Jump to content

Golf mk5 silver


stevendor

Postare recomandată

  Va salut! Ma numesc Stefan, am 22 de ani si sunt student. Din luna noiembrie 2011 incerc sa fac un topic de prezentare a primei mele masinii si se pare ca astazi am avut timpul. Este vorba despre un Golf 5 1.9 TDI. Masina am luat-o fara modificari majore si cu 117.500km. Printre dotarile sale pot enumera: CB+, climatronic, 10 airbag-uri (sau 8, nu stiu cate sunt :D), ESP, proiectoare, geamuri electrice fata ( :dry: ), Webasto cu telecomanda :icon_bounce: etc.

    Primul lucru pe care l-am facut, a fost sa ii pun folie fata-spate. Am decis ca merit un sunet de o calitate mai buna, asa ca am montat un sistem audio Focal. Sunetul s-a imbunatatit, dar nu atat cat doream eu datorita calitatii RCD300-ului. In prima vara de cand o aveam, dupa o iarna+primavara de strans piese, am montat tempomatul si volanul de GTI. Foarte folositoare si unul dintre upgrade-urile de care sunt cel mai mandru. In primavara 2012 am plecat intr-un traseu pe Transalpina, iar undeva dupa Ranca am avut "placerea" de a mi-se rupe cureaua de accesorii. Vina a fost 100% a mea, crezandu-l pe cuvant pe fostul proprietar al masinii care imi aratase o factura ce includea piesele pentru distributie. Se jura ca a schimbat distributia si eu am crezut. Am ajuns cu greu acasa si cand am dus masina la mecanic, am descoperit ca fostul proprietar schimbase doar cureau de distributie, restul erau la fel (role, cureaua de accesorii, etc.). A urmat ceea ce trebuia sa fac din prima zi, si anume i-am schimbat distributia cu totul.

post-94975-0-29497000-1370424694_thumb.j post-94975-0-05882500-1370424774_thumb.j

    In vara anului 2012, am cumparat de la colegul iceman86, o fusta spate de Ed.30 si toba finala de 2.0 TDI. Picau de minune pe masina si eram tare mandru de achizitie. In luna noiembrie 2012 am pierdut fusta in urma unui "neatent" care s-a oprit in mine. :(