Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

Bateria este pusa la incarcat , pana diseara cand vin acasa se termina de incarcat ,singura neplacere este ca nu tine prea mult incat sa abuzez cu pornirile , oricum la nevoie iau bateria de 100 ah.

O sa iau diseara la verificat toate sigurantele ,sa vad daca este una cu probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexxxalexxx

    38

  • lupo_bv

    14

  • iuli0078

    12

  • carceacristian

    6

1. În primul rând verifică dacă clapeta de pe admisie este complet deschisă. Ea se închide numai la oprirea motorului, în rest la pornire şi pe timpul funcţionării motorului trebuie să stea deschisă. O poţi vedea dacă scoţi tubulatura care merge în filtrul de aer.

2. Verifică dacă furtunaşul de tur este plin cu motorină (dacă este transparent) şi dacă atunci când dai la automat rămâne plin şi nu se goleşte (pot fi nişte bule de aer pe acolo, nu-i problemă)

3. Conectezi VCDS la maşină, pui contactul, porneşti VCDS şi procedezi aşa: intri pe Engine-Measuring Blocks, selectezi grupul 007 şi îi faci o poză. Apoi selectezi grupurile 001-004-012. Apeşi pe butonul din dreapta jos pe care scrie LOG, apoi pe Browse şi alegi locul unde se va salva logul. Apoi apeşi pe Start. Acţionezi demarorul câteva secunde (3-4 sec este suficient, nu este nevoie până la pornirea motorului). Eliberezi cheia fără să iei contactul. Apeşi pe Done/Close (atenţie nu pe Stop). 

4. Ataşezi aici logul aşa cum s-a salvat (îl poţi deschide cu Excel, dar atenţie, nu-l modifici, nu-i dai SaveAs, îl laşi aşa cum s-a salvat) şi poza pe grupul 007

Cu asta verificăm dacă ECU autorizează pornirea şi cam care sunt parametrii de bază la pornire. În funcţie de asta vedem mai departe.

 

După ce ai făcut ce am scris mai sus (exact în ordinea aia) poţi încerca să o porneşti astfel:

- scoţi mufa de la senzorul de temperatură (ca să se extindă timpul de acţionare bujii şi să se faciliteze cât de cât pornirea)

- pui pe cineva să dea la automat şi tu dai cu ceva spray de pornire.

Ar trebui dacă nu să pornească măcar să dea semne de pornire chiar dacă nu stă pornită. Dacă nu se întîmplă asta (să dea semne de pornire) înseamnă că este posibil ori distribuţia să fie  sărită ori să aibă probleme mecanice la motor.

Dacă porneşte conectează VCDS, intră pe Engine/Measuring Blocks selectează grupurile 001-004-013 şi fă o poză.

 

Cam asta pentru început, în funcţie de rezultate îţi zic ce să faci mai departe

3 hours ago, iuli0078 said:

O sa iau diseara la verificat toate sigurantele ,sa vad daca este una cu probleme .

Poţi să le verifici că nu strică, dar cred că dacă ar fi fost vreuna vitală dusă ar fi dat eroare. Verifică în special siguranţele 10, 32,34 şi siguranţele lamelare de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseară o sa verific clapeta de accelerație, sa vad daca este închisă si daca se deschide când vreau sa pornesc , tot atunci verific și siguranțele și returul care duce către pompa ,daca se scurge ceva motorina din el . 

 

Cu diagnoza mă ocup cel mă probabil luni pe zi ,sa trag la imprimanta pasi care trebuie urmați si sa cumpăr un spray de pornire și să nu fiu grăbit cu bateria, in caz de cedează cea a masinii ,sa o iau pe cea mare . Mâine sunt tot de munca ,daca fac ceva tot după ora 9 seara.

 

Daca se potriveau și la benzină ,luam un test de compresie că nu este rău unul , dar am văzut că astea sunt doar de diesel ,cu locașurile care intra exact in locul  bujilor incandescente , gauri mici fata de benzina .

Nu m-am uitat deloc la distribuție , o sa arunc o privire , o sa incerc cu ajutorul calelor , daca se mai pupa ,axa cu came ,pompa de injecție și ce mai trebuie .

 

Cei care au probat injectoarele nu cred că au avut cum să verifice și returul , am văzut că le-au băgat într-un aparat cu manometru  , dădea de câteva ori de maneta ,injectorul pulveriza și zicea că este ok . 

 

Probabil mai mult ca sigur mersul in 3 cilindri la pornire ,este influențat de ceva,nu puteam decât să banui 4 variante ,bujii arse , injectoare, pompa injecție și compresie , compresia ar fi cea mai neplăcută situație , atunci nu mă mai complic cu ea . Mașina este a lui fratimiu ,el nu o mai folosește de câțiva ani și o mai foloseam eu doar prin oraș.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, iuli0078 said:

clapeta de accelerație

Nu este clapeta de accelerație. Este o clapeta care se închide doar la oprirea motorului că sa se oprească lin.

1 hour ago, iuli0078 said:

returul care duce către pompa ,daca se scurge ceva motorina

Atenție la retur, daca îl scoți din filtru in locul lui sa pui o bucată mică de furtun de combustibil cu dimensiuni similare pe care îl astupi într-un capăt cu un șurub peste care strânge un colier. Altfel ia aer fals pe acolo și se dezamorsează instalația și nu mai pornește. De altfel este o problemă destul de des întâlnită că mașina sa nu pornească pentru că ia aer fals pe la oringurile de la valva termica (valva aia de pe filtru in care sunt infipte furtunoasele de vacuum). Și cam așa se manifestă:incepe sa pornească prost pana nu mai pornește deloc. Nu ți-am zis de asta pentru că ai zis că ai motorina pe furtunul de.tur și la testul pompei a dat motorina.

Nu ar strica sa înlocuiești acele oringuri, ele vin cu filtrul, dar cred că se găsesc și separat. Vezi că oringul negru se pune spre vârful valvei, iar cel albastru la baza ei (negru spre motorina, albastru spre aer)

1 hour ago, iuli0078 said:

luam un test de compresie

Chiar nu ar strica sa faci un test, poate da mai multe indicii in afara de compresia propriu-zisă 

1 hour ago, iuli0078 said:

Nu m-am uitat deloc la distribuție , o sa arunc o privire , o sa incerc cu ajutorul calelor , daca se mai pupa ,axa cu came ,pompa de injecție și ce mai trebuie

Tragi motorul la semnul de.pe volant și atunci ar trebui sa intre cala la pompa de injecție și cala de la axa cu came. Vezi că cea de la axa cu came este o bara care trebuie sa intre într-o crestătură in capătul axei pe partea opusa distribuției. Nu știu dacă are vreun capac acolo din ce vad in manual crestătură trebuie sa fie vizibila, la a mea.trebuie sa dau capacul axei jos că sa pun cala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!