Jump to content

Audi A4 model 2003 1.6 benzina


SacreDro

Postare recomandată

      Salut tuturor, sunt fericitul posesor al unui Audi A4 din 2002, inscris pt prima oara in 2003(cel putin asa scrie in cartea ei). Masina o am de vreo 2 saptamani, iar dupa ce am terminat toate actele la ea, am decis s-o pun pe forum si cu un filmulet pe care l-am facut in speranta ca pot sa lamuresc aici, daca am o problema la ea sau nu.

Masina a fost adusa din Germania in februarie 2013 de catre fostul posesor, inscrisa in martie si cumparata de mine acum o luna, doua. Dupa cateva drumuri pe la mecanic si tester, in bord imi ramane aprins "Airbag", care nu dispare dupa pornirea motorului.

De troncanit, nu troncane nimic. Interiorul e curat, nu sunt rupturi, pete sau arsuri pe scaune sau pe plafon.

Masina are urmatoarele:

  • Pachet nichel-chrom
  • Pilot automat
  • Geamuri electrice fata+oglinzi electrice
  • ABS
  • ESP
  • Computer bord
  • Proiectoare ceata
  • Volan reglabil
  • Scaune reglabile
  • Instalie Xenon
  • Cd Audi Concert
  • Dublu climatronic
  • Jante orioginale Audi 16'
  • 2 chei briceag
  • Cotiera spate

In bord arata 170000, plus ceva kilometri adaugati de mine. Nu am verificat codul masinii la reprezentanta ca sa aflu istoricul ei, pentru ca masina mi s-a parut ingrijita si deocamdata nu ma intereseaza acest aspect. In rest singurul lucru care ma deranjeaza la ea este un zgomot care se aude de undeva de pe la bord sau de pe la consola.

Link-ul e mai jos:

 

 

 

Link către comentariu

Nu ai nici o problema, mi se pare ca sunt motorasele care inchid clapetele de directionare a aerului cand opresti clima.

Bafta cu masina si pune ai tu niste poze sa o vedem si noi.

Link către comentariu

Salut, mersi pentru urare si pentru raspuns. Momentan nu am poze cu masina, dar inca se pot vedea cateva poze cu masina aici: http://mercador.ro/oferta/audi-a4-IDGWbZ.html#f9739c0c18

 

@gabriel88 o sa deschid iarasi masina sa vad daca se aude in momentul in care urc in ea. Mi se pare cam ciudat zgomotul, totusi...

Ieri, nu stiu din ce motiv, portbagajul nu voia sa se mai deschida din telecomanda, mergea doar din cheie, dar dupa ce am lasat-o in pace cateva ore si am incercat iarasi sa deschid portbagajul, surpriza, a mers. Imi era frica sa nu se fii stricat pe partea electrica ceva sau sa se fii dus chiar motorasul,

 

O sa revin cu poze noi in curand.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
  • 4 months later...

Salut tuturor, n-am mai postat de ceva timp asa ca o sa incep acum cu o problema. In timp ce mergeam mi s-a aprins un martor pe bord, in stanga sus, "supapa" aceea sau "robinetul". In timp ce mergeam masina tremura, parca se chinuia sa traga. Cum am urcat cu ea, masina parca dadea sa se opreasca, asa ca am accelerat-o mai mult. Am oprit masina si am pornit-o la relanti si cand sa vezi, masina tremura la relanti, iar acul de la acceleratie se ducea de la 900rot/min pe la 700rot/min si apoi revenea la 900rot/min. Masina tot tremura.

Ceva idei?

Link către comentariu

1. fa-i o scanare de erori

2. baga o benzina mai buna si iesi la o plimbare, mergi mai turat (4000-4500rpm).

3. mergi la service pentru curatare egr si clapeta acceleratie.

Dar, cel mai importanta este scanarea!

Link către comentariu

Salut, am fost cu ea la tester. Bujia era dusa si mergea in 3 cilindri, schimbat bujie, rezultat: masina merge cum trebuie, o sa schimb toate bujiile ca sa fiu sigur. Se pare ca era calamina pe ea si mi s-a zis ca motorul "papa" ulei si s-ar putea ca motorul sa fie segmentat, ceea ce m-a cam suparat.

De asemenea am aflat ca calculatorul de ABS este dus, deci trebuie schimbat sau refacut, ciudat e ca in bord nu am aprins nicio eroare de ABS. Mi s-a aprins o singura data cand am pus o frana mai "brutala", dar dupa ce am repornit masina, martorul nu mai era aprins in bord, asta fiind acum cateva saptamani. Spun ca e ciudat inca odata, pt ca daca ar fi dus calcualtorul, nu ar trebui sa fie aprins in bord martorul de ABS?

Alta problema e ca e dus un motoras din bord, de pe la volan, motoras de inghet dupa cum mi-a zis omul de la tester. Chestia e ca se aude un zgomot de la bord, mai degraba cred ca e o clapeta care nu se inchide/deschide, am observat asta dupa ce in partea pasagerului aerul e mai slab, decat cel care intra de pe partea soferului, cred ca de acolo ar veni problema.

Link către comentariu

Din cate spui, cel cu testerul era cofetar!

Posteaza scanarea daca ai posibilitatea!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Nu am din pacate scanarea, ca el avea un aparat special si nu laptop. Am pus si laptopul pe ea, fisierul deocamdata e pe alt laptop si arata cam aceleasi erori. La motorasul de pe la bord, era denumit parca V71, daca nu ma insel. In rest arata ceva la portiera sofer, nu stiu ce anume, inchiderea merge, geamurile merg, poate o fi vreun scurt ceva, habar n-am.

Cat despre ABS dadea o eroare de "intermitent", nu mai stiu toata eroarea, cand o sa am log-urile o sa le atasez.

Mersi pt raspunsuri pana acum.

Eu m-as duce la reprezentanta ca sa-mi arate compresia pt fiecare cilindru, ca sa stiu daca bujiile trebuie schimbate sau nu.

Link către comentariu

In functie de compresie crezi ca determini daca trebuie schimbate bujiile?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Aia cu compresia a fost ideea baietilor d ela bloc. Eu nu ma prea pricep la masini, oricum o sa verific pana la urma fiecare bujie, o s-o curat manual si apoi le pun la loc, ca doar au fost schimbate recent. Intrebare: ce cheie trebuie pt bujii, au dimensiune standard sau difera in functie de ce bujie ai?

Alta buba intampinata de mine a fost ca imi apare in bord ABS si ESP. Chestia e ca nu stau aprinse totdeauna, doar cateodata cand pornesc masina si apoi farurile. Daca o opresc si apoi repornesc masina+farurile, erorile de bord dispar.

Dupa cum am scris mai sus un postarile anterioare, la tester zicea ca e o eroare de ABS, cu toate ca atunci cand am dus-o, eroare nu era in bord!

Trebuie sa demontez cumva controller-ul de ABS sa vad daca are ceva fire rupte sau o fi de la altceva?

 

Link către comentariu

mai bine mergi la un service care stie sa folosesca o interfata, si sa te lamureasca si pe tine care ar fi bubele

sau

pune un log pe forum, ca asa nu vei primi prea mult ajutor.

bujiile, daca ai dubiu, schimba-le, nu e mult si te scuteste de multe batai de cap.

de unde stia mecanicul ca iti haleste ulei?

Link către comentariu

Cand am fost la service ca sa-mi inlocuiasca bujia problema, a vazut ca avea ceva depuneri pe ea si de-aia zicea a poate mananca si ulei.

Link către comentariu

Cum adica daca a gasit depuneri pe bujie, de asta mananca ulei? Daca sunt depuneri pe bujii inseamna ca segmentii nu mai etanseaza cum trebuie! Sau simeringurile supapelor! Pentru a fi sigur de asta cel mai bun este un test de compresie la cald si la rece!

Link către comentariu

Instalatia xenon este oem? Întreb deoarece ai spus ca eroarea de ABS si ESP iti apare când aprinzi luminile... Un kit de xenon de o calitate slaba iti poate afecta instalația electrica a masinii destul de serios, multe probleme fiind discutate și pe forum.

Link către comentariu

Cum adica daca a gasit depuneri pe bujie, de asta mananca ulei? Daca sunt depuneri pe bujii inseamna ca segmentii nu mai etanseaza cum trebuie! Sau simeringurile supapelor! Pentru a fi sigur de asta cel mai bun este un test de compresie la cald si la rece!

Asa mi-au zis meseriasii de la service, ca s-ar putea sa fie morotul dus, adica sa manance ulei, ca sunt depuneri pe bujii...ma rog, cel putin pe cea problematica, pe celelalte 3 nu le-a mai scos.

 

Instalatia xenon este oem? Întreb deoarece ai spus ca eroarea de ABS si ESP iti apare când aprinzi luminile... Un kit de xenon de o calitate slaba iti poate afecta instalația electrica a masinii destul de serios, multe probleme fiind discutate și pe forum.

Din cate mi-a zis cel de la care am luat masina, a zis ca a pus el xenoane pe ea, ca din fabrica nu avea. M-am uitat pe faruri si scrie Valeo pe ele parca, acum nu stiu daca si instalatia de xenon o fi tot de la Valeo, o sa ma uit mai bine.

Faza e ca eu am mers pe noapte si am vazut ca un far bate mai jos decat celalalt, deci trebuie reglate.

 

Link către comentariu

Nu e un capat de lume sa desfaci un motor, sa-l cureti ca la carte in interior, pui segmenti Goetze, schimbi simeringurile la supape, simeringuri palier, etc, si o sa ai un motor care o sa o duca mult si bine daca e facut cum trebuie! Pe mine m-a costat in jur de 3000 de ron, dar am pus numai piese de calitate si acum merge impecabil! Discutia asta ar trebui sa aiba loc in topicul dedicat! In legatura cu xenonul, eu am luat o intalatie destul de scumpa cu balasturi slim si chiar si asa, cateodata cand aprind farurile imi pleaca stergatorul o data! :))

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Nu e un capat de lume sa desfaci un motor, sa-l cureti ca la carte in interior, pui segmenti Goetze, schimbi simeringurile la supape, simeringuri palier, etc, si o sa ai un motor care o sa o duca mult si bine daca e facut cum trebuie! Pe mine m-a costat in jur de 3000 de ron, dar am pus numai piese de calitate si acum merge impecabil! Discutia asta ar trebui sa aiba loc in topicul dedicat! In legatura cu xenonul, eu am luat o intalatie destul de scumpa cu balasturi slim si chiar si asa, cateodata cand aprind farurile imi pleaca stergatorul o data! :))

Sper sa nu fie atat de neagra situatia, astfel incat sa bag 300 de lei in ea.

Link către comentariu

Nu e un capat de lume sa desfaci un motor, sa-l cureti ca la carte in interior, pui segmenti Goetze, schimbi simeringurile la supape, simeringuri palier, etc, si o sa ai un motor care o sa o duca mult si bine daca e facut cum trebuie! Pe mine m-a costat in jur de 3000 de ron, dar am pus numai piese de calitate si acum merge impecabil! Discutia asta ar trebui sa aiba loc in topicul dedicat! In legatura cu xenonul, eu am luat o intalatie destul de scumpa cu balasturi slim si chiar si asa, cateodata cand aprind farurile imi pleaca stergatorul o data! :))

O sa ma duc cu ea sa fac testul de compresie sa vad ce si cum, dar nu stiu daca merita sa ma duc la reprezentanta. O sa caut un service mai serios, daca nu, o sa ma duc la Serpico cu ea.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu e mare inginerie testul de compresie, orice service putin mai serios trebuie sa faca treaba asta!

Am fost la reprezentanta, nu era necesar testul de compresie, am facut doar schimbul de ulei ca sa pun ce recomanda producatorul.

Pus tester-ul pe ea, dadea o eroare de ABS si mi s-a spus ca e o problema electrica la unitatea ABS, dar pt ca nu-mi apare niciun martor in bord, pot sa merg cu ea asa, pana crapa, ca de...inca merge, dar o problema tot e. o unitate noua de la reprezentanta era ma ajungea undeva pe la 5600 de lei, asta cu tot cu reducere. Am intrebat daca o pot reconditionat, dar din pacate nu se poate, iar daca e sa iau de la dezmembrari, trebuie reprogramata unitatea si ce-o mai trebui, asa ca deocamdata o las asa.

Am vazut pe net ca sunt unii care le reconditioneaza, dar nu stiu daca merita. A mai incercat cineva sa le reconditioneze?

Alta buba care a aparut pe tester a fost ca am 2 motorase electrice arse de la bord, cele care controleaza niste clapete de la clima, unul singur costa 400 de lei :10[1]: , iar cat despre faptul ca teoretic si mai mult ca sigur, bordul trebuie dat jos ca sa se ajunga la ele(cel putin asa cred eu, n-am mai intrebat), o sa-mi goleasca putin buzunarul.

Ceea ce ma linistit a fost faptul ca mi s-a zis ca in 2010 masina avea in bord 120000 de KM, iar acum la mine in 2013 are 171000 de KM, deci daca e s-o luam babeste, neamtul facea in medie 15000 de KM pe an, iar diferenta aia de 3 ani ar rezulta cam 45000 in plus, ceea ce ar fi cat de cat real.

Unele consumabile schimbate de domnul neamt, asa ca vechiul proprietar roman a stiu ceea ce ia, ca doar a luat-o pt el, iar apoi a ajuns pe mana mea :winter: 

Ce as vrea sa stiu este daca cineva si-a bagat mainile pe sub bord sa schimbe motorasele acelea, as incerca sa gasesc unele pe la dezmembrari, dar nu sunt sigur daca toate sunt lafel sau macar unde exact sunt ele pozitionate, ca tare as vrea sa le schimb ca sa merg linistit cu clima(ar merge si o curatare a climei, p dezinfectie mai bine zis).

Ce voiam sa va mai intreb este daca stiti ce timp de bujii recomanda producatorul pt acest tip de motor. La reprezentanta mi s-a zis ca o bujie de aprox. 50 de lei la ei, una long-life, nu mi-a zis marca - mentionez ca a mea are NGK, astea schimbate de vechiul proprietar, una fiind schimbata cu alta de la alta masina si as vrea ca sa am un set la motor, toate fiind identice si recomandate de producator, ca sa stiu ca motorul merge cum trebuie - nu prea imi place cum merge la relantii, parca tremura sau poate mi se pare doar mie...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!