Jump to content

probleme cu pornirea la leon 1.8t


bogdanb
 Share

Postare recomandată

Am cumparat masina de curand si am remarcat o problema la pornire dimineata, cand este frig.

Dupa pornire, cu pedala de ambreiaj apasata, schimbatorul de viteze pe liber, la eliberarea ambreiajului motorul cade din turatie si se opreste. Are aceleasi simptome chiar si fara a elibera ambreiajul dar pentru mai putin timp, 10-15 sec, fiind necesara turarea motorului de la pedala.

Care poate fi problema si cum ar putea fi rezolvata. Eu cred ca de vina este socul automat.

Astazi dimineata dupa pornire s-a aprins becul de la indicatorul temperaturii lichidului de racire impreuna cu un semnal sonor, dupa oprirea si repornirea motorului putin incalzit nu s-a mai aprins si nu a mai semnalizat nimic. Care este problema in acest caz? Temperatura exterioara era de -18".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema... e din categoria "asa face toate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema... e din categoria "asa face toate".

si sa inteleg ca rezolvare nu prea exista, in ambele cazuri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dimineata dupa pornire s-a aprins becul de la indicatorul temperaturii lichidului de racire impreuna cu un semnal sonor, dupa oprirea si repornirea motorului putin incalzit nu s-a mai aprins si nu a mai semnalizat nimic. Care este problema in acest caz? Temperatura exterioara era de -18".

Verifica nivelul lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ai antigel mai putin si mai multa apa sau mai exact aproape deloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate proveni de la nivelul scazut al lichidului de racire, densitatea prea mica a acestuia sau injectoare invechite. Verifica mai intai lichidul de racire, eventual mergi la un service si vezi ce densitate are acesta. O poti face la centrul de baterii de langa restaurantul Doina(fata in fata cu o sectie de politie, pe strada din continuarea celei cu restaurantul Doina care intersecteaza Kiseleful). Spre exemplu, antigelul meu mai tine pana la -20 grade dupa 3.5 ani in care am adaugat o singura data 300 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunind ca antigelul e ok si lichidul de racire e peste minim - trebuie curatata sonda din vasul de expansiune (la mine e un borcan rotund). Se depune nush ce pe ea si da erori, se rezolva in 10 min la service prin curatare cu shmirghel. Eventual poti s-o cureti si singur, cu shmirghel si o surubelnita lunga, ca sa nu scoti sonda din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru solutii dar, antigelul este ok, tine la -30 grade, injectoarele de asemenea, acest fenomen cu aprindere becului a aparut numai la temp. foarte scazute iar dupa incalzirea motorului, undeva sub 60 grade, a disparut

poatr fi o atentionare asupra faptului ca uleiul este foarte rece si nu este recomandata turarea motorului??

stiu ca cei de la bmw au un sistem asemanator

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poatr fi o atentionare asupra faptului ca uleiul este foarte rece si nu este recomandata turarea motorului??

NU.

Daca e becul de temperatura, cel ca un termometru, n-are legatura cu uleiul. Uita-te in cartea masinii si vezi ce explicatie ti se da, dar sint 90% sigur ca va spune sa verifici nivelul de lichid sa nu fie sub minim.

Esti sigur ca a disparut dupa incalzirea motorului? Nu cumva ai oprit si repornit motorul (din indiferent ce motiv) si dupa aia nu s-a mai aprins martorul din bord? Daca asa e atunci as zice ca poti sa mergi linistit cu masina asa, dar ar fi bine sa faci o vizita in service sa-ti curete sonda aia (mai stii, ar putea fi chiar sonda defecta), ca sa scapi de o grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca dracu, cartea este in germana si nu inteleg nimic dar nivelul este aproape de maxim.

A disparut dupa oprirea si repornorea motorului, l-am oprit chiar din acest motiv, atunci am verificat si nivelul antigelului.

Daca este sonda defecta de ce becul s-a stins dupa repornirea motorului si o incalzire a motorului???

Am sa mai fac o proba maine dimineata.

Dar de problema cu pornirea ce parere aveti, bujiile si injectoarele sunt ok???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te enerva, ia-o incet. Cand ai 1.8t trebuie sa fii foarte calm din doua motive: ca sa ramai in viata si ca sa nu-ti cedeze nervii. Si in primul rand trebuie sa folosesti google din greu. Ce ai tu acolo e ceva "obisnuit".

http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=72067

Doar un exemplu dar o sa gasesti multe. Inclusiv cu oprirea de dimineata. Pune-o pe un tester obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au rezolvat ambele probleme de la sine, cred ca a avut legatura cu vremea, temperaturile foarte scazute :offtopic:

multumesc Deceunink petru link-ul respectiv si sper sa raman calm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!