Jump to content

Martor Defectiuni De Natura Electrica


raduking
 Share

Postare recomandată

Acu 2 zile dimineata m-am urcat in masina si am pornit...

Cum am dat a 2-a (dupa 2000 de ture) s-a aprins un martor pe bord... dupa care pe rand s-au aprins toate si pe display, semnal sonor, apoi a aparut STOP! si masina s-a oprit in mijlocul drumului...

Am stat cateva secunde dupa care am repornit motorul si totul a fost in regula...

Am mers la service cu ea si i-au facut o verificare... au zis ca nu are absolut nimic...

Azi dimineata din nou s-a aprins un martor (cel care arata ca un sarpe) si a inceput sa clipoceasca si sa emita semnale sonore...

am oprit pe margine si dupa ce am repornit clipocitul a disparut...

stie cineva care ar putea fi problema pentru ca la service se pare ca nu ma crede nimeni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles e becul ca o spirala matror de la bujiile incadescente si care se aprinde cum pui contactul si se stinge dupa ce se incalzesc bujiile e cel care protesteaza la tine. La Passatul 1.9 TDI din 1998, pe care l-am avut eu, martorul respectiv se aprinde la apartia defectiunilor de natura electrica.

Am inlocuit furtunul de apa ce vine de la chiulasa la pompa de apa si a fost pornit motorul fara a fi conectate la loc firele de la senzori de temperatura pentru a verifica etanseitatea si dupa pornire se aprindea intermitent martorul de la bujiile incandescente. Dupa refacerea conexiunilor dupa pornirea motorului tot se aprindea intermitent martorul respectiv, nu s-a mai aprins dupa stergerea erori "circuit senzor de temperatura intrerupt" ce a aparut cand s-a factu proba.

Asa ca la o scanare ar trebui sa apara eroarea care a generat semnalizarea de defect.

Bafta. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzumesc de raspuns... da despre ala e vorba...

doar ca atunci cand clipoceste e vorba de defectiune la circuitul electric... (cel putin asa scrie in manual)

cei de la reprezentanta au spus ca n-are nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca e ars un bec de la stopurile pentru frana...asa am patit la un Cordoba,am inlocuit becul si gata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indicatorul de bord de care vorbesti se aprinde si in cazul in care senzorul pedalei de frana nu functioneaza corect ( adica stopurile de frana nu se sting la eliberarea pedalei de frana ). de asemeni se poate aprinde dupa perioade lungi de circulatie in ambuteiaje cand tii pedala de frana apasata mult timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca era vorba de tinut piciorul pe pedala de frana mult timp pentru ca dupa cum spuneam era dimineata inainte sa merg la lucru...

La iesirea din parcare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta cred ca e problema. Fiind frig afara pedala de frana nu si-a revenit complet deoarece era "amortita" de frig si asta e cauza care a generat aprinderea martorului. Intre timp, pana ai ajuns la service pedala si-a revenit iar eroarea a disparut. Nice, isn't it? :(

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare tuturor!

am si eu o problema....

acum vreo 2 ore am avut niste treaba si a trebuit sa plec cu masina...Passat 1,9 tdi 4 motion 130Cp din 2002. dupa 5-6 min de la pornire mi-a aparut pe ecran semnul de la instalatia de preincalzire care a tot inceput sa clipeasca si mesajul engine workshop.

am oprit imediat si m-am uitat in manual:defectine la sistemul de comanda a motorului...mai bine nu mai citeam ca tot nu intelesesem mare lucru.Am repornit-o si s-a reaprins iar...dar am fost super grabit si am continuat sa merg cu ea inca vreo 10 km.Sper ca n-are nimic daca am continuat sa merg cu ea asa dar nu am turat-o deloc iar temp de la motor a functionat perfect...90 grade celsius.

Sincer sa fiu sunt putin cam speriat...e prima data cand am probleme cu motorul...habar n-am ce sa fac...

ziceti-mi va rog ca nu e o problema grava la motor!!!

va multumesc :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa rezolvat, dupa scan a rezultata ca e dus switchul de frana, nu se aprind becurile ci doar ledurile de pe haion in momentul actionarii franei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Pai daca se aprind LED-urile inseamna ca switch-ul e ok dar sunt arse ambele becuri de stop frana,si in aceasta situatie vag com da switch-ul defect insa nu trebuie schimbat :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salut, cred ca postez bine, mie mi se aprinde becul ala de zici ca e ca o teava de esapament,masina merge bine, dar st ala aprins in mers, nu clipeste, dor sta aprins!! ce sa fie??passat 2009 bluemotion,81 kw

please help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă stă aprins martorul înseamnă că ai filtrul PDF înfundat.

Ieși la drum întins și ține-o cu turație constantă 1800-2500 rpm cam 15-20 km pentru a se curăța filtrul PDF.

Dacă nu merge asta du-te la atelier deoarece ar putea fi defectă sonda lambda.

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAU este infundat DPF ul si nu s-a desfundat prin metoda mersului turat si trebuie facuta o regenerare din vag-com!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

mi s-a aprins si mie matorul "probleme motor" am mers la un tip mi la scanat si a zis ca este bujia 4 a anulat eroare dupa 2 saptamani apare iar eroarea la scanare bujiile 3si 4 am inlocuit bujiile.dupa nici o saptamana iar eroarea ,la scanare apare bujia 4.oare nu poate fi altceva? stiu si io releu buji sau cablaju buji?daca ma pote ajuta cine ,va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA da, releu sau baclaj, dupa cum ai spus si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti arata o schita sau spune ubde sse afla releul pt bujii.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

langa baterie sub cutia de sigurante, demontezi bateria si ai acces.ASTA E

post-88045-0-92631500-1330800775_thumb.j

post-88045-0-73702600-1330800787_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri mi s-a stins singur martorul (bujia 4 defecta) cei drept am incercat sa ajung la releul bujii dar nu am stiut cum sa il scot si sa nu stric ceva am renuntat.oare sa fie el si miscandul..... a revenit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul il tragi spre locasul bateriei,are o sina dupa care il scoti din mufa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am un Passat din 2007, 2.0 TDI 170 CP DSG. Azi, in mers a inceput sa imi clipeasca semnul de la instalatia de preincalzire, fara avertizare sonora. Am oprit masina pentru cateva minute dupa care la repornire nu s-a mai aprins. Mentionez ca pana in acel moment condusesem deja aproximativ 350 km iar dupa incident am continuat pana acasa inca 100 km. Nu am constatat nici o modificare a performantelor motorului in perioada in care indicatorul a fost aprins. In cartea tehnica scrie despre o defectiune a unitatii de comanda a motorului insa, pentru un incepator in ale mecanicii ca mine, expresia asta nu e prea edificatoare.

Intrebarea era daca s-a mai intalnit cineva cu aceasta problema si daca mai este necesar un tester in service in conditiile in care incidentul nu s-a mai repetat. Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu ai vreo siguranta arsa in compartimentul motor - una de 10A cumva. Eventual fa-i si o scanare si vezi ce eroare ai stocata pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

 

     Am achizitionat acu 2 saptamani un Passat B6 din 2009 2.0 TDI 170 CP. E in stare impecabila din toate punctele de vedere doar ca...in cei 600km pe care i-am parcurs de cand l-am cumparat,  de 3 ori mi s-a aprins martorul de la instalatia de preincalzire, acea spirala, si de fiecare data cand s-a aprins a fost dupa ce am inceput sa rulez cu masina, dupa aproximativ 200-300 de metri. De fiecare data am reusit sa il fac sa dispara dupa ce am oprit si repornit motorul. Ultima data cand s-a aprins (astazi) mi-a aparut pe display-ul din bord mesajul ''Check engine! Service now!'' si tot astazi am avut impresia ca in timp ce rulam cu martorul clipind in bord, cand am incercat sa accelerez in treapta a 2-a de viteza am avut impresia ca motorul nu avea putere deloc. Din cauza traficului intens si sincer...mi-a fost si putin frica sa mai incerc sa accelerez din nou, nu am mai verificat pana am ajuns acasa. Am stationat aproximativ 10-15 minute iar apoi am pornit din nou motorul si am mai parcurs 15-20 de km in oras, timp in care am facut 3,4 opriri-porniri dar fara sa se mai aprinda martorul respectiv, a fost in stare perfecta de functionare. Nu stiu ce sa inteleg din toata chestia asta si as fi foarte recunoscator daca cineva ma poate ajuta cu cateva sfaturi!

 

Va multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil actuatorul vacumatic de la turbina ! aceleasi simptome si martori aprinsi le-am avut si eu! 700 ron actuatorul vacumatic + 300 manopera in reprezentanta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!