Jump to content

Pedala ambreiaj foarte tare!


stevee
 Share

Postare recomandată

Salut.Am incercat sa gasesc un topic deschis in legatura cu problema pe care o am, dar nu am gasit nimic.Este vorba despre pedala de ambreiaj, care este foarte tare...Asa de tare, incat atunci cand o apas se misca tot pedalieru'.Abreiajul cred ca e in regula, nu patineaza, nu se aude nici un zgomot cand debreiez...Masina e Jetta din semnatura.A stat o perioada fara sa fie condusa.Cam doi ani..Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placa de presiune.

daca este acelasi model de ambreiaj ca si pe motoarele mai mari de golf/jetta e placa destul de dusa.

asa am patit si eu la un golf mk2 diesel. era foarte tare pana in ziua in care a cedat. am schimbat placa (recunosc era sh da am primit-o moca) si mergea ambreiajul impecabil. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci inseamna ca trebuie sa-mi fac griji...Trebuie sa ma gandesc la un kit de ambreiaj :dry: .Multumesc de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste instalatia de frana sau schimba lichidu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste instalatia de frana sau schimba lichidu

 

Ambreiajul la astea nu e hidraulic colegu...deci :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e hidraulic merge incercata o aerisire !

Daca e cu cablu, de vina e placa de presiune, la care s-a intarit metalul !

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune cred ca e.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt fenomenul asta apare cand este gripat rulmentul de presiune de la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba totusi cablul de ambreiaj intai, mai ales daca nici nu stii in ce stare e. Nu e scump unul nou.

Eu n-am intalnit sa mearga greu de la placa de presiune sau rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cablul, il poate scoate de unde intra in cutie si vede daca merge usor !

N-are treaba rulmentul, una e apasarea si alta e daca e gripat, se probeaza cu motorul pornit sau oprit !

Cum am spus, e placa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus un cablu cu reglaj automat second, am tot schimbat cabluri din alea de 25 lei si nu se simtea nici o schimbare, plus ca aveam jocuri mari in pedala cu ele. Acum sunt  f multumit desi au trecut cativa ani cu cel second reglare automata (sau cum s-o numi, sper ca asa ii zice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect capone, un cablu original cu autoreglare am si eu acum si merge foarte usor.

 

Tomba eu sunt curios pe ce te bazezi cand dai sfaturi de astea dubioase. Eu am placa de presiune originala pe 16v si ma indoiesc ca aia de pe 1.3 e atat de rigida incat sa ajunga sa faca asa urat din cauza ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba cablul de ambreiaj... mai mult ca sigur de acolo e problema... nu mai speriati omul cu placa de presiune si tot felu de prosti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aeriseste instalatia de frana sau schimba lichidu

 

Ambreiajul la astea nu e hidraulic colegu...deci :tuktuk:

Imi pare rau ! Chiar eram grabit ! credeam ca e vorba de Golf..n am vazut ca e vorba de Jetta..mea culpa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect capone, un cablu original cu autoreglare am si eu acum si merge foarte usor.

 

Tomba eu sunt curios pe ce te bazezi cand dai sfaturi de astea dubioase. Eu am placa de presiune originala pe 16v si ma indoiesc ca aia de pe 1.3 e atat de rigida incat sa ajunga sa faca asa urat din cauza ei.

eu am avut 1.6 cu ambreiaj de 200mm si imi mergea foarte greu. am schimbat o gramada de cabluri pana cand nu a mai mers ambreiajul deloc.

am schimbat placa de presiune si a mers impecabil, am breiajul acu era usor, inainte ziceai ca e tanc. apasai pe pedala de iti ieseau ochii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. codres_ali :

Cum adica dau sfaturi dubioase ? E parerea mea si mi-o asum ! Esti cumva vreun inginer de masini, incat sfaturile tale sa fie litera de lege ? Incerc sa-l ajut pe colegul nostru, chiar il rog sa posteze cand si-a rezolvat treba sa vedem de la ce era !

Uita-te si ce a scris colegul mai sus : a schimbat placa si s-a rezolvat ! Plus ca am zis cateva posturi mai sus sa incerce sa scoata cablul de unde intra in cutie si sa vada cum merge ! Daca merge usor, e placa !

N-ai observat ca a zis ca masina a stat 2 ani ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt eu expert in metalurgie, dar imi vine greu sa cred ca un otel supus uzurii se intareste in loc sa devina mai moale. In plus am avut mai multe placi de presiune de aceeasi generatie cu ce e in discutie si nici una n-a avut problema asta.

 

Ambreiajul merge greu din cauza frecarilor sau blocajelor unor componente de pe traseu. Prima componenta e cablul, e normal sa-l verifici intai pe ala. Daca-l scoti sa-l misti cu mana e foarte posibil sa mearga usor, deci e cam egal cu zero testul asta. Cablul de ambreiaj are inauntru mai multe invelisuri ca sa-i minimizeze frecarea si cand se uzeaza alea ajunge metal pe metal, mai patrunde si umezeala si frecarea creste.

 

Cand ai un defect e normal sa verifici intai ce e mai usor si ieftin. Nu te apuci sa repari cutia de viteze daca vezi ca merge ceva mai greu schimbatorul, verifici timoneria intai etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mai întâi am sa verific cablul.Dar săptămâna viitoare, pt ca acum sunt în România, iar mașină e în Germania.Mi-ați putea spune, va rog de unde trebuie sa scot cablul?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aeriseste instalatia de frana sau schimba lichidu

 

Ambreiajul la astea nu e hidraulic colegu...deci :tuktuk:

Imi pare rau ! Chiar eram grabit ! credeam ca e vorba de Golf..n am vazut ca e vorba de Jetta..mea culpa 

Uite-te inainte sa postezi si nu mai da sfaturi eronate....ce legatura are ca e Golf2 sau Jetta? Mai bine zii ca nu te-ai uitat in ce arie postezi!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis mai sus, la partea care intra in cutie, te uiti acolo !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

aceasi problema am avut si eu ... am umblat cateva luni asa cu masina .... pedala foarte tare ... pe oras ma obosea pedala... deci cand am bagat masina intrun atelier am verificat prima data cablu ... lam scos de la cutie si am tras cu mana de el si mergea foarte usor ... lam montat inapoi si de atunci ambreaju merge foarte usor .... acum zic eu parerea mea cand am verificat cablu il tineam in mana si era intins si normal sa merga usor ... dar cand lam montat pe masina inapoi el nu mai are pozitia dreapt si daca e uzat in interior normal sa mearga greu .... eu zic ca la mine a fost din cablu cand lam montat inapoi iam schimbat pozitia si acum merge usor ... deci primu lucru va trebui sa cumpar altu nou ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!