Jump to content

Decarbonizarea motorului TDI cu apa


cornel4575
 Share

Postare recomandată

Buna seara. Sunt nou pe aici.

Ati mai avut ceva rezultate?

Modificat de pontilius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am incercat si eu si se simte o diferenta, am pulverizat cam 100ml, si nu e efect placebo. Ce nu-mi place e ca nu am scapat de zgomotul de detonatii, doar s-a mai diminuat. Probabil trebuia sa folosesc mai multa apa ca am auzit ca faza cu apa mi-ar rezolva problema asta, de care nu stiu cum sa scap. Am motor 1.4.

 

Asta e o metoda veche, si nu mai e cunoscuta, de asta vad ca multi sunt contra ei. Nu strici nimic atata vreme cat nu torni apa cu galeata, optim e sa folosesti un pulverizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorizarea 1.6 16 valve AZD a avut cineva success?

Cum se face la aceasta motorizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pulverizat pe la clapeta de acceleratie, daca stii unde e! La 1.6 nu stiu sa zic, s-ar putea sa fie ca la 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzinarele nu fac calamina.

lasati.le in pace

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg prost, fac si alea. Consuma ulei, aprindere proasta, etc.

La mercedesul francez benzinar s-a afumat teava de esapament cand mergea prost, mai exact, senzorul de temperatura al motorului dadea rateuri, dar acolo e in asa hal incat daca esti la relanti moare motorul asa multa benzina baga. In frana de motor ai impresia ca nu ai luat piciorul de pe acceleratie :). Apoi porneste f greu, cu fum alb.

 

PS: Problema banala ai zice, dar cei de la reprezentata lor nu sunt deloc mai competenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe internet am vazut ca multi folosesc Seafoam...o substanta cu un continut mare de Naphta...nu stiu de unde se poate gasi asa ceva pt ca as vrea sa incerc la TFSI sa mai curat putin admisia....desi tot la demontare cred ca se ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si totusi care este cantitatea necesara de apa distilata pulverizata si cat timp pentru a obtine rezultate bune ? la relanti nu se poate , numai turat la 2000-3000 ?

sunt spray-uri dedicate pentru turbo - cat se pulverizeaza / foloseste la un tratament ?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura poate fi catastrofala !

Unde se duc bucatile de calamina desprinse de pe egr si galerie ??? 

Ce pagube pot face ???

Singura curatare e cea manuala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedura catastrofala ? sunt multi care o fac ... mai ales cei de la engine clean carbon. atata vreme cat o faci in cantitati minimale, poate avea rezultate multumitoare. la fel de adevarat este ca nmic nu se compara cu o curatare manuala a egr, galerie de admisie, poate si turbo intrucat nu presupun mari cunostinte, ci putina indemanare.

dar intrebarea tot ramane : cat se pulverizeaza / foloseste la un tratament ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa cateva galerii si egr-uri si o sa constati ca sunt depuneri de carbon de peste 5mm ,cand se desprind aceste depuneri ajung la supape si spoi in turbo ,aici devine procedura catastrofala .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, cele 200 - 300 ml de apa distilata / spray pulverizati nu vor inmuia aproape deloc acele depuneri de carbon, calamina, etc. Cum s-a mai spus, pulverizarea este pentru motor, eventual turbo, atat. Dar pina la urma fiecare face ce vrea pe masina proprie / banii sai. Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi depuneri sunt si in motor si in turbo ,depuneri care cu greu se inmoaie cu solutii dedicate ,deci apa e ......sa-ti faci de treaba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

Catalin ...eu chiar am o instalatie permanenta de injectie cu apa de cativa ani pe masina (benzina ce e drept) iar motorul si catalizatorul sunt intacte ... si "decarbonizari" agresive (nu doar cu apa, consumand pana la 5L de lichid odata) am facut pe multe masini TD (pe nici una cu dpf) chiar cu demontari de piese dupa proces pentru a evalua eficienta si reclamatii inca nu am :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e eficienta, se curata asa de bine cu apa, da randament cu alte solutii, detaileaza putin daca ai utilizat procedeul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face un sistem destul de simplu dintr-o stropitoare dinaceea cu pompa de aer manuala in ea( este de 2L pentru stropit plante) si un tub lung cuplat pe final la un tub subtzire dar tare fie ac de seringa mai gros fie tub de WD40 montat pe furtunul de admisie dupa Intercooler si turbo, unde cuplajul permite lucrul asta. Asa ai garantat un flux ff mic de apa si imposibil de obtinut fenomenul de hidro-blocaj in cilindru( Hidro-lock) 

Legat de ce zic colegii mai sus... apa nu spala mare lucru, aburii da...  oricine a desfacut un motor a carui garnitura de chiulasa a scapat apa in cilindru stie asta.

IMG_20151028_2057391_zps1zhy4jtc.jpg

camaro piston.jpg

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel e compresia mare si cand se arde garnitura de chiulasa  presiunea se duce in instalatia de racire si arunca antigelul afara pe la busonul vasului de expansiune.

Aburii se pot forma doar din camera de ardere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

...din experimentele mele am ajuns la concluzia ca folosind doar apa, mare efect nu are decat daca e folosita timp mai indelungat (gen o instalatie permanenta cum am eu pe masina) ...in rest am experimentat pe masina mea (ce acum are 310Kkm si vede redline zilnic) cu tot felul de "cocktails" pana si lichid de spalat parbrizul si antigel ; cea care m-a multumit si o folosesc inca e 40-50ml degresant pentru jante diluat intr-un litru de apa.

La masinile clientilor folosesc in general 1,5-2l solutie, pulverizata in tubulatura imediat dupa debitmetru (am ars unul:huh:),motorul in temperatura si mentinuta o turatie de 2000-2500rpm iar din 3/400ml in 3/400ml cateva accelerari in 4000rpm ...dar daca depunerile in galeria de admisie sunt excesive mai bine se face intai o curatare prin demontarea pieselor .

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Poate pentru motoarele fara turbo si fara dpf ,in rest NU recomand .

Toate depunerile care se desprind pot afecta grav turbina si se opresc in dpf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clauu_u Am inteles ca au sediu in bucuresti si o echipa mobila. care se deplaseaza din oras in oras pentru programari. mai mult de atata nu stiu. Am dat si eu un search la ei pe Facebook. si numa de comentarii PRO am dat. acuma nu stiu ce sa zic.
Si eu as fii interesat de o curatare la a meu 1.4 TSI. dar nu stiu ce sa zic. eu merg mult in oras 75%. cand am ocazia sa merg extra-urban ii dau talpa cat poate. masina are vlaga. merge de rupe. fata de 1.6 FSI. 

Eu as face curatarea pentru supape / injector dar imi este frica. desi am un mic tremurat la relantiu. si cand merg cu 50 km/h la ora se simte iara intre 2000-2500 rpm. @EEXCALADE tu ce parere ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu sincer nu.

De la ce ar putea fii ?? 

Distributia e noua. Are 3 luni. Dar vreau sa mentionez ca tremuratul l-am avut si inainte.

Ulei + filtre schimbate. Motul + mann

Bujii schimbate.marca Nkg daca zic bine.

Bobine de inductie schimbate. Marca Beru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit un singur topic pe chestia asta, cautand Decarbonizare drept cuvant cheie. Dar nu este nimic clar acolo.

Am gasit masinaria din fisierul asta intr-un catalog si, marketing sau nu, din ce scrie pe pagina aia ca face suna foarte bine. Dar cum de la a suna la a fi si eficient cu adevarat e cale lunga, as fi vrut sa stiu si parerile altora despre o asemenea operatiune la motor. merita?

Diesel Tune.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!