Jump to content

Pornire la rece - Probleme (Touareg 7L)


cgrosu
 Share

Postare recomandată

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rzw_d

    9

  • cgrosu

    9

  • F l o r i n

    5

  • E L S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu prea cred, din moment ce porneste la sfert daca o parchez pe suprafata dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie pompa de combustibil din rezervor. Trebuie verificata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, la un Golf 4 Variant, de fapt masina din semnatura, am avut pompa electrica din rezervor defecta.

S-a intâmplat in urma cu cca. 1 an de zile. Dupa inlocuirea pompei problema s-a rezolvat.

Mentionez faptul ca inainte de inlocuirea pompei nu aveam motorina in filtru, sau era prea putina. Acum daca scot din filtru, "T"-eul acela cu supapa, motorina este in filtru pâna sus.

Iata link-ul unde am descris pe larg intâmplarea mea:

http://vwforum.ro/topic/56148-problema-pompa-rezervor/?p=2024161

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific @Remus66 sa vad daca se aude pompa in spate atunci cand pun contactul. Multumesc de sfat si link si am sa revin cu info.

 

@Yonutss, am peste jumatate de rezervor. Cred ca este de la pompa. Am citit link-ul de la @Remus66 si am cam aceeasi problema. Porneste greu atunci cand este in panta. O sa verific saptamana viitoare sa vad daca e de la pompa sau nu. 

 

Multumesc de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, fata de momentul in care mi s-a defectat complet pompa din rezervor si am avut patania descrisa in link-ul de mai jos, cu 2 ani inainte, pompa din rezervor, când si când, insa in special dimineata la prima punere a contactului, facea un zgomot asa ca un fel de mârâit, ce dura 2-3 secunde. Apoi se facea liniste.  Repet, nu facea mereu. Conform topicului,  "Problema pompa rezervor", din aria Golf 4, având aceasta manifestare,  pompa mea urma sa se defecteze complet, mai devreme sau mai târziu. Acest moment a venit dupa cca. 2 ani, când ziua anterioara celei in care am avut patania descrisa in link, atunci când am vrut sa plec cu masina de la serviciu spre casa, la punerea contactului, acel mârâit descris mai sus, s-a transformat intr-un hârâit groaznic, insa tot pret de 2 -3 secunde.

In ziua urmatoare a pornit, dimineata, ceva mai greu decât de obicei, insa evident mai greu, iar in cursul zilei de 2 ori mi-a pornit enorm de greu, dupa lungi si istovitoare secunde de dat la cheie si de fiecare data masina a fost parcata foarte inclinat, odata de spate si a doua oara de bot.

Fiindca eram in provincie si nu puteam face mare lucru, am scos doar pompa din rezervor si am alimentat-o separat cu 2 fire. Nu se invârtea motorul electric. Am montat-o la loc in rezervor si asa am ajuns acasa, fara alte probleme fiindca nu am mai oprit masina inclinat. A doua zi am cumparat pompa noua.

@ alexpiriu, poate ca si pompa ta este defecta chiar daca nu mârâie. Verifica cumva, daca baga motorina la punerea contactului. Daca nu baga, atunci cred ca ai putea spune ca ai identificat cauza problemei.

Succes.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Am revenit, destul de tarziu, dar am fot plecat in concediu. Masina am avut-o in service si in prima faza dupa ce m-am reitors, baietii de la service mi-au spus ca au rezolvat problema. Tija de la injectorul numaru 2era defecta. Apareau si valori ciudate pe calculator. Au testat ei masina in fiecare dimineata si a pornit. Toate bune si frumoase. Am intrat in poseia ei, a pornit bine doua dimineti dupa care am ineput iar sa am aceeasi problema indiferent de pozitia in care o parcam, dreapta sau inclinata. Am fost din nou la ei, calculator...toate bune, nu csotea fum, uleiu era la nivel, pompele de motorina din rezervor functioneaza, toate erau in regula. Am decis sa inclocuim filtru de motorina pentru ca inteleg ca are nu stiu ce supapa interna care mentine motorina in motor...degeaba. 

 

Rezolvarea: inlocuirea seturilor de o-ring-uri de la injectoare.

 

Azi dimineata a pornit la sfert. Sa vedem si de acum incolo. 

 

Ceea ce este foarte interesant, este ca le-am mai inlocuit o data anul trecut in Iulie pentru aceeasi problema. Voi ce parere aveti? De ce se uzeaza ata de repede?

 

o zi buna,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E frecventa problema asta cu O-ringurile de la VW - stiu caz de motor de Polo 1.4 TDI si la mine la Caddy 2.0 SDI aceleasi simptome ca la tine cu 2.5TDI. Un bun mecanic mi-a spus ca au fost proiectate (aceste O-ringuri) subestimand vibratiile mult prea mari ce le induce injectorul in timpul functionarii astfel incat distrugerile locale pot fi destul de grave chiar la km/ore de functionare destul de reduse. Ce-o mai fi acum cu moatoarele mai noi commonrail care au zgomote si vibratii mai mici decat cele vechi PD, nu mai stiu. Bine ca ai rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Buna am un Touareg din 2006 v6tdi motor BKS.Am intampinat azi o problema cu masina si cu toate testerele nu am rezolvat si nici nu stiu ce sa-i fac.I-am inlocuit azi casetofonul original cu o navi after market.Totul ok.Binenteles pana am legat-o a durat putin si a trebuit sa las contactul pus.Din pacate am uitat si de faruri si cand sa dau la cheie,nu mai avea baterie.Am legat alta baterie la terminalurile din fata,la motor...si motorul invartea dar nu mai pornea,nu se mai alimenta.Verificat sigurante ok,pus vag com pe el doar niste chesti legate de cheie care le-am sters si n-au mai reaparut.Singura constatare baiatului cu vag-ul ca nu era presiune in pompa de inalta adica era 0 nimic nu se intampla cand dadeam la automat.Deconectat bateria,si nimic.Poate ati mai patit ,nu stiu ce sa aiba chiar asa brusc sa pice pompa de inalta...sau ce ar putea sa fie.Are legatura casetofonul cu asta????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

pai pana la pompa de inalta presiune mai este cale lunga,probabil ai inteles gresit...poate pompa de joasa presiune ti-a picat sau sa ars siguranta cine stie pe la ce ai umblat mai ales cu contactul pus...verifica daca iti vine motorina in fata la filtru,asculta in dreapta spate daca bazie pompa din rezervor....cu siguranta ai facut ceva pe acolo ca nu vad sa aibe vreo legatura navi cu pompa de joasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un V6 TDI 225cp 2007 si de o saptamana a inceput sa porneasca foarte greu la rece dimineata, abia o ia la prima cheie, mentionez ca dupa ce o pornesc prima data nu mai am niciun fel de probleme dupaia, nu am niciun fel de alarma, nimic, ma gandesc la electromotor...bateria este noua.
Are totusi idee cineva ce-ar putea fi, daca v-ati lovit de asa ceva? Sa am o idee pana ajung la service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Bună ziua. De când a dat frigul, touareg-ul meu (un R5, 2.5 din 2004) pornește foarte greu la rece(uneori trebuie să-i dau 2-3 chei ca să pornească), când îi dau cheie parcă se chinuie să pornească și se oprește (menționez că la cald pornește fără probleme). Bateria de sub scaun a fost înlocuită, alternatorul funcționează  în parametri. Aveți vreo idee ce ar putea fi, ce ar trebui să fac? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile, cand ii pui contactul cat sta aprins martorul de bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@YRX, martorul stă  aprins aproximativ 5 secunde. Am să le verific totuși. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza completa, verifica senzori teperatura, injectoare, turatie electromotor, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello! Aceeasi problema am si eu! Am schimbat asa:

pompa de motorina din rezervor, -noua

pompa tandem, - noua

injectoare reconditionate cu kituri noi de oringuri, am schimbat

filtru motorina, - nou

bujii - noi

releu bujii - nou

baterie - noua

Si cu toate astea nu vrea sa imi porneasca. porneste numai daca scot peste noapte returul de la rampa de injectoare la filtru mufa RF. Daca o las conectata, nu mai porneste decat dupa indelungi incercari, dupa 2-3 minute.... Ar fi interesant sa descoperim buba acestor R5-uri proiectate la betie. Pe VCDS nu apare nici o eroare decat una la leveling la faruri, dar mna, pe motor absolut nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce descrii pare ca ai o problema de dezamorsare a allimentarìi.

Nu sunt prea familiarizat (inca) cu acest motor dar la alte dieseluri am vazut un fel de supapa pe retur care nu lasa sa se dezamoseze circuitul.

Ai incercat treaba cu parcatul cu botul in jos sa vezi daca e vreo imbunatatire?

Modificat de YRX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat, nici un rezultat! Am încercat chiar si cu busonul de la rezervor scos... Tot nimic... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa verifici electromotorul. ECU-ul da drumul la alimentare doar peste un anumit prag de turație. Daca electromotorul are periile sau bucșele uzate e posibil sa atingă greu pragul respectiv, chiar dacă asta nu e aparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problemă cu pornirea când motorul este rece , adică dimineața.La prima cheie , învârte si apoi se oprește. Când pun contactul a doua oară si iau mâna de pe cheie , electromotorul învârte pâna când porneste masina , cca 10 secunde , desi ar trebui să se oprească. Această figură o face numai când am jumatate di rezorvorul cu motorină sau chiar mai puțin. Când este plin , nu are nici un fel de problema cu pornirea. Este vb de R5 motor de 2500. Bujiile , modul de bujii au fost schimbate.ce ar putea avea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor, cea din stanga, adica din spatele soferului nu mai functioneaza... ea este responsabila de transferul motorinei din partea stanga a rezervorului in partea dreapta, la pompa care duce motorina la motor. Spor la reparat!

Modificat de alxsav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problemă cu pornirea când motorul este rece , adică dimineața.La prima cheie , învârte si apoi se oprește. Când pun contactul a doua oară si iau mâna de pe cheie , electromotorul învârte pâna când porneste masina , cca 10 secunde , desi ar trebui să se oprească. Această figură o face numai când am jumatate di rezorvorul cu motorină sau chiar mai puțin. Când este plin , nu are nici un fel de problema cu pornirea. Este vb de R5 motor de 2500. Bujiile , modul de bujii au fost schimbate.ce ar putea avea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri dimineață (au fost cam -15 grade) mașina nu a mai vrut să pornească. A încercat să pornească la primele 2-3 chei, după care nu mai învârtea, nu mai făcea absolut nimic. Astăzi am scos-o din service, problema fiind electromotorul; acum pornește la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 4/13/2016 at 10:09 PM, SidorencuD said:

Am un V6 TDI 225cp 2007 si de o saptamana a inceput sa porneasca foarte greu la rece dimineata, abia o ia la prima cheie, mentionez ca dupa ce o pornesc prima data nu mai am niciun fel de probleme dupaia, nu am niciun fel de alarma, nimic, ma gandesc la electromotor...bateria este noua.
Are totusi idee cineva ce-ar putea fi, daca v-ati lovit de asa ceva? Sa am o idee pana ajung la service....

Salut. Ai rezolvat cu pornirea grea dimineata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!