Jump to content

Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI


alexxxalexxx
 Share

Postare recomandată

Bateria este pusa la incarcat , pana diseara cand vin acasa se termina de incarcat ,singura neplacere este ca nu tine prea mult incat sa abuzez cu pornirile , oricum la nevoie iau bateria de 100 ah.

O sa iau diseara la verificat toate sigurantele ,sa vad daca este una cu probleme .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iuli0078

    61

  • lupo_bv

    53

  • alexxxalexxx

    38

  • carceacristian

    6

1. În primul rând verifică dacă clapeta de pe admisie este complet deschisă. Ea se închide numai la oprirea motorului, în rest la pornire şi pe timpul funcţionării motorului trebuie să stea deschisă. O poţi vedea dacă scoţi tubulatura care merge în filtrul de aer.

2. Verifică dacă furtunaşul de tur este plin cu motorină (dacă este transparent) şi dacă atunci când dai la automat rămâne plin şi nu se goleşte (pot fi nişte bule de aer pe acolo, nu-i problemă)

3. Conectezi VCDS la maşină, pui contactul, porneşti VCDS şi procedezi aşa: intri pe Engine-Measuring Blocks, selectezi grupul 007 şi îi faci o poză. Apoi selectezi grupurile 001-004-012. Apeşi pe butonul din dreapta jos pe care scrie LOG, apoi pe Browse şi alegi locul unde se va salva logul. Apoi apeşi pe Start. Acţionezi demarorul câteva secunde (3-4 sec este suficient, nu este nevoie până la pornirea motorului). Eliberezi cheia fără să iei contactul. Apeşi pe Done/Close (atenţie nu pe Stop). 

4. Ataşezi aici logul aşa cum s-a salvat (îl poţi deschide cu Excel, dar atenţie, nu-l modifici, nu-i dai SaveAs, îl laşi aşa cum s-a salvat) şi poza pe grupul 007

Cu asta verificăm dacă ECU autorizează pornirea şi cam care sunt parametrii de bază la pornire. În funcţie de asta vedem mai departe.

 

După ce ai făcut ce am scris mai sus (exact în ordinea aia) poţi încerca să o porneşti astfel:

- scoţi mufa de la senzorul de temperatură (ca să se extindă timpul de acţionare bujii şi să se faciliteze cât de cât pornirea)

- pui pe cineva să dea la automat şi tu dai cu ceva spray de pornire.

Ar trebui dacă nu să pornească măcar să dea semne de pornire chiar dacă nu stă pornită. Dacă nu se întîmplă asta (să dea semne de pornire) înseamnă că este posibil ori distribuţia să fie  sărită ori să aibă probleme mecanice la motor.

Dacă porneşte conectează VCDS, intră pe Engine/Measuring Blocks selectează grupurile 001-004-013 şi fă o poză.

 

Cam asta pentru început, în funcţie de rezultate îţi zic ce să faci mai departe

3 hours ago, iuli0078 said:

O sa iau diseara la verificat toate sigurantele ,sa vad daca este una cu probleme .

Poţi să le verifici că nu strică, dar cred că dacă ar fi fost vreuna vitală dusă ar fi dat eroare. Verifică în special siguranţele 10, 32,34 şi siguranţele lamelare de pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseară o sa verific clapeta de accelerație, sa vad daca este închisă si daca se deschide când vreau sa pornesc , tot atunci verific și siguranțele și returul care duce către pompa ,daca se scurge ceva motorina din el . 

 

Cu diagnoza mă ocup cel mă probabil luni pe zi ,sa trag la imprimanta pasi care trebuie urmați si sa cumpăr un spray de pornire și să nu fiu grăbit cu bateria, in caz de cedează cea a masinii ,sa o iau pe cea mare . Mâine sunt tot de munca ,daca fac ceva tot după ora 9 seara.

 

Daca se potriveau și la benzină ,luam un test de compresie că nu este rău unul , dar am văzut că astea sunt doar de diesel ,cu locașurile care intra exact in locul  bujilor incandescente , gauri mici fata de benzina .

Nu m-am uitat deloc la distribuție , o sa arunc o privire , o sa incerc cu ajutorul calelor , daca se mai pupa ,axa cu came ,pompa de injecție și ce mai trebuie .

 

Cei care au probat injectoarele nu cred că au avut cum să verifice și returul , am văzut că le-au băgat într-un aparat cu manometru  , dădea de câteva ori de maneta ,injectorul pulveriza și zicea că este ok . 

 

Probabil mai mult ca sigur mersul in 3 cilindri la pornire ,este influențat de ceva,nu puteam decât să banui 4 variante ,bujii arse , injectoare, pompa injecție și compresie , compresia ar fi cea mai neplăcută situație , atunci nu mă mai complic cu ea . Mașina este a lui fratimiu ,el nu o mai folosește de câțiva ani și o mai foloseam eu doar prin oraș.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, iuli0078 said:

clapeta de accelerație

Nu este clapeta de accelerație. Este o clapeta care se închide doar la oprirea motorului că sa se oprească lin.

1 hour ago, iuli0078 said:

returul care duce către pompa ,daca se scurge ceva motorina

Atenție la retur, daca îl scoți din filtru in locul lui sa pui o bucată mică de furtun de combustibil cu dimensiuni similare pe care îl astupi într-un capăt cu un șurub peste care strânge un colier. Altfel ia aer fals pe acolo și se dezamorsează instalația și nu mai pornește. De altfel este o problemă destul de des întâlnită că mașina sa nu pornească pentru că ia aer fals pe la oringurile de la valva termica (valva aia de pe filtru in care sunt infipte furtunoasele de vacuum). Și cam așa se manifestă:incepe sa pornească prost pana nu mai pornește deloc. Nu ți-am zis de asta pentru că ai zis că ai motorina pe furtunul de.tur și la testul pompei a dat motorina.

Nu ar strica sa înlocuiești acele oringuri, ele vin cu filtrul, dar cred că se găsesc și separat. Vezi că oringul negru se pune spre vârful valvei, iar cel albastru la baza ei (negru spre motorina, albastru spre aer)

1 hour ago, iuli0078 said:

luam un test de compresie

Chiar nu ar strica sa faci un test, poate da mai multe indicii in afara de compresia propriu-zisă 

1 hour ago, iuli0078 said:

Nu m-am uitat deloc la distribuție , o sa arunc o privire , o sa incerc cu ajutorul calelor , daca se mai pupa ,axa cu came ,pompa de injecție și ce mai trebuie

Tragi motorul la semnul de.pe volant și atunci ar trebui sa intre cala la pompa de injecție și cala de la axa cu came. Vezi că cea de la axa cu came este o bara care trebuie sa intre într-o crestătură in capătul axei pe partea opusa distribuției. Nu știu dacă are vreun capac acolo din ce vad in manual crestătură trebuie sa fie vizibila, la a mea.trebuie sa dau capacul axei jos că sa pun cala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot luni , pe langa sprayul de pornire ,vreau sa cumpar si 1 metru de furtun pentru retur injectoare ,sa il inlocuiesc pe cel actual.

 

Ma uit mai atent pe unde vine aceea clapeta ,ca nu am vazut-o. 

 

Legat de retur o sa inlocuiesc doar furunele de retur , cele vechi pareau cam tari cand le-am scos ,o sa pun unele noi .

Anul trecut am inlocuit filtrul de motorina ,am pus de la Mann si din cate stiu avea si garnituri pentru supapa de retur ,pe care le-am inlocuit .

Abia luni pe zi ma mai ocup dea ea si tot atunci fac si o diagnoza cu acei pasi.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_20250223_005412.thumb.jpg.8af01bc5d9714abf006f5e140b2966bf.jpg

1 hour ago, iuli0078 said:

Ma uit mai atent pe unde vine aceea clapeta ,ca nu am vazut-o

Unde intra in admisie tubulatura care vine de la filtrul de aer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca ce se vede in poza este clapeta de acceleratie, da o verific maine pe zi ,din cate tin minte era inchisa cu motorul oprit , vad si cand dau sa pornesc.

O sa iau si in senzor de temperatura apa ,dar trebuie sa vad exact modelul ,ca am vazut ca sunt mai multe tipuri. Am vazut si senzor pentru combustibil , are forma cifrei 8 si costa intre 60-90 lei ,vine doar pe Bosch ,dar nu ma avant cu el pana nu stiu sigur de unde sunt problemele , sa nu schimb pompa de injectie si sa raman cu senzorul . 

 

Am o pompa de vacuum ,dar nu vad cum sa o testez cumva pe furtunele de retur de motorina, sa vad daca se tine presiunea sau se dezamorseaza .

 

Vroiam sa intreb daca cele 4 bujii arse pot influenta pornirea motorul ,asa incat sa mearga ca in 3 pistoane 1-2 minute ?

 De cand sa lasat mai frig afara ,invartea mai mult ,dar de pornit pornea destul de rotund. 

 

Legat de erori , exista posibilitatea daca reuseam sa pornesc motorul, sa apara mai multe .

Sa vad in ce dispozitie sunt maine , ca poate iau si un test de compresie ,ca au la Bardi pe stoc cu 211 lei ,daca ar iesi ok testul de compresie, atunci se mai merita sa o lungesc cu masina daca reusec sa o repar.

 

Am pus o poza cu injectoarele asa cum le-am scos , daca este ok treaba o sa inlocuiesc si garnitura de la capacul tachetilor ca pare sa curga ceva ulei pe acolo.

injectoare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ca am reusit sa fac pasi cum trebuie ,am salvat fisierul in format excel si am capturat din 007 inainte si dupa test.

 

0071.jpg

0072.jpg

LOG-01-001-004-012.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile sunt ok, ceea ce înseamnă că cel puţin la rece senzorii sunt ok, dacă o ia vreunul razna la cald mai vedem după ce o porneşti, deocamdată nu necesită niciunul schimbare (bine, dacă umbli la pompă atunci schimbi senzorul ca să nu mai umbli o dată acolo.

Logul l-ai făcut bine dar valorile apar naşpa rău, pînă la urmă l-am aranjat cumva ca să vă despre ce este vorba.

În primul rând ECU autorizează pornirea, adică dă drumul la injecţie de la prima învârtire a motorului. Deci nu are vreun motiv să nu dea voie să pornească şi cu asta excludem senzori etc. Acum dacă  motorina nu ajunge în cilindri  sau ajunge dar sunt alte probleme (distribuţie, avans, compresie, etc.) este altă poveste.

Bateria este şi ea cam obosită, deşi la început are tensiune ok la prima învârtire ajunge la 7,83V, normal nu ar trebui să scadă sub 10V. Dar nu cred că din cauza asta nu a pornit pentru că turaţia electromotorului a ajuns la 230rpm ceea ce ar fi  suficient pentru pornire.

Posibil şi distribuţia să nu fie cum trebuie pentru că avansul specificat la pornire era de 7BTDC, iar cel măsurat de 0BTDC deşi Duty cycle de la solenoidul de control al avansului s-a modificat la vreo 46%

Acum parcurge exact etapele pe care ţi le-am descris pentru pornire şi încercat dacă porneşte cu spray. Dacă nu dă să pornească nici cu spray atunci prima dată verifică distribuţia apoi compresia. Dacă dă să pornească şi rămâne sau nu pornită atunci problema este în jurul alimentării cu combustibil, pompă injecţie

Dacă trebuie să umbli la distribuţie nu te băga până nu îţi dau documentaţia pentru că sunt nişte chichiţe care trebuie neapărat respectate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat un senzor temperatura apa ,in speranța că o nu mai apare eroarea in bord ,chiar daca este ok ,ar fi trebuit să dispară eroarea când o ștergeam , nu m-am avântat la unul scump ,Delphi la 30 lei ceva de genul , spray pornire, caut 1 metru de furtun retur injectoare de 3,2 MM și verific și poziția clapetei .

 

Era bine daca aveam cum sa fac un test cu injectoarele ca la benzină , sa fie scoase din chiulasa ,legate de conducte și dat la cheie sa vad daca pulverizează motorina bine . Sa vad și cu supapa de retur din filtru de motorina daca etanșează bine .

Nu vreau sa stau prea mult afara că este frig , stau 1-2 ore ,după câte o las pe la sfârșitul săptămânii când se încălzește , mie sa nu fi înghețat ceva prin mașina , că atunci când am pus injectoarele la loc ningea și să nu fi ajuns apa pe undeva și să fi înghețat . Se anunță temperaturi mai mari săptămâna asta și merge sa stau mai mult afara .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma a pornit motorul tot cu tremurat serios la pornire ,dupa cate minute isi revine ,dar pe accelerare revine mersul naspa indiferent ca este rece sau cald .

 

 Am inlocuit senzorul de temperatura , aici este neplacut cu garnitura , scoti senzorul ramane garnitura veche , deci la scoaterea senzorului vechi , trebuie sa se piarda mai mult antigel pana se scoate si garnitura . 

 Am pus furtune retur noi  de 3,2 mm ,mai greu a fost cu intrarea in stiuturile injectorului cu fir care sunt mai groase .

 

 Am slabit conductele care intra in injectoare , am dat la cheie ,a ajuns motorina in 3 injectoare ,mai putin in cel cu fir , am strans cele 3 injectoare si am mai dat la cheie pana a juns motorina si in cel cu fir , atunci dadea semne ca vrea sa porneasca , am oprit ,am stras conducta care intra in injectorul cu fir dupa care a pornit , dar la fel ca inainte ,tot acelasi mers neregulat . Ideea este ca dupa ce stabiliza mersul motorului ,chiar daca ajunsese apa la 90 grade ,cand acceleram se auzea tacanitul ca de injectoare mai tare ,plus ca tremura motorul , abia cand revenea la relanti isi revenea dupa catea secunde .

 

Singura eroare gasita pe partea de ECUe ste 18062 ,P1654  ,acum a disparut si bujia din bord , nu mai apare ca inainte .

Sa vad mai bine sum se verifica returul injectoarelor , am facut o proba dar cred ca nu a fost ceva corect ,ca nu curgea motrina in recipientele de plastic .

 

1.Prima pornire rece.jpg

2.Dupa ce isi revine .jpg

3.Mers ok temperatura 90 .jpg

4.mers naspa motor cald.jpg

5.relanti 3 tremurat.jpg

6..jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce văd sunt următoarele probleme: injectorul 1 cu probleme. Cu cît un injector are în grupul 13 o valoare pozitivă  mare, cu atît indică probleme pe cilindrul respectiv (asta indică o putere mai mică a cilindrului) . Problema poate fi la alte elemete ale cilindrului (compresie, uzuri la axa cu came, tacheţi, etc), dar deocamdată să zicem că este injectorul avînd în vedere că este cam inconstantă problema. Se poate observa că atunci cînd tremură compensarea este mare pe injectorul 1

Verificare: Schimbă injectoarele 1 şi 2 între ele şi dacă se mută compensaţia mare pe injectorul 2 problema este la injector, dacă rămîne la cilindrul 1 problema este la cilindru.

Este posibil ca şi avansul să fie cam în bălării sau ca solenoidul de control al avansului să nu fie în minţile lui. La rece mai este cum mai este, avansul măsurat este destul de aproape de cel prescris dar pe măsură ce se încălzeşte solenoidul este angajat la maxim fără să facă faţă.

Verificare:

1. intră pe Engine, în Basic Settings (vezi că nu este acelaşi lucrul cu Measuring Blocks), acolo selectezi grupul 000 şi îi faci o poză. De aici o să văd dacă avansul este corect şi încă cîţiva parametri (nu-ţi bate capul pentru că valorile sunt cumva codificate)

2. tot în basic settings selectezi grupul 004 şi dai să facă log aşa cum ai făcut logul pe timpul pornirii. Nu mai ştiu dacă este un buton de on-off sau dai click în căsuţa în care este scris grupul 004. Cert este că trebuie să înceapă un test în care în a doua căsuţă trebuie să apară alternativ Early/Late, o să apară spira în bord şi o să se schimbe periodic sunetul motorului, este normal. Îl laşi vreo 30/40 secunde după care salvezi logul. Din log o să văd dacă funcţionează solenoidul de reglaj al avansului

 

Cantitatea injectată este ok, nu este necesar să umbli la pompă pentru asta

 

Dacă tot eşti cu vcds-ul pe ea fă o poză şi la cald cu grupul 007 să vedem temperaturile la cald

 

 

 

2 hours ago, iuli0078 said:

Am inlocuit senzorul de temperatura , aici este neplacut cu garnitura , scoti senzorul ramane garnitura veche , deci la scoaterea senzorului vechi , trebuie sa se piarda mai mult antigel pana se scoate si garnitura . 

Cand l-am schimbat pe al meu am făcut un dispozitiv dintr-o pîlnie şi un furtun cu care am colectat antigelul într-un pet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca diseara cand ajung acasa sa inlocuiesc intre ele injectoarele 1 si 2 ,dupa care sa urmaresc cu diagnoza daca se muta valoare mare pe injectorul numarul 2 , nu mi-a trecut prin cap ieri pe zi ca o faceam de atunci ,daca ar fi injectorul o sa caut unul prin dezmembrari , teoretic stiam de 100 lei cel simplu si 150 cel cu fir ,dar cine stie ce preturi sunt pe aici . Tot ieri facusem poze pe partea de avans ,dar nu am vazut nici un grafic care se misca asa cum vazusem pe net .

Dupa ce am inlocuit senzorul de temperatura antigel ,vad ca a disparut si eroarea cu senzorul de temperatura combustibil ,cine stie care o fi motivatia . 

Sper sa fie de la injector ,acum se va vedea daca este de la el sau de la compresie . 

avans 1.jpg

avans 2.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in regula avansul. Nu se vede in grafic pentru că ori era prea rece motorul ori are o problemă senzorul de temperatură al motorinei. De asta zic pune și o poza cu grupul 007 cu motorul cald Acum sa vedem și cum funcționează solenoidul de avans cu un log in basic settings pe grupul 004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diseara dupa ce inversez injectoare ,daca mai porneste ,pun diagnoza pe masina si urmaresc grupurile cerute.

Incerc sa vad diseara, ca sa stiu daca trebuie sa caut injectoare sau nu.  Nu stiu ce sa zic ,ca injectoarele au fost verificate la o firma care se ocupa de pompe si injectoare  ,pret verificare 20 lei pe injector. 

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin diseara cu logul grupului 004 ,este salvat in laptopul cu diagnoza care a ramas acasa .

Am schimbat intre ele ,primul injector catre distributie cu urmatorul din dreapta ,nu stiu cum sunt numerotate , dar daca primul injector dinspre distributie, este aferent primului injector din stanga aferent grupului 013 ,atunci ar fi de rau ,ca nu difera valorile .

 

De cand am schimbat bujiile ,masina porneste imediat ,nu mai invarte mult ,doar ca tremura foarte tare , chiar daca isi revine dupa ceva timp ,tot nu merge cu trebuie ,mai ales daca o accelerez ,poate reveni tremuratul si la relanti .

Oricum, scoate mult fum alb ,chiar daca se incalzeste tot scoate ,ceva mai putin decat atunci cat este rece dar tot scoate destul.

 

Vad ca mai apare ocazional eroarea cu senzorul de combustibil din pompa de injectie ,a aparut la prima diagnoza , dupa care l-am sters si nu a mai aparut la urmatorele proble .

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ăla este primul, injectorul cu fir este Nr. 3.

Test compresie și dat jos capacul axei (se măsoară cu șublerul mărimea lobilor) cu came și verificate starea axei și a culbutorilor 

Senzorul de temperatură din pompa trebuie schimbat (trebuie verificat cablajul și mufa prima data, ai nevoie de un multimetru. -28 grade înseamnă circuit întrerupt sau contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesez maine cat costa un test de compresie ,sa vad daca merita sa merg la service sau cumpar unul de la Bardi cu 212 lei de la Yato, si il fac singur.

Daca masina porneste fara galeria de admsie ,vroiam sa verific cu ceva anume ,etansarea injectoarelor de chiulasa ,sa nu fie insuficienta doar saiba care se pune pe injector ,ca ele ies usor ,nu se forteaza deloc ,cu galeria pusa nu am vizibilitatea prea buna.

Legat de senzor ,sa mai citesc sa vad daca scrie undeva care sunt firele din mufa pompei de injectie.

 

 Am incercat alataieri sa fac un test de retur injectoare , dar nu curgea nimic , poate nu am facut corect procedura , am astupat stiutul din stanga al injectoarelor , in cel din dreapta am pus cate un furtun cu recipient in capat , la retur pompa am bagat un furtun cu holsurub in capat ,cum am facut si la injectoare , oricum nu curgea deloc.

Pe net mai toate exemplele erau cu injectoare cu un singur stiut , nu cu 2 ca injectoarele clasice.

 

Desfac si capacul de la axa cu came , sa vad cu masuratorile ,ca aveam un subler digital dar nu il mai gasesc .

 

Prima data incerc sa dau cu ceva spuma intre injectoare si chiulasa ,daca nu este ceva vizibil incerc cu compresia ,probabil ca ce este scris in tabel ar trebui sa fie recomandarile oficiale. 

Normal 25-31 bari 

Minim 19 bari 

Diferenta intre cilindri sa nu fie mai mare de 5 bari.

Nu prea imi trece prin cap ce trebuie fac sa nu bage motorina in timpul testului ,ca sa nu mai dezamorsez instalatia ,sa vad daca are pompa de injectie sau pompa de motorina are o siguranta .

 

 

 

compresie.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că la capul hidraulic este valva de shutoff la care vine un fir. Desfaci acel fir și îl izolezi sa nu se atingă de ceva. Astfel pompa nu va mai da motorina. Îți pun diseară o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! Am comandat o trusa de masurat compresia la diesel  https://selectauto.ro/testere-pentru-compresie/3139-compresmetru-motoare-diesel-5901477107290.html ,initial vroiam sa iau tursa de 212 lei de la Bardi ,dar am zis sa mai astept putin si iau una ceva mai ieftina ,140 cu tot cu transport , cu diferenta de bani pot lua un senzor de temperatura combustibil ,sper sa ajunga maine sau vineri ca sunt liber zilele astea si vremea buna .

 

Dar inainte de compresie, vreau sa dau cu spuma pe la injectoare sa vad daca scapa compresie pe langa ele si face bule. 

 

Sper sa nu fie compresia , ca o pompa de injectie sau injectoare se pot inlocui mai usor , dar la compresie , trebuie schimbate mai multe prin motor ,segmenti ,cuzineti arbore ,biele ,simeringuri supape si ma cam depaseste cu masuratorile ,ca sa gasesc cotele necesare, distributii, pompe de ulei ,garnituri chiulasa,kituri ambreiaj am mai schimbat la masinile avute in familie, dar sa scot pistoanele ,supapele si sa le pun la loc ,inca nu am experimentat dar cine stie.

motor.jpg

Modificat de iuli0078
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acela este. În schemă arată că merge într-o mufa cu 10 pini. Poţi scoate acea mufă cand măsori compresia. Tot în mufa aia ajung şi firele de la senzorul de temperatură al motorinei, pe pinii 4 şi 7. Măsori cu un multimetru pe mufa dinspre pompă şi în funcţie de temperatură o să măsoare o anumită rezistenţă, de exemplu la 0 grade ar trebui să fie între 5-7 kohmi, la 30 grade cam între 1,5-2 kohmi, la 80 grade între 270-370 ohmi. Dacă ar fi întrerupt de tot firul, atunci ECU  indică o valoare de înlocuire de -5,4 grade. La tine arată -28 grade ceea ce înseamnă că circuitul nu este total deschis ci este mai degrabă un contact imperfect (poate fi chiar în senzor contact imperfect). Oricum prima dată dă cu nişte spray de contacte la mufă poate acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat acum cateva zile la mufa mare care iese din pompa pe injectie ,ca se adunase ceva ulei in ea ,am dat cu spray de contacte ,cred ca sa umflat putin garnitura de etansare, ca nu mai intra mufa chiar asa de bine si trebuia fortata mai mult. Aceeasi treaba si la ECU ,mufa mica .  Maine verific si pini din mufa care duc catre senzorul de temperatura, notez parametri ceruti pe ceva ,sa-i compar cu ce da pe multimetru.  La nevoie cumpar alt senzor ca nu este scump ,dar sa vad daca trebuie schimbata pompa de injectie .

 

Sper ca merge pornit motorul cu admisia scoasa ,sa pot da cu ceva spuma pe la baza injectoarelor sa vad daca rasufla pe undeva .

 

Daca ar fi compresia in parametri ,cred ca o sa umblu la capacul pompei de injectie ,ii dau semne si vad cum este sub el , era bine daca avea si pompa ceva senzori pentru fiecare conducta de iesire sa arate presiunea motorinei pe fiecare conducta , nu stiu daca o pompa cu probleme, poate baga mai mult sau mai putina motorina prin injectoare, gen cum este la primu injector unde da valori mari , daca o pompa cu probleme, poate baga mai mult combustibil pe conducta injectorului.

 

Daca vine maine testerul de compresie ,tot atunci varific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treabă admisia cu pornirea, trebuie sa pornească exact la fel cu sau fara. Nu cred că are rost sa umbli la capacul pompei. Acolo este doar regulatorul de debit și senzorul de temperatura. Daca este sa dea presiune mai mica la inj 1 (poate fi și asta o cauza pentru compensarea marita pe inj.1) atunci de vina este capul hidraulic și nu prea ai ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când o sa vina testerul de compresie ,o sa fac mai multe teste , la rece ,la rece cu ulei și când se încălzește motorul bine .

Până atunci,azi îmi mai fac puțin de lucru la mașina și o să dau niste telefoane preventiv dacă găsesc local și cât costă o pompa de injecție .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp a venit si testerul de compresie ,am facut proba la rece si au iesit urmatoarele valori :

1.Cilindru numarul 1 , 27 bari , am lasat masina cateva minute si am mai dat o cheie unde a iesit 24 bari si 25 bari la cald ,in jur 80 grade.

2.Cilindrul numarul 2 ,26,5 bari , dupa cateva minute 23,5 bari , nu am mai facut la cald .

3.Cilindru numarul 3 , 26,5 bari , dupa cateva minute 25 bari ,fara proba la cald .

4.Cilindrul numarul 4 ,26,5 bari , dupa cateva minute 25 bari , fara proba cald

Daca ma iau dupa manual ar trebui sa fie ok , normalul ar fi intre 25 si 31 bari , minimul 19 bari ,diferenta intre cilindri maxim 5 bari.

Ce mi sa parut ciudat ,ca sa vad graficul avansului ,a trebuit sa aleg motorul AGP in loc de AQM , la relanti pare ok , pe acceleratie se mai deplaseaza in jos. 

 

Posibil sa ma gandesc la alta pompa injectie,.

 

Am verificat si pini 4 si 7 in 2 randuri , .333 mohmi la 80 grade si .236 la rece ,in jur de 30-40 grade 

 

Am pus un clip pe Youtube cu tremuratul motorul si fumul alb la final 

 

cilindru 1.jpg

cilindru 2.jpg

cilindru 3.jpg

cilindru 4.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!