Jump to content

Trimuri interior passat B7 in passat B6


costel08
 Share

Postare recomandată

No buna treaba. Ma pregatesc si eu de acest retrofit. Eu stiu caz la care sa rupt tija. Ori a asteptat prea mult sa invarta dupa ce sa incalzit si sa racit si a devenit casant plasticul ori ceva nu a facut bine.  Banui ca nu e greu. Incalzesti si invirti cate putin si tot asa. Hmm sa vedem ce combin eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... E usor. Incalzesti 20-30 de secunde si rasucesti. Tii rasucit pana se raceste. Tija va reveni dar nu pana la pozitia initiala. Repeti pana tija ramane pe pozitia care iti trebuie.

Pe cei din Bucuresti ii ajut cu placere, daca au acees la o priza :D

 

Modificat de nykky42001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wrong post

Modificat de nykky42001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nykky42001 ai un tutorial cum scot maneta actuala . Eu as face doar maciulia si husa nu si plansa cu butoane. Mie de frana electrica ca tre mutata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 minutes ago, lucaflo26 said:

Nykky42001 ai un tutorial cum scot maneta actuala . Eu as face doar maciulia si husa nu si plansa cu butoane. Mie de frana electrica ca tre mutata.

Daca faci ce am facut eu trebuie schimbat tot: trimuri, butoane, mutat butoane, inclusiv cel de avarii, consola... Eu am avut o nebunie pe care am reusit sa o duc la capat. Acum nu stiu daca as lua-o de la capat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua-o de la capat. Acum stiu exact cum si de ce sa apuc problema ca sa mearga rpd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream mai degraba la banii investiti si la negocierile pe care le-am purtat cu nevasta-mea. La atlcineva as face oricand modificarile pe care le-am facut la mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un colaj inainte/dupa... Spor si altora!

 

Progres.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu m-as chinui sa fac modificarea nici daca ar fi gratis. Nu e mare diferenta, si fiecare versiune are farmecul ei....

Oricum, felicitari pentru pricepere si efort. Cred ca e mai bine si cu butonul de frana de mana, e mai ergonomic si mai bine pozitionat. In locul celui vechi, din stanga, ramane butonul sau se acopera cu un trim?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valioglu, Da, fiecare cu ce ii place. In locul butonului va veni un alt buton, nu pentru frana de mana... deocamdata e proiect. Cand va fi gata voi expune si povestea lui. Dar pana atunci ramane la faza de proiect, despre care nu voi spune nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici chiar asa. Vreau sa fac un switch pentru resetatea ceasului, mai șucar. Am mai multe idei, dar inca nu m-am hotarat asupra uneia. Mai sondez terenul pentru piese si in functie de acest lucru, ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face un mic montaj, in acest sens, si sa foloseasca impulsul care il da din buton - totusi, zic ca nu e cea mai potrivita locatie.... se mai joaca unii/altii la butoane, iti reseteaza ceasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu voi folosi butonul, ci doar locul, cu un capac discret si un intrerupator ieftin. Nu ma apuc sa leg dracovenia la butonul de la frana de mana. E prea mare chin, riscul de care a spus si iobau. 

Pur si simplu acolo voi pune un switch normal, eventual unul NC, si ii fac si un capat, care sa nu permita actionarea lui directa. Asta e proiectul. Simplu, nimic complicat pentru ca nu cred ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e pacat sa-i strici aspectul original - dupa cum am mai scris, fiecare face asa cum ii place lui.... dar asta e parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez ca fac carcasa dintr-un buton original de frana, defect, 1 pentru a se potrivi perfect in locas si 2 pentru a pastra aspect original, capacul fiind partea care se apasa. E posibil sa muncesc si sa stric ceva butoane, dar sper sa le gasesc la kg si ieftine.

Revin cu remarca ca e doar un proiect. Nu m-am apucat de nimic. Si nici nu pun nimic pana nu sunt multumit din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat pana la urma tot ornamentul, pentru ca era prea mare bataie de cap si mi se cam luase. Proiect de viitor (indepartat) grilele de ventilatie, butoanele de pe usi si, poate (putin probabil) fetele de usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vreau sa fac si eu schimbul asta... inclusiv clusterul vreau sa il schimb.

insa pana atunci vreau sa imi infoliez trimurile de mahon cu ceva colant aluminiu polisat.

are cineva idee daca imi ajunge o folie de 50cm x 152cm doar pentru trimurile orizontale, de sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vazut ceva folie de genul asta pe ebay, in China, dar era de vreun m2, parca si era vreun bulion. Dar nu stiu cat de bine arata.

Mai usor le gasesti pe alea sa le iei.

Modificat de nykky42001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantat o sa sara in ochi, pentru cunoscatori, o sa se vada pe la colturi, butoane, etc - cred ca singura varianta ok, excluzand inlocuirea trimurilor cu unele oem, este hidrotransferul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce-am inteles, hidrotransferul nu e o solutie tocmai ieftina. E o solutie buna daca ai vreun proiect custom, dar daca vrei sa ramana cat de cat OEM, mai bine cauti un set de culoare dorita sau le iei pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este mai ieftin decat un set de trimuri de aluminiu, in stare perfecta.

Nu este chiar ieftina, nu este colant - care se vede de la o posta ca e o solutie ieftina - si financiar.... si optic...

Corect - sunt pentru trimuri aluminiu OEM Sh - sunt contra colant pe ele - strict parerea mea, va rog sa nu va suparati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Stie cineva dacă este o diferență de culoare între "alu blue steel" (WJ5) și "brushed aluminium" (20V sau PD4)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alu blue steel e plastic vopsit in imitatie de brushed alu si 20V e alu brushed real

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!