Jump to content

Audi TT 3.2 DSG


Xenadrina

Postare recomandată

Faina mashina. Nu sunt mare fan TT dar imi place ca e curata si ca luceste fain caroseria. Se vede clar ca ai grija de ea. La fel, jantele le consider super faine si ai tot respectul meu pentru modificarile (cu gust) care le-ai adus mashinii. Cum spunea si un alt coleg mai sus, multi o dau in laturi cand vine vorba de modificari. Si de la bun gust, se ajunge la tzaranime.

 

Keep up the good work. Ai un Like de la mine :))

Mersi , apreciez "Like-ul" tau :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Xenadrina

    60

  • xht20

    16

  • florinpbv

    10

  • cogdao

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu va suparati pe mine dar la viteze foarte mari fanta aceea scade din coeficientul aerodinamic al masinii. Orice suprafata neregulata creste coeficientul de drag.

 

Doar parerea mea.

Link către comentariu

in cazul de fata fiind vorba de un motor aspirat nu prea cred ca era nevoie de asa ceva, diferentele sunt cred insesizabile, la motoarele turbo e o problema cu caldura degajata in compartimentul motor, eu am recurs la un artificiu folosit de cei de la Sportec, cred ca acelasi te-ar ajuta si pe tine, in locul fantelor pe capota al caror adept nu sunt din cauza apei, prafului si altor chestii ce pot intra pe acolo...

 

oricum e de apreciat calitatea lucrarii, mi-a placut grija cu care s-a operat in zona :)

 

in prima poza  RS600 Sportec iar in a doua scutul meu, eu am adaugat plasa pentru a preveni anumite chestii sa intre pe acolo...

post-39984-0-81582800-1373371292_thumb.j

post-39984-0-02189500-1373371386_thumb.j

Modificat de mik15
Link către comentariu

Teoria o stiu si eu, dar ma intrebam daca ai masurat practic: temperatura aerului in admisie, puterea motorului pe dyno, etc.

Un efect are cu siguranta fanta aia(cu toate ca e foarte mica), dar nedumerirea mea era daca simti un raspuns sensibil mai bun al acceleratiei(caci mai mult nu are ce sa fie), in comparatie cu riscurile asociate in cazul in care te prinde ploaia si intra apa pe acolo(noroc ca admisia e inchisa). Sunt expuse bobinele, circuite electrice, s.a.m.d.

Sa nu ai impresia ca discrediteaza cineva munca si ideea, dar nu orice modificare e buna/ utila prin definitie, mai ales la motoare aspirate.

Fanta respectiva are rolul de a raci carcasa filtrului de aer , acesta a fost scopul modificarii iar rezultatul este cel asteptat , apa nu intra dupa 2 saptamani de mers prin ploi torentiale , compartimentul motor este curat . sunt multe masini cu fante mult mai mari in capota inclusiv supercar-urile si nu au probleme pe timp de ploaie ( nu au bobine sau circuite subacvatice :icon_thumleft: )

 

Nu va suparati pe mine dar la viteze foarte mari fanta aceea scade din coeficientul aerodinamic al masinii. Orice suprafata neregulata creste coeficientul de drag.

 

Doar parerea mea.

Este posibil .

 

in cazul de fata fiind vorba de un motor aspirat nu prea cred ca era nevoie de asa ceva, diferentele sunt cred insesizabile, la motoarele turbo e o problema cu caldura degajata in compartimentul motor, eu am recurs la un artificiu folosit de cei de la Sportec, cred ca acelasi te-ar ajuta si pe tine, in locul fantelor pe capota al caror adept nu sunt din cauza apei, prafului si altor chestii ce pot intra pe acolo...

 

oricum e de apreciat calitatea lucrarii, mi-a placut grija cu care s-a operat in zona :)

 

in prima poza  RS600 Sportec iar in a doua scutul meu, eu am adaugat plasa pentru a preveni anumite chestii sa intre pe acolo...

Fiecare are logica lui proprie cand e vorba de modificat masina si sa faca alegerile care crede el ca l-ar ajuta intr-un fel sau altul in functie de planurile de viitor

Modificat de Xenadrina
Link către comentariu

Imi place cum au vopsit-o, au lucrat bine baietii. La ce service este, tot la Florin la Metivo?

Link către comentariu

Nu prea ma omor dupa TT, dar al tau imi place le nebunie, felicitarile mele. Culoare m-a innebunit, e criminala :icon_thumleft: . Tine-o tot asa, ai un tt-u superb.

Link către comentariu

Unde a fost vopsita? Esti multumit de calitatea lucrarii?

Modificat de cogdao
Link către comentariu

arata bine, baietii chiar stiu meserie, frumos lucrat, daca noua din poze ni se pare bine tu cum cataloghezi lucrarea lor?

Link către comentariu

Ca sa ne intelegem , nu sunt aici pentru a face reclama ,  sunt partener la un Service . Lucrez cu oameni foarte profesionisti care pun suflet in ceea ce fac..nu vreau sa transform topicul intr-un fel de magazin sau discutii legate de preturi . Multumesc pentru intelegere.



Am vospit bara , aripile , capota , am afumat stopurile de pe aripi si am revopsit jantele negru mat

IMG_1936.jpg
IMG_1937.jpg
IMG_1938.jpg
IMG_1939.jpg
IMG_1940.jpg
IMG_1941.jpg
IMG_1942.jpg
IMG_1943.jpg
IMG_1945.jpg
IMG_1946.jpg

Modificat de Xenadrina
Link către comentariu

acum am vazut pozele cu motorul, care pare a fi VR6-le de la VW si nu V6-le clasic de la Audi cu unghi de 90, inseamna ca ai distributie pe lant....?

Modificat de mik15
Link către comentariu

Pai masina are motor transversal, e platforma de Golf 4. Deci motorul tot de acolo e preluat, oarecum asemanator cu Golf 4 R32..

Link către comentariu

acum am vazut pozele cu motorul, care pare a fi VR6-le de la VW si nu V6-le clasic de la Audi cu unghi de 90, inseamna ca ai distributie pe lant....?

 

Pai masina are motor transversal, e platforma de Golf 4. Deci motorul tot de acolo e preluat, oarecum asemanator cu Golf 4 R32..

 

Audi TT 3.2 V6 este identic cu Golf IV R32 , diferentele sunt la caroserie si interior . Motor , cutie , transmisei ,suspensie , sistem de franare sunt identice , distributie pe lant.

400 CP audi S3

 

IMG_1952.jpg

Modificat de Xenadrina
Link către comentariu

un super motor :) . Nu stiu de ce eu aveam impresia ca are motorul de la Audi, desi ala nu avea loc, gasisem un TT 3.2 dar nu mai aveam chef de inca un motor la care sa fac distributia si de aceea nici macar nu m-am dus sa ma uit la el.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Ma gandesc ca cei de la Longlife ti-au facut opera?un filmulet cu sunetul ar fi demential...

Apropo din pura curiozitate impozitul cat este?6xxx Ron??

Link către comentariu

Ar mai trebui un x la numarul tau H0lyboy

 

Dar cred ca merita la cum arata masina. Acum sa o si auzim :D

Link către comentariu

Dupa evacuare , admisie si noul soft a venit timpul ca puterea castigata sa ajunga roti. Cutia de viteze DSG avea nevoie de un upgrade , s-au schimbat rulmentii , valvele de presiune au fost inlocuite cu unele mai performante care rezista la presiuni mai mari , ambreaje sport , filtru de ulei sport  si ulei .

999751_1407420249479439_914501080_n.jpg
9353_1407420262812771_835167380_n.jpg
1173605_1407420246146106_826248638_n.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!