Jump to content

Aveti probleme cu pornirea pe timp de ger?


Mariuz__
 Share

Postare recomandată

Nu cred.

Cel putin modelul meu nu are. Daca scot bornele, la re-punerea lor se reseteaza tot, si cd-ul il ejecteaza (era sa zic ejaculeaza) :(

inainte am mai avut doo modele de RC panasonic, si alea se resetau de cate ori scoteam bateria, si la fel scotea caseta.

Dar ce legatura au toate astea cu pornirea pe timp de jer???

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut un pioneer pe sanie (ca tot vb de geruri) cu o baterie cit fisa de 50 bani (actuala) pe placa .

fenomenul asta nu l-am intilnit si nu vad legatura :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CDplayerul are 2 alimentari de 12V. Una pt "memorie" si una pt functionarea normala. Nu cdplayerul isi da duhu cand pornesti mashina ci ECU opreste ( doar 1 alimentare ) CDPlayerul pt a nu "consuma" curent la pornire. La fel face si cu farurile si restul de chestii "neimportante". Cu cat bateria e mai mare si mai bine incarcata cu atat acest "risc" este mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am legat ambele alimentari la +12V permanent, tocmai ca ma dispera atata on/off la opriri si porniri, si la pornire cand treceam din pozitia ACC in pozitia ON.

Sunt convins ca cd-ul se opreste (cateodata) cand pornesc motorul doar din cauza ca scade prea mult tensiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am legat ambele alimentari la +12V permanent, tocmai ca ma dispera atata on/off la opriri si porniri, si la pornire cand treceam din pozitia ACC in pozitia ON.

Sunt convins ca cd-ul se opreste (cateodata) cand pornesc motorul doar din cauza ca scade prea mult tensiunea.

scuze ca deraiez de la subiect dar mi-am adus aminte ca am citit ceva legat de roti cu azot umflate pe la tine?

aveai si poze..

poti te rog sa dezvolti? in rom exiosta aceasta posib? avantaje s idezavantaje

costuri

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: Se poate.. intreaba la service. Ideea e ca presiunea in rotzi varieaza mult mai putin cand sunt umplute cu azot decat cu aer. Adica in mod normal cu aer in rotzi la viteze mari presiunea creste (considerabil), cu azot creste mult mai putin (probabil insesizabil). Eu cred ca nu e chiar bine sa bagi azot... mi se pare un lucru bun ca in oras presiunea e "normala" si la viteze mari presiunea creste -> mashina mai stabila.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat pe-aici, un search iti va intoarce cateva rezultate concludente.

S-a ajuns la concluzia ca nu merita sa umfli cu azot, nu va avea nici un efect, palpabil sau nu.

In primul rand roata dezumflata complet are deja mult aer in ea, ca doar nu poti sa scoti aerul complet din roata, nu poti sa creezi vid.

In al doilea rand aerul deja contine 70% azot.

Concluzia finala a fost ca "azot in roti" este doar marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am patit urmatoarele: dupa ce masina a stat peste noapte, a pornit (ca de obicei) la sfert dupa care am mers aprox. 20m pana la un magazin, unde am intrat cateva minute.

Dupa aceasta a trebuit sa dau cateva chei pentru ca masina sa porneasca. Manifestarea era ca pornea, dar mergea ca in 2cyl (turatie f. f. mica) o secunda si se oprea. Dupa cateva astfel de porniri, a functionat in final normal.

Interpretarea mea este ca motorul s-a innecat datorita socului automat, care la oprire a lasat ceva benzina nearsa in cilindrii reci. Cand am vrut sa repornesc, acelasi soc automat a adaugat amestec bogat, innecand astfel potorul. Posibil sa fi aparut si vreun fel de fenomen de condensare, nu stiu.

Nu-mi fac cine stie ce probleme pentru intamplare intrucat sunt convins ca nu se va croniciza, ci doar scriu aici ca sa impartasesc experienta si pentru a va sugera sa nu faceti drumuri f. f. scurte (10 - 50m) cu motorul rece. Cred, de altfel, ca am si citit ceva pe audiworld in sensul acesta mai demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie masina mi-a pornit din prima cheie de fiecare data. Cand a fost prima data -25 grade a pornit normal dimineata( bineinteles ca motorul era zgomotos ) dar in aceeasi zi la serviciu dupa cca 12 ore cand am dat la cheie au trecut vreo 3 sec pana sa porneasca. S-a intamplat o singura data.

E normal sa taie consumatorii la pornire, e o protectie pe care o face calculatorul pentru a avea curentul maxim la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si masinutza mea porneste din prima... pana acum nu am avut probleme cu ea, mentionez ca a fost pornita si la -20 C, cel putin atat indica atunci computerul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineatza de obicei tin la automat 3-5 sec sa porneasca, porneste pa rima cheie, numa dupa ce a pornit merge de parca am frana de mana trasa si de abia dupa ce trece de 2000 de rpm te baga in scaun de parca ar avea turbo :) ,

faza asta am patit-o si eu la a mea.tragea super greu la inceput dupa care la un moment dat ma baga in scaun.am fost cu ea la service si mi-a reglat pe loc avansul, practic asta a fost tot.acum nu stiu daca si tu ai aceasi problema insa la mine s-a rezolvat fara mari "interventii"... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Masina mea cand este frig afara nu porneste cu "socul" tras, in schimb cand este cald afara porneste cu el tras, ma poate ajuta cineva sa imi spuna cam ce ar avea? La o scanare cu VAG-COM nu da nici o eroare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica(curata) conexiunile senzorului de temperatura exterioara.Poate ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput si a mea sa se balbaie la prima pornire dimineata. Ii cam de 2 ori mai mult decat e normal ca sa porneasca. Bujii noi schimbate in toamna si bateria noua Varta de 60Ah schimbata de 2-3 saptamani, aceleasi specificatii ca cea veche originala VAG. Presupun ca pornirea asta balbaita se datoreaza bujiilor care am vazut ca sunt cu nu-stiu-ce Trithidium in ele (sper ca am scris corect) si stiu ca asta e un material menit sa mentina temperatura motorului mai rece. Deci asta e doar la prima pornire pe zi, in rest nu mai face niciun fel de figuri. Apropo de baterie: asta noua invarte mai bine dimineata la prima pornire la -10 grade decat o facea cea veche vara la 30 de grade. Si casetofonul se opreste doar din cand in cand, presupun ca atunci cand bateria nu are destul curent ca sa mentina alimentarea si pe el, iar ECU face asta ca sa protejeze bateria.

Daca stie altcineva alte cauze pentru balbaitul acela, e liber sa o spuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e pe moarte,electromotorul are probleme dar porneste intotdeauna la prima cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceeasi problema cu a lui tednet - Masina mea cand este frig afara nu porneste cu "socul" tras, in schimb cand este cald afara porneste cu el tras. eu o tin turata din acceleratie ka pe dacia 1300 pe care am invatat sa conduc, aprox 1-2 minute si daca o repornesc pleaca si socul. care ar fi problema. am motor 1.6 ALZ benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit in club :cheers:

Vezi pe aici unde ai si postat:

Poate gasim rezolvarea intr-un final...se dezbate la greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!Am si eu o problema cu pornirea la rece.este vb de un golf 4,1.6 fsi din 2002.dimineata trebuie sa dau de 5-6 ori la automat sa porneasca.de un an de zile persista problema asta.nu mai are deloc shocul electronic si de atunci au aparut si problemele.am schimbat pompa din rezervor,pompa de inalta presiune,senzor de presiune,sonda temperatura,bujii,baterie si degeaba. daca ma poate ajuta cineva!multumesac mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat si adaptat clapeta de acceleratie? Compresia ai masurat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu compresia... "asa face toate"...

Mai e un topic cu pornirea la rece...vezi mai sus link-ul...

Macar am aflat o chestie nu e de la pompa de benzina...parca o mai schimbase cinva...

Dupa cite am citit pe aici la cite s-au schimbat pe masinile userilor banui ca e o decalibrare a ECU...

O fi vreun defect de fabricatie...gen bendixul care ramine agatat dupa pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vezi ce probleme acuza omul si cate a schimbat? Ma gandesc tot mai mult ca e compresia foarte mica. Hai, porneste masina greu, da nu sa dai de 5-6 ori la cheie. Iarna trecuta eu nu am avut probleme cu pornirea, pornea la fel de bine si la rece ca la cald, atat ca invartea putin mai greu de la baterie, dar invartea tot atat. Eu merg pe varianta electromotorului. De ce? atunci cand zic ca se balbaie, zic ca pare ca a luat-o, apoi mai invarte putin, apoi pare iar ca a pornit, apoi mai invarte si apoi porneste. Daca nu mai dau la automat atunci cand "pare ca a luat-o" prima oara, motorul e deja pornit...

@matt 29: in restul zilei porneste? ai verificat senzorul de impulsuri? eu asa am patit din cauza aluia, insa mai aveam si alte simptome.

Modificat de SosoCKX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dimineata cand a fost f frig nu pornea la prima cheie. Eu faceam in felul urmator: puneam contactul, lasam pana nu se mai auzea pompa de benzina si dadeam sa invarta. Nu o lasam decat max. o sec. dupa care luam contactul si repetam pasii pornind la sfert de cheie. Daca incercam sa o tin mai lung la prima cheie ca sa porneasca trebuia sa apas si pedala de acceleratie putin si si atunci pornea si se scutura un pic masina preu 1-2 sec dupa care isi revenea. Figura asta nu se manifesta daca procedam cum am descris prima data. Mentionez ca singura problema o am cu sonda lambda care o sa o schimb cand voi mai strange ceva finante. Aveti idee ce ar putea fi? Bateria nu are nici un an decat ii schimbata, la temperaturi pozitive porneste fara probleme la sfert de cheie, motorul merge f bine.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand este frig,dupa aproximativ 6 ore de stat tebuie sa dau de cel putim doua ori la cheie sa porneasca, chiar si ziua.problema este mai accentuata dimineata cand este foarte frig.mi s-a intamplat sa descarc bateria si tot nu am reusit s-o pornesc.in mers masina se comporta excelent, chiar si la relanti.asta mi se intampla de un an de cand nu mai are socul acela electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curatat s-a curatat clapeta dan nu stiu daca s-a adaptat. ma gandesc ca atata lucru sa stie si cei din service.masina afost in reprezenta vw vreo 3 saptamani si degeaba. masina se oprea si din mers si nu mai pormea decat dupa aproximativ o ora (am banuit eu ca trebuia sa se raceasca motorul pentru a porni). acum nu stiu daca mai are problema asta si dupa de s-a schimbat pompa de inalta presiune ca acum am luat-o din service si nu am avut timp sa-mi dau seama daca s-a remediat macar problema cu opritul in mers(niciodata nu se oprea la turatii mari, numai la relanti).ambele probleme au aparut cam in acelasi timp,cam mare coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nnu ar fi bine sa faci un test cu o alta clapeta?Poate ai noroc de vre'un coleg din zona si te "echipeaza" pentru vreo ora macar sa vezi cum se comporta.Eu as inclina sa cred ca e clapeta.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!