Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, iuli0078 said:

.333 mohmi

Nu prea înțeleg. Asta înseamnă 0,333 MegaOhmi? Daca este așa (pune o poza cu ce indică multimetrul) atunci senzorul este dus. Nu este întrerupt de tot de asta nu da eroare. Din cauza temperaturii prea scăzute pe care o citește ECU pentru combustibil nu se vede punctul in grafic (este prea in stânga), daca te uiți atent și în graficul in care ai selectat AQM se vede punctul ăla. Dar nu este important daca se vede in grafic, importantă este valoarea și 67 este ok.

Măsurarea se face numai la ralanti, nu se accelerează.

 

Nu ai pus logul pe grupul 004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iuli0078

    61

  • lupo_bv

    53

  • alexxxalexxx

    38

  • carceacristian

    6

Am pus acum logul 004 ,sper sa fie ok si valorile multimetrului la 80 grade.   Daca este nevoie masor si lobi axei cu came ,acum am vazut ca nu trebuie garnitura la capac ,se baga silicon negru .

 

4-7 80 grade.jpg

LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la senzor este cum am scris mai sus, iar solenoidul de avans pare să funcționeze ok.

Acum pentru compensatia mare pe cil 1 cam astea au mai rămas: pompa sa nu dea presiunea care trebuie sau ceva probleme in zona axa came-tacheti (deși asta ultima s-ar fi văzut și la măsurarea compresiei, dar mai știi?). Altceva nu prea îmi vine in minte. Faptul că nu prea este constanta și cam depinde de temperatură mă duce cu gândul mai mult spre pompa, dar nu sunt sigur.

Fa următorul text: când este cald motorul și ai compensație mare răcește capul hidraulic cu niste apa rece. Daca se schimbă ceva la compensare și se îmbunătățește funcționarea motorului posibil sa fie de aici.

Mai este și faptul că ECU vede temperatura aia foarte scăzută și din cauza asta injecteaza mai mult combustibil. Asta o poți testa relativ simplu fara să demontezi capacul pompei astfel:daca nu ai prin casa te duci și cumperi o rezistență cu o valoare între 2 și 3 kiloohmi (valoarea nu este critica) după ce s-a încălzit puțin motorul leagă rezistenta asta pe firele care vin la pinii 4-7 (in paralel cu senzorul cum s-ar zice). Astfel ECU o să vadă o temperatura a combustibilului in jur de 20 grade, poți vedea pe vcds cat. Daca este sa fie din cauza senzorului cu simularea asta se va observa o îmbunătățire. Așa o să vezi și avansul in grafic. Poți să mai iei o rezistență în jur de 5-6kohmi (pentru a simula o temperatura mai scăzută) și una în jur de 1 John pentru o tempai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Merg să cumpar 3 rezistente 

1. Între 2 și 3 kiloohmi

2.5-6 kiloohmi

3. probabil 1 ohm .  Ar fi bine sa fie doar senzorul că este vreo 60 lei .

 

Fac proba cu apa rece ,când se încălzește motorul și trepideaza . 

Posibil sa pun injectoarele cum erau la început ,că atunci când se încălzea nu mai tremura la relanti ca acum de multe ori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si proba cu rezistentele 

1. rezistenta de 2 kilohmi  -5,4 grade

2.rezistenta 5 kilohmi +2,7 grade 

3.rezistenta 2 ohmi (nu am gasit mica de 1 ohm) +24,3

 

Indiferent de temperatura ,scoate mult fum alb si tremura motorul si primul injector baga prea multa motorina ,indiferent care injector este bagat in primul cilindru.

 

Am probat si avansul cu rezistenta de 2 ohmi ,24 grade si acum il arata si pe AQM ,dar pare cam decalat.

 

Nu am mai facut proba cu apa ca am vazut ca a mers naspa de la inceput , inainte dura mai putin pana mergea mai rotund ,acum dureaza mai mult , pe acceleratie merge naspa ,probe doar pe loc ,in mers nu ma risc.

1.rezistenta 2 ko.jpg

2.rezistenta 5 ko.jpg

 

 

 

3.rezistenta 2 ohmi.jpg

4.avans 23grade.jpg

5.proba injectoare.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, nu este din cauza senzorului, nici din avans, rămân celelalte variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial vroiam sa probez pompa de injectie ,am intrebat unde am probat injectoarele ,dar au zis ca in Constanta nu stie undeva care sa verifice acest tip de pompa ,am luat nr de telefon al unui meserias sa fac o intrebare .   

O sa dau pompa jos pana la urma , probabil ca trebuie sa slabesc intinzatorul de la distributie , o sa dau capacul tachetilor jos , invart pana la semnul dupa volant dupa care daca intra fara sa misc prea mult ,blocatorul din axa cu came (dand jos pompa de vacuum) si blocara pinionului de la pompa de injectie (aici probabil o sa  fie de forma ,daca tot trebuie scoasa pompa ) , ca sa ajung la toate astea , trebuie sa sprijin motorul in fata de ceva ,sa scot suportul de motor sa am acces la toata cureaua de distribuite , o sa fie ceva de munca .

Singura nelamurire este presiunea care o face pompa, traiam cu impresia ca pompa are ceva in ea care face o presiune si in lipsa unor senzori care sa regleze presiunea pe fiecare injector ,da aceeasi presiune la toate injectoarele ,mai mult sau mai putin in functie de starea pompei , nu ma asteptam ca atunci cand are probleme sa dea la un injector mai mult si la atul mai putin , atata timp cat injectoarele sunt bune si nu sunt diferente intre ele.

 

 O singura data am mai avut probleme cu pompa de injectie , la un Seat Cordoba 1.9 Diesel clasic din 1996 , scotea mult fum ,eu il vedeam alb ,pompagiu albastrui si masina nu mergea in parametri , cand a desfacut-o a vazut ceva motorina si a ajuns la concluzia ca scapa presiune pe undeva , sau inlocuit niste garnituri si motorul si-a revenit , dar vechea problema a persistat , cand era rece trebuia sa dau multe chei sa porneasca (intre 3 si 7 chei in functie de temeperaturi )

 

Luni o sa caut prin dezmembrari o pompa de Golf 4 SDI AQM , acum cum o fi norocul  , ca de reparat nu cred ca sunt sanse in afara de garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Înainte de a umbla la pompa arunca un ochi la axa cu came și tacheți. La lobi se poate vedea și ochiometric dacă sunt mai uzati cei de pe cilindrul unu. Lobii au muchiile șanfrenate și în funcție de sanfrenul ăla (daca mai este prezent la vârful lobilor) îți poți da seama cat de cat de uzura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfac maine capacul tachetilor  , vroiam sa caut garnitura pentru el cum au mai toate masinile ,dar nu prea se gaseste in tara ,o sa pun tot garnitura veche si niste silicon peste.

Daca tin minte sub capac este o o tava care acopera axa cu came . Compar lobi axei intre ei sa vad cum sunt ,invart si arborele sa vad cum se se misca axa pe supape .

 

Am fost ieri la firma care a probat injectoarele, dar ei nu au scule pentru verificarea pompei , mi-a dat un numar de telefon sa intreb in alta parte .

De reparat nu cred ca se scapa doar cu inlocuirea garniturilor , mai mult ca sigur sunt piese cu probleme care trebuie inlocuite . 

Daca se ajunge la inlocuirea pompei ,sper sa gasesc una buna ,gasisem une local de ALH cu garniturile schimbate ,acolo zicea ca se potriveste si la AQM ,dar ca sa evit complicatile caut una pe codul AQM .

 

Sa vad daca trebuie sa pun la treaba calele de distributie

cale distributie.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva documentaţie

Pentru distribuţie

aqm distributie.pdf

Dacă ajungi să demontezi axa cu came 

AQM axa came.pdf

Verificare tacheţi

AQM verificare tacheti.pdf

Pompa de injecţie

AQM-Pompa de injectie.pdf

Demontare pompa injecţie

AQM- demontare pompa injectie.pdf

Montare pompa injecţie

AQM montare pompa injectie.pdf

Reglare avans

AQM-reglare avans.pdf

Înainte să umbli la distribuţie asigură-te că ai sculele necesare şi aici vorbesc în special despre cheia dinamometrică, presă pentru scoaterea fuliei de la axa cu came şi scula aia pentru a ţine contră atunci când slăbeşti şurubul de la axa cu came. Atenţie că scoaterea fuliei axei cu came este absolut necesară, altfel nu o să îţi iasă distribuţia chiar dacă foloseşti calele. Atunci când pui cureaua de distribuţie la început nu strângi total şurubul de la fulia axei, se strânge provizoriu astfel încât fulia să se mişte liber pe axă, se strânge complet după ce se tensionează cureaua (vezi să nu uiţi). În rest citeşte cu atenţie documentaţia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !

Pana la urma am dat pompa de injectie jos ,

Axa cu came mi sa parut in regula ,fara semne de uzura mai serioase , lobi sunt ok .

Trebuie sa inlocuiesc suruburile la capac culbutori si fulie arbore ,daca la tacheti sau desfacut mai repede dar nu am incredere sa le pun inapoi ,in schimb la fulie arbore 3 suruburi au fost decalibrate , a trebuit sa cumpar o tubulara de 12 cu zimiti marunti in interior si am fortat tubulara sa intre peste suruburi ,asa am reusit sa le desfac .

 

Nu am gasit un cod pe pompa , are unul pe capacul deasupra pompei dar nu are treaba cu codurile reale 029 00 313 1 3 a

 

Nu am presa pentru pinion axa cu came , nu am luat in serios treaba ca am crezut ca iese fulia prin desfacerea surubului , am cheie cu care sa tin contra , o foloseam la distributia Alfei .

Pe Youtube vazusem pe cineva care desfacea putin surubul si batea cu un ciocan in surub daca vazisem bine si fulia iesea dupa pozitie incat se misca ,la 42.54 din clipul de mai jos  

 

 

Am tras volant la punct ,pompa de injectie la semn , dar axa cu came avea un mic decalaj dupa cum se vede pe cale , probabil jumatate de dinte sau unu ,oricum se poate decala cand se strange pinionul , tii contra, dar cand fortezi strangerea, sunt sanse sa se miste putin cheia cu care tii contra. 

 

Vad maine daca gasesc pompa local si la ce pret, nu stiu daca la actuala pompa rezolva ceva inlocuirea garniturilor , daca am cum sa-i fac proba pe banc ii fac.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, iuli0078 said:

schimb la fulie arbore 3 suruburi au fost decalibrate , a trebuit sa cumpar o tubulara de 12 cu zimiti marunti in interior si am fortat tubulara sa intre peste suruburi ,asa am reusit sa le desfac .

În situaţii din astea un cleşte autoblocant face minuni (când ai loc să îl foloseşti), cu el am desfăcut şuruburi cu capul rotunjit aproape de tot.

Dacă a venit vorba de şuruburi, desfă un şurub de la fulia pompei şi vezi ce model este, dacă este modelul nr. 1 (astea sunt de unică folosinţă, se strâng o singură dată) cumpără şi 3 şuruburi modelul nr. 2 (cod N90328504 are dimensiuni M8x14)

915848937_suruburifuliepompa.thumb.JPG.37f5913bfb3ecd181aeaba3bce5a55df.JPG

 

12 hours ago, iuli0078 said:

Nu am presa pentru pinion axa cu came , nu am luat in serios treaba ca am crezut ca iese fulia prin desfacerea surubului , am cheie cu care sa tin contra , o foloseam la distributia Alfei .

Pe Youtube vazusem pe cineva care desfacea putin surubul si batea cu un ciocan in surub daca vazisem bine si fulia iesea dupa pozitie incat se misca ,la 42.54 din clipul de mai jos

Cred că o presă cu două braţe găseşti la orice magazin auto şi nu cred că este scumpă. Oricum nu aş face ce face ăla în video. La maşina mea se arată că se scoate ca în poza de mai jos, deci tot cu ciocanul, dar nu bătut în şurub. Numai că la mine este un orificiu în apărătoarea fuliei

922259654_fulieaxa.thumb.JPG.ab01953f2cb7859706f0025c2e2d39c0.JPG

 

 

Referitor la pompă codul de pe AQM (038130107BX) s-a mai pus şi pe Polo cu motor ASY

Eu cred că pompa de pe ALH dacă are prinderile şi mufa la fel s-ar potrivi şi ea pentru că motorul este la fel şi în plus am mai găsit ceva: pe Caddy atât pentru motorul SDI (cod AYQ) cât şi pentru motorul TDI (cod ALH) este aceeaşi pompă 038130107KX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat o pompa de injectie cod 038 130 107 D B00 cu 400 le ,mufa este la fel ,prinderea este identica , dupa cod pare sa fie pusa pe ALH , oricum nu porneste .

Pompa injectie la semn , volant la semn si axa cu came pe pozite , nu da sa porneasca de nici o culoare , doar invarte , motorina ajunge la injectoare pentru ca daca desfac telive de alimentare da putin pe afara de cand le-am desfacut , cand pornesc curge motorina cu presiune destul de mare .

Am incercat cu spray de pornire ,da sa porneasca si se opreste .

Pe conducata transparenta cea de tur ,se vede o bula mai mare de aer.

Am bagat pompa de vid pe furtunul care iese din pompa si duce catre returul ultimului injector , am dar pana a ajuns motorina afara dupa care am bagat furtunul in injector.

 

Probabil daca avea aer in ea ,nu ar mai ajunge motrina la injectoare .

 

Nu stiu ce variante sa mai incerc ,daca face figuri si joi cand am timp de ea ,o sa dau jos pompa si o pun pe cea veche sa vad daca porneste cu ea , ca sa stiu daca nu se impaca bine pompa cu masina .

 

Nu stiu daca un avans necorespunzator poate duce la nepornirea masinii , din graficul care il vazusem la pornire ,era aproape la jumate intre prima si linia din mijloc ,daca are vreo relevanta cu contactul pus.

 

Am luat o presa cu 3 picioare sa scot fulia dupa axa cu came , am vazut ca este conica ,are o scobitura in ea ,dar nu are nici o treaba sa aibe pinionul o catare sa intre in ea.

 

 

Am mai pus un log la pornire ,pe diagnoza nu arata vreo eroare in plus fata de ce arata inainte.

 

 

007.jpg

pompa injectie.jpg

LOG-01-001-004-012.CSV

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea pot să îmi dau seama. In principiu daca după ce dai motorul peste cap de doua ori semnele se potrivesc cu cale, distribuția ar trebui sa fie ok.

Da, distribuția este importanta pentru pornire, dar din păcate nu poate fi verificată cu vcds decât cu motorul pornit. 

Pompa a venit cu fulie? Oricum nu cred că puteai sa o montezi fara să o scoti. Cum are prinderea cu pană sau pe con că nu îmi amintesc. Întreb asta pentru că dacă are prinderea fixa într-o poziție determinată cum ar fi pe pană nu ar fi probleme aici, dar daca este pe con și poate fi pusă în orice poziție atunci este o problemă aici.

Daca a dat sa pornească cu spray atunci cel puțin axa cu came este sigur sincronizata cu vibrochenul.

48 minutes ago, iuli0078 said:

Am luat o presa cu 3 picioare sa scot fulia dupa axa cu came , am vazut ca este conica ,are o scobitura in ea ,dar nu are nici o treaba sa aibe pinionul o catare sa intre in ea

Pai tocmai asta este fenta, ca pe timpul tensionării curelei fulia sa se învârtă libera pe axa cu came și să nu se tensioneze o porțiune a curelei care după aia ar face sa se decaleze fuliile între ele. După aia prin strângere ele rămân unitare, de.asta am zis sa ai dinamometrica ca sa strângi la cuplul din manual. 

48 minutes ago, iuli0078 said:

conducata transparenta cea de tur ,se vede o bula mai mare de aer.

Este destul de normala la.tipul.asta de motor, daca nu este mai mare.de.vreo 2 cm nu-i bai

Cu amorsarea pompei ai procedat ok.

Că sa elimini orice suspiciune pe partea de alimentare cu combustibil până la pompa încearcă să bagi turul într-un recipient de motorină.

Nu se poate sa infiletezi injectoarele in conducte (fara să deformezi conductele, de exemplu prin schimbarea poziției conductelor din piulițele de pe pompa) că sa observi pulverizarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus fulia veche , eu nu am observat un semn anume cum se baga ,fulia de la pompa știu că i-am schimbat poziția sa fie cat mai aproape de gaura de blocare din pompa ,după care am mișcat de fulie sa a aduc la semn după ce am fixat-o .

 

O sa verific mai bine distribuția , dar eu zic că este ok ,că am verificat-o și după ce i-am dat mai multe chei .

 

La pinionul axei ,am văzut că nu are o poziție a ei , am tensionat întinzătorul la semn ,l-am strâns , după care am strâns și șurubul axei .

 

O să încerc varianta cu scosul injectoarelor , scosul conductelor și vad daca am cum sa pun conductele in alta poziție ,încât să pot pune injectoarele la capete sa vad daca și cum arunca motorina .

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întrebarea este, ai umblat la piulita 2 din poza (nu-mi dau seama daca pompa a venit cu flanșă aia sau ai pus-o de la pompa ta)?

Daca ai umblat la el atunci de asta nu pornește pentru că s-a schimbat poziția fuliei in raport cu axul pompei și degeaba pui pin de blocare pentru că nu mai este corelație între fulie și pompa, cu alte cuvinte avansul este in bălării rău de tot.

IMG_20250303_235248.thumb.jpg.4e1159fc18bc6ec2affa195e099a39e1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, lupo_bv said:

Da ,a trebuit sa umblu la piulita sa scot fulia ca sa pot scoate pompa din locas . Din ce am vazut ,fulia nu parea stea fixa intrun locas anume ,ca sa se zica ca are o singura pozitie .

 

Am vazut ca reglarea avansului este treaba de finete , nu trebuie miscata fulia prea mult ,din ce vazusem miscau la milimetru , din cauza asta nu stiu daca avansul are treba cu pornirea ,ca mai mult ca sigur nu l-am nimerit eu din prima.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal trebuiau desfăcute numai cele trei șuruburi care țin fulia fixată de flanșă. Daca ai demontat și flanșa fara să faci un semn și să o pui fix în aceeași poziție atunci aici este problema. Practic acum nu se mai știe cum este avansul, adică poate fi atât de dereglat încât să injecteze când cilindrul este la punctul mort inferior sau cine știe în ce moment. Nici nu știu cum poate fi remediată problema asta, știu că la pompele vechi care nu aveau calculator era o metoda cu o scula cu ceas comparator care se baga cumva în pompa. 

Îmi pare rau că nu te-am avertizat înainte de asta, dar te-ai mișcat mai repede decât mă gândeam. Și scria asta in instrucțiunile pe care ți le-am trimis.

Ideea este că nu trebuie să cauți în altă parte problema. 

Cred că ar mai fi o soluție, să găsești un pompagiu care poate știe el cum se fixează flanșa la loc, între timp mă gândesc cum s-ar putea face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pompa trebuie adusă din nou în situația că atunci când cilindrul 1 este la PMS ( mă rog, câteva grade RAC înainte de PMS, dar pe acolo) pompa sa dea drumul la injecție pe injectorul de pe cilindrul 1 . Acum la tine nu se mai întâmplă asta, posibil sa dea pe altul sau când pistonul este pe la jumătatea cursei.

Ideea este sa nu o mai chinui până nu se remediază asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a trecut prin cap ca trebuie date semne si ca pot scoate pinionul fara sa scot piulita din mijloc , probabil la fel a gandit si cel care a scos pompa de ALH cumparata ,pentru ca si asta avea piulita slabita .

O trebuiasca sa caut o varianta sa fie ca inante ,vad ce meserias gasesc prin oras care se poate ocupa , mai este varianta sa o duc inapoi si sa caut una cu surubul fix .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, iuli0078 said:

sa o duc inapoi si sa caut una cu surubul fix

Cred că ar fi cea mai buna/rapida variantă. Să te uiți atent daca capul piuliței are semne de desfacere pentru că există și varianta de a fi desfăcută și pusă la loc într-o poziție indiferenta. Îți dai seama că aia care dezmembrează mașini nu prea au cunoștințe prea  avansate de mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca desfacerea piulitei nu cred ca afecteaza asa de mult , din cate am vazut fulia pare destul de fixa pe ax , ca am pompa la munca , in schimb ar fi probleme cu  pozitionarea pinionului fata de piulita axului.

 

Sunt 3 suruburi care prind pinionul de fulie , pozitia actuala este probata , incerc sa aduc fulia cu semnul actual la urmatoarea gaura pentru suruburi , daca nu, incerc si la a treia gaura ,partea neaplacuta ca trebuie sa umbu la distributie de inca 2 ori . De fiecare data cand schimb pozitia , misc pinionul pana intra cala (originalul din aluminiu sa rup din vina mea , pun un spiral de 8 daca am inteles) la semn .

 

In clipul asta scoate fulia cu presa la 4.20    

 

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, daca ești sigur că a fost destul de înțepenită flanșa și nu și-a schimbat poziția față de axa pompei, îți mai rămân cele două încercări. Poți folosi orice ax cu același diametru in locul calei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista si posibilitatea sa se fi rasucit putin axul cand am strans piulita ,nu stiu cat de bine este fixata , am bagat o surubelnita sa tin fixat pinionul ,data viitoare bag ceva care sa intre mai la fix in locas . 

Nu cred ca o sa fac ceva cu schimbarea pozitiei pinionului ,pentru ca schiar daca il mut este o singura pozitie in care se fixeaza .

O sa ma uit acasa daca pompa are ceva vopsit pe ax ,altceva de ce au vopsit cei de la dezmembrari.

flansa.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cineva care se pricepe la pompe si a zis ca pompele de ALH trebuie reglate pentru SDI ,acum nu stiu daca se poate regla din diagnoza sau se umbla doar la avans .

Daca pornea masina mergeam pana la el sa o verifice , poate reusesc sa o pornesc. 

 

Maine o sa incerc sa umblu doar la pinionul pompei ,sa il pun exact la semn , bag un spiral de 6 in gaura ,ca surubelnita folostia era mai subtire si a lasat ceva decalaj .

Dupa ce o pun pe pozitie la fix ,ma uit mai bine la pozitia suruburilor ,sa fie cat mai aproape fulia de pozitia suruburilor. 

 

Initial am vrut sa scot lansa de la pompa veche ,sa vad daca are o pana care o fixeaza intr-o pozitie pe ax , dar vazusem un clip in care inlocuia siemringul de la ax ,si acolo daduse gaura cu bormasina pana in ax sa faca semn , ca sa puna flansa idenitic ca inante ,insemana ca este ca la axa cu came ,axul find conic in zona flansei se fixeaza doar prin preasare.  

Nu vad se se fi deplasat axul pompei fata de falnsa pentru ca ,chiar daca are surubul scos flansa este teapana pe ax .  Doar daca era flansa putin slabita dinainte si sa se fi decalat putin la strangerea piulitei ,dar nu vad de ce sa fi scos flansa dupa ax.

11.jpg

22.jpg

33.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!