Jump to content

De ce imi place Superb-ul meu!


Rave
 Share

Postare recomandată

Titlul spune totul! Go!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Intentionez sa achizitionez modelul nou de Superb...cred ca unul dintre motive este ca am sufucient spatiu incat sa nu imi mai bata nimeni cu genunchii in spatarul scaunului. Este o oroare sa tot trag scaunul mereu in fata cand se urca cineva in spatele meu, precizez ca am o constitutie mai robusta 1,87 cu 105 kg si ma chinui cu o Fabia!

Nu am ce-i reprosa acestei masini, parere personala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul spune totul! Go!

Biiiine, Rave ! :)

 

Pentru ca:

1. Optic vorbind este...diferita :) Calandrul vertical si nervura capotei, ii dau o imagine "obraznica", daca pot folosi termenul. Spatele completat cu eleronul de portbagaj are multa personalitate, dispare imaginea standard cam "blajina" si fada.

2. Interiorul este asamblat cu grija, iar materialele sunt surpriza placuta. Plasticul de pe bord nu se incinge atat de tare in soare, fetele de usa, consola centrala si inclusiv usa torpedoului (!) sunt din plastic moale

3. Ma simt foarte bine in masina: bordul alb, iluminarea ambientala alba si micile tuse de "verde Skoda" dau o atmosfera "lounge+quality"

4. Imi plac la nebunie micile detalii: iluminarea cu led din manerele usilor, ledurile albe din tavan care se reflecta pe trimul negru lucios al DSG-ului, display-ul spate cu o tusa de clasa superioara, multiplele carlige din portbagaj si mai ales...cele doua compartimente laterale inchise din portbagaj, in care incap toate maruntisurile, eliberand perfect portbagajul: lichid de parbriz, plase de cumparaturi, vesta reflectorizanta, etc

5. Farurile bixenon AFL sunt excelente. Nu mi-a venit sa cred ca e diferenta functionala fata de Bixenonul adaptiv de pe Passat B6

6. La 1.90 ma simt excelent in masina

7. Antifonarea si linistea din masina, calatoriile lungi sunt un deliciu

8. Reglajul suspensiei: suspensia standard + roti 17'' este suficient de ferma incat sa nu dea senzatie de "barca" pe viraje, trasmite sec denivelarile drumului, dar in acelasi timp este suficient de confortabila.

9. Pentru ca este un "underdog" pe care il descoperi cu placere pe masura ce petreci timp in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place in primul rand ca are hayon twindoor, din acest motiv fiind practica; pot cara obiecte voluminoase, inclusiv bicicletele.

In felul asta s-a reusit un compromis intre forma eleganta de limo si flexibilitatea unui break.

 

Spatiul la picioare in spate, scaunele electrice standard pe majoritatea versiunilor, iluminarea rotitelor de la aeratoare, clante, picioare, plafon , creaza o atmosfera placuta noaptea.

 

Luminile din interior alb verde nu deranjeaza comparativ cu rosu, portocaliu, albastru strident.

Vad ca si noul Focus a revenit de la rosu cu alb la un fel de bleu-verzui, in timp ce VW se reorienteaza catre alb.

 

Posibilitatile mari de personalizare a masinii o fac castigatoare in comparatie cu japonezele care se vand la "pachet", iar dieselul CR de 2.0/170 cai bate la rafinament si costuri concurenta cu 2.1 sau 2.2 l de la Ford, Renault, PSA, Mercedes, Honda, Toyota . Multumim VAG ptr motoarele reusite :).

 

Legat de tdi de 170 cai e funny dar cand am cumparat eu masina, era cea mai ieftina din grupul VAG indiferent de clasa  (mai ieftina ca Octavia RS, Golf GTD, Passat, Audi A4 etc)

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand imi place spatiul interior. Este prima masina unde imi arajez scaunul cum doresc fara sa am grija pasagerului din spatele meu chiar daca este la fel de inalt (192cm).

Imi place portbagajul twin-door, practic si elegant in acelasi timp.

Ador motorul 2.0 TDICR 170CP, ofera suficienta putere cand ai nevoie si poate consuma foarte putin daca mergi linistit. (Ma bucur ca nu am luat Toyota Avensis 2.0 124CP)

Ma simt foarte bine la bord chiar si ca pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place totul mai putin ca rezervorul are 60l si nu 70l ca la passat si ca nu se poate deschide portbagajul de la buton din interiorul masinii.

Si apropo de capacitate rezervor... cel mai mult am alimentat 56l cand imi arata range 0. A reusit cineva sa alimenteze mai mult? E ceva in neregula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acelaşi dubiu îl am şi eu ... când îmi arată range 90 please refuel, nu intra mai mult de 45l, iar când am mers la risc până la range 15km am pus 54l maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci?

E rezervorul mai mic de 60l sau senzorul din rezervor este montat astfel incat chiar si la Range O (zero) sa mai ai 4l de carburant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un senzor, e un plutitor amarat, acuratetea nu e punctul lui forte. Eu am alimentat 50 litri cand aveam range 0, in conditiile in care rezervorul e de 55 litri. Nu va mai stresati cu problema asta, autonomia (range) scade mai repede decat se fac km in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus 57.3l cand am luat masina. arata 0 range, evident. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la prima alimentare mi-a intrat 51.62 l pe 10 mai 2011 ... Costa 5.62 lei/litrul la Mol... Am pastrat bonul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

 Spatiul e unul dintre marile plusuri ale masinii, motorul CR ( il ador in special pt. ca vin de pe un PD care scutura la pornire, dar cu avantajele lui); finisajele mi se par decente , clar peste ce era in Jetta , vb. totusi de cls. de lux de la Skoda :icon_bounce: . Ce sa zic .. o masina bine inchegata care adora drumurile lungi si mai putin aglomeratia urbana. Pe scurt o masina de familie ideala. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!