Jump to content

Pornire la rece - Probleme (Touareg 7L)


cgrosu
 Share

Postare recomandată

On 1/20/2018 at 5:52 AM, gigel_78 said:

Salutare. Am si eu o problemă cu pornirea când motorul este rece , adică dimineața.La prima cheie , învârte si apoi se oprește. Când pun contactul a doua oară si iau mâna de pe cheie , electromotorul învârte pâna când porneste masina , cca 10 secunde , desi ar trebui să se oprească. Această figură o face numai când am jumatate di rezorvorul cu motorină sau chiar mai puțin. Când este plin , nu are nici un fel de problema cu pornirea. Este vb de R5 motor de 2500. Bujiile , modul de bujii au fost schimbate.ce ar putea avea ? 

Salut! Stiu ca a trecut ceva vreme de la aceasta postare insa am si eu exact aceeasi problema,R5 motor 2500cm BPE din 2010 pornire greoaie la prima cheie...Cu rezervorul plin sau pana la jumatate porneste la sfert,cum scade sub jumatate,porneste greu,cca 10 sec de dat la electromotor la rece.La cald nu sunt probleme si nu am erori...Cred ca se dezamorseaza alimentarea.A mai avut cineva simptomele astea?Colegul gigel_78 cum ai rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rzw_d

    9

  • cgrosu

    9

  • F l o r i n

    5

  • E L S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

@E L S la mine problema s-a rezolvat prin schimbarea electromotorului. Avea momente când nu voia să-mi pornească la prima cheie, după care într-o zi m-a lăsat de tot, n-a vrut să mai pornească deloc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Electromotorul meu invarte bine,e altceva la mine...Se dezamorseaza alimentarea.Multumesc pt.raspuns

Modificat de Andrei_72
Citarea postării anterioare este interzisa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut băieți,nu stiu daca am postez in tipicul corect dar  am și eu o problema cu 3.0 V6 din 2005 . Are toate la pornire cand o ia la prima cheie cand nu vrea să pornească deloc . Dupa ce am facut o diagnoza mi-a dat codul P0321 . Va rog putin ajutor . Va multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In ultimul timp am observat ca Touaregul meu (3.0 V6) porneste greu dimineata,desi electromotorul invarte bine.Stie cineva ce ar putea fi? Doar la prima pornire ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut am facut un test cu vcsd la injectoare Touareg 7l r5.

Motorul era cald si toți consumatorii opriți. 

Asa a iesit parametrul 013  ( 072 077 nu au afisat nimic la mine...nu stiu de ce

Atasez o poza ce păreri aveți?

Sa pun 2so jaso fc?

Screenshot_20181214-030300_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Zumzum4all1 said:

Sa pun 2so jaso fc?

aaa?

Injectorul 2 are un pic de uzura. Poti incearca schimbarea oringurilor si un reglaj la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera probabil la ulei 2 timpi in motorina.

@Zumzum4all1 Te supara ceva la masina? Daca nu, las-o in pace, cu valorile alea la injectoare poti sa traiesti.

Cat despre ulei in motorina poti sa incerci, nu ai DPF sa-l omori, este un topic pe forum in care sunt tot felul de pareri pro si contra, acolo gasesti si dozajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.01.2018 at 15:28, alxsav a scris:

Hello! Aceeasi problema am si eu! Am schimbat asa:

pompa de motorina din rezervor, -noua

pompa tandem, - noua

injectoare reconditionate cu kituri noi de oringuri, am schimbat

filtru motorina, - nou

bujii - noi

releu bujii - nou

baterie - noua

Si cu toate astea nu vrea sa imi porneasca. porneste numai daca scot peste noapte returul de la rampa de injectoare la filtru mufa RF. Daca o las conectata, nu mai porneste decat dupa indelungi incercari, dupa 2-3 minute.... Ar fi interesant sa descoperim buba acestor R5-uri proiectate la betie. Pe VCDS nu apare nici o eroare decat una la leveling la faruri, dar mna, pe motor absolut nimic. 

Exact asa faceam si eu, scoteam returul si dupa conectare, la aproximativ 5 luni de stationare, a pornit la prima cheie. De o saptamana mi-am facut curaj sa o iau iar la plimbare si ce sa vezi, conducta de la pompa tandem, cea de inalta presiune, sau tur, de la pompa la motor a inceput sa curga...cate putin, cate putin, pana am inceput sa fac balta sub masina. S-a dovedit a fi acea conducta, s-a ros de un conector de sub ea. Mentionez ca in afara de un usor miros de motorina nu se vedea nimic curs, dar cu timpul s-a largit fisura si a inceput sa curga masiv. Acume totul ok. Sper sa gasesti cauza si tu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.12.2018 at 7:10, F l o r i n a scris:

 

Injectorul 2 are un pic de uzura. Poti incearca schimbarea oringurilor si un reglaj la injectoare.

Salut, cum iti dai seama ca injectorul 2 are uzură? 

Am o oarecare nelămurire la acest touareg 7l r5  pt care am atasat testul la injectoare cu vcds , am descoperit ca daca scade motorina sub jumătate de rezervor la prima pornire de dimineață (am pățit și la +7grade Nu cred ca temperatura este problema) pornește si se opreste in 2 secunde după  care iau/pun contactul si invarte cam 5-6 secunde pana sa pornească. Doar prima pornire face asa dupa ce a stat mai multe ore (O nopate) următoarele porniri la intervale de cateva ore, gen 2 -3 ...pornește la sfert.

Martorul de bujii se aprinde si stinge normal, după câteva secunde.nu a dat eroare în vcds 

Acum o lună jumătate au fost schimbate oringurile la injectoare, revizie completa ulei filtre baterie nouă bosch... 7000km nu am avut problema asta, până acum!

Modificat de Zumzum4all1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După valoarea ușor mărită, afisata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.01.2018 at 4:52, gigel_78 a scris:

Salutare. Am si eu o problemă cu pornirea când motorul este rece , adică dimineața.La prima cheie , învârte si apoi se oprește. Când pun contactul a doua oară si iau mâna de pe cheie , electromotorul învârte pâna când porneste masina , cca 10 secunde , desi ar trebui să se oprească. Această figură o face numai când am jumatate di rezorvorul cu motorină sau chiar mai puțin. Când este plin , nu are nici un fel de problema cu pornirea. Este vb de R5 motor de 2500. Bujiile , modul de bujii au fost schimbate.ce ar putea avea ? 

Exact aceleași simptome le am si eu ...daca reușești să aflii te rog sa postezi sa vedem ce era

Modificat de Zumzum4all1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

După două sticlute de stp injector cleaner  nu am mai avut probleme cu pornirea grea dimineața. Am mai schimbat si busonul de la rezervor dar nu era de acolo pornirea. Am si un print de la testul injectoarelor înainte de a folosi soluția pt injectoare si dupa. Il Atasez 

Valorile au scazut,consumul este mai mic puțin și motorul vibrează mai puțin. Nu stiu daca doar am eu impresia sau chiar asa este.o sa mai pun inca două sticlute in rezervorul plin azi.

Ps în Carrefour aveau cel mai bun preț 

PicsArt_12-29-03.39.37.jpg

Modificat de Zumzum4all1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Bună seara. Dețin un Touareg R5 2004 care de câteva zile, la prima pornire învârte dar nu vrea să pornească decât la a3a sau a4a cheie. După această pornire greoaie, dispare acest fenomen, următoarele porniri pe parcursul zilei fiind la sfert. S-a mai întâlnit cineva cu acestă problemă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca filtrul de motorina a fost montat corect (se dezamorseaza sistemul de alimentare)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua. Am dus masina la mecanic, a pus-o pe tester, nu are nicio eroare, bujiile nu sunt arse, primesc curent, releul e verificat si el, filtrul de motorina a fost schimbat. Acum mecanicul spune ca a lasat-o peste noapte cu botul in rampa si a zis ca a2a zi a pornit greu, apoi a lasat-o la drept si dimineata a pornit la sfert. Problema e ca la mine in parcare sta numai pe drept si imi porneste greu dimineata, sau daca merg cu ea pentru o perioada scurta de timp si apoi o las parcata o ora, la fel, porneste greu. S-a mai confruntat cineva cu problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umple-i rezervorul si cred ca o sa porneasca la sfert si dupa o saptamana...A mea asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, rzw_d said:

Buna ziua. Am dus masina la mecanic, a pus-o pe tester, nu are nicio eroare, bujiile nu sunt arse, primesc curent, releul e verificat si el, filtrul de motorina a fost schimbat. Acum mecanicul spune ca a lasat-o peste noapte cu botul in rampa si a zis ca a2a zi a pornit greu, apoi a lasat-o la drept si dimineata a pornit la sfert. Problema e ca la mine in parcare sta numai pe drept si imi porneste greu dimineata, sau daca merg cu ea pentru o perioada scurta de timp si apoi o las parcata o ora, la fel, porneste greu. S-a mai confruntat cineva cu problema? Multumesc

Oringuri injectoare sau pompa tandem, dacă vb de motorul de 2.5. Dacă vb de 3.0,verifica injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@E L S mereu i se face plinul cu motorină bună și tot la fel face. 

@F l o r i n la injectoare s-au înlocuit oringurile acum aprox. 2 luni, mai rămâne pompa tandem.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La simptomele astea cineva, cred ca tot de pe forum a schimbat asa :Buson rezervor,pompa alimentare,injectoare+oringuri,pompa tandem,bujii incandescente,acumulator si tot nu pornea...se dezamorsa.A schimbat chiulasa si zicea ca acum merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa doar dacă are uzura, unde bat injectoarele. Asta se vede când scoți injectoarele. În rest... Bușon... Bujii... Etc.. A schimbat degeaba..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna băieți , nu mai schimbați piese degeaba cu pornirea grea la sub jumate de rezervor... eu la mine am observat ca după o zi daca pun direct cablurile de la alta mașina si pornesc învârte mai repede electromotorul si pornește ca noua.. deși daca pun contactul am 12 V curent.. deci e puterea bateriei ... am sa o încarc cu redresor (sperând ca o pot salva , are doar un an :( Bosch ) daca nu .. o voi schimba si va anunț daca am rezolvat;) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minutes ago, Koocky2oo5 said:

Buna băieți , nu mai schimbați piese degeaba cu pornirea grea la sub jumate de rezervor... eu la mine am observat ca după o zi daca pun direct cablurile de la alta mașina si pornesc învârte mai repede electromotorul si pornește ca noua.. deși daca pun contactul am 12 V curent.. deci e puterea bateriei ... am sa o încarc cu redresor (sperând ca o pot salva , are doar un an :( Bosch ) daca nu .. o voi schimba si va anunț daca am rezolvat;) 

Dacă pornești pe baterie învârte ok, sau pare că i se duce din putere, dă să se oprească? La mine pornirea grea (în momentul în care pornea, pentru câteva secunde scotea și ceva fum) chiar și cu rezervorul plin, s-a rezolvat odată cu schimbarea oringurilor. Bateria am înlocuit-o în momentul în care dădea să pornească, dar se " îneca", nu mai învârtea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!