Jump to content

Pornire la rece - Probleme (Touareg 7L)


cgrosu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Azi dimineata, am constatat ca nu mai reusesc sa pornesc masina.

  • Este un Touareg R5, 2006, 55000km.
  • Sta in garaj la subsol, temp minima 15 grade.

Ieri am mers ultima data cu ea, fara probleme, a pornit ca de fiecare data la prima cheie, traseul zilnic, cam 4km (dus copilul la gradinita).

Singura ''anomalie'' a fost aceea ca inainte de a opri motorul, in stationare pe P a mers 15 minute, cu ventilatorul dat la maxim, setat pe 22 grade - i-am aplicat un spray de curatat instalatia de ventilatie.

Asa cum se vede din filmulet, dau la cheie, parca porneste motorul, iar apoi invarte ''in gol'':

http://www.youtube.com/watch?v=TTsNClan3Ds&feature=g-upl

Asa cum se vede din poza, tensiunea bateriei cu contactul pus este de 12.5.

post-73645-0-67209900-1353150708_thumb.jpg

Din filmulet nu prea e clar, dar la pornire scade de la 12.5 la 10.

Sa incerc sa incarc bateria, sa o schimb direct, care e recomandarea voastra?

post-73645-0-67209900-1353150708_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rzw_d

    9

  • cgrosu

    9

  • F l o r i n

    5

  • E L S

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu am touareg,dar ai dreptate. da sa cupleze,apoi sare bendixul si da in gol electromotorul. nu poti incerca sa pornesti de mai multe ori,din scurt,fara sa dai atata la automat in gol?

P.S. cam la toate masinile bateria pierde din putere cand dai la automat,e normal. daca ai redresor o poti pune la incarcat,nu deranjeaza...

Modificat de megamotoreta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i eventual si o scanare si vezi ce-ti apare. Incarca si bateria, cu toate ca 12, 5 e cam putin la ce-ti trebuie tie. Din cate imi aduc aminte specificicat trebuie sa fie undeva intre 12,8 si 14 parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus bateria la incarcat, dupa 2 ore pe redresor a ajuns pe la 13.

O mai las pana maine, sa vedem ce zice.

pe tester o sa o pot pune dupa ce o mut si pot ajunge la un service.

Modificat de cgrosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica noaptea incarcarea,sa nu o fiarba. nu trebuie sa sara peste 15v redresorul. e posibil sa porneasca la sfert mane dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este bateria. M-am confruntat cu aceeasi problema acum cateva zile. Ca si la mine, motorul invarte, deci, este problema de alimentare nu de baterie, si anume, pompa de motorina din rezervor. La mine, chiar daca pare nostim, un mecanic sau un asa zis mecanic, mi-a " tras" doua picioare in partea stanga sub masina, in dreptul usii de spate, in rezervor, iar masina a pornit, explicatia acestuia fiind ca , citez, : " a fost blocata pompa de motorina" !!!! Nu stiu daca este adevarat sau nu este, insa stiu ca masina, dupa un asemenea tratament, a pornit si merge!!! :winter:

Modificat de ASAlin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate vad problema nu este bendixul sau bateria deoarece motorul se invarte binisor (se vede pe turometru), problema este, din punctul meu de vedere, de la alimentarea cu combustibil. Scoate furtunul de la filtru (cel prin care vine motorina de la rezervor) si pune-i putin contactul, ar trebui sa tasneasca motorina de pe furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa aiba dreptate colegul de mai sus(ASAlin). poate ai prins vreun gunoi la pompa de motorina si s-a blocat. asa am patit si eu la alta masina pe benzina. si am gasit un baiat, a scos pompa din rezervor "ia dat" cu patentul 2-3 socuri ,pus alimentare de la baterie, si a pornit. la service imi cereau vreo 3 mil pe pomps din start.

bafta.

Modificat de john_skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta m-a intrigat si pe mine dimineata: ca pornea motorul 2 secunde iar apoi se auzea ca invarte in gol.

Nu e exclusa nici pista asta, cu alimentarea.

Lovitura cu piciorul cum si unde mai exact a fost executata...si de ce? Era pe rampa/elevator?

Masina are 2 tone plus, tre sa fii Chuck noris sa stii sa lovesti, astfel incat sa eliberezi motorina spre motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu porneste, nu e bateria(a ajuns la 14V).

Ramane sa testez daca vine motorina cand pun contactul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ca functioneaza pompa de motorina cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea pot sa-mi dau seama.

Trebuie sa aflu unde e pompa de motorina si apoi sa-mi focusez atentia in zona respectiva.

Unde gasesc oare un tester, sa vad ce eroare imi apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste-o cu spray dinala de pornit iarna, asa merge motorul si invarte pompa calumea, daca face pompa presiune ramane pornit.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina trebuie sa fie sub bancheta spate (sa ma corecteze cineva daca gresesc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am documentat si am aflat ca sunt 2 pompe, cate una pt fiecare sectiune a rezervorului. Atasez o poza.

post-73645-0-58676900-1353317423_thumb.jpg

Am ridicat bancheta din spate, am pus contactul ... n-am auzit mare lucru. Am batut in partea de sus a rezervorului, am dat la cheie, la fel. Nimic nou.

Am ridicat masina pe cric, bagat sub masina, am batut in cele 2 rezervoare cu palma/pumnul. Am observat ca sunt 2 conducte de plastic, cam 0.8-1cm diametru, una neagra si una albastra, le suspectez ca sunt cele pe care circula motorina. Cred ca cea albastra e de tur, iar aia neagra de retur. Am atasat o poza cu cele 2 conducte care cred ca ajung la filtrul de motorina. Pe cea albastra am marcat-o in poza cu sageata rosie iar pe cea neagra am marcat-o cu verde. Sper sa nu ma insel.

post-73645-0-79521000-1353322474_thumb.jpg

Din pacate, nu am reusit sa scot niciun furtun (tur sau retur)...sa vad daca vine ceva motorina... mai incerc, pozitia e destul de proasta.

Astept sa vina cu un tester niste domni de la un service din apropiere...

post-73645-0-58676900-1353317423_thumb.j

post-73645-0-79521000-1353322474_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede si in prima poza, am 1/4 din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata: clapeta de la EGR(?), datorita mizeriei adunate, nu se mai deschidea la momentul pornirii si implicit nu mai lasa aerul sa ajunga la motor. Motorul incerca sa porneasca doar cu motorina ...

Acum se curata EGR-ul si gata, e ca noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei ca mine, care nu prea se pricep la mecanica, asa arata EGR-ul, din dreapta capac motor.

In interior are o clapeta, care la oprirea motorului se inchide. La pornire trebuie sa se deschida si sa permita aerului sa ajunga la motor. Daca in interiorul lui ai cam 0.5-1cm murdarie, la un moment dat ...nu o sa se mai deschida si nu o sa mai porneasca masina.

el se ''autocurata'' cand mergi mai mult (nu doar 3-5 km pe zi cat merg eu...) cu masina, in sarcina, 2000-3000 ture.

post-73645-0-22968600-1353334877_thumb.j

Modificat de cgrosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am deschis prea tarziu forumul pentru a te mai putea ajuta. Aceeasi problema am avut-o si eu anul trecut si s-a rezolvat prin simpla curatare.

Daca mai face figuri, poti porni motorul gimasticand clapeta pana isi da drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un touareg 5.0 v10 si nici nu invarte.. nustiu ce sa ii mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut.

In ultimul timp am observat ca Touaregul meu (3.0 V6) porneste greu dimineata,desi electromotorul invarte bine.Stie cineva ce ar putea fi?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bine ai face o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

 

De ceva zile am parcat masina urcata pe bordura sau inclinata si constat ca porneste greu. Motorul incearca sa porneasca dupa care se opreste si trebuie sa dau la automat de mai multe ori. Daca parchez masina pe o suprafat dreapta, nu am nici un fel de problema. Nu am nici un martor aprins in bord. 

 

Aveti idee de la poate sa fie?

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...