Jump to content

problema contact cheie


Iselast
 Share

Postare recomandată

salut, am tras azi un fir din mufele iso (cel care are 12V doar atunci cand e cheia in butuc rasucita, nu neaparat in contact) si am uitat putin de el incat, cand am pus casetofonul in functiune nu stiu pe unde a atins, dar contactul cheii nu mai trimitea acei 12V.


 


am desfacut ce am putut pe acolo si am ajuns pana la butucul cheii (la releul de pornire). acolo am taiat firul si am vazut ca din releu nu mai ies acei 12V.


 


momentan am facut o improvizatie cu un mic intrerupator care pune acei 12V pe fir pentru ca fara el nu mai pornea casetofonul (decat in cazul in care il legam la direct si nu imi placea) si piuia bordul cand erau luminile aprinse si usa deschisa chiar daca era masina pornita.


 


aveti idee ce ar putea fi? panoul de sigurante e impecabil, contactul nu l-am dat jos ca mi s-a parut greu de dat, sa fie oare inauntrul lui vreo siguranta minuscula care sa se fi ars?


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e o siguranta in panou arsa.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit si eu aceasi problema,s`a ars contactul electric....trebuia sa desfaci contactul si dedesupt o sa vezi o chestie mica alba de obicei care este prinsa cu un surub mic de contactul metalic si care da acei 12 V la casetofon ai alte alea...

o sa atasez si o poza sa vezi cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de care zici... m-am gandit ca poate e releul acela din capatul contactului ars. daca ai pune o poza, ar fi super :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce releu din capatul contactului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce releu din capatul contactului?

Asta:

 goqQVr2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este partea electrica a contactului. Daca il schimbati sa luati unul mai de calitate, la mine primul schimbat de cca. 20 lei nu a mers din prima, dupa aia am luat unul mai calitativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,dar e greu de tot de scos de acolo. trebuie demontata toata coloana de directie.nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti doar surubul din crucea cardanica a coloanei de directie aflata sub pedale si o tragi afara. Dupa aia lucrezi in liniste la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!