Jump to content

Golf 4 1.6 SR AKL + GPL


ceobyc

Postare recomandată

Salut,

Iaca si eu in famalia VW. Eram in cautarea unei masini ieftine si bune pe benzina caruia sa ii instalez GPL.

Asa am intrat in posesia unui Golf IV 2 usi motor 1.6 SR AKL, echipare higline. Masina avea potential. Am luato joi, vineri deja avea instalat GPL Tomasetto, computer stag 4+, un pic mia scum decat stag 200 care il au majoritatea instalatiilor, injectoare poloneze, bune, rezervor toroidal 54 de litri. Instalatie si montaj 2500 RON.

Am programare la Augsburg pentru revizie si schimb anvelope tigar 205/60/r15, momentan am niste 195/65/r15. Am vrut sa fie un noi si bune (am incredere in brandul  mai ieftin al celor de la micheline. Nu stau foarte bine la energie dar stau bine la acvaplaner si zgomot ;) ).

Dupa o curatare de tapiterie si o inspectie la trenul de rulare si motor am dat si o fuga la mare in week, pe gpl bine inteles :). Referitor la consum mers pe autostrada 120 , nu imi inspirau mau multa incredere anvelopele curente, si fataila Mamaia- Constanta consum pe trip computer 8,4 la plinul buteliei 8,6. M-a multumit ;). Cand mergeam constant la 120 imi arata 7,2.

Trebuie sa recunosc ca imi trebuia o masina ieftina era sa iau un logan chel 2005 la 1700 E cu tot cu instalatie, s-a razgandit si asa am gasit golful asta la 2000 E. Imi place deja foarte mult, e destul de teapan, la 120-130 nu e zgomotos desi aveam 2 pneuri iarna doua vara :p.

Am facut 1000 Km zilele astea si e ok, ma declar fan surprins placut de model.

Am si ceva probleme:

1 trapa nu culiseaza doar se ridica, plafonul de sub trapa nu se retrage singur, am inteles ca asa trebuia sa faca, o sa vad daca pot repara ceide la Augsburg

2 Geamul sofer nu merge butonul pe prima pozitie, se aude ceva in usa, daca apas mai tare merge full pana jos. Totusi se aud niste zgomote cand coboara, tot asa sa vad ce fac cei de  la service

3 Intra un pic greu in viteza, sa vad la service daca se poata regla un pic, sper sa nu trebuiasca schimbat ambreiajul. Nu este foarte deranjat dar mi-ar placea sa mearga perfect ca restul masinii.

 

Sa vad cand imi curata clapeta de acceleratie si egr si ce clapeta am, vreau tempomat ;). Amortizoarele par slabute la testul manual efectuat pe botul masinii, sa vedem la test service ce zice.

Cam atat, revin cu ceva poze zilele astea.

Acum buonez in masina vreau sa intru un pic in vag com sa ma joc un pic daca tot am primit o interfata cadou :)

Link către comentariu
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ceobyc

    24

  • Iulian M

    4

  • mad_kat

    3

  • Geisterfahrer

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari!Hai cu pozele ! :P

2000 de euro in Germany da? + vreo 300 taxa de inmatriculare si te-ai scos bine de tot !

Daca intra greu in viteza , schimba uleiul din cutie si probabil asa vei rezolva problema.

Link către comentariu
Geisterfahrer

Inteleg ca tre sa fie ieftine, dar stai departe de Tigar. Au iesit catastrofal de fiecare data cand au fost testate de ADAC Magazin. Nu exista ieftin si bun ;) Din cate stiu eu, Tigar sunt reesapate!

 

Cu cei de la Augsburg tata a avut numai experiente neplacute. Nu stiu sa repare nimic, nu s-au bagat nici macar sa dezlipeasca retrovizoarea de pe parbriz, cica le era frica sa nu crape parbrizul, ca nu-s asigurati. A dezlipit-o singur cand a ajuns acasa fara probleme...

Link către comentariu

cateva foto



alte foto



din pacater tel este slabut rau



o sa pune unele mai bune zilele astea



2000 euro a fost deja inmatriculata cu dovada ca nu are taxa recuperata.

post-121647-0-52266600-1369762472_thumb.

post-121647-0-01692100-1369762474_thumb.

post-121647-0-44017500-1369762475_thumb.

post-121647-0-81131400-1369762476_thumb.

post-121647-0-91759200-1369762597_thumb.

post-121647-0-84283700-1369762599_thumb.

post-121647-0-58610000-1369762601_thumb.

post-121647-0-69030100-1369762658_thumb.

post-121647-0-69583300-1369762660_thumb.

post-121647-0-39567800-1369762662_thumb.

post-121647-0-66482900-1369762710_thumb.

Link către comentariu
mihai.onu94

Pentru 2000 de euro arata foarte bine masinuta. Sa o conduci cat mai mult si cu cat mai putine probleme.

Am si eu o curiozitate, mai ai roata de rezerva? Daca faci pana ce faci?

Link către comentariu

Tot nu inteleg cum naiba ai dat doar 2000 de euro :D

Link către comentariu

Problema cu geamul o am si eu... merge doar pe a 2 a pozitie....daca rezolvi ceva , sa mi spui si mie te rog.

Link către comentariu
vali_devill

Sa ai parte de ea,a fost bine ingrijita,de arata asa bine.un mare + pt gpl.

Brgds

Link către comentariu

Masina a fost la 3500 dar nu s-a vandut, se grabea rau, in targ nu l-a bagat nimeni in seama. Avea afis cu 1590 si un samsar ia oferit 2000, se grabea si a acceptat. Samsarul s-a prezentat cu si mai putini bani , au astia o scoala, ca a gasit una ieftina si a luato si nu prea mai are bani si pt asta, abureli. Avem un prieten comun si cand am auzit ca se grabeste sa o dea am luato eu. Ultimele 3-4 masini asa le-am luat de la cunoscuti, lasate 2-3 zile in proba.

Revenind la gaz, am primit o intrebare de unde am pus, de la http://www.ultragaz.ro/contact.htm, am mai facut aici un 206, si un prieten la recomandarea mea un logan. Daca puneam tub era mai ieftin 2200 ron. Am ales in roata pentru mi se pare mai elegant. Inainte in roata erau de 34 litri se incarcarcau cu 28 ( gazul se pune maxim 80%), la 206 am pus butelie pentru autonomie si pentru ca rezerva era sub masina si nu prea era ok acolo rezervorul, vezi poza. La Vernesti nu mi s-a parut ca merita drumul pentru BRC, stag 4 plus e ok. La Autogaz pe Toporasi fix ce mi-am pus eu era fix 3050 ron. Cei de la ultra au pus bine si elegant, am sa pun niste poze mai clare. La motor au lucrat frumos, blocul de injectoare este sub capac motor, vaporizatorul este frunos pus in dreapta sus in loc claxon, claxon mutat si sta bine, computer ascuns intre baterie si caroserie, buson alimentare langa buson benzina, totul elegant ;).

Cu rezerva este cu dus si intors, cred ca o sa imi iau una din aia mica in portbagaj la drumuri lungi ;), dar sincer am cateva sute de mii de km si am facut 2 pene numai in situatii aiurea, nu pe carosabil.

Arata bine pt ca am duso la curatat tapiteria, dupa care am mai lucrat si eu la ea, am dato cu ceara, i-am spalat motorul si capota care era camminegrita ;), acum capota si compartimentul motor zici ca e nou ;), oricum se vede ca a fost buna si bine facuta, am scoso destul de usor la lumina.

post-121647-0-22016700-1369774452_thumb.

post-121647-0-48422800-1369774488_thumb.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Apropo de augsburg, pentru revizie vezi mai jos. Chiar acum m-am sucit cu cauciucurile, daca stiti vre-un depozit cu sh caut 2 de 195/65/r15.

A si foarte important, nu am carte service, de unde pot lua una, am avut drum la pipera sa vad cum e cu actele si vroiam sa trec pe la porsche dar am vazut ca e pustiu ....

A si inca ceva, am luat masina cu un kit de xenon after market pe faza scurta, imi plac uneori uit sa ii dau lunga. Nu am primit flashuri, par ok, le tin momentan la minim in jos. Pot avea probleme cu politia, trebuie omologate la rar sau ceva asemanator?

Livrare

Cant. Articol Termen Pr.unitar Pret Total

----------------------------------------------------------------------------------

VW Golf IV 1999, 1.6 74KW

!!!programare service 28.05 ora 08.30

1 Buc. 0451103314 22,53 22,53

Filtru ulei BOSCH

Producator,stoc supermarket

1 Buc. 1457433081 39,08 39,08

Filtru aer, producator BOSCH

Producator,stoc supermarket

1 Buc. 0450905318 52,19 52,19

Filtru combustibil

Producator,stoc supermarket

1 Buc. 1987432300 43,29 43,29

Filtru polen cu carbon activ, producator

BOSCH

Producator,stoc supermarket

1 Buc. CAS10W40A3B3-5 154,58 154,58

Ulei Motor 5L Castrol MAGNATEC 10W40

Norme ACEA: A3/B4

Norme Specifice: VW 501.01/505.00,MB 229.1

1 Buc. HM2.13.5 89,00 89,00

Inspectie sumara (10.000 KM)

-verificare vizuala articulatii

-verificare vizuala rulare

-schimb ulei si filtru ulei

-schimb filtru aer

-schimb filtru combustibil

-schimb filtru polen

<<<<PROMO<<<<

1 Buc. MATSV 5,99 5,99

Materiale marunte

------------------

Total cu TVA RON 406,66

==================

incl. 24% TVA RON 78,71

Total fara TVA RON 327,95

------------------

Livrare : -

Expediere : Montaj marfa in Service AT Augsburg Militari

Cond. Plata

Modificat de ceobyc
Link către comentariu

Legal,nu e voie cu xenon pe faza scurta fara lupa,autoleveling,spalatoare si ce mai este nevoie.Acum ramane la latitudinea ta ce decizi sa faci.

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
Geisterfahrer

Filtrele alea le schimbai si singur daca vrei sa economisesti bani. Cat despre reparatii, mi-am spus deja parerea despre Augsburg. Mai bine cauti pe cineva aici pe forum care sa te ajute.

 

Decat cauciucuri SH, mai bine iei Tigar-urile alea reesapate. Serios acuma, gandeste-te ca cauciucurile sunt singurul contact al masinii su asfaltul. Nu te zgarci la tarate, da niste bani si ia niste cauciucuri cat de cat, in orice caz noi. Risti siguranta te si a altora!

Link către comentariu

Tigar nu cred totusi ca sunt reesapate.Eu mi-am luat pentru iarna si sunt multumit de ele.Stiu ca sunt facute de Michelin in Serbia...

Link către comentariu

Tigar nu sunt resapate. Sunt cauciucuri mediocre spre decente.

 

Offtopic - ce an e masina asta? Ca n-am vazut in viata mea BC asa cum ai tu pe Golf... Doar pe Octavia 1... Sau e clusterul schimbat?

Link către comentariu
Geisterfahrer

Poate nu-s reesapate, dar in toate testele ultimilor ani aveau numai rezultate catastrofale. Daca erau bune de ceva se chemau Michelin ;)

 

Eu cumpar numai cate 4 anvelope pentru cele 2 masini pe care le am, numai speciale de iarna/vara si numai daca au iesit in top 3 in ultimele teste. De aia am avut numai Michelin, Dunlop, Pirelli, Continental etc. pana acum. Costa mai mult, e adevarat, dar nu cred ca exista lucruri ieftine si bune in acelasi timp. Oricum, siguranta familiei e mult mai importanta.

 

LE: Referitor la calitatea Tigar, trebuie numai sa cauti un pic si vei gasi rezultatele diverselor teste. Uite aici doar un exemplu (in germana): http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2008_Sommerreifen_Test_175_65_R14.aspx

Modificat de dinu_s
Link către comentariu

Tigar am avut de iarna - pe fosta masina. Luate de noi - s-au descurcat foarte onorabil acum doua ierni, cand au fost si zapezi mari in Bucuresti. La fel si pe ud, nu m-am putut plange. Posibil cele de vara sa fie mai proaste - insa de cele de iarna nu pot sa zic decat de bine.

Link către comentariu

Pana la urma am facut revizia la viorel, berceni - ieftin si rapid, am schimbat si placutele pe fata, acum le am pe toate noi.

La ambreiaj mi-au aerisit a mers foarte bine vre 20-30 pedale prin oras, acum intra iar greu, lichidul am inteles ca este cel din sistemul de frana. De ulei la cutie nu s-au uitat. Filtrele erau forte jegoase, mai ales cel de habitaclu, abia mai trecea ventilatia prin ele. Urmatoarea revizie o fac singur mai ales ca nu o sa schimb benzina.

M-am hotarat la sh anvelope pt ca mi-ar placea ideea de a schimba jantele cu ceva mai deosebit ;), momentan nu am buget.

Nu am experienta vag, deci nu stiu ce e cu computerul de bord ;). Am incercat sa imi decodific vin dar nu am gasit mare lucru.

Link către comentariu

deci, ce an e masina? Cel putin 99 din moment ce butonul de reglaj oglinzi e cel cu joystick.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Si eu am luat un AKL in iarna la pret foarte bun. Neinmatriculata cu 1300 euro. Daca si a ta are peste 200k, sa te cam pregatesti de segmentare :)

Link către comentariu

Nu cred ca e o sa fie cazul prea curand, am cam 170k si rar-ul l-am facut si a iesit bine la noxe.

Link către comentariu

Asta e de bine, daca ii dai ulei bun si eventual si aditiv de ulei Liqui Moly te mai tine motorul minim 50k. Oricum, masinuta arata bine, sa o conduci sanatos! Dupa parerea mea, akl-urile sunt robuste si usor de intretinut, merita toti banii! Eu i-am pus filtru de aer Pipercross si toba sport cu traseu direct si merge brici!

Link către comentariu

Ai o poza cu noul filtru montat? Dupa ce am avut masina 4 ani cu toba sport si audio 1000 w, inca ma mai mir cat de silentioase pot fi unele masini :). Iar golful asta chiar e silentios si asa vreau sa il las :). Un filtru ma batea si pe mine gandul.

Modificat de ceobyc
Link către comentariu

Este un filtru in carcasa, de cele conice mi-e frica sa nu bage praf la motor. Gogu era prea silentios dupa gustul meu, i-am bagat o finala cu ornament dreptunghiular (tip stadion) si porneam toate alarmele in parcare :) Drept pt care i-am customizat un silencer (la tipul asta de toba nu se gaseste de cumparat) si acum maraie superb. Filtrele le poti gasi pe pipercross.com. Produce si el sub capota un bruuuum placut la auz!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Azi am descoperit ca cotiera se poate lasa si mai jos :). Chiar ma incurca in oras, o foloseam doar pe drumuri lungi. Acum lasata mai jos e ok si in oras.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!