Jump to content

Golf 6 - Probleme pornire motor benzina


szaki
 Share

Postare recomandată

Salut,

la mine problema ii alta la rece porneste foarte bine dar dupa ce sta vreo zece minute o pornesc iara se tureaza pana in 2000 si isi revine imediat.

Pareri ?

Modificat de nacrabu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

 

Am patit azi pentru prima data o chestie cel putin ciudata... am dat sa pornesc masina, electromotorul a invartit putin dupa care s-a oprit.

La fel si urmatoarele 3-4 incercari. Indiferent cat tineam cheia electromotorul invartea odata si se oprea.

Am lasat-o un minut, apoi a pornit fara probleme.

 

Cred ca exista un senzor care decupleaza automat electromotorul atunci cand motorul a pornit. In mod normal chiar daca tin cheia mai mult sa zicem, electromotorul se opreste imediat ce motorul a pornit.

In cazul de fata eu tineam cheia dar electromotorul se oprea ca si cand motorul ar fi pornit.

 

Nu a aparut nici o eroare pe vcds.

 

Ce credeti ca ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

La mine (dar si la multi altii) raspunsul problemei porinirii la cald a fost schimbarea electrovalvei n80 care vin din canistra de carbon activ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un golf 6 1.4 benzina 75 de cai. Astazi cand am vrut sa plec in oras nu a mai pornit. Pompa de benzina se aude cum se amorseaza dar cand i dau cheie nu porneste. motorul se aude cum she chinuie sa porneasca dar nu poate e ca si cum nu primeste bezina. La final apare pe bord lampa de ulesi si piuie dupa ce i dau sa porneasca. Ce poate sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Când am "reușit?" sa opresc mașina la semafor, nu am dat mare atenție faptului că mașina a pornit doar după ce am retras efectiv cheia din contact.Situația descrisă sa mai repetat de câteva ori, în cele peste 6 luni de când sunt posesorul golfului.                                                                                                       

Întrebarea este dacă așa e corect ,când accidental oprești motorul trebuie să scoți cheia din contact pentru a porni motorul din nou?

 La mașina dinainte, doar dădeam cheia in poziția de pornire si "rotind" cheia ,motorul pornea ,fără a fi nevoie să scot efectiv cheia din contact. Nu mai spun că motorul pornea fără a fi nevoie de apăsarea pedalei de ambreiaj, dar aici măcar am văzut mesajul de pe ecranul din bord?

Este normal acest comportament ( nu oprirea motorului la semafor?) ,cu scoaterea cheii din butuc și reintroducerea ei pentru a reporni motorul ????

 

Modificat de ulisica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, perfect normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu apesi ambreajul nu porneste - asta te-ai lamurit, dar nu e nevoie sa scoti cheia din contact ca sa repornesti

e suficient revenire pe zero

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎12‎.‎03‎.‎2016 at 4:36 PM, Al Bundy said:

DA, perfect normal.

Normal în privința ambreiajului.

Dar legat de mișcarea cheii în contact,este normal să o scot din contact si să o introduc pentru a reporni motorul?

Mă gândesc că dacă e ceva serios ar fi trebuit să văd vreun martor ceva aprins iar la diagnoza nu a observat nimic cel de la service-ul la care am fost .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie să scoți cheia din contact pentru repornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi in trafic la semafor am oprit mașina sa mai verific cum pornește. Am dat cheia in poziția de start, după care am rotit cheia si a pornit motorul fără probleme. Nu știu ce oi fi văzut eu ca nu pornește, dar intr-un final e totul ok. Mi-am făcut griji degeaba...

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca in repezeala respectiva, nu ai apasat abreiajul - asa cum ti-au spus si colegii mai sus - ai scos cheia, ai bagat si din instinct ai apasat ambreiajul ... altceva nu cred sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Mi-am luat un scirocco 1.4 tsi 122 cp in septembrie si de atunci totul a fost ok. Zilele trecute am inceput sa realizez ca masina are o problema. Uneori (destul de rar si in anumite conditii) la pornire face o chestie ciudata: turatia nu scade sub 1100 (de obicei sta undeva la 7-800 la liber) si se aude un sunet foarte grav de pe la toba sau dumnezeu stie de unde, daca o calc da rateuri si se aude un sunet metalic, destul de urat, am si filmat evenimentul daca este o sa o urc pe youtube sa va da-ti cu parerea. Chestia asta o face cam o data pe zi, NU dimineata la prima cheie ci doar daca ma duc in oras (adica prima data se incalzeste motorul) si dupa o las acolo destul timp (circa 3-4 ore) ca sa se raceasca si apoi plec. Atunci face, in schimb in toate celelalte cazuri nu face nimic, porneste perfect.

Am lasat-o vro doua zile la reprezentanta si la ei nu a facut (eu tot incercam sa le explic ce trebuie sa faca in asa fel sa se auda treaba) dar eu cred ca nu au facut. Ultima data i-am zis ca o sa vin sa iau masina la 6 si sa dea cineva o tura cu ea pe la 2 si dupa sa o lase la racit. Asa au facut si cand m-am dus la ei a facut problema. Si-au dat vro 2 mecanici sau ce erau cu parerea si din putinul pe care l-am inteles suna cam asa: nu stim ce poate fi sigur, probabil este o problema de soft, o sa va programam pentru o resoftare si sa vedem daca mai face. Au zis ca s-a simtit un mic miros de benzina la pornire si ca atunci cand a facut masina a pornit in 3, si ca atunci cand am turat-o s-a auzit un zgomot de la turbina care facea zgomotul ala metalic.. Mai mult nu am priceput, si imi e si cam frica sincer de ce poate sa aiba si cat o sa coste... Am cumparat-o cu motor de 122cp si aproape noua (2011 cu 25.000km acum) pentru ca auzisem ca acest motor nu prea au probleme... 

Idei cu ce ar putea sa aiba?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut,

Am si eu o problema cand pornesc motorul, similara cu cele de sus, dau cheie se aude cum invarte electomorotul dar nimic, se opreste. A doua incercare la fel. A treia oara dadeam de cheie si nu se intampla absolut nimic, era silent. Bateria nu era sigur ca nu imi "clantaneau" toti martori cum stiam ca face, pentru ca tocmai ce schimbasem bateria. Pur si simplu era mort tot... Am deschis capota, am mai impins chestii pe acolo, apoi am dat cheie, la inceput la fel "zzzzz..zzzz..." apoi a pornit dar greu, dupa ce a pornit am auzit o bufnitura "poc" in zona motorului, apoi cand acceleram se auzea un "harait" ciudat, dupa vreo 10 minute de la pornire totul era ok, dar daca accelerez dureaza un timp pana accelereaza propriu-zis... apas pedala, se aude un click, dupa jumatate de secunda in tureaza morotul, si daca trec de 3 - 4 mii de ture, cand revine inapoi se aude "haraitul".

Am bagat'o pe calculator, am zis ca aparut sigur ceva eroare, si nimic!

Mi-a zis cineva ca poate sa fie de la bijii, sa nu am scanteie pe ea, dar le-am schimbat si pe alea. Ce am mai observat la ea, inainte de toata problema asta, masina la relanti statea in 800 rpm, acuma stan undeva la 650 rpm, fara AC pornit.

Cine poate sa imi explice va rog de la ce poate fi?

Multumesc.

Modificat de Stefan Candrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In una din zile masina nu a mai vrut sa porneasca am descoperit probleme la electromotor. Bobina de pe electromotor are un contact de forta care nu mai facea ceea ce trebuia si anume sa inchida acel contact. Am demontat singur electromotorul vazand cateva filmulete pe net. Se scoate filtrul de aer ca sa fie accesul usor la suruburi si se scot bornele de la baterie. Am desfacut si electromotorul si arata foarte bine inauntru. Am pus o bobina noua si apoi am montat la loc pe masina ansamblul. Vedeti atasate cateva poze.

WP_20161114_10_55_51.jpg

WP_20161114_10_56_06.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

125 ron a fost bobina iar masina are 62000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Destul de ciudat sa patesti asa ceva la atat de putini kilometri... bine ca nu a costat o avere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am dus-o la mecanic si nu a gasit nici el nimic pe VAG, nu stie de la ce mi-a facut asa masina la pornire, dar a zis ca de sunetul care se aude asa ca la Diesel este de la toba, de la partea inferioara a tobei, inauntru s-a rupt ceva pe acolo si de aceea face asa.

M-am uitat sa vad cat e partea inferioara a tobei, si cand am vazut ca este 1000 de RON, am zis ca mai bine raman cu sunetul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
miihaipreda

ISalut,

Am o problemă, nu este chiar de pornire ....pornesc mașina, merg câteva minute..fără un interval fix anume...si când opresc la semafor se aprind becurile pentru ESP si TMPS (numai când opresc la semafor, niciodată în mers) si când verific cu VCDS am o eroare si pe Motor 6322- P307A Flow to low. Pe ABS este ceva legat de comunicarea cu motorul 01314 - Check DTC Memory. Erorile sunt intermitente si se pot sterge.

Acum dacă opresc si repornesc motor totul ok..fără martori în bord, doar erori în VCDS....încă 15, 20-25 minute si apoi o luam de la capăt, doua 3 semafoare mai târziu :)

Din ce am văzut pe rosu-tech wiki ar fi problema cu Clapeta de accelerație, ati mai întâlnit acesta problemă? Trebuie doar curățată? Trebuie înlocuit vre-un senzor, piesă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea exact asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miihaipreda

pentru motor am atasat o poza, o stersesem deja :P

pentru ABS:

VCDS Version: Release 14.10.0

                Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 AH    HW: 1K0 907 379 AH
  Component and/or Version: ESP MK60EC1   H30 0107
           Software Coding: 113B200D092300FF880C04E8901D0040340000
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 78F99E27CB1C7DE157B-802D
1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101101
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 126
                    Mileage: 90539 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.14.19
                    Time: 09:23:42

             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 32768
                    Count: 12800
                    Count: 8196
                    Count: 50432
                    Count: 0
                    Count: 256
                    Count: 0

IMAG4494-20170518-162102109.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miihaipreda

Hei, Nu am acpucat sa curat calapeta dar am constat ca masina ia ceste erori dupa cel putin 15 minute de la prima pornire intr-o zi, si numai daca AC este oprit (cand relati sta jos pe la 600RPM), cand AC este pornit nu mai apara aceste erori!

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Stefan Candrea

Vezi sa nu ai cumva crapat racordul flexibil pentru conducta de admisie care intra in motor.

Am gasit pagina asta: https://www.autocodes.com/p307a_volkswagen.html dar nu zice prea multe despre eroarea asta. Clapeta murdara sau "scurgeri de aer".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 7/25/2015 at 5:58 PM, edyson1904 said:

La mine (dar si la multi altii) raspunsul problemei porinirii la cald a fost schimbarea electrovalvei n80 care vin din canistra de carbon activ,

Si la mine s-a rezolvat problema pornirii in momentul in care statea mult timp in caldura prin schimbarea electrovalvei N80 (electrovalva canistra carbon). Acum porneste fara nicio problema chiar si dupa ce a stat o zi intreaga la 31 de grade si a batut soarele in ea. Piesa pentru codul de motor CAXA este cea din poza atasata. 

20180529_201856.jpg

Modificat de xUC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, sper sa găsesc un răspuns la problema ciudata a mea :d

Am un golf 6 1.6 benzina in prima faza pornea greu doar după câteva încercări, schimb filtrele și bujiile si baterie zic ca o fi din cauza asta după Imi pornea la fel de greu. Ajung cu mașina la un service întreb de problema am lăsat masian acolo au măsurat presiunea sa vadă dacă o pierd atunci când pornește greu atunci când au măsurați avea 4,7 B (am înțeles ca este bine cam mult dar este ok asta însemna ca trebuia sa pornească mașina doar când ii arătam cheia:)) ) in ciuda măsurători care reiese ca ar fi ok tot nu voia sa pornească bine. Am zis ca o fi pompa de benzina dar acum sa aflu? Zis și făcut îl rog pe fratemiu sa meargă cu mine la service sa iau pompa de benzina de pe mașina lui ( seat leon) sa o pun pe mașina mea și pompa de benzina a mea pe mașina lui sa depistez dacă pompa de benzina de pe mașina mea este problema zis și făcut montam pompele toate bune ai frumoase pana la prima cheie când amblele mașini au pornit foarte bine. La mașina mea cu pompa mea după cam 20 30 de minute dupa ce opream motorul când ii dădeam cheie pornea la fel de greu, surprinzător acum când am făcut schimbul de pompe de benzina ambele mașini pornesc la fel de bine chiar și dupa 2 3 ore nepornite deloc. 

Acum întrebarea mea ar fi care este problema ?‍♂️ Ma așteptăm ca după schimbul de pompe sa pornească mașina lu fratemiu greu ca na i-am dat pompa mea care îmi pornea greu pe mașina. Sunt băgat in ceata rău, sper sa primesc vrun răspuns dc oare făcea așa și acum nu mai face pe nici o masina este ca și când nu sa întâmpla nimic 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!