Jump to content

Golf 6 - Probleme pornire motor benzina


szaki
 Share

Postare recomandată

are socul automat pornit in primele secunde si din aceasta cauza merge asa. perfect normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am un golf Vi, 1,4 benzina. Masina are ~45k km, am probleme cu pornitul, nu o ia la prima cheie.

Precizez ca se intampla mai des atunci cand sta in soare.

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Programul de pornire la cald difera de cel de pornire la rece (la cald nu pleaca la sfert de cheie)

 

Tu cum dai prima cheie, scurta, sau stai pe demaror si stai si invirte dar nu porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept cateva sec sa se stinga ledurile si apoi pornesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ok (nu c-ar conta), da' tii la demaror pina porneste motorul sau se descarca acumulatorul? Adica in cazul tau "nu porneste" inseamna ca ai tinut demarorul gen 10 secunde si tot in gol se invirte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin demarorul vreo 5sec si nu da semne ca vrea sa porneasca.... cateodata apas si pe acceleratie ca sa porneasca mai usor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cum adica "astept cateva sec sa se stinga ledurile si apoi pornesc..." ? Dar ce, este motor diesel ca sa astepti cateva secunde sa se incalzeasca bujiile incandescente? La motoare pe benzina, bagi cheia si dai la cheie imediat, desigur cu ambreiajul apasat, ca doar vrei sa invarti doar motorul, nu si rotile dintate din cutia de viteze si sa amesteci uleiul vascos din ea.

   Cum adica  "cateodata apas si pe acceleratie ca sa porneasca mai usor...." ?  Este cumva vreo masina veche cu carburator, sa afecteze cumva acceleratie? Acolo se mai dadeau sprituri de benzina cu acceleratia.

   Trebuie doar sa bagi cheia, sa o invarti, cu ambreiajul apasat si trebuie sa poneasca la sfert indiferent de temperatura sau de sutele de mii de Km ai masinii. Daca nu porneste, are un defect.

   Cand deschizi usa de la sofer dupa ce au trecut 1-2 ore ( nu stiu exact) de la ultima folosire a masinii, trebuie sa auzi un bazait cateva secunde al pompei de benzina care amorseaza instalatia. Mai trebuie si senzorul de temperatura sa fie bun, nu cumva masina sa creada ca este rece cand este defapt motorul este cald. Injecteaza mai multa benzina si se ineaca, In cazul asta ar trebui sa se simta miros de benzina nearsa pe esapament la incepul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa apas pe acceleratie ca sa porneasca, altfel dau 100 de chei pana porneste..Stiu ca nu se apasa acceleratia la pornire ca la dacia 1310, nu conduc de ieri de azi.

Invart la sfert si nu vrea, dupa mai multe incercari porneste.

Se aude un sunet, cred ca este pompa de benzina.

Modificat de WVWZZZ
Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald s-ar putea sa dureze doua rotatii complete de arbore motor (sau pina ajunge la o turatie minima gen 250rpm) pina pleaca injectia, asa e programul. Asa era la mine pe fabia 1.4mpi. Dar 5 secunde pe numarate nu are voie sa dureze. Vezi intii pe diagnoza daca ai erori, daca e corecta citirea de temperatura a motorului. In functie de masina pompa de benzina pleaca scurt cind deschizi usa sofer, sau pleaca cind pui contact, daca e liniste o auzi.

 

Later edit: ceva nu e deloc in regula daca tre sa o pornesti ca pe dacie, cu acceleratia apasata.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea dintre voi vb fara sa stiti si mai grav e ca nici cei de la Porsche nu stiu. Am peste 15 intrari in service Porsche pe tema pornirii la cald si nu e rezolvata nici acum. Indiferent cum ai incerca sa pornesti (cu acceleratia apasata, cu usa de la sofer deschisa...) la peste 24 grade afara nu porneste. Singura solutie care la mine functioneaza e sa am rezervorul de benzina in permanenta peste jumatate. Asa iti recomand si tie si ai sa vezi ca porneste la sfert de cheie si la 40 de grade.

Apropo, faza cu acceleratia apasata la maxim sau cu usa deschisa la sofer atunci cand dai la automat dl. de la PBN a zis-o. Daca am voie ii pot da numele ca e un mare "meserias"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina veche nu pornea la cald la sfert niciodata si mi-a confirmat si de la service ca asta era programul de pornire din ecu. Asta noua are alt program si nu sta atita, dar nici nu pleaca la sfert, ci cam dupa o rotatie completa.

 

Mai departe recunosc nu ma pricep nu sint mecanic auto, chestia cu rezervorul pe jumate miroase a probleme de presiune pe alimentare (pompa, filtru de benzina), nu stiu daca ai cum sa verifici asta.

 

De service-uri cred ca toti avem ce povesti, nici la ora asta nu au invatat toti sa foloseasca diagnoza ci se reped cu ciocanul si cheia de 13. Daca era dupa service-uri schimbam un calculator de abs in loc de o siguranta arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine v-a zis voua ca dacia se pornea cu acceleratia apasata? Pe vremea cand aveam dacie imi pornea la sfert, doar ii "aratam" cheia, asa trebuie sa porneasca orice motor. Singurul inconvenient era ca avea soc manual ce se folosea numai cand motorul era rece. Alte vremuri...

Daca motorul nu porneste asa e clar ca e o problema, fie combustibil, fie din soft. Bujiile cand le-ai schimbat? Ai incercat si cu alta benzina?

Din pacate fiabilitatea scade de la an la an. Auzi, sa tii usa deschisa...!? Nu ti-au zis sa incerci sa stai intr-un picior sau sa tii degetele incrucisate?

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Aceeasi problema o am si eu dar nu am reusit sa-i dau de cap in niciun fel. A facut chestia asta de cand am luat masina deci nu e ceva care s-a defectat pe parcurs.

Am 2 resoftari ale motorului si nimic. Cei de la Porsche nu vor sa recunoasca in ruptul capului ca au o problema cu asta.

Daca reusesti, da de veste ca abia astept sa se gaseasca o solutie sa nu mai stau vara cu teama ca nu va porni la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut, 

 

Si eu am aceeasi problema. Mentionez ca nu intotdeauna cand temperatura este mai mare de 20 grade se intampla. Uneori porneste imediat, uneori porneste mereu la a 2-a cheie (la sfert). Exista cineva care a gasit rezolvarea problemei? Aveti vreun update?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Se pare ca in al 5-lea an de viata, Golf-ul meu a inceput sa dea semne de batranete din ce in ce mai des. Mai nou, dupa ce pornesc masina dimineata (deci dupa ce sta o perioada mai mare de timp nefolosita), motorul parca se ineaca si se opreste. Am observat problema cu ceva timp in urma cand efectul nu era acela ca se oprea, ci doar de inecare in primele cateva secunde. Mentionez ca pornirile ulterioare din timpul zilei sunt fara probleme. O fi oare vreo problema legata de baterie?

Modificat de bgd_min
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Daca ar fi distributia, deci ceva mecanic, ma gandesc ca ar trebui sa observ problema aproape de fiecare data. Mie mi se intampla numai la prima pornire. In restul zilei, la pornirile ulterioare, functioneaza fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pierde presiune pe conducta de alimentare,incearca dimineata sa pui contactul de 2 ori si vezi daca mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa o pauza de o zi am vrut sa plec cu masina. Motor pe benzina 1.4 mpi. Nu a vrut sa porneasca. Am incercat de cel putin 10 ori. Momentan aproximativ 48.000 km, masina are 4 ani si 6 luni. Baterie si bujii originale. Vineri era programata la revizie, ocazie cu care schimbam bujiile. Nu a dat nici  un semn ca ceva ar fi in neregula. Am incercat tot felul de variante. Am pus contactul de mai multe ori pentru a amorsa pompa de benzina, am calcat acceleratia, am schimbat cheia. Porneste pentru o fractiune de secunda pana la 400 rot/min si moare. Am dat borna de la baterie jos. Benzina am mai putin de un sfert dar nu sunt pe rezerva. Dar masina a pornit si cu mai putina benzina. Incerc sa dasesc niste cauze probabile pana va veni ceva cu un tester:

1. bujii consumate - ar trebui totusi sa porneasca, poate macar un mers neregulat in zilele anterioare. Am cumparat bujiile, le voi schimba maine

2. bobine inductie - idem

3. senzor ax came, este pe chiulasa, se poate demonta si curata?

4. senzor temperatura, nu stiu unde este, banuiesc ca se poate curata? sau porni fara el sa vad daca este cauza?

 

V-as fi recunoscator daca ati avea o alta sugestie. Din experienta voastra sau din cele auzite.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de benzina se aude cand pui contactul ?

Ai facut o diagnoza sa vezi daca apare ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se aude pompa de benzina si la deschiderea usii si la contact. Azi voi face diagnoza. Se poate sa fi intratrat mizerie la pompa? Filtrul de benzina l-am schimbat acum 2 ani si era programat pentru schimbare vineri.

PS  Unde gasesc pompa de benzina?

 

Multumesc.

Modificat de cristigolf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o eroare pe tester (motor si instrumente). Schimbat si bujiile. Scanteie are. Benzina vine pe conducta. Nu porneste motorul. Credeti ca sunt injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate rampa cu injectoare de la loccul ei si da la automat. Vezi daca injectoarele pulverizeaza benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata. S-a schimbat o bobina de inductie si s-a curatat clapeta de acceleratie. In mod ciudat nu s-a gasit nici o eroare pe al doilea tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!