Jump to content

Aveti probleme cu pornirea pe timp de ger?


Mariuz__
 Share

Postare recomandată

Revin cu o intrebare (poate nu sa vazut din context): la decelerare (indiferent daca este frana de motor sau pedala) precum si la oprirea motorului apare un suierat putin ciudat al turbinei de la aeroterma, ca si cum ar intra brusc in sarcina. Cand franez lent nu se intampla. Sunt sigur ca este legat de aeroterma deoarece cu ea decuplata nu se aude nimic). O fi legat si de consumatorii de curent?

Cand masina se incalzeste, zgomotele dispar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si ce pot spune! Ma bucur ca v-au pornit masinile. A mea luni dimineata la 6.50 (-20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul si ce pot spune! Ma bucur ca v-au pornit masinile. A mea luni dimineata la 6.50 (-20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eheee sa fi vazut batranoaga mea la -25 de gradulete , cum a luato din prima si asta pe la vreo 6 dimineata , ca ma uitam ca la prosti destepti la ea si numi venea sa cred .

Si la treaba mai sus descrisa cu intratul in viteze ,mie mia sarit putin din a 4 a, pana sa incalzit putin si dupa aia totul a fost ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum 2 zile, mai precis pe la 22:30 a pornit fara probleme la prima cheie si sincer chiar nu ma asteptam avand in vedere gerul de afara.(spun asta pentru k auzisem deja povesti cu masini tractate si alte minunatii)...singura problema la mine este k sta subturata 2-3 minute pana se incalzeste.si asta doar cand este foarte rece afara.in rest..toate bune :)

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire fara probleme chiar si la -24 C. In 12-14 min apa ajunge la 90. In schimb am o alta problema:

Mi s-a aprins becul galben "check engine". O fi de la emisiile de CO peste limita admisa? N-am apucat sa-i fac un test cu vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura problema mi-a facut-o astazi.. la doar -12... in conditiile in care chiar si la -21 pornise ok.

Dau cheie.. invarte de 2-3 ori, porneste scurt (da' scurt!..0,5sec).. si moare. Asta de 2-3 ori. Pana la urma am facut ca la dacie... Tzinut putin pedala de acceleratie calcata si am dat cheie. S-a balbait prima secunda dupa care a mers de la sine.

O fi intzepenit ceva pe la clapeta de acceleratie sau ceva.. nu cunosc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire fara probleme chiar si la -24 C. In 12-14 min apa ajunge la 90. In schimb am o alta problema:

Mi s-a aprins becul galben "check engine". O fi de la emisiile de CO peste limita admisa? N-am apucat sa-i fac un test cu vag-com.

Cred ca e sonda lambda! Sau una din ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e sonda lambda! Sau una din ele!

Nu poti sa crezi nimic bazat doar pe faptul ca s-a aprins acel bec.

Este necesara o testare, altfel sunt presupuneri nefondate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s_c: ai dreptate fara testare nu poti sti.

Mergi la service mai ales ca stiu ca masina ta este in garantie.

Scuze pt offtopic!!! & mis-information!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire fara probleme chiar si la -24 C. In 12-14 min apa ajunge la 90. In schimb am o alta problema:

Mi s-a aprins becul galben "check engine". O fi de la emisiile de CO peste limita admisa? N-am apucat sa-i fac un test cu vag-com.

Unui amic i se aprindea in toamna becul galben - tot la un 1.8 20vt - debitmetrul era defect si ajungea combustibil nears in evacuare. Ma gandesc ca la tine fie n-au mers toate bujiile la pornire fie o fi dat prea multa benzina ECU.

A ramas aprins/ se mai aprinde in mers becul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit si eu masina dupa fix 7 zile de repaos total, perioada in care temperaturile au fost intre -20C si

-8C (21-28 ian)...ei bine, a plecat incredibil de la prima cheie, fara trepidari sau alte zgomote suspecte, desi imi era teama ca nu mai pleaca bateria, e cea originala si are deja 3 ani jumatate. Sambata a fost ziua cu pricina, am facut si peste 80 km in acea zi...si nu mi-a consumat deloc mai mult (7% regim mixt).

p.s. inainte de a da la cheie, am impins de cateva ori masina 1-2 m in fata si in spate, sa misc nitel cilindri (am bagat in tr.V) si sa rup pelicula de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

p.s. inainte de a da la cheie, am impins de cateva ori masina 1-2 m in fata si in spate, sa misc nitel cilindri (am bagat in tr.V) si sa rup pelicula de ulei.

what?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt sigur ca gandesti ca a trecut vremea daciilor cand trebuia sa rupi pelicula de ulei pentru ca nu se gasea decat ulei monograd, insa trebuie sa trebuie sa realizezi ca indiferent de masina principiul de functionare a ramas acelasi si chiar daca avem ulei 0 w 40 in ele nu dauneaza cu nimic masinii daca mai aplicam din cand in cand vechile proceduri. Cred totusi ca stereotipul `doar e octavia sau bmw sau etc. nu dacie` este cel putin superficial.

PS: chiar daca nu realizezi nimic prin bagatul masinii intreapta V si impingerea acesteia, functioneaza totusi efectul placebo si ai constiinta impacata ca ai protejat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mai putin periculos la Dacie, distributia fiind pe lant.

Subiectul mi se pare sensibil - mai astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit la modul general...sigur ca e putin mai periculos la distributia pe curea dar...totusi omul a bagat a V a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) nu amestecati distributia (lant/curea) aici! asta se discuta deja pe alt topic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca va faceti probleme degeaba...nu are ce sa dauneze, 1-2 m in treapta V abia daca se misca un cilindru...a fost o incercare, de altfel. Nu procedez asa in mod regulat, acum a fost prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineatza de obicei tin la automat 3-5 sec sa porneasca, porneste pa rima cheie, numa dupa ce a pornit merge de parca am frana de mana trasa si de abia dupa ce trece de 2000 de rpm te baga in scaun de parca ar avea turbo :P , asta pana sa se incalzeasca motorul :P, si mai nou am observat ca in loc sa stea turata la relanti la ~1100-1200 rpm sta lejer la 1000 rpm si dupa ce s-a incalzit la relanti sta la 1600 rpm (asta e nebunie curata, si nu stiu ce dreq de senzor o ia razna) :) , dar in rest nu am probleme cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal'

a mea porneste putinel greoi , dar nu face fente..o ia. treaba e ca imi ramane aprins ledul de la baterie pana incepe sa porneasca (nu se stinge odata cu celalalte inaintre de pornire)

dar buba e ca atunci cand pornesc mi se opreste casetofonul dupa care o ia din nou!!!

sa fie conectat gresit ,sau bateria mea e mai neputincioasa. apropo de bateri, stie careva ce e cu furtunul de iese din ea si unde se duce?

ps: mantionez ca bateria am pus-o pe redresor si nu mi-a luat curent prea mare desi am completat cu apa distilata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se stinge martorul la bateria pana nu se porneste motorul.. si asa face de noua. Si la mine se stinge cdplayerul... baterii mici pe MY2006. ( 44Ah in loc de 60Ah)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se stinge martorul la bateria pana nu se porneste motorul.. si asa face de noua. Si la mine se stinge cdplayerul... baterii mici pe MY2006. ( 44Ah in loc de 60Ah)

nu ccred ca este mare problema!? sau cel putin asa sper..

stii cumva , afecteaza distributia? are cam 93 k km si cam tre' s-o fac dar ma maui tar' cu ea asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ori tre sa faci un drum mai lung daca nu ai facut demult, sa se "refaca" bateria.. ori trebuie sa o schimbi daca te deranjeaza acest lucru.. de stricat nu se strica nimic, poti sa ai surprinza sa nu mai porneasca intr-o dimineatza :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se stinge cdplayerul, si bateria are mai putin de un an, si e o baterie de 72Ah. Chiar cu bateria noua se stingea cdplayerul, deci se pare ca e ceva normal. Cateodata (rar) porneste motorul fara sa se opreasca cd-ul, dar numai cand motorul e cald, dar chiar si atunci se vede o palpaire la afisaj. Poate tine de modelul cd-ului, cand dam la automat tensiunea probabil scade la 8-9V, tensiune la care unele cdplayere se opresc. Important e ca nu se reseteaza setarile si memoriile radio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e ca nu se reseteaza setarile si memoriile radio.

Au baterie interna pentru memorie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!