probleme, dar din a doua. Odata ce se incalzeste motorul nu mai face si porneste normal.

Suspectez ca are ceva de a face cu socul automat si/sau clapeta de acceleratie.

Singura eraore pe care o da pe VAG-COM e:

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

... siasta cand si cum. Stearsa si dupa 15 km scanat iara nu a aprarut, dar dupa 130 km scanat a aparut.

M-am uitat si pe Autodata si pe Ross-Tech, dar nu stiu ce poate sa aibe. In rest masina merge OK, relatiul in genreal e OK, consuma normal. Foarte rar vad ca se mai misca relatiul de la 800-1000 pentru cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum nici o problema.DESI am gasit un fir galben de la mufa cu 4 fire de la sonda lamba taiat,in toamna mi s-a spart teava dintre finala si intermediara,bateria BannerBull nu prea avea la 3 elementi lichid(urmeaza sa complectez cu apa distilata).Sa dea domnu sa mai duca pana se incalzeste sa pot sa o pun la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!