Jump to content

Reglare debit si avans motor nonPD


av.george
 Share

Postare recomandată

Altă treaba:)

Din ce îmi dau seama de pe tel. Logurile sunt ok.

Cred că problema a fost similară cu cea a colegului de pe celălalt topic. La el a fost o uzură, la tine ceva mizerie care împiedeca pistonasul să funcționeze corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    16

  • av.george

    11

  • caramarind

    7

  • passat19tdi

    6

Si totusi vad fum in oglinda....fum negru. Azi am facut ceva mai multi km prin oras si constat ca am un impuls ciudat..... pe la 2000rot daca apas pedala mai tare parca da o fractiune de secunda in nas dupa care explodeaza un norisor negru in spate si simt cum ma baga in scaun. Am luat putin din debit dar parca nu s-a schimbat nimic. Sa mai reduc din avans?? erori nu am pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdată nu mai umbla la nimic şi fă un log în mers pe canalele 001, 003 şi 004 în condiţiile respective să vedem ce se întâmplă. Fă şi unul pe canalul 013 (tot în mers)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru pompa de injectie ajut eu in Constanta,indiferent ce are

 

On 20.04.2017 at 2:27 PM, caramarind said:

Am citit. Se pare ca aici la Constanta s-au adunat toti nemeseriasii de pompagii. Mentionez ca in tabloul de sigurante nu dispun de siguranta 34, citisem despre metoda asta si chiar m-am uitat si nu am gasit siguranta. Pompa mea e cu comanda electronica poate din cauza asta sa nu fie. Urmeaza sa fac logul pe 000; 004 si 010 dar spun de pe acum ca mai sus de 3000 nu se tureza decat daca ridic usor de pe pedala si accelerez, apoi iar se plafoneaza si tot asa(cam asta e comportamentul ). Revin

trebuia sa cauti mai atent:))eu cand fac o pompa o fac cu conditia sa o si reglez pe masina ,pompa pe banc da o valoare iar pe masina da alta valoare,

pe banc se probeaza daca baga sau nu presiune iar pe masina se regleaza debit si avans,inclusiv distributie axa cu came,

daca toate astea se fac cum scrie la manual,atunci masina trebuie sa mearga super din punctul asta de vedere.ramanand si alte componente ce pot influenta mersul motorului.:))

mentionez ca toate logurile se modifica in functie de majoritatea valorilor de la motor, adica daca tu ai la masina o pompa de injectie dereglata ,nu te astepta ca debitmetrul tau sa fie in valorile optime, toate sunt influentate si legate intre ele, valorile sunt cumulate si calculate in asa fel incat ECU sa ajusteze valorile dupa mapele lui.

spre exemplu daca ai un senzor de apa Defect motorul tau va consuma motorina mai multa si va trage mai tare,daca este defect si arata valoare mai mare decat reala ,va consuma mai putin dar nu va trage cum trebuie si va avea si sincope la relanti.....

sunt multe variabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caramarind, Unde ai schimbat garniturile? ca am trimis si  niste clienti de-ai mei cand mi-au furat sculele si nu aveam cu ce sa lucrez si m-au injurat tare tare,

langa marvimex?? sau la iesire  din Cta spre valu pe dreapta la oierie , amandoi sunt praf....... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Propun sa ne intalnim mai intai si iti povestesc unde le-am schimbat. Exista si o a treia locatie.:))

Pana una-alta uitati aici un log in mers dupa toata aventura cu pompa, reglaje avans-debit facute de mine. Soft stage1 facut de Voinea acum trei luni.

LOG-in mers.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 4/27/2017 at 7:06 AM, ct14ytr said:

pentru pompa de injectie ajut eu in Constanta,indiferent ce are

 

trebuia sa cauti mai atent:))eu cand fac o pompa o fac cu conditia sa o si reglez pe masina ,pompa pe banc da o valoare iar pe masina da alta valoare,

pe banc se probeaza daca baga sau nu presiune iar pe masina se regleaza debit si avans,inclusiv distributie axa cu came,

daca toate astea se fac cum scrie la manual,atunci masina trebuie sa mearga super din punctul asta de vedere.ramanand si alte componente ce pot influenta mersul motorului.:))

mentionez ca toate logurile se modifica in functie de majoritatea valorilor de la motor, adica daca tu ai la masina o pompa de injectie dereglata ,nu te astepta ca debitmetrul tau sa fie in valorile optime, toate sunt influentate si legate intre ele, valorile sunt cumulate si calculate in asa fel incat ECU sa ajusteze valorile dupa mapele lui.

spre exemplu daca ai un senzor de apa Defect motorul tau va consuma motorina mai multa si va trage mai tare,daca este defect si arata valoare mai mare decat reala ,va consuma mai putin dar nu va trage cum trebuie si va avea si sincope la relanti.....

sunt multe variabile

Salut CT14YTR. Mi-am schimbat si eu garniturile pompei (A4 AFN 110 cp) si nu imi place cum merge in anumite situatii. Ma poti ajuta cu reglarea pompei? (avans si debit). Sunt din Constanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 4/27/2017 at 10:21 PM, caramarind said:

 Propun sa ne intalnim mai intai si iti povestesc unde le-am schimbat. Exista si o a treia locatie.:))

Pana una-alta uitati aici un log in mers dupa toata aventura cu pompa, reglaje avans-debit facute de mine. Soft stage1 facut de Voinea acum trei luni.

LOG-in mers.zip 8.45 kB · 27 downloads

Salut. Ai rezolvat-o cu reglajul pompei? Nu găsesc pe nimeni care sa știe să-mi regleze avansul și debitul. Mă poți îndruma într-o direcție? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 04.07.2013 at 13:34, passat19tdi a scris:

Avansul si debitul se regleaza doar cu ajutorul vag-com-ului.

Debitul (fuel injection quantity, IQ ) trebuie sa aiba valori intre 3 si 5, IQ mare => debit mic (consum mic , fara fum , putere mica) si invers.Se micsoreaza IQ-ul deplasand corpul din mijloc al pompei spre curea si invers.

Avansul (TDI timing) trebuie sa se incadrezae in graficul dat de vag-com.Se mareste rotind de pompa "invers acelor de ceasornic" (antiorar, sens trigonometric), privind dinspre curea .Avans mare ( in partea superioara a graficului) => motor galagios + pornire usoara, avans mic (in partea inferioara a graficului) =>pornire grea+ motor silentios.Avansul si daca e mic si daca e mare => consum mare.

Pornire usoara la rece si grea la cald, poate sa fie din alte cauze.

Consumul mare indicat de BC poate sa nu fie cel real daca IQ-ul nu e reglat corect.

Cam asta stiu eu despre cele doua variabile (IQ si Timing), daca am gresit va rog corectati-ma.

La un vw golf 4 alh din 2000 cum pot regla debitul, menționez că mașina nu trage cum ar trebuie am țeava goala cap coada și nu da pic de fum negru, pe ceasul de boost îmi arată o presiune de 0.9 bari cu pedala la fund, dețin și un vcds ce trebuie sa verific și cum procedez că sa pot da debit, am schimbat garniturile de la pompa de injecție acum 2 ani la un service Bosch și de atunci nu prea trage cum ar trebui să tragă, și pare că e și un pic mai gălăgios motorul.

Modificat de Mihai94TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa înțeleg că trebuie desfăcute ușor acele 4 șuruburi de pe capac și ciocănit către distribuție pentru a dat debit? 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am slabit cele 4 suruburi de pe capac sunt 3 stelate si unul mai ciudat e un feli de tubulara in 3 laturi am facut rost de o trusa pentru ea si am miscat catre distributie de capac numai ca mai mult de valoarea pe care este in poza uneori stand la relanti variaza si urca pana la 6.0 mai mult de atat nu se duce indiferent cat as ciocani in corp. motorul merge rotund porneste la  sfert numai ca nu  trage cum ar trebui. ce e in poza e valoarea maxima pe care o pot scoate si daca duc capacul catre volant ajunge undeva la 4.0 ca valoare si nu mai trage deloc.

 

134158329_1020151655138029_8279787626378989480_n.jpg

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o undeva la 2,7-3 mg cu motorul cald. Cu cât este mai mare valoarea cu atât trage mai prost (stiu ca este contra intuitiv, dar așa este). Nici prea mică nu o poți pune pentru că va merge neregulat la ralanti. La sdi-ul meu de 1,7 cu reglajele din fabrica merge cam cu 2,7-3 cu motorul rece si coboară până pe la 2,4 după ce se încălzește și trage foarte ok. 

De asemenea vezi să nu fie umblat in adaptation în vcds (vezi aici https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html ) 

Practic o reglezi la valoare care ți se pare cât de cât ok, apoi dacă mai este nevoie mai intervii din vcds (merge modificată cantitatea 1-2 mg în plus sau minus)

 

 

PS Nu mai da quote postarii anterioare pentru că este inutil și se sancționează!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am reglat, cu apa la 90 de grade am o valoare de 2.4 la relanti si instant de 0.3l/h fara consumatori am sa il las asa consumul asta il aveam si acum 2 ani inainte sa schimb garniturile de la pompa de injectie acum trage cum trebuie in vcds la adaption este 32768, ms de sfaturi si de ajutor.

Modificat de Mihai94TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!