Jump to content
Sign in to follow this  
DB86CLP

probleme cutie tiptronic

Recommended Posts

yoh01

cu bani cheltuiti pana acum luai cutie manuala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

cutie automata din dezmembrari mai greu! nu prea se gaseste! iar cu manuala ...asta am avut in cap..dar am fost incantat sa o repar avand in vedere costul initial al reparatiei!Daca stiam ca se ajunge aici o faceam manuala fara discutie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

rezolvat! am reusit sa repar calculatorul! de data asta singur! multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
andricei

Salut! Cum l-ai reparat singur? Ce era ars sau stricat/coradoat pe acolo? Niste poze poti pune? Ma bucur ca ai rezolvat problema

Edited by andricei

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

salut.un mosfet de putere(tranzistor) si un condensator! a fost pusa o valva in scurt...mai precis valva 10! Poze nu am facut...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suciu TDI

Salutare, am si eu un A3 cu cutia automata. Am adus-o personal din Germania, de vreo 2 saptamani, in timpul acesta am facut aprox 3 mii de km, a mers perfect.

Dintr-o data, de pe o zi pe alta, cutia patineaza la plecare (vitezele 1-2), motorul sta turat, masina abia se misca de pe loc. 

Cutia schimba, nu face zgomote ciudate, nu caraie, nu face absolut nimic, parca ar merge fara probleme.

 

La viteza de peste 50 km/h (schimba in a 3-a), cutia functioneaza bine, nu patineaza, merge bine, in a 4-a la fel.

 

Problema mea este demarajul. Ce ar putea fii? La fel, pe tester 0 (zero) erori...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

sa nu fie de pe la convertor.....eu la 50 km/h sunt deja in treapta 4! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suciu TDI

nu cred ca ar fi, si inainte tot asa schimba la 50 km/h, al meu are doar 4 trepte. Interesant, nu suna ciudat, dar nu merge. Acuma nu m-am mai ocupat de masina, mi-am luat un polo 1.4 tdi 2006, bucurie mare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

sa nu fie de pe la convertor.....eu la 50 km/h sunt deja in treapta 4! 

Buna ! eu am aceeasi problema ca a lui Suciu TD numai ca nu schima a 4-a si cateodata in timpul mersului daca iau piciorul dupa acceleratie in timpul mersului mi se pune frana de motor singura dar se simpte foarte tare de ex. ca si cum ai schimba din a 3-a in 1-a. Ma gandeam sa schimb uleiul si eu la cutie dar ce ai spus tu cu convertorul ma pune pe ganduri !

 - si daca fac schimbul de ulei, ce imi recomandati ?

Edited by biga

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

nu stiu ce sa iti recomand la ulei.eu nu am schimbat uleiul pana acum. in schimb cred ca trebuie sa verifici si blocul de valve!

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

wow ! multumesc ptr raspuns dar acum chiar ca m-ai pus pe ganduri !


ptr inceput as schimba uleiul si dupa aia am sa verific si ce mi-ai spus !


Share this post


Link to post
Share on other sites
quaresma91

La fel am patit si eu la un a6 2,5v6 an 2004.Mai exact cutia smucea cand schimba vitezele(uneori foarte rau),plecat greu de pe loc,consumul a crescut cu cel putin 1,5l/100km si in bord imi aparea PRND intr-un dreptunghi rosu care se aprindea/stingea ca la avarii! Am schimbat calculatorul de cutie (sau cum se numeste) si s-a rezolvat...

Edited by quaresma91

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

- pentru moment am schimbat uleiul la cutie si nicio schimbare !

Mentionez inca o data masina nu smuceste absolut deloc, ma plang doar ca pleaca greu dupa loc si din ce am observat facand mai multe teste in mers, pleaca cu a 3-a, de aceea pleaca greu ca pe urma nu mai simt ca ar mai face vreo schimbare de viteza progresiva si nici kickdown indiferent de turatii !

Concluzia pe care am traso asta e : o pun pe D si pleaca green logic fiind a 3-a ca apoi sa nu simt nicio treapta progresiva ! Mai mult de atat am observat ca uneori nu mi-am dat seama inca la ce turatii aveam dar imi face frana de motor in mers ! Oare ce sa fie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
R Z F

inseamna ca este in safe mode cutia,este o defectiune.trebuie pusa pe tester.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

Multumesc !

am sa merg luni sa o pun pe tester si va spun ce rezultate am avut !

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

verifica si blocul de valve!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

ai rezolvat problema la cutie? ce probleme a avut ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

Am fost iar la service dat jos uleiul + filtrul si un contact intermitent cum figura pe tester la la banda ce se conecteaza la valva 1 !

- rezolvare dupa ce a deconectat banda in dreptul valvei 1, curatat cu spray si nu a mai dat nicio eroare la tester !

- bucuros ca masina mergea bine in parametrii cateva zile acum ieri cand sa plec cu ea iarasi nu mai vrea sa schimbe vitezele :(

as cumpara banda cu conectori dar daca si valva 1 o fi defecta ? unde as putea gasii numai valva 1 si banda ?

multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites
eugen234

Salut!
Am un audi a3, 1,9TDi, model 2001, cutie automata. In D merge foarte bine, dar in R nu se clinteste. Problema a aparut vineri, si de atunci nu am circulat cu ea. Am fost in service si am facut schimbul de ulei. ce alta problema ar putea fi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

Prima oara pune testerul si vezi ce zice !

- probabil ca la mine : la blocul de valve ori ori banda cu conectori de la valve ori una din valve !

Share this post


Link to post
Share on other sites
DB86CLP

valve poti cauta pe ebay...stiu ca pentru cutia mea era undeva la 50 de euro bucata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eugen234

Multumesc! Am pus-o pe tester si se pare ca este o electrovalva infundata. Mi-au spus ca o curata si se va rezolva problema. Luni se apuca de ea de abia:(   Astept pana luni si vad ce am de facut apoi.

Stiti si cam cat ar costa o curatare si o inlocuire(daca va fi cazul)?

Edited by eugen234

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

cand a constatat ca este valva infundata ai vazut si ce scria in dreptul erorii pe tester ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
biga

am schimbat solenoidul N88 !  Iar am mers cam 150 km SUPER  si iar face vechea problema ! ( simpton nu mai are demaraj asta pentru ca pleaca cu a 3-a si asa o tine cu cat apas pe acceleratie cu atat se duce turometrul si nu mai schimba vitezele )

- mai strang bani si am sa schimb si banda cu conectori ! chiar nu mai stiu ce alt ceva ar mai putea sa fie ? 

Din experienta voastra ce ma sfatuiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
R Z F

ori reconditionezi complet cutia,pt ca altfel se creeaza un cerc vicios,ori cutie manuala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri