Jump to content

Golf 1 GTI cu motor de 1,6 carburatie


miltisus
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Tocmai am achizitionat un golf 1 GTi cu motor de 1,6 carburatie.

Toate bune si frumoase pana i-am pornit motorul. Pe langa faptul ca porneste foarte greu, atunci cand porneste motorul sta undeva la vreo 1600-2000 rpm la relantiu.

Nu stiu sigur ce tip de carburator este insa pare a fi un Pierburg/Solex PIC.

Ma poate ajuta cineva cu cateva sugestii pentru reglaj?

de asemeni, la socul automat imi lipseste firul cu desavarsire. De unde se alimenteaza in mod normal?

Exista vreo termocupla?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, m-am uitat la bujii si ;) sunt foarte afumate.

Ajutor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Turatia mare poate fi si din cauza faptului ca apa din motor este rece , la mine scade dupa ce se incalzeste motorul.

Socul automat are un arc care se dilata cind temperatura apei creste si turatia scade nu stiu exact unde se duce firul respectiv dar o sa ma uit si iti spun.

Bujiile sint afumate din cauza amestecului prost aer-benzina dar oricum reglajul se face la cald , e un surub mare in stinga pentru benzina si unul mic in dreapta pentru aer, dar vezi in ce stadiu e filtrul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

, dar vezi in ce stadiu e filtrul de aer

Filtrul e murdar, insa nu foarte tare.

Am incercat sa-i scad putin turatia dar sub 1200 rpm moare motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul era cald cind i-ai scazut turatia?acceleratia e lina sau sacadata?

poti da jos cutia cu filtrul de aer si sa scoti jiglerele ,pentru curatare foloseste o sirma subtire, poate sint infundate

reglajul la carburatoarele astea se face destul de greu, poate trebuie sa umblii si la avans

poate te ajuta topicul de mai jos

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9517

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"motorul era cald cind i-ai scazut turatia?acceleratia e lina sau sacadata?"

poti da jos cutia cu filtrul de aer si sa scoti jiglerele ,pentru curatare foloseste o sirma subtire, poate sint infundate

reglajul la carburatoarele astea se face destul de greu, poate trebuie sa umblii si la avans

Motorul era cald. Pana la vreo 3-4000 rpm e liniar. Dupa aceea face urat

Cate jiglere ar trebui sa fie?(unu l-am gasit)

La avans am umblat putin, insa dupa ureche.

Ai gasit ceva despre firul de la soc?

Mersi

Modificat de miltisus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fie doua jiglere ,sint unul linga altul sa ai grija sa nu le inversezi, incearca sa micsorezi turatia din reglajul de benzina fara sa moara dupa care umbli la cel de aer pina are un mers constant.

verifica si platina sa fie ok

pentru firul de la soc trebuie sa ajung la masina si mai dureaza :(

turatia mare poate fi si de la soc care nu functioneaza cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru firul de la soc trebuie sa ajung la masina si mai dureaza :(

turatia mare poate fi si de la soc care nu functioneaza cum trebuie

Astept. Mersi frumos

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!