Jump to content

Stop! Oil pressure too low


livium1966
 Share

Postare recomandată

Daca ai pus TXT in PD ;) cauta-l pe mecanic, ia o scandura dintr-un gard si bate-l de sa-i sune apa in cap!

In PD e obligatoriu sa pui 505.01 si nici decum 505.00 (<-- Castrol TXT Softec). Nici macar in joaca sa nu pui TXT Softec in PD!!!!

Parerea specialistilor!

Sau poate ca sunt si niste "mecanici" de duminica care stiu ei mai bine ca "fraierii" aia care au inventat PD. ;)

MIHAI

(scuze pentru delayul mare in raspuns) Mihai, l-as fi batut eu cu ranga, doar ca pe cutie scrie 505.01 si chiar "pumpe duse"...

Asa ca nu-mi mai vine sa-l bat. Cred ca faci tu o confuzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihi

    9

  • livium1966

    6

  • F l o r i n

    5

  • DArtagnan

    4

La -21C a pornit din prima si am Castrol Magnatec 10W40. Am ales uleiul pentru ca mecanicul mi-a aratat o baie de ulei de la un motor care avea Aral si era plina cu o depunere care semana cu noroiul. Este posibil sa cumparam bidoane cu ulei de marca si inauntru sa fie altceva.

Totusi toti producatorii se raporteaza la acelasi standard in ceea ce priveste vascozitatea si nu vad de ce ar fi mai bun pentru pornirea la rece (ger) un 5W__ de la Mobile decat 5W__ de la Castrol. Cauza ar trebui cautata si in alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din acest punct de vedere chiar nu are importanta. Dar uleiul Mobil ESP Formula spune ca ar avea niste proprietati excelente de a mentine motorul curat si catalizatorul curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Asa am patit si eu astazi (anul 2008 deja :) ), afara cald, in jur de 20 grade...nu porneste masina din semnatura.

Mesaj: oil pressure too low, culoare rosie...e grav?

Daca adaug ulei e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul este la nivel? ca stiu ca octavia2 este cam pretentioasa cu nivelul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pe minim...si n-am decat de masline sau de floarea sorelui :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pe minim...si n-am decat de masline sau de floarea sorelui :-)

sunt unele bidoane de ulei imbuteliate in turcia.Scria pe ele, erau Mobil si se vindeau in sel,

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu astazi (anul 2008 deja :D ), afara cald, in jur de 20 grade...nu porneste masina din semnatura.

Mesaj: oil pressure too low, culoare rosie...e grav?

Daca adaug ulei e ok?

Ok, se pare ca nu trebuie luat chiar in serios 100% aceste mesaje (depinde in ce moment), deoarece mi-a pornit cu spray de pornire...deci motorina jegoasa.

Daca mesajul "oil presure too low" ar fi aparut in mers, atunci da, era valabil si de speriat :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sal stie careva ce problema ar putea fi , am vw bora 16 azd si aseara in drum spre casa mia aparut mesaju in bort stop oil pressure,am oprit motorul si cand mam uitat pe joja era trecut de nivel maxim cu vreo 5 cm si miroasea a benzina . Ce ar putea fi am fost si am intrebat la un service si mecanicu de acolo a zis ca trebuie curatate injectoarele, sa fie doar asta sau ceva mai grav:(? ms anticipat pt sfat (care are idee si a trecut prin asta sa imi zica sa stiu ce sa fac...)

Modificat de makia_velly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca o presiune de ulei cand e motorul cald....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms,daca fac presiunea asta la ulei se rezolva ceva....si nu stiu daca am cum sa o fac cu motorul cald pentru ca nu il mai pot porni din moment ce am numai ulei amestecat cu benzina pe joja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am fost atent.... dar.... foarte ciudat... ca nu prea are pe unde sa intre benzina in ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service si am rezolvat , problema era un swich presiune ulei cost 30 lei, platforma cu care am dus masina in service ( imi era frica sa mai merg cu ea ) 60 lei , si pret montaj switch 20 lei . sper sa va ajute in caz ca mai apare la careva problema cu care mam confruntat . baft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai locul de unde mia ridicat masina nu e foarte departe de service si e la sosea , am facut maxim 10 minute pana la service hai un sfert de ora cam asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Sa reinviem topicul...

Dimineata pornesc masina, si stand pe loc, in cca 1 minut primesc mesajul pe BC - STOP - oil presure, scris cu rosu si indicatorul de presiune aprins rosu. Opresc, verific vizual motorul, uleiul...totul ok. Pun contact, apare si Airbag failure (nu am fost atent daca aparuse si prima oara) - scanez Engine - nicio eroare.

Scanez 17 Instruments si apare

Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl

Control Module Part Number: 3B0 920 825 A

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10

Software Coding: 07125

Work Shop Code: WSC 01766

Additional Info: WVWZZZ3BZ1P051761 VWZ7Z0Y2805827

4 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01321 - Control Module for Airbags (J234)

49-10 - No Communications - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

49-00 - No Communications

ultima eroare e de la faptul ca am montata cluster de B5,5 pe B5

Sterg si scanez airbag

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 909 605 B

Component and/or Version: 05 AIRBAG VW5 0003

Software Coding: 12341

Work Shop Code: WSC 39411

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

Sterg si eroarea asta si pornesc masina. Totul ok.

Intru pe Engine, presiune ulei ok, temperatura ulei ok. Pe campul 125 - comunicatia e ok.

Acum am verificat si daca incarca alternatorul - 14.36. Alimentare pe sursa ECU, e in grafic. Bateria un 12.4-12.5, cu contactul pus.

Sper ca am un contact imperfect (si sa il descopar) sau a facut figuri alternatorul.......

P,S, -aseara am recodat clusterul si can gateway (cu codurile care erau, dupa care nu am mai pus contactul ,,,,am oprit si am scos vag-ul) ca acum o saptamana am patit o alta faza. Opresc masina, pornesc dupa 5 minute....si imi parea ciudat ceva la bord....ceasul si km jurnalier se resetasera. Oare au vreo legatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu o singura data, si chiar in aceeasi zi dupa ce am facut schimbul de ulei. castrol slx 5w-30 . s-a intimplat vara, dar asta a fost tot. nu s-a mai repetat. ma refer la un golf IV, benzina 1,6 L. cu 5w-30 mersesem si inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare au vreo legatura ?

Sa nu ai eroare in softul ceasurilor. Ia un tacho dump de pe net si rescrie-l, salveaza-l pe al tau si vezi daca cu ala nou mai face figuri. Ia cu incredere de la nemti ca au pentru golf o gramada, aici: http://vagdashcom.de/html/tachodumps.html si toate-s functionale :D

http://www.google.ro/#hl=ro&source=hp&biw=1436&bih=754&q=passat+tacho+dump&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=48f6d05fe851a2ad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerofan, e posibil. Oricum, daca mai face, il scriu iar. Totusi, intai incerc sa il scriu pe cel original (il am salvat) si daca tot asa va face, bag altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

la fel mia aparut si mie astazi exact la cateva ore dupa ce iam facut schimbul de ulei .....am oprit si am verificat jojo iar uleiul este la nivel de la ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incerca urmatorul lucru..la mien cel putin asa e....merg pana in oras vreo 10 minute,ajung acasa, motorul e cald apa 90grade...verific nivel ulei mai mult putin de nivelul minim pe joja(pentru ca in mers tot ulei se imprastie prin motor si pana se prelinge tot inapoi jos in baie dureaza cea timp :) ) ....il las` toata noapte sa se aseze si intre timp se aseaza inapoi in baie....ma uite dimineata si e fara 2 linii pe joja........:):):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi1997 - cred intrebarea, ca si topicul, era despre presiunea la ulei si nu nivelul.

@pasan bogdan - ai schimbat si filtrul? Ce fel de ulei ai pus? Detaliaza conditiile in care a aparut, iti apare si cu motorul rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Mi-am luat in seara asta masina din service in urma unor reparatii de capota si schombat far.

Am pornit masina am mers cu ea apoi dupa vreo 5 min apare eroarea de oil pressure stop engine. O opresc ma uit la nivel ulei etc. O pornesc din nou fara sa apara eroarea dupa 2 min iar eroare si tot asa. Mentionez ca atunci cand apare eroarea motorul este mult mai zgomotos si bate mai tare.

Am un golf iv 1.4 cu 218mii km. Mananca putin ulei in general. Ce credeti ca se intampla de ce face asa dupa ceva timp de ce nu tot timpul. De ce cand o opresc si o pornesc imediat pare totul ok?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa eviti sa mai mergi cu ea si sa masori presiunea la ulei, cu manometrul - mai ales ca zici ca incepe sa bata, cand se aprinde martorul.

 

ce se aprinde la tine, este legat de presiune prea mica la ulei, nu de nivel scazut.

 

mai e posibil sa fie si de la senzor sau cablaj, dar daca zici ca si bate... e posibil ca problema sa fie mai grava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!