Jump to content

Martor presiune ulei


alex_87
 Share

Postare recomandată

Salut,ma confrunt cu o problema aparuta din senin la un Golf2,1.6 TD,problema la care nu i-am gasit o explicatie nici eu si nici electricienii...

 

Martorul de presiune ulei se aprinde cand creste turatia peste 2000-3000 rpm motorul fiind rece sau cald,nu are importanta...am scos mufele de la sonde pe rand si ambele,tot se aprinde.

 

Daca scot si firul de pe alternator,din mufa W , nu se mai aprinde indiferent de turatie,aprinzandu-se normal cand pui pui contactul ,se stinge normal dupa 2-4 secunde si ramane stins asa cum este normal.

 

Astept idei si eventual cum as putea rezolva problema,ca sa nu mai merg cu firul de turometru scos...daca tot masina e dotata cu asa ceva :dry: !

Multumesc!

O zi excelenta la toata lumea!

Modificat de alex_87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am inteles e problema generala la ceasurile de mk2, mai stiu cativa care au patit-o cu martorul de ulei sau temperatura apa, este din ceasurile de bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sonda de presiune la care vine firul galben. Trebuie sa inchida contactul cand turezi motorul. Daca nu inchide si da la masa pana in 2000 inseamna ca e busita. Altfel vezi sa nu ai ceva fir intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu firele de la sonde scoase se aprinde dupa 2000 rpm...nu se mai aprinde decat dupa ce-i scoate firul de la turometru! deci nu cred ca are cum sa fie ce zici tu,parerea mea

Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa probezi cu alte ceasuri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca ar merita incercat cu alte ceasuri,dar sunt foarte greu de gasit diesel cu turometru CE2... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e neaparat nevoie sa schimbi cu unele cu turometru, sa schimbi cu altele de orice fel sa vezi doar daca mai face, ca daca nu mai face stii macar ca nu e problema din altceva si eventual daca te deranjaza asa de tare poti scoate becul si e problema rezolvata pana gasesti alte ceasuri cu turometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ar trebui sa iei in calcul si motorul. am patit la un benzinar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ar trebui sa iei in calcul si motorul. am patit la un benzinar asa.

 

Ok,dar din moment ce mufele (firele) de la ambii senzori de ulei sunt scoase,iar el se aprinde cand creste turatia peste 2000 rpm.....totusi de unde sa citeasca ???

Si de ce daca scot si firul de la turometru se stinge totusi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ceasurile jos si verifica circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?3993641-Odd-Oil-light-problem

 

in primele 2 posturi descriu exact problema ta, si la sfarsitul primului post descrie treaba cu aprinsul la 2000 de ture

 

in al doilea post iti explica de la ce e

 

deci schimba ceasurile ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu firele de la sonde scoase se aprinde dupa 2000 rpm...nu se mai aprinde decat dupa ce-i scoate firul de la turometru! deci nu cred ca are cum sa fie ce zici tu,parerea mea

De unde ai tras tu concluzia ca nu trebuie sa mai bazaie cu firele scoase?

Daca nu ai nici cea mai vaga idee cum functioaneaza nu inteleg de ce nu vrei sa verifici ce ti-am spus eu. Sau poate ti se pare mai simplu sa schimbi ceasuri decat sa masori un minut cu aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu firele de la sonde scoase se aprinde dupa 2000 rpm...nu se mai aprinde decat dupa ce-i scoate firul de la turometru! deci nu cred ca are cum sa fie ce zici tu,parerea mea

De unde ai tras tu concluzia ca nu trebuie sa mai bazaie cu firele scoase?

Daca nu ai nici cea mai vaga idee cum functioaneaza nu inteleg de ce nu vrei sa verifici ce ti-am spus eu. Sau poate ti se pare mai simplu sa schimbi ceasuri decat sa masori un minut cu aparatul de masura.

Pai cum as putea sa verific? Te rog explica-mi pas cu pas!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai aparat de masura poti sa pui firul galben la masa. Nu trebuie sa se mai aprinda nimic.

Sonda doar cu aparatul de masura  vezi ce rezistenta are, trebuie sa se faca zero cand turezi motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sonda de presiune la care vine firul galben. Trebuie sa inchida contactul cand turezi motorul. Daca nu inchide si da la masa pana in 2000 inseamna ca e busita. Altfel vezi sa nu ai ceva fir intrerupt.

Multumesc mult de informatii,au fost de mare ajutor! Ai avut dreptate,firul galben se tinea doar in izolatie ,restul era rupt...binenteles am refacut traseul si functioneaza !

 

Daca se considera topicul fara importanta,se poate inchide!

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

 

O zi excelenta si weekend placut la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!