Jump to content

Black & Decker Battery Booster


remier
 Share

Postare recomandată

A folosit cineva acest gen de aparat ?



exista in oferta emag acesta:

http://www.emag.ro/robot-pornire-auto-black-decker-12v-3ah-benzina-2000-cc-incarcare-15-min-bdv030/pd/E0LSDBBBM/

sau acesta

http://www.emag.ro/robot-pornire-auto-black-decker-450-a-bdjs450/pd/ENLSDBBBM/

Am niste temeri legate in special de primul model care furnizeaza bateriei energie prin priza de bricheta.
Se mentioneaza ca trebuie opriti toti consumatorii inainte de a apasa butonul "Booster", (lampa interioara, becuri pozitii sau radio etc.) deoarece pot fi deteriorate sau chiar arse. A doua problema este ca din cate stiu priza de bricheta nu functioneaza daca e scoasa cheia din contact.

Si ultima mea intrebare: poate fi afectat sau ars calculatorul masinii?
Rog raspunsuri avizate, in special de la cei care se pricep la partea electrica.
Multumesc

Modificat de remier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

priza de bricheta functioneaza la unele masini, la altele nu (din fabrica) sau poate fi modificata invers.

 

aparatul cred ca ia de la bricheta curent slab, il acumuleaza (ca un condensator ?) si apoi o furnizeaza repede pe toata, pt a ajuta la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i mai ieftin un set de cabluri de pornire? la prima abatere a bateriei rogi pe cineva sa iti dea curent si pleci direct la service sa vezi daca nu cumva e din alternator si apoi direct la magazin si iei alta baterie. Sa zicem ca ar fi util cand umbli singur prin pustietati, dar si atunci ar trebui sa ai bateriile din el incarcate, incarcare care se face la 220v - de unde in pustietate?. In cazuri din acestea e mai util un generator la 12v pe benzina.



@Muale, aparatul acela are acumultori care se incarca de la retea si timp de 15 minute cat sta cuplat pe priza de bricheta "revigoreaza" bateria.

 

PS tot ce am scris pana acum a fost despre aparatul din primul link.

 

Cel din al doilea link e un acumultor pe care il incarci de la retea (220v) si il cuplezi cu clesti direct la baterie, probabil iti asigura o pornire maxim doua.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar al doilea merita banii. celalalt nu poate sa porneasca o masina cu bateria moarta de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amandoua is pocnitori....daca vrei ceva puternic ,testat,pe care te bazezi oricand,ia-l pe asta.

Am pornit cu el Transporter 2.5TDI mort total,a fost floare la ureche,si la cum se comporta cred ca iti pornesc 3 V6-uri diesel fara sa-l reincarc

Eu l-am luat pt iesirile la munte,imi place sa ascult muzica pana moare bateria de tot

http://www.booster.ro/accesorii-auto/utile-in-masina/xantrex/robot-pornire-600a-powerbox-7147.html

Modificat de SL1210
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dic

Am cabluri de pornire, problema e ca am stat cu ele pe marginea drumului si abia dupa o ora a oprit cineva...culmea cu un suv mercedes.

Asa ca am zis ca e buna o solutie de rezerva. Cel din primul link se incarca acasa la 220, o data la 2 luni si se pastreaza in masina, mai ales cand mergi cu cortul prin pustietati. E bun si pentru incarcarea altor device. Se poate incarca si in masina in timp ce mergi la drum. Eu am achizitionat versiunea BDV040 care poate porni motoare pe benzina sau diesel pana la capacitate de 3000 cmc.  Dezavantajul este ca trebuie asteptat 15-20 minute pana regenereaza bateria.

Pe cel din link-ul al doilea, l-am descoperit abia de curand, si pare mai util pentru ca se leaga direct cu clesti la baterie si porneste masina instant.

Mai sunt si alte ustensile utile la masina de la Black & Decker:

 

Asta ar fi despre functionarea acestui gen de aparate, raman intrebarile mele de mai sus la care sper sa primesc niste sfaturi.

 

@

SL1210 E mult superior ce ai tu, inteleg ca are si compresor si invertor de tensiune de la 12 Vcc la 230Vca /400watt....pacat ca nu am avut informatia mai devreme, o sa incerc sa fac retur sa-l i-au pe acesta. multumesc :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la intrebarile tale si din descrierea aparatului (are 3 baterii de 6v) care genereaza 18 v in serie, eu n-as baga in priza de bricheta aceasta tensiune. Ca sa reincarc bateria in 15-20 minute as atasa clesti la firele aparatului (din primul link) pe care i-as conecta la bornele bateriei dupa ce in prealabil am deconectat borna +, astfel acea tensiune de 18v nu va ajunge in instalatia masinii ci doar in baterie. Apoi deconectez aparatul pun borna si incerc sa pornesc.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dic

Nu e doar tensiunea de 6x3=18Volti, are si un montaj electronic care face o incarcare rapida in forta a bateriei de pe masina (in 15-20 minute).

Vezi in post #6 am pus un link unde se vede figurat transferul de energie in ambele sensuri.

E buna ideea ta, dar o sa incerc sa-l dau inapoi ca sa-l cumpar pe cel sugerat de colegul Sl1210 care e mai puternic,, si are si compresor si invertor de 400w

 

@Sl1210

Modelul tau cum se cupleaza la masina?  Cu cabluri groase si clesti direct la baterie si pornire instantanee a motorului, sau tot prin fir subtire la bricheta si asteptare 20 minute sa se regenereze putin bateria?

Este ca cel din link-ul postat cu compresor si invertor 12Vcc >>>220 Vca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum i-am spus si eu, primul in nici un caz, al 2-lea da. dar celalalt e mai bun, al colegului de mai sus.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@Sl1210

Modelul tau cum se cupleaza la masina?  Cu cabluri groase si clesti direct la baterie si pornire instantanee a motorului, sau tot prin fir subtire la bricheta si asteptare 20 minute sa se regenereze putin bateria?

Este ca cel din link-ul postat cu compresor si invertor 12Vcc >>>220 Vca?

direct pe baterie cu cabluri groase,nu astepti nicio regenerare.Poti porni mai multe masini cu el,una dupa alta

E exact ala din link cu compresor,invertor si lanterna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste produse consumer unreliable dupa parerea mea. Un robot bun de pornire costa peste 1000 RON.

Cautati pe net si vederi diferentele, cea mai evidenta dintre ele este grosimea cablurilor. Unul profi are cabluri cat degetul mare de groase, clesti de cuplare super-solizi, din cupru; astea consumer sunt vai mama lor... nicio sansa sa transmita macar 100A la curentul de pornire; se vor incalzi ca dracu. Asadar sa nu-mi spuna mie nimeni ca porneste cineva un diesel cu bateria muci cu pocnitorile alea 2 din primul post. Sa fim seriosi.

Acelasi lucru e valabil si la cablurile de pornire, folosesc frecvent. Am cumparat din metro de m-am plictisit. Pana nu m-am dus sa imi iau cabluri groase cat degetul si clesti profi n-am rezolvat nimic.

Sfatul meu: verificati/incarcati macar de 2 ori pe an bateria masinii la un centru profi, cu scule profi si n-o sa fie cazul de cabluri sau boostere.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cablurile de curent...daca nu stii ce sa achizitionezi,si iei trompete de 30 lei setul,plangi cu ele in mana langa masina si stai 20-30 minute pana reusesti sa pornesti masina moarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Publicat (modificat)

Eu m-am jucat cu amandoua acum cativa ani cand au aparut si pot spune ca adevarul e undeva la mijloc... incerc din amintiri un rezumat

1. sunt diferite constructiv, lesne de observat si din specificatii (primul nu porneste baterii moarte)

2. nu sunt maintenance free... adica, daca nu le vei folosi (cel putin al doilea), capacitatea acumulatorului scade in timp

3. made in china, sunt cum erau Daciile odata - te poate tine f bine sau nici nu porneste

4. unul functional si intretinut 100% e ok

5. avantajul celor de tip invertor (si nu ma refer strict la B&D) este ca (in principiu) nu bulesc electronica masinii

6. ca si cadou, as lua a doua varianta

 

Fara legatura stricta cu subiectul, am folosit fara probleme un inverter de 220V de 400W de la B&D - alea chiar le recomand (100W bricheta, 400W borne parca)

 

Concluzie: 2 cabluri de sudura de 16 si 4 clesti de masa 150/180A sunt de tinut in portbagaj :D

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am returnat azi la emag "jucaria" din primul post care era buna doar pt. incarcat tel mobil si pe post de lanterna....ceea ce nu merita banii si am cumparat un un PowerBox multifunctional care este recomandat pentru a porni masini cu motoare pe benzina si diesel de pana la 3000 cmc:

 

http://www.canadiantire.ca/AST/browse/4/Auto/SolarPortablePower/PowerPacks/PRDOVR~0112016P/Eliminator+600A%2B400W+Power+Box.jsp?locale=en

 

+ doua cabluri de zdravene cu clesti de 3 m, si un cablu de otel pentru remorcare care vor sta in portbagaj tot timpul, asa ca mi-am asigurat independenta prin pustietati, la cort, la pescuit etc. Sper sa nu mai am probleme in continuare.

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi si comentarii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!