Jump to content

HELP!!! unknown object in my car... (filtru de carbon activ)


alex222
 Share

Postare recomandată

dupa cum stiti, uni dintre voi, am avut un accident :rr: . motorul nu are nimic!

sub aripa din fata dreapta a gasit un cilindru pozitionat vertical, cam 25-30cm lungime si 7-8 cm diametru. in el intra doua furtune de 1 cm diametru, unul s-a rupt de la crash.... cred ca trecea aer prin ele pentru ca nu aveau urme de benzina, ulei sau alte lichide....... masina merge la fel de bine, nu s-a schimbat nimik!!!

la ce foloseste chestia aia???

multzumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne documentam si transmitem :salut:

Dar asta va fi duminica, cand o sa-mi primesc cartile inapoi.

merci ft mult!

acum sunt in dilema! nu ca s-ar simti vreo diferenta cu sau fara filtru, dar totusi nu e pus degeaba acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

un filtru cu carbon activ absoarbe gazele care se fomeaza in rezervor prin evaporarea benzinei si le trimite spre ardere in motor. (sau ceva de genul asta).

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

un filtru cu carbon activ absoarbe gazele care se fomeaza in rezervor prin evaporarea benzinei si le trimite spre ardere in motor. (sau ceva de genul asta).

Bog

deci... daca am furtunul rupt se evapora benzina din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... da, si in 199 de ani ramai cu rezervorul gol.... :salut:

Eu cred ca filtrul cu pricina are mai mult un caracter de protejare a mediului. Oricum, nu cred ca e greu de inlocuit/innadit furtunul.

Insanatosire grabnica la machinutza!

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogMW are dreptate, DAR trebuie reparat. Altfel motorul trage si aer nefiltrat, cu consecintele ce se impun... Oricum, probabil se poate lipi si asta vechi :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum stiti, uni dintre voi, am avut un accident
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Daca bine imi amintesc, furtunul intra DEASUPRA injectiei, nu dedesubt. SI aerul ala (ce vine de al filtrul cu carbon activ) trebuie masurat. Ca daca nu-l masoara ECU, este AER FALS :) (Din punctul de vedere al calc-ului masinii ) Iar la Bosch Mono Motronic (adica ce are Alex pe masina) nu exista alt debitmetru de aer la admisie in afara de cel din blocul "monopunctului" Ce-i drept, daca il obturezi (furtunul) nu mai conteaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Daca bine imi amintesc, furtunul intra DEASUPRA injectiei, nu dedesubt. SI aerul ala (ce vine de al filtrul cu carbon activ) trebuie masurat. Ca daca nu-l masoara ECU, este AER FALS :) (Din punctul de vedere al calc-ului masinii ) Iar la Bosch Mono Motronic (adica ce are Alex pe masina) nu exista alt debitmetru de aer la admisie in afara de cel din blocul "monopunctului" Ce-i drept, daca il obturezi (furtunul) nu mai conteaza...

merci foarte mult...

pana la urma am reusit sa-l fac, dar acuma stiu macar despre ce este vorba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!