Jump to content

Prima mea Skoda Octavia 1.4 TSI Albastru Race


Harkonnen

Postare recomandată

Sterescugabriel

Felicitari pt achizitie !!!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Harkonnen

    34

  • TudorM

    6

  • codz

    4

  • BiCos

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari pentru achizitie. Cred ca esti singura persoana de pe forum care chiar e super multumit de noua lui masina. 

Acum ca ma uit la celelalte posturi da ai dreptate... Sa speram ca asa voi fi pana cand o vand.

@Sterescugabriel: Multumesc

Link către comentariu

Poate o sa iau jante rial milano dar acum nu mai am bani. In rest nu cred ca ii fac nimic. Nici nu stiu ce modificari as putea face. Exclus motor pt ca e suficient ce am acum si pierd garantia.

Link către comentariu

Ai folosit pana acum Hill hold control? 

Daca da cum ti s-a parut? Merita investitia?! 

Mersi fain , sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Dap chiar de la alimentare ca la omv-ul din pipera era coada in panta. Si apoi pe serpentine ca am intors. Chiar merita

Link către comentariu

Dap merg cu tempomatul la greu... E si o noutate absoluta pt mine... E o chestie geniala... Cer scuze pt entuziasm dar la mine toate astea sunt noutati.

Modificat de Harkonnen
Link către comentariu

Harkonnen, te felicit si eu si aici desi te-am felicitat deja pe celalalt forum. :) O masina f frumoasa si-ti urez sa fii la fel de incantat de ea si peste ani buni de utilizare.

 

Intrebari:

1. Ai cutie manuala nu? Asa se intelege din exprimari. Ai vrut tu manuala sau parca nu era disponibil 1.4 cu DSG cand ai dat tu comanda?

2. Din masinile pe care le mentionezi, doar O3 e hatch. De ce nu ai luat tot Combi? N-ai mai vrut sa astepti sa apara si la noi?

3. La cutia manuala, HHC-ul este optional?

4. Cati km faci anual?

 

Parere personala: pentru cine merge destul de mult pe autostrazi si chiar si in sate pt pastrarea lejera a vitezei legale, tempomatul este excelent si il recomand cu caldura. :) Eu chiar sunt curios de cei care au ACC cum li se pare (scuze de offtopic).

 

Felicitari inca odata!

Link către comentariu

Merci TudorM.

 

1. Da am manuala. Si doi de da adica am vrut eu manuala si nu DSG si oricum nu ar fi fost disponibila la vremea respectiva.

2. O3 e singura ce nu necesita varianta combi. As fi luat de la toti variante hatch insa nu ajungea portbagajul. Eu trebuia sa fac upgrade de la 520Litri cat aveam pe Renaultul Symbol sau macar sa imbunatatesc modalitatea de incarcare adica sa fie o usa...

3. HHC a fost optionala da.

4. 5000-7000 km cam asa. (in 5 ani cu symbolul am 29000km)

Link către comentariu

Scuze 510 litri nu 520. Clio Symbol 2008.

 

Vad ca in oras ia intre 9.1% si 10% cu AC pornit si start/stop activ.

Modificat de Harkonnen
Link către comentariu

Pentru Bucuresti si 140cp e un consum excelent. Cati km faci zilnic? Ai incercat si fara start/stop sa ne facem o idee comparativa?

 

Eu fac putini la un drum (<4km) si nu apuca sa se stabilizeze consumul si mai mereu ajung la destinatie cu o medie de 12-14%. Chiar in manualul de O3 sunt niste grafice in care explica variatia consumului la inceputul unei deplasari si ce mult consuma orice motor (benzina si diesel) in primii 10km.

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Da zice. Am vazut pe calculator azi 4 km in 15 min a fost drumul si cu consum 10

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salut!

Ce poti sa ne mai spui despre masina?

Cum se comporta? Cat mai consuma? Ce puncte tari/slabe ai mai remarcat?

Mersi! Numai bine!

Link către comentariu

Pai ce sa va mai zic. Masinuta se comporta foarte bine. Sunt incantat pana peste cap de ea.

 

Am fost cu ea pe Transfagarasan. 4 persoane 2 bagaje 405km, viteza medie 65km/h, cu tempomatul setat la 140km/h pe autostrada consumul a fost 6.5%.

 

Am parcat in panta cu spatele intr-un loc stramt. Super tare. Senzorii de parcare si-au facut treaba iar hill hold controlul m-a ajutat enorm s-o parchez la milimetru. 

 

Farurile (obisnuite de altfel) lumineaza mult mai bine noaptea... Proiectoarele lumineaza foarte bine in laterale.

 

Ca puncte minus...

Portbagajul nu este pentru femei, nevasta-mea se plange constant ca nu-l poate inchide din prima.

Cosul ala de gunoi l-am prins doar de buzunarul scaunului din spate, practic nu gasesc un alt loc in care sa-l pun.

Prizele sunt active si dupa ce se opreste motorul dar sincer nu pot testa pentru cat timp ca mi-e usor teama.

Luminile din oglizi pentru noapte (pentru iluminarea lateralului masinii) par inutile pentru ca oglinzile sunt pliate si nu prea lumineaza cum trebuie.

Comenzile de oglinzi nu mai functioneaza cand motorul e oprit prin functia start-stop si nici volanul nu se mai poate misca.

Cele 2 triunghiuri reflectorizante se prind destul de greu in spate (deh... locul e facut doar pt 1 triunghi) si incomodeaza la intoarcerea protectiei cu 2 fete.

Mi-ar fi platut sa aiba cuier (sau cum se numeste), si pe partea stanga a masinii unde e sistemul Canton nu doar pe partea dreapta.

Vizibilitatea e usor incomodata de montantii de pe parbriz...

Link către comentariu

Un consum f bun zic eu pentru motorizare, incarcarea masinii si traseu. Ai de ce sa fii incantat.

 

Sunt un pic confuz, HHC merge si cand urci o panta cu spatele? Excelent atunci...

 

De partea cu prizele active, multi se plang de masinile de ultima generatie ca nu sunt si daca ai o cutie frigorifica in portbagaj o tii degeaba cand se opreste motorul. Din ce zici, la O3 nu e cazul.

Link către comentariu

Dap pe partea cu prizele la O3 nu e cazul dar cum au zis si baietii de pe briskoda atentie cat stati cu electronicele conectate sa nu se descarce bateria.

 

Despre HHC cred ca am creat eu niste confuzie. Eu coboram cu spatele panta si parcam. Deci o situatie obisnuita. Dar surpriza a fost ca am putut face asta intr-un loc ingust datorita HHC si senzorilor. Senzorul mi-a zis cat de departe sunt, am pus frana si HHC mi-a permis ca aceasta distanta sa fie mica fara sa ma sprijin in cealalta masina. Genial.

 

Cat despre consum eu sunt uimit. Celalalt drum facut nu a continut nicio panta si consumul a fost de 5.5L% pt 500km insa nu mai stiu media. Tot ce stiu e ca mergeam cu 150km constant in afara localitatilor insa nu stiu viteza medie. Nici o problema ca voi reveni ca fac des drumul ala.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a atins 2500km si se comporta excelent. 

Primeste benzina numai de la OMV MaxxMotion 100.

 

Ca si update pe serpentine si la munte in general folosesc numai modul sport. Practic se comporta ca si cum terenul ar fi plat. Accelerarile sunt foarte rapide si pot depasi orice, oricand in rampa. 

 

Am testat si caldura cu ocazia zilelor reci. Face foarte repede cald. Dezaburirea pe oglinzi si luneta e excelenta.

Link către comentariu

daca la motor pe benzina dardai, sa vezi la diesel cat mergi pana sa sufle caldut.

de fapt, ai vazut cand aveai Bora :)

Link către comentariu

Oricum, ca sa fiu sigur ca nu dardai am si incalzire in scaun. Deocamdata nu am avut nevoie. Dupa prima utilizare voi veni cu impresii.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update. Am ajuns la 3900KM. Masina merge excelent.

 

Am mai testat incalzirea in scaune acum cand a fost vreme rece. Senzationala senzatia sa-ti auzi sotia ca e super scaunul incalzit.

 

Vizibilitatea in dreapta cand ies in sosea mi se pare slaba. Nu prea vad pe partea aia asa ca trebuie sa cam stau mai in spate. Cred ca e din cauza ca montantul B e gros.

 

Modul sport e ceva de neimaginat pt mine. Fac depasiri pe serpentine ca pe linie dreapta plat. Masina sta foarte foarte bine in curbe.

Link către comentariu

In Golf IV si Bora mai dardai...dar de la G5 si O2 incoace la TDI-uri s-a pus acel PTC heating pe baza de rezistente si baga caldura dupa un minut... cea ce din motive misterioase nu au fost niciodata in stare sa bage la 1.4TSI desi se incalzeste la fel de fulgerator ca un TDI fara PTC.... asta e, cu incalzire scaune mai treci cumva de iarna. Din cate am inteles la noul 1.4TSI este total altfel facut circuitul apei in motor, deci se incalzeste mai repede ca si vechiul 1.4TSI. 

Superba masinuta Harkonnen. Sa ai noroc de ea, iti inteleg pe deplin bucuria de avea o astfel de masina. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!