Jump to content

calculator k jetronic


David
 Share

Postare recomandată

cum injectia este mecanica, masina porneste si daca e fisa scoasa din calculator. Asadar, calculatorul asta la ce e bun??? Stiu ca daca e scoasa fisa de la calculator/ sau de la distribuitor, dupa un nr de turatii nu-i mai baga benzina suficienta ( la turatii mari distribuitorul de benzina -daca asa ii zice- incepe sa bazaie ). Daca merg cu fisa scoasa din calculator/distribuitor ar trebui sa-i scada consumul? Daca ii scade ii scade cu mult ? E o intrebare departe de a fi pusa in practica din moment ce asa a fost construita masina dar vroiam sa stiu asa de curiozitate ... Mie imi bazaie distribuitorul si cand masina merge la relanti si mi-a zis cineva ca ii baga multa benzina. E stricat calculatorul??? Daca ii scot fisa din calculator nu mai bazaie si parca merge si motorul mai rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e k-jetronic? Eu cred ca e ke-jetronic, daca are si calculator.

Din cate am citit, ke-jetronic seamana foarte mult cu k-jetronic si daca se strica partea electronica functioneaza ca un k-jetronic (ca sa poti ajunge cu masina acasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu e k-jetronic. in tot cazul, problemele mentionate mai sus raman in discutie - treaba cu relantiul - distribuitorul nu ar trebui sa bazaie si la relanti ca ineaca motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca JH e KE-Jetronic. La K-Jetronic nu e nici o mufa.

Probabil ca daca mergi fara mufa aia functioneaza ca un K-Jetronic. Dar ar trebui sa vezi daca ai probleme cu distribuitorul ala si sa vezi ce presiune da ca sa fii sigur. Nu iti porneste mai greu la rece cu mufa scoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat la rece dar cred ca ar trebui sa porneasca normal. Adica daca nu ai pb cu al cincilea injector sau warm-up regulator nu cred sa fie probleme: distribuitorul trebuie sa se foloseasca pe partea electronica doar dupa un nr de turatii ( 2000 3000); eu asa cred .

Asadar : distribuitorul baga prea multa benzina in motor chiar si la turatii mici - drept dovada motorul nu merge rotund -iar cu fisa scoasa ori din calculator, ori din distribuitor, motorul merge mai rotund.Banuiesc ca este ori distribuitorul ori calculatorul sau intr-adevar e o problema cu presiunea benzinei cum zicea codres_ali dar nu stiu unde se masoara si ce valori ar trebui sa aiba. Sau e stricat un senzor care interpreteaza presiunea.... Dupa cum se vede vorbesc ca un om beat. Ce se intampla cu masinuta mea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ummmm ... dupa postul si imaginea lui scirocco inseamna ca eu am KE-Jetronic, beton ;) , mai invatz si eu ceva, ca pana acum credeam ca e numai K-Jetronic, motorul meu e un GX ;) , dar totusi nu cred ca e bine sa scoti mufa aceea de la calculator .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Treaba cu bazaitul e normala! Singura problema e ca nu pot desface capacelul sub care se afla surubul din care se ajusteaza CO.Adica ii vine mai multa benzina si trebuie desfacut un simplu surubel. Cand desfac capacelul voi ajusta pozitia talerului ca sa scada CO-ul. Adica se desface surubelul pentru ca farfuria sa abtureze locul pe unde intra aerul.

Pentru desfacerea capacelului: ma gandeam ca as putea sa-l gauresc si apoi sa infiletez un surubel fortat dupa care sa trag capacelul afara.Sper sa nu stric ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, daca e K-Jetronic nu are calculator, injectia aia e mecanica si nu e gestionata de calculator. Ce ai tu sub stergatoare este calculatoru pt aprindere.

Acel taler din filtru de aer regleaza cata benzina intra in functie de aer. Amestecu se ajusteaza umbland la un surub cu o surubelnita cred ca cu cap inbus de 13 si stiu ca se poate regla si taleru, aveam pe undeva doc cum trebuie sa stea taletu ala acolo si faceau un test cu o moneda daca e ok, foarte usor testu, o sa caut sa vad daca mai gasesc documentatia.

Modificat de cristip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut o lista cu motoare si ce fel de injectie au ...

KR = K-Jetronic

PL = KE-Jetronic

EV = poate sa vina si cu KE si cu K

JH = KE

...

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut o lista cu motoare si ce fel de injectie au ...

KR = K-Jetronic

PL = KE-Jetronic

EV = poate sa vina si cu KE si cu K

JH = KE

...

PB = KE-Jetronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, daca e K-Jetronic nu are calculator, injectia aia e mecanica si nu e gestionata de calculator. Ce ai tu sub stergatoare este calculatoru pt aprindere.

Acel taler din filtru de aer regleaza cata benzina intra in functie de aer. Amestecu se ajusteaza umbland la un surub cu o surubelnita cred ca cu cap inbus de 13 si stiu ca se poate regla si taleru, aveam pe undeva doc cum trebuie sa stea taletu ala acolo si faceau un test cu o moneda daca e ok, foarte usor testu, o sa caut sa vad daca mai gasesc documentatia.

Deci am Ke-Jetronic ! Eu am si aprinderea si calculatorul in fata parbrizului. Aprinderea e o placuta mica, iar calculatorul este mult mai mare. Bine ca am rezolvat-o pe asta!!!

Sper sa gasesti documnetatia aia cu moneda. Mi-ar fi de un real folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca incerci sa umbli la reglarea CO-lui (raport de aer si benzina) poti sa-l ... ca sa nu zic ... pana a umbla la asa ceva incearca sa verifici to ce poti altceva, dar in nici un caz nu umbla la ajustare. Si oricum, daca incerci sa ajustezi, macar asigurate ca nu ai nici o pierdere de aer (fisura sau ceva pe esapament sau ceva garnitura neetansa) si fa-l pe analizator-ul de gaze ... ca sa poti ajusta aproape perfect amestecul.

Va spun din experienta, am desfacut si capuri distribuitoare la viata mea, am si curatat, am si reglat ... de cele mai multe ori rezolvarile erau muult mai simple.

Ajustarea amestecului, incearca sa o lasi pe ultimul plan ... si inainte de asta, incearca sa-ti verifici si presiunile din ditrbuitor,mai ales cea de pe "reactie", cu regulatorul de pornire la rece (warm-up), sa vezi ce valoarea are la cald si rece - conteaza f mult.

Mai aveam vreo 3 injectoare bune pe undeva de K-j ... poate ca ar trebui sa le caut ... poate mai ajuta la careva ---

note: incercati pe cat posibil sa nu ajustati nimica la distrbuitor, pt ca mai toti mecanicii cand vad un K-j sau KE-j, instant se baga la ajustarea amestecului, si e pacat.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, daca e K-Jetronic nu are calculator, injectia aia e mecanica si nu e gestionata de calculator. Ce ai tu sub stergatoare este calculatoru pt aprindere.

Acel taler din filtru de aer regleaza cata benzina intra in functie de aer. Amestecu se ajusteaza umbland la un surub cu o surubelnita cred ca cu cap inbus de 13 si stiu ca se poate regla si taleru, aveam pe undeva doc cum trebuie sa stea taletu ala acolo si faceau un test cu o moneda daca e ok, foarte usor testu, o sa caut sa vad daca mai gasesc documentatia.

Nu stiu in detaliu cum e k(sau ke) jetronic dar gindeste-te: daca aia e mufa de la aprindere cum merge cu ea scoasa? :offtopic: ca daca e modulul ala mic de aprox 7/7 cm, e cel de aprindere, care face legatura intre delcou si bobina.

Vezi daca ai sonda lambda...cit e motorul rece la pornire merge fara ea, dar dupa ce se incalzeste motorul si insisti sa mergi fara mufa calculatorului ar trebui sa probleme serioase cu comportamentul masinii (bilbiieli, trepidatii, fluctuatii de relanti, alea)

Se lauda cineva ca facuse bypass la calculator, era un audi 80, dar nu stiu sa-ti spun din pacate cum...ideea e ca s-ar putea. Incearca cumva sa pui (daca ai pe masina!) un calculator de imprumut ca sa stii exact de unde provine hiba.

Si am uitat sa zic de Vifor! se pricep la bosch

Modificat de rzone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine cei de la Vifor m-au refuzat. Am incercat sa fac o diagnosticare la sistemul de injectie la ei si nu au vrut (k-jetronic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!