Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

alexxxalexxx

1. Poti verifica la un dealer VW masina , respective data ultimei revizii / km la care s-a facut revizia.

2. Pentru siguranta , schimba distributia , ruperea curelei produce pagube mari de tot ...

3. Carte de service ?

4. AC-ul functioneaza ?

da, am s-o duc si eu la verificat apoi. Chiar am discutat cu cineva de aici, si pentru siguranta, ar trebui sa o duc la un service si sa schimbe uleiul, filtre, cureaua de distributie, probabil si discul de ambreiaj si etc.. doar ca sper sa fie gata toate intr-o zi, ca masina ne va trebui. 

 

Nu stiu nimic de cartea de service. Marti vad ce acte sunt si sa termine cu inspectia tehnica. Apoi pe miercuri sau joi sper sa primesc numerele. 

 

Scria pe oferta ca are AC. Cand am testat-o la drum, ala a pornit clima, dar crede-ma ca nu am bagat de seama daca merge sa nu. Am stat si cu geamul deschis si nici n-am fost atent la acest detaliu. In mod normal trebuie sa mearga, pentru ca era trecuta la optiuni. 

 

Cu cureaua de distributie e nasol daca se rupe. Am patit in Romania asa ceva. 

Daca patronii parcului sunt belgieni(nu rusi,turci sau alte neamuri),asta e un punct in plus.Poate gasesti in hartiile din torpedou facturi de la service-uri sau de la efectuarea inspectiilor tehnice periodice (TUV-nu stiu cum se numesc in Belgia);acolo sigur sunt trecute data si kilometrajul.Golful4 mi s-a parut o masina foarte reusita si daca are atat de putini km,facuti intr-o tara civilizata,e super!

da, sunt belgieni. Dupa cum am zis, mi-au inspirat incredere, dar na.. nu trebuie sa fi naiv in ziua de azi :D. 

 

Pai motivul pentru care nu am masina chiar acum, e pentru ca trebuie sa mearga la inspectia tehnica. Cand e gata, ma suna sa iau actele si sa platesc asigurarea, apoi sa astept numerele. Marti mi-a promis ca e gata. Maine e sarbatoare si nu se lucreaza nicaieri, iau eu am fost si am batut palma sambata pentru masina. Sper ca pe joi - vineri sa ma pot bucura de masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexxxalexxx

    38

  • carceacristian

    6

  • DorianR

    5

  • yonutss

    4

alexxxalexxx
Am alcatuit o lista cu ceea ce trebuie (ar trebui) sa verific / schimb, dupa ce imi vin numerele si inchei toate socotelile cu parcul auto:

 

- verificat/schimbat (pentru siguranta) ulei + filtre

- verificat/schimbat baterie

- verificat/schimbat (pentru siguranta) cureaua de distributie + ambreiaj

- curatat bucse timonerie

- schimbat buji

- placute frana

- rulmenti 

 

Sper sa pot verifica oarecum undeva daca intr-adevar trebuie sa schimb tot ce am notat. Va rog sa ma ajutati daca ar mai fi de adaugat pe lista. Am sa o printez si o sa bifez cu timpul ceea ce i-am schimbat. Zilele urmatoare o sa ma intereseaz si de un service bun, si de un magazin piese auto pentru a vedea preturile.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un polo 1.9 sdi din 2004.....si ce pot sa zic este :

 

-Foarte lenesa la depasiri in rest merge si cu 140 km/h lejer si este stabil

-Nu am avut nici o problema majora cu ea ..(o singura data s-a rupt cureaua de la alternator) si are 290.000 km in ea; eu o am de la 160.000 km si restu sunt facuti in RO dar 80 % in afara orasului....

-Eu personal schimb consumabilele (ulei,filtru ulei,filtru aer+polen,si f motorina)...si alimentez de la petrom motoria standard....

-pentru mine este excelenta masina mai putin in depasiri dar asta e....consum f.mic,probleme mai deloc,  acum urmeaza sa schimb ambreiajul ca patineaza putin in rest doar o alimentez si o conduc....

La multe service-uri mi-au spus ca daca ii fac reviziile la zi si nu o sparg bucati o sa ma tina foarte mult...fara probleme si pana acum asa a fost...o am din 2006....

multumesc pentru rabdarea acordata... :) :vwrullz:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu poti verifica istoricul masinii,atunci schimbi uleiul,filtrul de ulei,filtrul de motorina,filtrul de aer si filtrul de polen.Apoi schimbi distributia(curea,role si pompa de apa).Bateria vezi ca are data de fabricatie pe ea;daca are mai multi ani(3,4...) si da semne de oboseala,o schimbi;daca nu,nu(poate la toamna).Cu o baterie obosita,vei avea probleme iarna.Ambreiajul il schimbi numai daca e nevoie.La fel si bujiile incandescente(daca e vreuna arsa).Placutele si discurile,sabotii si tamburii le schimbi daca e nevoie(se verifica vizual).Rulmentii ii schimbi daca huruie.Daca tu vrei sa cheltuiesti 1000 de euro cand nu e neaparat nevoie,e optiunea ta.Chiar daca le schimbi pe toate astea,vei avea surpriza ca nu ai schimbat tot ce trebuia,pentru ca vor aparea si altele.Nu uita ca masina are 13 ani si mai are amortizoare,flanse,bucse,tobe,anvelope si cate altele.Asa ca eu as schimba atunci cand este cazul.Iti doresc succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Daca nu poti verifica istoricul masinii,atunci schimbi uleiul,filtrul de ulei,filtrul de motorina,filtrul de aer si filtrul de polen.Apoi schimbi distributia(curea,role si pompa de apa).Bateria vezi ca are data de fabricatie pe ea;daca are mai multi ani(3,4...) si da semne de oboseala,o schimbi;daca nu,nu(poate la toamna).Cu o baterie obosita,vei avea probleme iarna.Ambreiajul il schimbi numai daca e nevoie.La fel si bujiile incandescente(daca e vreuna arsa).Placutele si discurile,sabotii si tamburii le schimbi daca e nevoie(se verifica vizual).Rulmentii ii schimbi daca huruie.Daca tu vrei sa cheltuiesti 1000 de euro cand nu e neaparat nevoie,e optiunea ta.Chiar daca le schimbi pe toate astea,vei avea surpriza ca nu ai schimbat tot ce trebuia,pentru ca vor aparea si altele.Nu uita ca masina are 13 ani si mai are amortizoare,flanse,bucse,tobe,anvelope si cate altele.Asa ca eu as schimba atunci cand este cazul.Iti doresc succes!

Multumesc de feedback

 

Pai da, intai o sa vad ce e de schimbat si apoi o voi face. Vreau sa fac lista cu ce sa verific, si eventual sa schimb ce e nevoie. M-am gandit si eu ca o sa ma rupa piesele aici. M-am chinuit ieri sa caut un magazin online din Belgia unde as putea verifica pretul pieselor, dar nu m-am descurcat. Am avut un catalog cu piese auto si preturile acestora. Aveam vreo 4000 de pagini, dar l-am aruncat acum vreo luna, fara sa-mi dau seama. Stiu ca erau si piese de vw. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Mi-a venit masina de la inspectia tehnica si am fost de am platit-o, am luat actele, si maine dimineata la prima ora o sa ma dus sa platesc asigurarea. Daca totul decurge normal, pe joi ar trebui sa am numerele la ea. 

 

M-am uitat pe fisa de inspectie, si totul a fost in regula. Am gasit tot pe ea si o lista cu toate inspeciile, si numarul de kilometri. Postez un link mai jos cu imagine.

 

TK5OjMa.png

 

Deci nu m-a pacalit cu km, chiar atatia are masina. Totusi nu inteleg de ce exista o oarecare discrepanta intre datele inspectiei. vad ca s-a efectuat si la cateva luni distanta. Normal trebuia sa fie un an... 

 

M-am uitat mai bine si ar parea in regula. 

 

PS: masina a fost cumparata si inmatriculata de la inceput, in Belgia. Se pare ca nu a iesit din aceasta tara. Nu am actele acum la indemana, ca sunt plecat. Mai aveam cateva nelamuriri, dar o sa le scriu maine cand ajung acasa, sa vad actele. 

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te folosesti de ea cu placere!

Am un golf 4 SDI luata la 280K km  si acum are 435K+ . Piese mai importante schimbate alternator (verifica si schimba periile daca e nevoie) si ambreiajul (s-a spart placa in care calca tija, discul mai tinea).

Si la consum la 55 km/h vit 5 pe tempomat si drum drept 3,2-3,7 daca sari de 120 sare pe la 6,5- 7 la suta de km. In oras nu am reusit sa sar de 7,5 chiar daca am mers sportiv.

Pt depasiri la viteze de 50-70 foloseste cu incredere viteza a 3-a. Da-i motorina buna si ulei bun si nu iti va parea rau.

Ca sfat pt orice masina nu o tura  mai mult de 2200 -2400 Rpm pana ajunge apa la 90 de grade chiar si 5-10 minute dupa si indiferent de temperatura exterioara ,vara sau iarna, dar in special iarna cand pleci cu masina dupa o stationare indelungata nu lasa masina sa se incalzeasca. Ii dai cheie si pleci, reduci si consumul si uzura motorului.

 

Numai bine|!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa masina,  sa va bucurati km cat mai multi fara probleme.

 

Mare noroc ai avut ca ai gasit masina diesel de 14 ani sub 200kkm. Eu stiam ca in Belgia este diferenta mare intre benzina si diesel la impozit (adica ceva de genul 400Euro/an benzina si 1500diesel), deci nu prea inteleg de ce au cumparat aceasta masina.

 

Masina s-a vandut acum pentru ca trebuie schimbata distributia (la acest motor se schimba din 90 in 90kkm) si probabil la preturile din Belgia sa ajunga spre 1000 Euro.

 

Masina mea a fost cumparata tot din Belgia cu 260kkm in 6 ani, am mai circulat eu inca 105kkm, problema a avut cu ambreajul la fel ca si colegul de mai sus si un rulment si un capat de planetara, in rest placute frana, filtre, ulei, distributie.

 

Este recomandata pentru oras fata de TDI la care poti buli turbina, volant masa dubla care au costuri foarte mari, in schimb suferi afara la depasiri desi in Belgia, Olanda cred ca numai avioanele depasesc 130km/ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

@Ionut_T:  Multumesc de sfaturi.

 

@le banner: Multumesc. Mai mult m-ai speriat. Nu stiu cat va fi impozitul.. sper sa nu fie 1500 cum zici, ca imi crapa inima :-s. Nu cred ca va costa schimbarea distributiei chiar 1000 de euro. E prea exagerat. Deja si 500 mi s-ar parea mult. Motorina si ulei o sa pun ce pune toata lumea. Nu cred ca voi gasi de calitate inferioara. 

 

PS: acum ce va fi.. trebuie sa platesc tot ce e de platit indiferent de pret. Masina e luata si 90% sanse ca maine sa ma plimb cu ea. Depinde la ce opa imi apar numerele acasa. Am fost astazi si am platit asigurarea - 920 euro/an, pentru ca sunt tanar. Asigurarea va scadea anual cu aproximativ 50 euro in cazul in care sunt un exemplu in trafic. Daca mai platesc la asigurare +90 euro pe an, imi va aduce masina in orasul de resedinta de peste tot din Europa in cazul in care se strica. Deci daca vin cu ea in Romania si se strica acolo, pe banii lor o vor aduce in  Belgia. Momentan am refuzat sa adaug +90 euro. Astept totusi sa vad cat voi plati si celelalte taxe care mai sunt. Am inteles ca vor veni dupa 3..4 luni de cand ies in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

Cum ma sa fie un cazan din '99 2800 de euro si SDI???? cine dreaq da bani pe asa mizerie de masina ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Cum ma sa fie un cazan din '99 2800 de euro si SDI???? cine dreaq da bani pe asa mizerie de masina ??

Eu :)

PS: tine cont si din ce tara cumpar masina si unde o folosesc.

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

:))

pai ce sa zic decat sa o folositi cu placere ........

mi se pare enorm pretul dar in fine..

si eu as vrea vreo 3000 pe a mea dar nu cred ca iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

:))

pai ce sa zic decat sa o folositi cu placere ........

mi se pare enorm pretul dar in fine..

si eu as vrea vreo 3000 pe a mea dar nu cred ca iau.

Multumesc.

Parerea mea, conteaza mult mediul si nivelul de trai unde va fi folosita masina. Daca o luam in tara si o foloseam tot in tara, presupun ca nu era asa scumpa.. sau ma rog.. dar cat plateam taxa aia nenorocita de care se vaita toti? Acum na.. presupun ca eu dau de "n" ori mai mult la asigurare si la impozit ca e pe motorina, decat as fi dat in Romania. Oarecum se compenseaza. 

 

In tara dai taxa ia scumpa, apoi asigurarea e 150..200 euro. Aici am dat 920 :(. Sper sa nu imi crape inima cand voi da impozitul.. am inteles ca va rupe pe motorina..si motor maricel.

 

PS: am cautat golf 4 si n-am gasit aproape nimic bun sub 2500 euro (fara cei 300 care costa inspectia, sau ceva de genul). Am vazut vreo 4 masini, dar aveau peste 250 mii km. Asa ca asta este foarte ok pret - km - aspect. 

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentia mea nu a fost sa te speriu, nu cunosc personal impozitele, dar astea sunt sumele pentru o masina noua in Belgia (1.8TSI VS 2.0TDI, un cunoscut a ales benzina si asta a fost criteriul), poate intra in calcul si puterea, vechimea, etc. Eu ma refeream la cei care au cumparat-o de noua, pentru ca au folosit foarte putin.

 

Nu stiu daca ai rezidenta si cat timp ai dreptul sa folosesti o masina inmatriculata in Romania acolo, dar numai cu banii cheltuiti pe asigurare aici plateai si asigurare si inmatriculare si taxa de mediu (masina este euro 3), bine aici mai trebuie sa pui banii de drum.

 

Cat despre pret stai linistit ca este pretul corect, in Romania piata este mincinoasa, conteaza doar anul de fabricatie si modelul, nu mai conteaza km (aici toate masinile au 160km), starea tehnica, etc. Important este pretul de achizitie sa fie cel mai mic din piata chiar daca trebuie sa cheltui 2000 Euro sa o aduci intr-o stare buna.

 

Masina mea are dublu km cat a ta si nu as vinde pentru banii aia, folositiva de ea atat timp cat va satisface nevoile si u te mai gandi la toate prostiile, daca a trecut ITP-ul inseamna ca este in stare buna, asigurare ai platit, deci consumabile si la drum.

 

La urmatoarea masina sigur vei stii sa te uiti si la alte aspecte inainte sa bati palma.

 

Cica piesele sunt mult mai ieftine in Germania (chiar si la ulei si filtre), comanda de acolo si service de cartier cu referinte bune.

Modificat de le banner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

GATA :D. Am primit numerele, am fost am luat masina, am dat cateva ture, i-am facut plinul. Pana acum sunt multumit. Merge foarte frumos.. 

 

Acum, cateva randulete despre ce am constatat:

 

1. Bateria apare cu o data scrisa pe ea cu ceva alb: 26.11.2007. Deci intra in 6 ani.. Presupun ca trebuie sa o schimb. 

Cand am fost sa vad masina prima data, a pornit din a doua cheie (nefiind pornita de zile bune). Azi cand am luat-o, nefiind pornita de cateva zile, a trebuit sa tin ceva in plus cheia. Dar a luat-o din prima, dar cu tura mai lunga.

 

2. Distributia a fost schimbata la 141 700 Km. Acum masina are 178 300. In mod normal, mai duce.. 

 

3. Uleiul trebuia schimbat acum 300 km. Scria pe un abtipild lipit pe stalpul usii de la volan 178 000. Am depasit putin termenul, si cred ca o sa mai circul cateva zile asa.. Sper sa n-aibe nimic.

 

4. La munca am ulei de motor tip "Mobile  Delvac Super 1400 15w-40". Doi colegi mi-au spus ca e bun, si cica au mai bagat la masini mici. Noi il folosim pentru utilaje. Ce ziceti, e bun sa bag in golf? E gratis.. si ar mai ramane sa cumpar doar filtrul. 

 

Ce spuneti? Multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikemaniack

ma mir ca nu bagi ulei de bucatarie... cum sa bagi 15 w ala e marmelada pe langa ce ulei are nevoie motorul..

la dacii bagi 15w-40 naiba..

intra pe castrol.com si poti sa vezi ce ulei recomanda ei pentru motorul tau, eu cred ca pentru masina ta si la uzura pe care o are 5w 40 ori 10 w 40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

ma mir ca nu bagi ulei de bucatarie... cum sa bagi 15 w ala e marmelada pe langa ce ulei are nevoie motorul..

la dacii bagi 15w-40 naiba..

intra pe castrol.com si poti sa vezi ce ulei recomanda ei pentru motorul tau, eu cred ca pentru masina ta si la uzura pe care o are 5w 40 ori 10 w 40.

:) inca n-am bagat. D'asta am cerut pareri/sfaturi. Colegii de munca mi-au spus ca au mai folosit ulei d'asta. 

Multumesc de recomandare. Pai Castrol voi cumpara mai mult ca sigur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul recomandat pentru masina ta ar fi 5w40 sau 10w40.Acum depinde,daca folosesti masina mai mult in oras recomandarea mea ar fi 5w40.Iar ca ulei poti folosi cu incredere Mobil ,Aral,Rheinol,Ravenol,Addinol,Divinol  sau daca aveti acolo vreo marca locala si mai bine.

NU recomand Castrol Made in Eu.!

15w40 ai putea folosi doar in cazul in care temperatura exterioara depaseste valoarea de 35 grade Celsius :).

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Uite ce recomanda Castrol: 

jkoExc2.png

5w-30

10w-40.. 

 

In nici un caz, dupa cat m-ati sfatuit, nu o sa ma ating de 15w-40. 

Mai e si aici ceva.. http://www.mister-auto.be/fl/motorolie/volkswagen-golf-iv-variant-1j5-1-9-sdi-68pk_v11605_g3224.html

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx
Publicat (modificat)

Vineri cand am luat masina, n-am mai verificat nimic la ea pe moment. Mi-am pus numerele si am taiat-o. Apoi ajung cu ea la firma unde lucrez, si se uita un baiat la ulei. Eram langa el, a scos joja si era aproape dublu decat e maxim. Deci de la inceputul jojei pana la limita de maxim, e inca odata in sus (poate 80%). Pentru moment am zis ca na.. e motorul cald.. cu toate cam am mers nici un km. 

Dupa ce masina a fost oprita mai bine de 7 ore, verific eu singur uleiul. Era tot atat. Am sters joja de nenumarate ori, si tot am incercat. Uleiul e aproape inca odata de la limita de maxim. 

 

Scrie clar undeva in fata motorului pe o eticheta tehnica, surplusul de ulei afecteaza. Caut pe net informatii, si tot asa, afecteaza negativ. Dupa ce am constatat problema, am plecat cu ea acasa ca n-am avut ce sa fac (4 Km). Azi pe ziua ma duc in parcare sa incerc sa scot uleiul pe la joja cu ceva (4 paie de suc infipte unul in altul) - altceva n-aveam la momentul respectiv. Nu reusesc. 

 

Plec cu masina la un market deschis aici in zona, cumpar furtunas gen perfuzie dar mai mare putin. Dupa vreo 10 Km, ajung in parcare la Lidl. Las motorul vreo 30 minute, apoi incerc sa trag uleiul cu furtunasul ala pe la joja, cu gura. Am pus eu intr-un bidon ce am scos (nici 30 grame)..si am renuntat... E mai bine de 500 ml surplus. Am mai mers inca 5 km pana acasa si am parcat-o. 

 

Aproape ca e duminica si nu stiu ce naiba sa fac sa scot uleiul. Luni fac schimbul, dar luni la ora 5 dimineata o sa trebuiasca masina.. si cred ca va mai face ceva kilometri cu uleiul asa cum e.. (surplus exagerat de mult, trebuia schimat uleiul de vreo 400 km, e negru ca naiba, si curge de pe joja ca apa). Nici nu stiu cat a circulat masina in starea asta.. 

 

Nu fac rost nici macar de o siringa sa incerc sa trag cu ea cu furtunasul ala.. Nu am cumparat inca nici ulei sa-l golesc p'asta si sa fac schimbul. Pana luni pe la amiaza, masina va mai circula.. 

 

Nici in parcare nu pot lucra la masina ca nu e voie aici, decat la garaje.. Risc foarte mult pana luni pe la amiaza cand schimb uleiul? :-S Nici macar nu stiu cat s-a circulat cu ea in starea asta..

 

PS: sun un mecanic si ii povestesc ca vreau sa schimb uleiul. Sustine sa bag acel de va povesteam cu 15w-40. I-am spus ca pe forum am primit altfel de sfat, si cica nu am incredere in el.  

In certificatul de conformitate al masinii nu scrie nimic  de ulei. Cel putin din cate inteleg eu olandeza si franceza, nu apare nimic de ulei, sau vreo forumula de genul   (numar)w-(numar). 

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul urgent.

E motor bun SDI ul dar ulei bun tot ii trebuie.

Daca sunt reali km (nu cred) baga 5-40 , eu iti recomand 10-40 asta folosesc si eu. aral.

Uleiul il schimb de cate ori am ocazia.

Totusi sa stii ca nici 15-40 nu ii va sta in gat. Dar la masina mea n-as baga asa ceva pt insignifianta suma de 100 lei cat e aral. Aveam si noi la ferma 15-40 dar nu am folosit la nici o masina.

Fugi de mobil1 si castrol. Sunt bombe .

Cauta un var/nepot priceput la masini, schimba lichidul de frana, uleiul din CV , vezi scuturile din plastic sa fie prinse bine, o bucsa, pivoti + capete de bara si unghi de fuga.

Trebuie facute, le faci pe rand , la 2-3 salarii. Dar dupa aceea ai tank. A mea a vazut nameti ca la stirile pro tv. Camp ca-n texas. Asfalt 90km/h. Si merge brici.

E masina, dar vezi ca plange cand nu-i dai ce-ti cere. Noroc ca nu e mofturoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Multumesc de feedback @DorianR

 

Sunt km reali. Am atasat si un document in posturile trecute.

 

Nu e vorba de bani in nici un caz. E vorba ca astia de la mine de la serviciu mi-au zis sa folosesc 15w-40 ca avem butoaie intregi. In orice caz, ma duc maine si cumpar 10 sau 5w-40.. unul din ele. Eu ma gandeam la Castrol.. dar atat tu, cat si cineva mai sus, nu il recomanda. Nu inteleg totusi de ce pare de "lux"... 

 

In legatura cu troncanit-ul, am sa verific si asta.. Sper sa fie ceva nesemnificativ si sa nu dureze mult reparatia. 

 

Pe mine ma intereseaza cel mai mult sa se faca repede orice reparatie.. nu pot tine masina in service.. nu conteaza cat dau, dar masina am cumparat-o sa facem naveta la serviciu.. Sa o las o zi sau doua, deja e aiurea.. 

 

40 de euro dau la taxi pe zi, dus intors de la serviciu.  Ceea ce e mult, tinand cont ca pot investi mai bine banii in masina... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune ulei pentru utilaje, nu te uita la 50euro sau cat costa (in Belgia am auzit ca este mai scump).

 

Parerile despre macile de ulei sunt impartite (in Romania este plin de uleiuri contrafacute, la voi nu cred ca este cazul), important este sa respecte specificatiile din fabrica (gasesti aici pe forum manuale de utilizare, reparare Golf 4).

 

In prima faza pune ulei 5W40 care are inscris pe bidon specific VW 502.00, acest ulei este full sintetic si se schimba la 15000km sau 1 an, care intervine prima, daca iti consuma peste 1.5l intre schimburi atunci pune 10W40 asta este semi sintetic si il schimbi la 10000km (acum a aparut si 10W40 full sintetic) http://www.uleidemotor.com/ulei-de-motor-1-full-sintetice-4/produs-mobil-1-10w-40-high-mileage-full-sintetic-63.html

 

Multe reparatii le poti face tu (inclusiv schimbul de ulei) daca ai posibiliatea la servici, gasesti aici tutoriale cum sa le executi, dar la piese nu te zgarci pune ce este mai bun si ce recomanda colegii care le-au probat.

Modificat de le banner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexxxalexxx

Pana la urma am rezolvat cu uleiul, ceea ce-mi dorea neaparat. Dar... 


Merg de dimineata la serviciu, vorbesc cu un mecanic belgian de la noi de la firma, stabilesc cu el ca pe la ora 12 mergem si cumparam ulei 10w-40 + filtru, acum lipsea masina. dar.. 

 

Masina era la sotia (in devenire :) ) pentru ca la ora 9 trebuia sa se duca la garajul Nissan, sa il ia pe cumnatul (care si-a dus qashqai-ul sa-i schimbe o usa pe care a incercat sa o deschida cu un stalp de la o parcare subterana :-s ). Ajunsa acolo, cumnatul i-a intrebat p'aia daca are ceva ca masina mea are prea mult ulei in motor. Mecanicul si-a pus mainile in cap cand a vazut si au si urcat-o pe rampa sa schimbe uleiul. L-au schimbat. 

 

Eu fiind ocupat, n-am auzit ca tot imi suna telefonul, si sa ma anunte ca au facut schimmbul acolo. Cand sa ma pregatesc sa ma duc cu baiatul asta de la mine, la magazin dupa ulei si filtru, vad apeluri si sun. Aud in telefon - "am facut schimbul de ulei". Cum, unde, cand? Cica la service Nissan. 

 

WTF.. ok, na, bine ca n-am mai apucat sa ma duc dupa ulei sa ii fac schimbul la mine la serviciu. 

 

Vin acasa si gasesc urmatoarele: 

- factura - 58 euro, din care 25 euro manopera..wtf. 

- filtru NEMA - CIUCIU - explicatie: au zis aia ca nu trebuie schimbat obligatoriu.. si ei oricum n-aveau ca sunt de la Nissan.

- ulei bagat: Mobile Super 2000 - 10w40 (e ceva de el? )

 

Baiatul asta s-a suparat ca cica n-am avut incredere in el si nu am vrut sa schimbe el uleiul, cu toate ca era gratis manopera. Ulei cu filtru, si cu alt filtru si cu alt filtru, si cu 2 beri si un sandwish, tot nu faceau 58 euro.. 

 

1. Acum.. am scapat de grija excesului uleiului in motor, si schimbul acestuia. 10w40 am vazut ca e totusi recomandat de mai multi. Chestia e ca n-am schimbat filtru. Sa cumpar totusi un litru de ulei acelasi model, si filtru, si sa il schimb cu prima ocazie de timp liber? Sau o las pe data viitoare?

 

2. Astia de la nissan s-au uitat cateva secunde si pe fata sa vada de ce se aude tacanit cand merg pe piatra cubica, sau cand trec acele taieturi pe sosea betonata. N-au gasit nimic. Suspensia e buna, cand virezi nu trancane.. la viteza pe asfalt nu se aude absolut nimic... Deci nici rulment nu poate fi, ca s-ar auzi tot timpul chiar si pe asfalt. La bucse nu stiu daca s-or fi uitat. (zic din ce mi-a povestit sotia)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am rezolvat cu uleiul, ceea ce-mi dorea neaparat. Dar... 

Merg de dimineata la serviciu, vorbesc cu un mecanic belgian de la noi de la firma, stabilesc cu el ca pe la ora 12 mergem si cumparam ulei 10w-40 + filtru, acum lipsea masina. dar.. 

 

Masina era la sotia (in devenire :) ) pentru ca la ora 9 trebuia sa se duca la garajul Nissan, sa il ia pe cumnatul (care si-a dus qashqai-ul sa-i schimbe o usa pe care a incercat sa o deschida cu un stalp de la o parcare subterana :-s ). Ajunsa acolo, cumnatul i-a intrebat p'aia daca are ceva ca masina mea are prea mult ulei in motor. Mecanicul si-a pus mainile in cap cand a vazut si au si urcat-o pe rampa sa schimbe uleiul. L-au schimbat. 

 

Eu fiind ocupat, n-am auzit ca tot imi suna telefonul, si sa ma anunte ca au facut schimmbul acolo. Cand sa ma pregatesc sa ma duc cu baiatul asta de la mine, la magazin dupa ulei si filtru, vad apeluri si sun. Aud in telefon - "am facut schimbul de ulei". Cum, unde, cand? Cica la service Nissan. 

 

WTF.. ok, na, bine ca n-am mai apucat sa ma duc dupa ulei sa ii fac schimbul la mine la serviciu. 

 

Vin acasa si gasesc urmatoarele: 

- factura - 58 euro, din care 25 euro manopera..wtf. 

- filtru NEMA - CIUCIU - explicatie: au zis aia ca nu trebuie schimbat obligatoriu.. si ei oricum n-aveau ca sunt de la Nissan.

- ulei bagat: Mobile Super 2000 - 10w40 (e ceva de el? )

 

Baiatul asta s-a suparat ca cica n-am avut incredere in el si nu am vrut sa schimbe el uleiul, cu toate ca era gratis manopera. Ulei cu filtru, si cu alt filtru si cu alt filtru, si cu 2 beri si un sandwish, tot nu faceau 58 euro.. 

 

1. Acum.. am scapat de grija excesului uleiului in motor, si schimbul acestuia. 10w40 am vazut ca e totusi recomandat de mai multi. Chestia e ca n-am schimbat filtru. Sa cumpar totusi un litru de ulei acelasi model, si filtru, si sa il schimb cu prima ocazie de timp liber? Sau o las pe data viitoare?

 

2. Astia de la nissan s-au uitat cateva secunde si pe fata sa vada de ce se aude tacanit cand merg pe piatra cubica, sau cand trec acele taieturi pe sosea betonata. N-au gasit nimic. Suspensia e buna, cand virezi nu trancane.. la viteza pe asfalt nu se aude absolut nimic... Deci nici rulment nu poate fi, ca s-ar auzi tot timpul chiar si pe asfalt. La bucse nu stiu daca s-or fi uitat. (zic din ce mi-a povestit sotia)..

Eu numai 10w-40 am pus de la mobil 1 din 2006 si masina merge brici.....

filtrul trebuia schimbat cu tot cu ulei si inca se mai poate schimba fara sa ai pierdere de ulei......

Asta a fost invatatura de minte daca tu esti cel care te pricepi atunci nu lasa sotia (viitoarea) sa permita acele lucruri....si mai ales pe o groaza de bani....

Iti doresc sa ai noroc de masina.....multi km fara incidente...     

 

 

 

:vwrullz:  :vwrullz:  :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!