Jump to content

cutie de viteze GBR


marius_n69
 Share

Postare recomandată

SALUT,de citeva zile ma confrunt cu o problema la cutia de viteze ,nu mai reusesc ca sa bag in a-5-a,ca si cum nu ar fi,cite o data cind are chef mai reusesc dar dupa mai multe incercari si numai in mers,pe loc si cu motorul oprit nu intra de loc cind este blocata,nivelul de ulei este ok,nu am lovit cutia,am aceasta problema numai cu a-5-a celelalte sint ok.Daca ma poate ajuta cineva macar cu informatii sau cu un desen,banuiesc ca imi convine mai mult ca sa schimb cutia decit sa o repar pe aceasta,nu se stie ce mai este rupt inauntru,dar as incerca sa o desfac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

 

Nu stiu cum e cutia asta GBR,insa merita sa incerci un lucru.

Eu de exemplu capacu de a5a puteam sa il dau jos,cu cutia pusa pe masina,e vorba de cutia "DUS".Incearca si tu sa da-i jos capacu de a5a(daca se poate evident),si vezi si tu cum arata sincronu de a5a,pinioanele...vezi ce "zic",in ce stare sunt.

Poate cumva poti sa o magaresti,ca sa NU mai platesti ogramada de bani sa dai jos cutia sa ti-o desfaca cineva.Eu zic ca merita incercat...

Schite...eu unu nu am,dar poate te ajuta alti colegi.

 

Bafta,...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca face asa doar la a5a vezi cum se prezinta sincronul.

vorba lui cristi la cutiile noastre capacul de a 5a se da jos,poate asa este si la tine si scapi doar cu o inlocuire de sincron si scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Marius am uitat sa iti zic.Da jos intai uleiu si salveaza-l,(daca nu are pilitura multa in el evident).Dupaia incearca sa vezi daca capacu de a5a de la cutia de viteze,se poate scoate cu cutia pe masina si se poate efectua reparatia.

Dupa ce ai efectuat reparatia poti sa mergi 2-3000km cu el(cu uleiu vechi) sa vezi  cum se prezinta cutia si anume intra calumea in a5a sau nu.

Deabia dupaia poti sa bagi ulei nou.

De ce iti zic asta,pentru ca poti sa salvezi niste bani,ca daca nu iti merge ok nici atunci,"arunci" uleiu de cutie pe apa sambetei....

Dar cand iti intra in a5a cutia de viteze face vre-un zgomot sau ceva?.

Oricum ne dam cu presupusu aiurea,pana nu desfaci nu ai de unde sa stii.Treaba asta e 99% din ,a5a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind intra in a-5-a,cind are chef,numai in mers,nu se aude nimic,pe loc cind este blocata se aude ca si cum ar bate intr-un fier si nu intra,nu sint sigur dar am impresia ca nu am capac la a-5-a,trebuie sa ma uit la cutie,oricum va multumesc .PS.am citit tot topicul despre cutia DUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tu ai motor longitudinal si nu ai capac la cutie .mai bine controleaza timoneria la cutie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina acum am reusit sa aflu ca pe acelasi motor mai pot monta si cutiile  cu urmatoarele coduri GFM  ; HFA; GBR este cea originala,cam care este diferenta dintre cele doua si cea originala,ar trebui schimbat discul de ambreiaj si volant?sint alte rapoarte de tractiune?monteaza alte planetare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!