Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

ce as face u in situatia ta.

bateria e veche - as lua o baterie noua, as curata/verifica bornele si as monta-o, si apoi cu orice amarat de multimetru (sigur gasesti si acolo prin magazine de bricolaj etc) verifici incarcarea. Este arhciunoscut cat trebuie sa fie tensiunile oprit/pornit/consumatori. Si caderea de tensiune intre bloc/baterie e de verificat. Adica daca intre + si blocul motor ai 14V si intre + si - baterie ai 13 - e clar o problema de cablare/cablu masa.

si asa iti dai seama daca e buba de alternator., sau matzaraie.

 

apoi - daca e alternatorul - vezi, ebay, un coleg din tara etc - schimbarea nu e chiar o mare filozofie la motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexxxalexxx

    38

  • carceacristian

    6

  • DorianR

    5

  • yonutss

    4

Am tras curent si am pornit masina. A luat-o imediat. A masurat colegul ala la baterie de cateva ori, dar am vazut prima data 11 si ceva, apoi 13.70. Nu mai stiu exact ca ma pus sa fac altceva in timpul ala. Mi-a zis ca bateria e si ca am avut noroc ca nu a fost altceva. Am dus masina la mine la serviciu iar maine ma duc sa cumpar una noua. Eu voiam sa mai schimb si bujiile daca tot fac ceva, dar asta ma streseaza ca nu e necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor 

 

Am ajuns si eu cu masina la 192.000 km :). De cand am cumparat-o, nu i-am schimbat decat bateria si de doua ori uleiul. 

 

Prin vara mi s-a stricat ceva la aerul conditionat. Cand il pornesc se aude un fasait tare in bord ca si cand e o conducta sparta. Insa nu ma deranjeaza ca pe aici e oricum destul de frig, dar la un moment dat am sa merg sa repar problema.

 

Insa, nu asta voiam sa va spun.

 

La inceputul topicului mi s-a recomandat sa ung timoneria, dar n-am facut-o. De mult timp a inceput sa agate cand bag in viteza, iar in treapta 1, uneori intra foarte greu. Pe care "mecanici" am intrebat, toti mi-au spus ca-i de la disc pentru ca-i tocit. 

 

In seara asta mi-am facut curaj si am uns-o cu cu un spray bun si anti-praf. In incercat sa dau cat mai bine pe toate acele articulatii. Am plecat apoi cu masina prin oras si am schimbat destul de des in treptele 1-2-3, dar tot agata, insa pare ca-i o mica schimbare. Sa mai insist peste cateva zile cu acel spray? Sau sa fie oare ambreiajul?

 

PS: din cate am citit pe aici pe forum, motorul 1.9 SDI din 1999 noiembrie ar fi Euro 3?  

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. ma bucur ca esti multumit in general de masina. si tatal meu are una de 9 ani si e f multumit  (o are de la 175 de mii, acum are 240 de mii, a schimbat doar baterie, placute, o data distributia, termostatul, fara nici o alta problema la motor sau cutie). la motor conteaza codul motorului, care presupun ca este AQM (te poti uita in acte) ala e euro 3, oricum, si asta cu euro 3 ar trebui sa iti scrie in acte.

restul problemelor, nu sunt sigur, asa ca nu iti raspund, las pe alt coleg sa te ajute. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am cumparat-o la 174.000. 

 

La codul motorului apare "AGP????????". Habar n-am ce inseamna asta pentru masina, dar stiu ce inseamna AGP la un calculator :). M-am tot uitat pe aici pe forum si cred in proportie de 80% ca masina ar iesi Euro3. 

 

SDI cu capacitatea de 1896, 50kW, 68CP, ceea ce se potriveste exact la mine, ar fi EURO 3. Asta am gasit intr-un PDF pe site-ul RAR. Masina e din 1999 noiembrie, dar asta cred ca mai putin conteaza. 

 

In carte mai scrie ca ar avea emisia de 140 g/km, dar faza e ca nu actualizeaza nimeni cartea masinii. Iar foaia de la verificarea anuala (asa se face in Belgia) mai mult m-a bagat in ceata, iar datele sunt completate doar partial. N-ar ramane decat sa intreb eu data viitoare cand merg cu masina, doar ca-i o mica problema. 

Eu vreau sa aduc masina in tara si sa o dau tatalui, iar eu imi voi cumpara una mult mai tanara. Ideea e ca daca iese EURO 3 ar fi mai putin de platit. Daca e EURO 2, atunci pot da peste 1000 euro. Momentan, sunt in dubiu. Fie dau 1000 si o inscriu in Ro, fie o vand aici si cu banii de pe ea  plus inca ceva, iau din Ro alta masina. Insa, masina o stiu, imi place cum merge si cum arata, mai rar sa gasesc una asa. Deci, ar prefera sa o aduc in tara si s-o dat cu toata inima tatalui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!